JAAAAAAAA. Beste nieuws wat ik in tijden gehoord hebquote:Op zaterdag 3 december 2011 11:54 schreef Atta-boy het volgende:
Vans x wtaps gereleased en mogelijk komen ze toch uit in Europa
Linkje met pics?quote:Op zaterdag 3 december 2011 14:48 schreef Atta-boy het volgende:
Is niet zeker he. Maar in Amerika zijn ze ook gereleased terwijl er eerst gezegd werd dat het een Asia only release werd.
Sufu topic over vans. Zijn al meerdere shops in Amerika die ze verkopenquote:
toepush moovmnt.quote:Op zaterdag 3 december 2011 11:43 schreef DumDaDum het volgende:
[..]
Ontspan die tenen eens een keertje
Jahe. Geen veilig winkelen of niks. Alleen western union en cc. Slecht vertaald enz enz.quote:
Ik had er ook al een (low res) foto van gepost.quote:Op zaterdag 3 december 2011 17:01 schreef vault_tec het volgende:
Iemand wilde toch een foto van die af1 hiking boot?
Roog van LB wivah dit dat
[ afbeelding ]
fakes legit noemenquote:Op zondag 4 december 2011 01:48 schreef CharlotteHornys het volgende:
high tops laarzen noemen
zegt al genoeg al is het best aantrekkelijk.
l0lquote:Op zondag 4 december 2011 01:50 schreef CharlotteHornys het volgende:
http://www.nikeairmaxnl.o(...)wit-zwart-p-379.html
deze heb ik en zijn legit.
Nee coachquote:Op zondag 4 december 2011 10:03 schreef Atta-boy het volgende:
Als je ze van die site vandaan hebt blijkbaar niet
Onzeker zijn over je kleding stijl en dat laten bepalen door anderen is echt zoquote:Op vrijdag 2 december 2011 10:45 schreef Modus het volgende:
[..]
Ha, qua kleurstelling vind ik die nog best geslaagd, maar ik zal van mijn leven geen BW's kopen wegens te hoog MelissaRomanoWesley-gehalte.
Zijn die net geïntroduceerd, had ze nog niet gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |