quote:Op maandag 14 november 2011 20:37 schreef HAL9000S het volgende:
M'n adidas Irak weer de deur uit.... een crazy ass australier heeft me 450 plus shipping geboden![]()
Net alsof ze in groep 8 je fakes zouden herkennen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:17 schreef Nezhi het volgende:
Zijn deze legit?
http://www.ebay.com/itm/J(...)D4213503719530209830
Vetrouw het niet echt omdat het uit Korea komt, maar de seller heeft geen negatieve feedback.
Duitsers hebben geen smaakquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:40 schreef Modus het volgende:
Ohja en best wel veel negatieve reacties op die hideous OG Huaraches met Free zool, maar ze zijn wel binnen 2 dagen uitverkocht op 1 of andere Duitse webshop..
Ligt er maar net aan welke sneakerquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:25 schreef sararaats het volgende:
Ik vind dat sneakers ongelooflijk goed zitten.
Ik draag meestal m'n Asics
Post van het jaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:25 schreef sararaats het volgende:
Ik vind dat sneakers ongelooflijk goed zitten.
Dunno, ik zou ze niet halen maar ze hebben toch een aantrekkingskracht op mij. Ben sowieso een free fan wat dat betreft. Net als die kukini freequote:Op dinsdag 15 november 2011 18:40 schreef Modus het volgende:
Ohja en best wel veel negatieve reacties op die hideous OG Huaraches met Free zool, maar ze zijn wel binnen 2 dagen uitverkocht op 1 of andere Duitse webshop..
dat creasesquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef SnowLeopard het volgende:
Eindelijk degelijke schoentjes gehaald.
[ afbeelding ]
Sportbroekkie erbij voor de pic..
Ja zal wel niet al te best leer zijn maar goed alles beter dan m'n oude schoenen. Ik zal wel is wat proberen om het eruit te halen maar ik neem aan dat je altijd wel wat van die vouwen houdt?quote:
Zien er wel legit uit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:17 schreef Nezhi het volgende:
Zijn deze legit?
http://www.ebay.com/itm/J(...)D4213503719530209830
Vetrouw het niet echt omdat het uit Korea komt, maar de seller heeft geen negatieve feedback.
fixed.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:50 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Zien er wel legit uit.
Maar koop mijn spizikes.
Blauwe spizikes zijn wack irl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik neem dat ze bij de welbekende sneakertoko's liggen? Wil ze wel een keer passen.
nice.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:59 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb die paarse TZ van vorig jaar geloof ik. Ze zijn nice.
aankoop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eindelijk een keer tegengekomen in mijn size.
Well good luck with those!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef santiagojwz het volgende:
Blij met de aankoop vanuit de US.
Clarks Desert Boot Beeswax
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind het er niet slecht uit zien.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:50 schreef Modus het volgende:
Deze gaat HAL ook wel kopen..
[ afbeelding ]
http://sneakernews.com/2011/11/15/nike-lunar-safari/
My thoughts exactly, maar de gyakusou spiders blijven toffer natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Vind het er niet slecht uit zien.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:57 schreef Ierse_Strijder het volgende:
hallo sneaker meneren!
[ afbeelding ]
vans turquoise
Iemand deze toevallig nog ergens zien liggen? Het is een zomer model dus misschien ergens in de sale?
gr
gr
Wat wil je hier nou mee zeggen eigenlijk??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let maar niet op hem, is maar een josti.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:01 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen??
Had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:09 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Let maar niet op hem, is maar een josti.
In die kleur kan ik hem trouwens niet vinden.
Geef het nog een week of zo en dan heb ik hopelijk een paartje. Mits nog voorradig in mijn maat.quote:Op zondag 20 november 2011 10:51 schreef Atta-boy het volgende:
Iemand die die af1 duckboots heeft? Lijken me wel leuke winterschoenen
Ik twijfel ook om een paartje Puma Shadow Society States erbij te halen, nieuwe UNDFTD Clydes of een paartje Timberland Earthkeepers (of weer wat anders).quote:Op zondag 20 november 2011 16:16 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zit ook zwaar te twijfelen over die bruine als winterschoen, maar wil ook nog die jordan 3 black cements halen eigenlijk. En die patta collabo of timberlands als winterschoenen. Keuzes, keuzes, keuzes
Ik heb bij Adidas altijd us9,5 (wat 44 is) en bij Nike us10 (wat 44 is).quote:Op zondag 20 november 2011 17:02 schreef BigSmurf het volgende:
Hoe vallen Nike Dunks High? Heb een paartje Adidas Nizza Hi in maat EU44/US10 (precies goed) en Allstars ook altijd in diezelfde maat (ietsjes wijd, maar zitten prettiger). Moet ik dan een US10 of US10,5 hebben?
Ik moet mezelf corrigeren. Ik heb ook bij adidas US10 ipv 9,5. Keek even niet goed van een afstandje.quote:Op zondag 20 november 2011 17:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb bij Adidas altijd us9,5 (wat 44 is) en bij Nike us10 (wat 44 is).
US10 bij Adidas is toch 44 2/3?
Iemand wiens leven om schoenen draait en mij daarvoor uitmakenquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:09 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Let maar niet op hem, is maar een josti.
In die kleur kan ik hem trouwens niet vinden.
Melding van wat? Zelfs de mods vinden jou een jostiquote:Op zondag 20 november 2011 20:13 schreef CharlotteHornys het volgende:
[..]
Iemand wiens leven om schoenen draait en mij daarvoor uitmaken
even een melding gedaan.
Die grijzenquote:Op zondag 20 november 2011 16:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik twijfel ook om een paartje Puma Shadow Society States erbij te halen, nieuwe UNDFTD Clydes of een paartje Timberland Earthkeepers (of weer wat anders).Die duck boot wil ik iig voor de winter.
Vans Unisex Authentic Blue Danubequote:Op vrijdag 18 november 2011 17:57 schreef Ierse_Strijder het volgende:
hallo sneaker meneren!
[ afbeelding ]
vans turquoise
Iemand deze toevallig nog ergens zien liggen? Het is een zomer model dus misschien ergens in de sale?
gr
gr
Kleurenblind?quote:Op maandag 21 november 2011 10:18 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Vans Unisex Authentic Blue Danube
artikelnummer 453088 bij www.skatestore.nl (nog twee maten, 8.5 en 10.5)
[ afbeelding ]
Morgen even bellen thanks!quote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef SHOOOTO het volgende:
Nee, maar het komt in de buurt. Misschien de Vans store in Utrecht & Rotterdam? Anders de outlet bezoeken in Roermond.
gelukkig maarquote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil wivah;s maken maar geen camera meer
Goed aangeboden maar ik moet eerst wat andere aankopen doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:29 schreef nexusje het volgende:
Onderweg naar roermond, iemand iets
ophooken?! Pm even
Nog geslaagd?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:29 schreef nexusje het volgende:
Onderweg naar roermond, iemand iets
ophooken?! Pm even
yesyes, er lag niet veel, maar heb wel wat leuke dingetjesquote:
waar?quote:
had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef nexusje het volgende:
Owja en een pokke eind reizen. Godverjuu was 2,5 uur onderweg van Rotterdam centraal..
Was wel de moeite waardquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:34 schreef Cpt. het volgende:
[..]
waar?
[..]
had ik je ook wel kunnen vertellen
Website van Urban Outfitters, maar allemaal uitverkocht nu.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:34 schreef Cpt. het volgende:
[..]
waar?
[..]
had ik je ook wel kunnen vertellen
in us7 hadden ze nog die nike die ik heb en ook in het blauw met geel. Timberland winkel is er ook daar kosten ze 130euro!quote:Op woensdag 23 november 2011 10:36 schreef Atta-boy het volgende:
Hadden ze in us7 nog wat leuks liggen? Zat er over te denken dit weekend miss te gaan.
Iemand trouwens een goedkoop adresje om timba's te halen? met die 30% kortingsbon van FL zijn ze alsnog duur![]()
of minder natuurlijk ik pak dat doorsnee model wat bij de fl etc. 180kostquote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef nexusje het volgende:
[..]
in us7 hadden ze nog die nike die ik heb en ook in het blauw met geel. Timberland winkel is er ook daar kosten ze 130euro!
Die in Roermond zijn anders als de gewone als het goed is, ze mogen niks verkopen dat in de recente collectie zit omdat ze een outlet zijn. Ze hebben wel leuke schoenen soms maar vind voor de winter dat standaard model het leukst.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef nexusje het volgende:
[..]
in us7 hadden ze nog die nike die ik heb en ook in het blauw met geel. Timberland winkel is er ook daar kosten ze 130euro!
Thanks!quote:Op woensdag 23 november 2011 16:19 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Die in Roermond zijn anders als de gewone als het goed is, ze mogen niks verkopen dat in de recente collectie zit omdat ze een outlet zijn. Ze hebben wel leuke schoenen soms maar vind voor de winter dat standaard model het leukst.
Nice die dunks btw
Gewoon 1 paar waarschijnlijk?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:54 schreef Atta-boy het volgende:
Fucking nice hal, hoeveel als ik vragen mag?
Orlyquote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef Atta-boy het volgende:
Bedoelde hoeveel geld hij er aan kwijt was![]()
*Hier moest een ya really plaatje van een uil komen.quote:
Wait what?quote:Op woensdag 23 november 2011 21:21 schreef Atta-boy het volgende:
[img] http://farm3.static.flickr.com/2687/4479337552_1158ea3b29_o.jpg [/spoiler]
Ja dat ging foutquote:
Us7quote:Op donderdag 24 november 2011 14:31 schreef Atta-boy het volgende:
Ik nog niet.
Een kindermaat passen als de schoenen groot uitvallen + korting bij footlocker= timberlands voor ¤65 in plaats 190.
Als je de decemeber wilt dan is het eind deze maand begin december meestal. is wel wat veranderd want EU had ze meestal een stukkie eerder maar dat is voor mijn gevoel niet meer zo.quote:Op donderdag 24 november 2011 15:55 schreef BigSmurf het volgende:
Wanneer komen de nieuwe Janoski's meestal? Zit te wachten op die december obsidian/khaki.
Ik heb daar de afgelopen jaar ook alleen maar mn schoenen gekochtquote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef don-diablo het volgende:
Sparky m'n 'local' shop. Prima winkel, goede gasten.
Dramatisch qua voorraadquote:Op donderdag 24 november 2011 21:34 schreef don-diablo het volgende:
Sparky m'n 'local' shop. Prima winkel, goede gasten.
First come, first serve. Is bij andere shops niet anders.quote:
De bruine. Vind die net wat meer hebben en makkelijker te combineren.quote:Op vrijdag 25 november 2011 21:59 schreef Atta-boy het volgende:
Wilde ook die duck boots halen maar hadden ze niet in mijn maat en wilde niet de volle mep betalen dus heb nu maar gewone timbs gehaald.
Lijken me wel echt super winterschoenen die duck boots, welke cw heb je?
quote:Op zaterdag 26 november 2011 18:17 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
New Balance 1500 Solebox Purple Devil M1500BPW by Cali030, on Flickr
320 in de PC, elders zijn ze 325quote:Op zondag 27 november 2011 22:18 schreef huayra het volgende:
[..]
Zieke lanvin, voor hoeveel heb je die gehaald?
Khad laatst die donkerbruin/donkerbruin gekocht voor 325 .quote:Op maandag 28 november 2011 16:41 schreef November5th het volgende:
[..]
320 in de PC, elders zijn ze 325
Zijn de 2012 collectie volgens mij, vandaar de prijs verhooging..quote:Op maandag 28 november 2011 18:11 schreef huayra het volgende:
[..]
Khad laatst die donkerbruin/donkerbruin gekocht voor 325 .
Terwijl ze daarvoor 300 waren. Massaal de prijzen verhoogt ofso.
Maar die grijze zijn wel nice, misschien volgende paar.
En shippen niet naar direct naar Nederland, je moet eerst mailen, en dan komt er nog 40 dollar verzendkosten bij.quote:Op maandag 28 november 2011 20:19 schreef thethoryd het volgende:
[ afbeelding ]
voor 15 dollar in de ClearanceNiet mijn maat helaas
Klopt, ik wou namelijk de duckboot van hun site want in nederland hebben ze mijn maten nauwelijks (us 14) voor die prijsquote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
En shippen niet naar direct naar Nederland, je moet eerst mailen, en dan komt er nog 40 dollar verzendkosten bij.
Ja dat zal wel gelijk een smoes zijn voor de winkeliers om de prijzen te verhogen. Want de prijzen van de oude collectie is ook gelijk mee verhoogt.quote:Op maandag 28 november 2011 18:29 schreef November5th het volgende:
[..]
Zijn de 2012 collectie volgens mij, vandaar de prijs verhooging..
Zijn mijn eerste lanvins, doen een beetje zeer maar dat gaat weg "hoor" ik.
deze zijn ook nice
[ afbeelding ]
Ik vind juist die Common.... niet uitzien. Maar iedereen z'n eigen smaak.quote:Op maandag 28 november 2011 22:06 schreef Stansfield het volgende:
Als je dan toch in die richting wilt gaan qua schoenen koop dan Common Projects maar Lanvins zien er echt niet uit.
hypehypequote:Op maandag 28 november 2011 22:20 schreef huayra het volgende:
[..]
Ik vind juist die Common.... niet uitzien. Maar iedereen z'n eigen smaak.![]()
Hype-mening lol, Lanvins zijn wel dope maar Common Projects zijn gewoon van mooi hoogkwaliteit leer gemaakt, en het is zo ongeveer precies hetzelfde model, hoe kun je die Lanvins dan mooi vinden en CP's nietquote:Op maandag 28 november 2011 22:20 schreef huayra het volgende:
[..]
Ik vind juist die Common.... niet uitzien. Maar iedereen z'n eigen smaak.![]()
Very nice!!!quote:Onderstaande binnen, aan de voet echt een hele toffe schoen. Niet direct een sneaker, maar toch.
Toch niet LV of iets dergelijks? (vanwege dat patroon)quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:39 schreef BigSmurf het volgende:
Onderstaande binnen, aan de voet echt een hele toffe schoen. Niet direct een sneaker, maar toch.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:24 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Ik zit op school in Bijlmer dus ik zie elke dag zo'n 100 tot 150 paar voorbij komen lol.
Klopt zijn inderdaad behoorlijk een hype.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:18 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Ik vind het vooral leuk als ie "smaken verschillen" zegt terwijl hij schoenen draagt die tegenwoordig elke jopie draagt, en hij doet rustig aan die hype mee.
CP for life.
Alleen rijke mensen kunnen lanvins betalen toch?!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:18 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Ik vind het vooral leuk als ie "smaken verschillen" zegt terwijl hij schoenen draagt die tegenwoordig elke jopie draagt, en hij doet rustig aan die hype mee.
CP for life.
Ze zijn wel groot, maar aan de voet valt het mee zoals je ziet.quote:
hahahahaquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:41 schreef MadMen het volgende:
[..]
Very nice!!!
Welk merk als ik vragen mag??
Ik heb diezelfde besteld in maat 48.5quote:Op woensdag 30 november 2011 16:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ze zijn wel groot, maar aan de voet valt het mee zoals je ziet.
Ik houd er juist niet zo van wanneer de broek steeds in de schoen wordt gedaan, of er op 'ligt' zeg maar.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:20 schreef Nezhi het volgende:
Vind ze niet zo mooi als de broek eroverheen zit.
Ik wou hierop ingaan d.m.v. advertenties op MP e.d., maar zag toen dat dit sarcastisch was bedoeld.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef nexusje het volgende:
[..]
Alleen rijke mensen kunnen lanvins betalen toch?!
Prima schoen, zitten heerlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:23 schreef mergbot het volgende:
[..]
hahahaha
hé zet je adblocker eens uit, deze staat al wekenlang bij de zalando aanbiedingen. Wel een toffe schoen ja heb er ook over zitten denken.
New balance man.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:27 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoor net dat ik aanwezig ga zijn, een Pool is me nog een fles wodka verschuldigd dus ik ga lekker zat worden daar in die rij
Pickup:
[ link | afbeelding ]
DSC04664 by Cali030, on Flickr
Oh yeah boss yeah.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:29 schreef Mylene het volgende:
Zeg, willen jullie de blits maken? Dat kan met deze veters, te koop bij de Action.
[ afbeelding ]
¤1,89
En alweer: nice!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:27 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoor net dat ik aanwezig ga zijn, een Pool is me nog een fles wodka verschuldigd dus ik ga lekker zat worden daar in die rij
Pickup:
[ link | afbeelding ]
DSC04664 by Cali030, on Flickr
Jij neemt ons niet serieus hequote:Op donderdag 1 december 2011 20:29 schreef Mylene het volgende:
Zeg, willen jullie de blits maken? Dat kan met deze veters, te koop bij de Action.
[ afbeelding ]
¤1,89
1300's! Nu @ end voor pre-order... gaan hard.quote:
Ja die 1300's ook wel. Bedoelde die gelen (kut, ik kan die witten grap niet makenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:24 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
1300's! Nu @ end voor pre-order... gaan hard.
En die nieuwe mad hectic x stussy 996 dan Hal?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:24 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
1300's! Nu @ end voor pre-order... gaan hard.
Natuurlijk wel. Jij als collab hoer doet echt wel mee aan de prijsvraag om ze te winnen.quote:
Uiteraard doe ik mee.... heb je m'n posts gezien @ de end clothing facebook? Haha!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Jij als collab hoer doet echt wel mee aan de prijsvraag om ze te winnen.
Ha, qua kleurstelling vind ik die nog best geslaagd, maar ik zal van mijn leven geen BW's kopen wegens te hoog MelissaRomanoWesley-gehalte.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:20 schreef SHOOOTO het volgende:
Dit lijkt mij wel iets voor jouw, Modus:
Nike Air Classic BW – Mahogany – White
[ afbeelding ]
Ik doe ook mee, maar zal vast niet winnen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Uiteraard doe ik mee.... heb je m'n posts gezien @ de end clothing facebook? Haha!
Koston fluffs zijn nice....
Ja heb wel al betaald.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:45 schreef SHOOOTO het volgende:
heb je al betaald? Zo ja, dispute starten bij paypal. Zo krijg je de seller wel wakker (maar volgens mij mag je pas een dispute openen na 45 dagen?).
Yes indeed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
hmmm, black/volt kostons
Ontspan die tenen eens een keertjequote:Op vrijdag 2 december 2011 19:51 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
NEW BALANCE M 1500 GBY by Cali030, on Flickr
JAAAAAAAA. Beste nieuws wat ik in tijden gehoord hebquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:54 schreef Atta-boy het volgende:
Vans x wtaps gereleased en mogelijk komen ze toch uit in Europa
Linkje met pics?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:48 schreef Atta-boy het volgende:
Is niet zeker he. Maar in Amerika zijn ze ook gereleased terwijl er eerst gezegd werd dat het een Asia only release werd.
Sufu topic over vans. Zijn al meerdere shops in Amerika die ze verkopenquote:
toepush moovmnt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:43 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ontspan die tenen eens een keertje
Jahe. Geen veilig winkelen of niks. Alleen western union en cc. Slecht vertaald enz enz.quote:
Ik had er ook al een (low res) foto van gepost.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:01 schreef vault_tec het volgende:
Iemand wilde toch een foto van die af1 hiking boot?
Roog van LB wivah dit dat
[ afbeelding ]
fakes legit noemenquote:Op zondag 4 december 2011 01:48 schreef CharlotteHornys het volgende:
high tops laarzen noemen
zegt al genoeg al is het best aantrekkelijk.
l0lquote:Op zondag 4 december 2011 01:50 schreef CharlotteHornys het volgende:
http://www.nikeairmaxnl.o(...)wit-zwart-p-379.html
deze heb ik en zijn legit.
Nee coachquote:Op zondag 4 december 2011 10:03 schreef Atta-boy het volgende:
Als je ze van die site vandaan hebt blijkbaar niet
Onzeker zijn over je kleding stijl en dat laten bepalen door anderen is echt zoquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Ha, qua kleurstelling vind ik die nog best geslaagd, maar ik zal van mijn leven geen BW's kopen wegens te hoog MelissaRomanoWesley-gehalte.
Zijn die net geïntroduceerd, had ze nog niet gezien?
Vandaag binnengekregen! De verkoper vroeg zich af of de doos wel verzonden kon worden voor een normale prijs (us14quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:01 schreef vault_tec het volgende:
Iemand wilde toch een foto van die af1 hiking boot?
Roog van LB wivah dit dat
[ afbeelding ]
Ik heb two-tones, je moet een maatje kleiner pakken dan je normale maat.quote:Op zondag 4 december 2011 22:28 schreef Atta-boy het volgende:
Nice.
Iemand ervaring met visvim FBT double-tone? Weet niet of ze juist groter of kleiner vallen, kan op internet alleen tegenstrijdige adviezen vinden.
toffe schoenenquote:
Iemand sites waar ik de wat exclusievere Vans kan aanschaffen?quote:
gaarste post in de wereldquote:Op maandag 5 december 2011 20:29 schreef serqie het volgende:
mwah dat zegt dan meer over jou stijl
je bent die type die nu ook met snapback rond loopt?
Frisco.quote:Op dinsdag 6 december 2011 23:41 schreef Babbatuur het volgende:
[..]
Iemand sites waar ik de wat exclusievere Vans kan aanschaffen?
Heb nog een paar sneakers te koop overigens: [TK] Nike Air Max Light (Black/White/Pink)
Zo'n kast kan prima idd. Ik bewaar m'n schoenen hoofdzakelijk in de bijbehorende schoenendozen.quote:Op donderdag 8 december 2011 12:27 schreef PlukvdP. het volgende:
Heeft iemand een goedkope oplossing voor een schoenenrek oid? Dacht zelf aan expeditkast van ikea met extra plankjes maar andere ideeën zijn ook welkom.
Ik heb het zo:quote:Op donderdag 8 december 2011 12:27 schreef PlukvdP. het volgende:
Heeft iemand een goedkope oplossing voor een schoenenrek oid? Dacht zelf aan expeditkast van ikea met extra plankjes maar andere ideeën zijn ook welkom.
Footlocker/patta/concretequote:Op donderdag 8 december 2011 20:59 schreef Speedy_T het volgende:
Weet iemand een winkel in Amsterdam waar Nike Air max one en/of lights worden verkocht?
Ik zou haast willen dat je een paartje voor me meeneemt hahah.quote:Op vrijdag 9 december 2011 20:50 schreef Atta-boy het volgende:
Ik ga er vast liggen.
Vind een footscape wel cool met een pinroll btw.
Dat denk ik ook wel, vandaar de knipoog.quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:24 schreef Atta-boy het volgende:
Denk dat je er maar 1 per persoon mag meenemen
Hhhmz.. Tempting..quote:Op vrijdag 9 december 2011 21:51 schreef vault_tec het volgende:
mocht iemand een paartje willen / extra paartje en in het weekend zijn ben ik best bereid even langs te gaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |