quote:Op maandag 14 november 2011 20:37 schreef HAL9000S het volgende:
M'n adidas Irak weer de deur uit.... een crazy ass australier heeft me 450 plus shipping geboden![]()
Net alsof ze in groep 8 je fakes zouden herkennen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:17 schreef Nezhi het volgende:
Zijn deze legit?
http://www.ebay.com/itm/J(...)D4213503719530209830
Vetrouw het niet echt omdat het uit Korea komt, maar de seller heeft geen negatieve feedback.
Duitsers hebben geen smaakquote:Op dinsdag 15 november 2011 18:40 schreef Modus het volgende:
Ohja en best wel veel negatieve reacties op die hideous OG Huaraches met Free zool, maar ze zijn wel binnen 2 dagen uitverkocht op 1 of andere Duitse webshop..
Ligt er maar net aan welke sneakerquote:Op dinsdag 15 november 2011 21:25 schreef sararaats het volgende:
Ik vind dat sneakers ongelooflijk goed zitten.
Ik draag meestal m'n Asics
Post van het jaar.quote:Op dinsdag 15 november 2011 21:25 schreef sararaats het volgende:
Ik vind dat sneakers ongelooflijk goed zitten.
Dunno, ik zou ze niet halen maar ze hebben toch een aantrekkingskracht op mij. Ben sowieso een free fan wat dat betreft. Net als die kukini freequote:Op dinsdag 15 november 2011 18:40 schreef Modus het volgende:
Ohja en best wel veel negatieve reacties op die hideous OG Huaraches met Free zool, maar ze zijn wel binnen 2 dagen uitverkocht op 1 of andere Duitse webshop..
dat creasesquote:Op dinsdag 15 november 2011 22:03 schreef SnowLeopard het volgende:
Eindelijk degelijke schoentjes gehaald.
[ afbeelding ]
Sportbroekkie erbij voor de pic..
Ja zal wel niet al te best leer zijn maar goed alles beter dan m'n oude schoenen. Ik zal wel is wat proberen om het eruit te halen maar ik neem aan dat je altijd wel wat van die vouwen houdt?quote:
Zien er wel legit uit.quote:Op dinsdag 15 november 2011 15:17 schreef Nezhi het volgende:
Zijn deze legit?
http://www.ebay.com/itm/J(...)D4213503719530209830
Vetrouw het niet echt omdat het uit Korea komt, maar de seller heeft geen negatieve feedback.
fixed.quote:Op woensdag 16 november 2011 01:50 schreef mooiboi69xoxo het volgende:
[..]
Zien er wel legit uit.
Maar koop mijn spizikes.
Blauwe spizikes zijn wack irl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik neem dat ze bij de welbekende sneakertoko's liggen? Wil ze wel een keer passen.
nice.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:59 schreef HAL9000S het volgende:
Ik heb die paarse TZ van vorig jaar geloof ik. Ze zijn nice.
aankoop:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
eindelijk een keer tegengekomen in mijn size.
Well good luck with those!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:33 schreef santiagojwz het volgende:
Blij met de aankoop vanuit de US.
Clarks Desert Boot Beeswax
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Vind het er niet slecht uit zien.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:50 schreef Modus het volgende:
Deze gaat HAL ook wel kopen..
[ afbeelding ]
http://sneakernews.com/2011/11/15/nike-lunar-safari/
My thoughts exactly, maar de gyakusou spiders blijven toffer natuurlijk.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:46 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Vind het er niet slecht uit zien.
quote:Op vrijdag 18 november 2011 17:57 schreef Ierse_Strijder het volgende:
hallo sneaker meneren!
[ afbeelding ]
vans turquoise
Iemand deze toevallig nog ergens zien liggen? Het is een zomer model dus misschien ergens in de sale?
gr
gr
Wat wil je hier nou mee zeggen eigenlijk??quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Let maar niet op hem, is maar een josti.quote:Op zaterdag 19 november 2011 16:01 schreef Ierse_Strijder het volgende:
[..]
Wat wil je hier nou mee zeggen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |