Ze zijn wel groot, maar aan de voet valt het mee zoals je ziet.quote:
hahahahaquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:41 schreef MadMen het volgende:
[..]
Very nice!!!
Welk merk als ik vragen mag??
Ik heb diezelfde besteld in maat 48.5quote:Op woensdag 30 november 2011 16:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ze zijn wel groot, maar aan de voet valt het mee zoals je ziet.
Ik houd er juist niet zo van wanneer de broek steeds in de schoen wordt gedaan, of er op 'ligt' zeg maar.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:20 schreef Nezhi het volgende:
Vind ze niet zo mooi als de broek eroverheen zit.
Ik wou hierop ingaan d.m.v. advertenties op MP e.d., maar zag toen dat dit sarcastisch was bedoeld.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef nexusje het volgende:
[..]
Alleen rijke mensen kunnen lanvins betalen toch?!
Prima schoen, zitten heerlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:23 schreef mergbot het volgende:
[..]
hahahaha
hé zet je adblocker eens uit, deze staat al wekenlang bij de zalando aanbiedingen. Wel een toffe schoen ja heb er ook over zitten denken.
New balance man.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:27 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoor net dat ik aanwezig ga zijn, een Pool is me nog een fles wodka verschuldigd dus ik ga lekker zat worden daar in die rij
Pickup:
[ link | afbeelding ]
DSC04664 by Cali030, on Flickr
Oh yeah boss yeah.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:29 schreef Mylene het volgende:
Zeg, willen jullie de blits maken? Dat kan met deze veters, te koop bij de Action.
[ afbeelding ]
¤1,89
En alweer: nice!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:27 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoor net dat ik aanwezig ga zijn, een Pool is me nog een fles wodka verschuldigd dus ik ga lekker zat worden daar in die rij
Pickup:
[ link | afbeelding ]
DSC04664 by Cali030, on Flickr
Jij neemt ons niet serieus hequote:Op donderdag 1 december 2011 20:29 schreef Mylene het volgende:
Zeg, willen jullie de blits maken? Dat kan met deze veters, te koop bij de Action.
[ afbeelding ]
¤1,89
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |