Had al zo'n vermoedenquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:09 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Let maar niet op hem, is maar een josti.
In die kleur kan ik hem trouwens niet vinden.
Geef het nog een week of zo en dan heb ik hopelijk een paartje. Mits nog voorradig in mijn maat.quote:Op zondag 20 november 2011 10:51 schreef Atta-boy het volgende:
Iemand die die af1 duckboots heeft? Lijken me wel leuke winterschoenen
Ik twijfel ook om een paartje Puma Shadow Society States erbij te halen, nieuwe UNDFTD Clydes of een paartje Timberland Earthkeepers (of weer wat anders).quote:Op zondag 20 november 2011 16:16 schreef Atta-boy het volgende:
Ik zit ook zwaar te twijfelen over die bruine als winterschoen, maar wil ook nog die jordan 3 black cements halen eigenlijk. En die patta collabo of timberlands als winterschoenen. Keuzes, keuzes, keuzes
Ik heb bij Adidas altijd us9,5 (wat 44 is) en bij Nike us10 (wat 44 is).quote:Op zondag 20 november 2011 17:02 schreef BigSmurf het volgende:
Hoe vallen Nike Dunks High? Heb een paartje Adidas Nizza Hi in maat EU44/US10 (precies goed) en Allstars ook altijd in diezelfde maat (ietsjes wijd, maar zitten prettiger). Moet ik dan een US10 of US10,5 hebben?
Ik moet mezelf corrigeren. Ik heb ook bij adidas US10 ipv 9,5. Keek even niet goed van een afstandje.quote:Op zondag 20 november 2011 17:34 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik heb bij Adidas altijd us9,5 (wat 44 is) en bij Nike us10 (wat 44 is).
US10 bij Adidas is toch 44 2/3?
Iemand wiens leven om schoenen draait en mij daarvoor uitmakenquote:Op zaterdag 19 november 2011 16:09 schreef Nezhi het volgende:
[..]
Let maar niet op hem, is maar een josti.
In die kleur kan ik hem trouwens niet vinden.
Melding van wat? Zelfs de mods vinden jou een jostiquote:Op zondag 20 november 2011 20:13 schreef CharlotteHornys het volgende:
[..]
Iemand wiens leven om schoenen draait en mij daarvoor uitmaken
even een melding gedaan.
Die grijzenquote:Op zondag 20 november 2011 16:32 schreef don-diablo het volgende:
[..]
Ik twijfel ook om een paartje Puma Shadow Society States erbij te halen, nieuwe UNDFTD Clydes of een paartje Timberland Earthkeepers (of weer wat anders).Die duck boot wil ik iig voor de winter.
Vans Unisex Authentic Blue Danubequote:Op vrijdag 18 november 2011 17:57 schreef Ierse_Strijder het volgende:
hallo sneaker meneren!
[ afbeelding ]
vans turquoise
Iemand deze toevallig nog ergens zien liggen? Het is een zomer model dus misschien ergens in de sale?
gr
gr
Kleurenblind?quote:Op maandag 21 november 2011 10:18 schreef SHOOOTO het volgende:
[..]
Vans Unisex Authentic Blue Danube
artikelnummer 453088 bij www.skatestore.nl (nog twee maten, 8.5 en 10.5)
[ afbeelding ]
Morgen even bellen thanks!quote:Op maandag 21 november 2011 21:16 schreef SHOOOTO het volgende:
Nee, maar het komt in de buurt. Misschien de Vans store in Utrecht & Rotterdam? Anders de outlet bezoeken in Roermond.
gelukkig maarquote:Op maandag 21 november 2011 21:48 schreef vault_tec het volgende:
Ik wil wivah;s maken maar geen camera meer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |