En shippen niet naar direct naar Nederland, je moet eerst mailen, en dan komt er nog 40 dollar verzendkosten bij.quote:Op maandag 28 november 2011 20:19 schreef thethoryd het volgende:
[ afbeelding ]
voor 15 dollar in de ClearanceNiet mijn maat helaas
Klopt, ik wou namelijk de duckboot van hun site want in nederland hebben ze mijn maten nauwelijks (us 14) voor die prijsquote:Op maandag 28 november 2011 20:42 schreef BigSmurf het volgende:
[..]
En shippen niet naar direct naar Nederland, je moet eerst mailen, en dan komt er nog 40 dollar verzendkosten bij.
Ja dat zal wel gelijk een smoes zijn voor de winkeliers om de prijzen te verhogen. Want de prijzen van de oude collectie is ook gelijk mee verhoogt.quote:Op maandag 28 november 2011 18:29 schreef November5th het volgende:
[..]
Zijn de 2012 collectie volgens mij, vandaar de prijs verhooging..
Zijn mijn eerste lanvins, doen een beetje zeer maar dat gaat weg "hoor" ik.
deze zijn ook nice
[ afbeelding ]
Ik vind juist die Common.... niet uitzien. Maar iedereen z'n eigen smaak.quote:Op maandag 28 november 2011 22:06 schreef Stansfield het volgende:
Als je dan toch in die richting wilt gaan qua schoenen koop dan Common Projects maar Lanvins zien er echt niet uit.
hypehypequote:Op maandag 28 november 2011 22:20 schreef huayra het volgende:
[..]
Ik vind juist die Common.... niet uitzien. Maar iedereen z'n eigen smaak.![]()
Hype-mening lol, Lanvins zijn wel dope maar Common Projects zijn gewoon van mooi hoogkwaliteit leer gemaakt, en het is zo ongeveer precies hetzelfde model, hoe kun je die Lanvins dan mooi vinden en CP's nietquote:Op maandag 28 november 2011 22:20 schreef huayra het volgende:
[..]
Ik vind juist die Common.... niet uitzien. Maar iedereen z'n eigen smaak.![]()
Very nice!!!quote:Onderstaande binnen, aan de voet echt een hele toffe schoen. Niet direct een sneaker, maar toch.
Toch niet LV of iets dergelijks? (vanwege dat patroon)quote:Op dinsdag 29 november 2011 18:39 schreef BigSmurf het volgende:
Onderstaande binnen, aan de voet echt een hele toffe schoen. Niet direct een sneaker, maar toch.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:24 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Ik zit op school in Bijlmer dus ik zie elke dag zo'n 100 tot 150 paar voorbij komen lol.
Klopt zijn inderdaad behoorlijk een hype.quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:18 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Ik vind het vooral leuk als ie "smaken verschillen" zegt terwijl hij schoenen draagt die tegenwoordig elke jopie draagt, en hij doet rustig aan die hype mee.
CP for life.
Alleen rijke mensen kunnen lanvins betalen toch?!quote:Op dinsdag 29 november 2011 09:18 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
Ik vind het vooral leuk als ie "smaken verschillen" zegt terwijl hij schoenen draagt die tegenwoordig elke jopie draagt, en hij doet rustig aan die hype mee.
CP for life.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |