Goed aangeboden maar ik moet eerst wat andere aankopen doen.quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:29 schreef nexusje het volgende:
Onderweg naar roermond, iemand iets
ophooken?! Pm even
Nog geslaagd?quote:Op dinsdag 22 november 2011 09:29 schreef nexusje het volgende:
Onderweg naar roermond, iemand iets
ophooken?! Pm even
yesyes, er lag niet veel, maar heb wel wat leuke dingetjesquote:
waar?quote:
had ik je ook wel kunnen vertellenquote:Op dinsdag 22 november 2011 22:59 schreef nexusje het volgende:
Owja en een pokke eind reizen. Godverjuu was 2,5 uur onderweg van Rotterdam centraal..
Was wel de moeite waardquote:Op dinsdag 22 november 2011 23:34 schreef Cpt. het volgende:
[..]
waar?
[..]
had ik je ook wel kunnen vertellen
Website van Urban Outfitters, maar allemaal uitverkocht nu.quote:Op dinsdag 22 november 2011 23:34 schreef Cpt. het volgende:
[..]
waar?
[..]
had ik je ook wel kunnen vertellen
in us7 hadden ze nog die nike die ik heb en ook in het blauw met geel. Timberland winkel is er ook daar kosten ze 130euro!quote:Op woensdag 23 november 2011 10:36 schreef Atta-boy het volgende:
Hadden ze in us7 nog wat leuks liggen? Zat er over te denken dit weekend miss te gaan.
Iemand trouwens een goedkoop adresje om timba's te halen? met die 30% kortingsbon van FL zijn ze alsnog duur![]()
of minder natuurlijk ik pak dat doorsnee model wat bij de fl etc. 180kostquote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef nexusje het volgende:
[..]
in us7 hadden ze nog die nike die ik heb en ook in het blauw met geel. Timberland winkel is er ook daar kosten ze 130euro!
Die in Roermond zijn anders als de gewone als het goed is, ze mogen niks verkopen dat in de recente collectie zit omdat ze een outlet zijn. Ze hebben wel leuke schoenen soms maar vind voor de winter dat standaard model het leukst.quote:Op woensdag 23 november 2011 16:00 schreef nexusje het volgende:
[..]
in us7 hadden ze nog die nike die ik heb en ook in het blauw met geel. Timberland winkel is er ook daar kosten ze 130euro!
Thanks!quote:Op woensdag 23 november 2011 16:19 schreef Atta-boy het volgende:
[..]
Die in Roermond zijn anders als de gewone als het goed is, ze mogen niks verkopen dat in de recente collectie zit omdat ze een outlet zijn. Ze hebben wel leuke schoenen soms maar vind voor de winter dat standaard model het leukst.
Nice die dunks btw
Gewoon 1 paar waarschijnlijk?quote:Op woensdag 23 november 2011 16:54 schreef Atta-boy het volgende:
Fucking nice hal, hoeveel als ik vragen mag?
Orlyquote:Op woensdag 23 november 2011 20:29 schreef Atta-boy het volgende:
Bedoelde hoeveel geld hij er aan kwijt was![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |