Very nice!!!quote:Onderstaande binnen, aan de voet echt een hele toffe schoen. Niet direct een sneaker, maar toch.
Toch niet LV of iets dergelijks? (vanwege dat patroon)quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:39 schreef BigSmurf het volgende:
Onderstaande binnen, aan de voet echt een hele toffe schoen. Niet direct een sneaker, maar toch.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:24 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Ik zit op school in Bijlmer dus ik zie elke dag zo'n 100 tot 150 paar voorbij komen lol.
Klopt zijn inderdaad behoorlijk een hype.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:18 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Ik vind het vooral leuk als ie "smaken verschillen" zegt terwijl hij schoenen draagt die tegenwoordig elke jopie draagt, en hij doet rustig aan die hype mee.
CP for life.
Alleen rijke mensen kunnen lanvins betalen toch?!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:18 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Ik vind het vooral leuk als ie "smaken verschillen" zegt terwijl hij schoenen draagt die tegenwoordig elke jopie draagt, en hij doet rustig aan die hype mee.
CP for life.
Ze zijn wel groot, maar aan de voet valt het mee zoals je ziet.quote:
hahahahaquote:Op dinsdag 29 november 2011 21:41 schreef MadMen het volgende:
[..]
Very nice!!!
Welk merk als ik vragen mag??
Ik heb diezelfde besteld in maat 48.5quote:Op woensdag 30 november 2011 16:44 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ze zijn wel groot, maar aan de voet valt het mee zoals je ziet.
Ik houd er juist niet zo van wanneer de broek steeds in de schoen wordt gedaan, of er op 'ligt' zeg maar.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:20 schreef Nezhi het volgende:
Vind ze niet zo mooi als de broek eroverheen zit.
Ik wou hierop ingaan d.m.v. advertenties op MP e.d., maar zag toen dat dit sarcastisch was bedoeld.quote:Op dinsdag 29 november 2011 23:45 schreef nexusje het volgende:
[..]
Alleen rijke mensen kunnen lanvins betalen toch?!
Prima schoen, zitten heerlijk.quote:Op woensdag 30 november 2011 17:23 schreef mergbot het volgende:
[..]
hahahaha
hé zet je adblocker eens uit, deze staat al wekenlang bij de zalando aanbiedingen. Wel een toffe schoen ja heb er ook over zitten denken.
New balance man.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:27 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoor net dat ik aanwezig ga zijn, een Pool is me nog een fles wodka verschuldigd dus ik ga lekker zat worden daar in die rij
Pickup:
[ link | afbeelding ]
DSC04664 by Cali030, on Flickr
Oh yeah boss yeah.quote:Op donderdag 1 december 2011 20:29 schreef Mylene het volgende:
Zeg, willen jullie de blits maken? Dat kan met deze veters, te koop bij de Action.
[ afbeelding ]
¤1,89
En alweer: nice!quote:Op donderdag 1 december 2011 18:27 schreef HAL9000S het volgende:
Ik hoor net dat ik aanwezig ga zijn, een Pool is me nog een fles wodka verschuldigd dus ik ga lekker zat worden daar in die rij
Pickup:
[ link | afbeelding ]
DSC04664 by Cali030, on Flickr
Jij neemt ons niet serieus hequote:Op donderdag 1 december 2011 20:29 schreef Mylene het volgende:
Zeg, willen jullie de blits maken? Dat kan met deze veters, te koop bij de Action.
[ afbeelding ]
¤1,89
1300's! Nu @ end voor pre-order... gaan hard.quote:
Ja die 1300's ook wel. Bedoelde die gelen (kut, ik kan die witten grap niet makenquote:Op vrijdag 2 december 2011 00:24 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
1300's! Nu @ end voor pre-order... gaan hard.
En die nieuwe mad hectic x stussy 996 dan Hal?quote:Op vrijdag 2 december 2011 00:24 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
1300's! Nu @ end voor pre-order... gaan hard.
Natuurlijk wel. Jij als collab hoer doet echt wel mee aan de prijsvraag om ze te winnen.quote:
Uiteraard doe ik mee.... heb je m'n posts gezien @ de end clothing facebook? Haha!quote:Op vrijdag 2 december 2011 09:37 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Jij als collab hoer doet echt wel mee aan de prijsvraag om ze te winnen.
Ha, qua kleurstelling vind ik die nog best geslaagd, maar ik zal van mijn leven geen BW's kopen wegens te hoog MelissaRomanoWesley-gehalte.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:20 schreef SHOOOTO het volgende:
Dit lijkt mij wel iets voor jouw, Modus:
Nike Air Classic BW – Mahogany – White
[ afbeelding ]
Ik doe ook mee, maar zal vast niet winnen.quote:Op vrijdag 2 december 2011 10:33 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Uiteraard doe ik mee.... heb je m'n posts gezien @ de end clothing facebook? Haha!
Koston fluffs zijn nice....
Ja heb wel al betaald.quote:Op vrijdag 2 december 2011 14:45 schreef SHOOOTO het volgende:
heb je al betaald? Zo ja, dispute starten bij paypal. Zo krijg je de seller wel wakker (maar volgens mij mag je pas een dispute openen na 45 dagen?).
Yes indeed.quote:Op vrijdag 2 december 2011 16:07 schreef SHOOOTO het volgende:
[ afbeelding ]
hmmm, black/volt kostons
Ontspan die tenen eens een keertjequote:Op vrijdag 2 december 2011 19:51 schreef HAL9000S het volgende:
[ link | afbeelding ]
NEW BALANCE M 1500 GBY by Cali030, on Flickr
JAAAAAAAA. Beste nieuws wat ik in tijden gehoord hebquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:54 schreef Atta-boy het volgende:
Vans x wtaps gereleased en mogelijk komen ze toch uit in Europa
Linkje met pics?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:48 schreef Atta-boy het volgende:
Is niet zeker he. Maar in Amerika zijn ze ook gereleased terwijl er eerst gezegd werd dat het een Asia only release werd.
Sufu topic over vans. Zijn al meerdere shops in Amerika die ze verkopenquote:
toepush moovmnt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:43 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ontspan die tenen eens een keertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |