SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziehier een foto waarop ik zeer belachelijk kijk maar waar ik wel voor een groot deel op te zien ben.
quote:Op zondag 13 november 2011 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
Je oogt jonger dan je leeftijd. Maar dat doe ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziehier een foto waarop ik zeer belachelijk kijk maar waar ik wel voor een groot deel op te zien ben.![]()
Ik mag dat, anders is het niet te rechtvaardigen dat ik een jongere vriend heb.quote:Op zondag 13 november 2011 22:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je oogt jonger dan je leeftijd. Maar dat doe ik ook
Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziehier een foto waarop ik zeer belachelijk kijk maar waar ik wel voor een groot deel op te zien ben.
Je moeder is een hamster
Je ziet er wel jong uit, of is het een oude foto? Voor de rest wel schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziehier een foto waarop ik zeer belachelijk kijk maar waar ik wel voor een groot deel op te zien ben.
Je hebt wel een leuke uitstraling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziehier een foto waarop ik zeer belachelijk kijk maar waar ik wel voor een groot deel op te zien ben.C'est la vie
Ik zou er zo graag eens uitzien als 29quote:Op zondag 13 november 2011 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag dat, anders is het niet te rechtvaardigen dat ik een jongere vriend heb.
Hij is van een paar weken geledenquote:Op zondag 13 november 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je ziet er wel jong uit, of is het een oude foto? Voor de rest wel schattig.
Je hebt schattige blozende wangetjes.quote:Op zondag 13 november 2011 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is van een paar weken geleden
Dit bedoelde ik toen ik zei dat niemand geloofde dat ik al 18 was.
Player.quote:Op zondag 13 november 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
Ik besef me nu dat ik voor het eerst een profielfoto heb op Feestboek zonder een meisje naast me.
Pics.quote:Op zondag 13 november 2011 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vanaf vandaag ook foto's van mij en Newbie samen
Posten1quote:Op zondag 13 november 2011 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vanaf vandaag ook foto's van mij en Newbie samen
Volgens mij is er van mij, behalve klassenfoto's, nog nooit een foto genomen met een vrouwspersoon naast mequote:Op zondag 13 november 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
Ik besef me nu dat ik voor het eerst een profielfoto heb op Feestboek zonder een meisje naast me.
Ik heb dat totaal.quote:Op zondag 13 november 2011 22:54 schreef Myraela het volgende:
Ik vind juist altijd dat ik er ouder uit zie.
Heel veel foto's, zelfs van benzinquote:Op zondag 13 november 2011 22:52 schreef mrk.n het volgende:
Hoi, heb ik nog iets spannends gemist vandaag?
Waarom zouden we foto's laten zien?quote:Op zondag 13 november 2011 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is Loka ook de enige vrouw die haar foto laat zien of niet?
Ik denk dat ik dat deed juist omdat ik zo slecht ben met vrouwen.quote:
Slechts een observatie.quote:Op zondag 13 november 2011 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zouden we foto's laten zien?
Ik vind het een toevoeging aan het beeld dat je van iemand hebt, en foto completeert dat toch wel een beetje. Maar iedereen moet dat voor zichzelf weten natuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2011 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zouden we foto's laten zien?
Gevonden (inderdaad niet moeilijk)quote:Op zondag 13 november 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
Ik laat mijn foto's niet zien.
Maar het verdomd makkelijk ze te vinden.
Er werd vrijdagnacht nog een screenshot met jou erop gepostquote:Op zondag 13 november 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
Ik hoef geen foto's van jou te zien. Appelpopquote:Op zondag 13 november 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
Gewoon meeten dan...quote:Op zondag 13 november 2011 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het een toevoeging aan het beeld dat je van iemand hebt, en foto completeert dat toch wel een beetje. Maar iedereen moet dat voor zichzelf weten natuurlijk.
ik heb je een dm gestuurd, zit ik goed?quote:Op zondag 13 november 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
Onze foto's zijn schattigquote:Op zondag 13 november 2011 23:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik hoef geen foto's van jou te zien. Appelpop
Niet leuk ja.quote:Op zondag 13 november 2011 23:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik heb je een dm gestuurd, zit ik goed?
Resultaat: niemand is lelijk, alleen de stijl moet beter.quote:Op zondag 13 november 2011 23:00 schreef mrk.n het volgende:
En wat was het resultaat van die foto's? Goedgekeurd of niet? Zo ja (voor de mannen), plaats die foto's in je fobo en hossel vrouwen via fok.
waarom?quote:
Really. Ik wil die foto's ook wel eens zien.quote:Op zondag 13 november 2011 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Resultaat: niemand is lelijk, alleen de stijl moet beter.
Ik ben jaloersquote:Op zondag 13 november 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb heloef wel eens gezien. hihihihihihih
Ik zag je genieten van mijn hete lichaam.quote:Op zondag 13 november 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb heloef wel eens gezien. hihihihihihih
kaneelstokje is superknapquote:Op zondag 13 november 2011 23:00 schreef mrk.n het volgende:
En wat was het resultaat van die foto's? Goedgekeurd of niet? Zo ja (voor de mannen), plaats die foto's in je fobo en hossel vrouwen via fok.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je mij willen ontmoeten?quote:
Je lijkt me een aardige gozer.quote:Op zondag 13 november 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou je mij willen ontmoeten?
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 13 november 2011 23:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
kaneelstokje is superknap
magnetron is leuk
benzin is om op te vreten
denwauwelaar is een lekker ding
en heloef is gewoon een hunk
kleding is hier en daar een beetje vreemd
Hmm. En Kree?quote:Op zondag 13 november 2011 23:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
magnetron is leuk
waarom niet??quote:Op zondag 13 november 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou je mij willen ontmoeten?
quote:Op zondag 13 november 2011 23:03 schreef Myraela het volgende:
Hier, deze stond toch al op FOK! en is tenminste niet vanaf mijn lievelings hoek genomen met dezelfde blik die ik op elke foto heb. Ik lijk nooit op mijn foto's.En juist dit vind ik je mooiste foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Moeten we dat hele verhaal weer boven gaan halen?quote:
Hier, deze stond toch al op FOK! en is tenminste niet vanaf mijn lievelings hoek genomen met dezelfde blik die ik op elke foto heb. Ik lijk nooit op mijn foto's.Leuk meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind deze foto veel leuker dan die foto on je fobo
![]()
Hier, deze stond toch al op FOK! en is tenminste niet vanaf mijn lievelings hoek genomen met dezelfde blik die ik op elke foto heb. Ik lijk nooit op mijn foto's.En daar lijk je wel op jezelf zoals jij er echt uitziet, zegmaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Magnetron, "slechts" leuk gevonden worden tussen al die superlatievenquote:Op zondag 13 november 2011 23:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
magnetron is leuk
Nee. Ik wil gewoon weten of hij ook superknap is.quote:Op zondag 13 november 2011 23:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Moeten we dat hele verhaal weer boven gaan halen?
Nee, ik vind dit nog altijd positiever dan de realiteit.quote:Op zondag 13 november 2011 23:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En daar lijk je wel op jezelf zoals jij er echt uitziet, zegmaar?
Hier, deze stond toch al op FOK! en is tenminste niet vanaf mijn lievelings hoek genomen met dezelfde blik die ik op elke foto heb. Ik lijk nooit op mijn foto's.Leuk ! Hele leuke meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
We hadden een screen van heloef gister geloof ik.quote:Op zondag 13 november 2011 23:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Ik wil gewoon weten of hij ook superknap is.
En van Heloef ook, trouwens.
Ging over uiterlijk alleen hè.quote:Op zondag 13 november 2011 23:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Moeten we dat hele verhaal weer boven gaan halen?
Het kan nog erger, hoor. Er staat nu dus heel even een foto van mij in mijn Fotoboek, dus laat de vernietigende kritieken maar komenquote:Op zondag 13 november 2011 23:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Arme Magnetron, "slechts" leuk gevonden worden tussen al die superlatieven
Ik ook.quote:Op zondag 13 november 2011 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen tv dus ik moet nog anderhalf uur op uitzending gemist wachten
Je vindt jezelf niet mooi?quote:Op zondag 13 november 2011 23:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit nog altijd positiever dan de realiteit.
Echt heel tof.quote:Op zondag 13 november 2011 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is dat nou een leuk programma, spuiten en slikken? Ik heb geloof ik al 3 jaar geen tv meer gekeken.
Nee, niet echt.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 13 november 2011 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ging over uiterlijk alleen hè.
Nu ga ik me zorgen maken
Das best jammer to jezelf.quote:
Ik kijk er graag naar, maar dat ontstond vooral omdat het gaat over dingen waar ik tot kort geleden geen enkele ervaring mee had maar waar ik wel enorm nieuwsgierig naar wasquote:Op zondag 13 november 2011 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is dat nou een leuk programma, spuiten en slikken? Ik heb geloof ik al 3 jaar geen tv meer gekeken.
He wat wil je weten?quote:Op zondag 13 november 2011 23:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Kree ziet er leuk uit, mooie lieve ogen en betrouwbare uitstraling. Vind het een beetje onnodig om dat te gaan vertellen aangezien ik wel wat in hem zag. Nu niet meer op die manier, dus ik vind het een beetje raar om daar uitgebreid op in te gaan hier. In ieder geval, van wat ik heb gezien is er niks mis met Kree en ziet hij er hartstikke leuk uit en zou ik hem datenquote:Op zondag 13 november 2011 23:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Oh nouja ik had nog niks negatiefs gehoord in ieder geval.quote:Op zondag 13 november 2011 23:12 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Inderdaad.
Jammer dat het meteen weer naar het andere punt wordt toe getrokken, ik dacht d'r niet eens over na.
Ik heb der niet eens zoveel op aan te merken.quote:Op zondag 13 november 2011 23:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het kan nog erger, hoor. Er staat nu dus heel even een foto van mij in mijn Fotoboek, dus laat de vernietigende kritieken maar komen
Dat zou wel moeten, meen ik echt. Vind je op die foto, in een natuurlijkere setting, zoveel leuker dan in je fobo. Je bent echt een mooi meisjequote:
Cool! No need to worry. Ik heb alleen persoonlijk een hekel aan krijtstrepenquote:Op zondag 13 november 2011 23:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het kan nog erger, hoor. Er staat nu dus heel even een foto van mij in mijn Fotoboek, dus laat de vernietigende kritieken maar komen
Ik denk niet dat ie op jouw oordeel zit te wachten ?quote:Op zondag 13 november 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb der niet eens zoveel op aan te merken.
En wat vind je van Loka?quote:Op zondag 13 november 2011 23:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten, meen ik echt. Vind je op die foto, in een natuurlijkere setting, zoveel leuker dan in je fobo. Je bent echt een mooi meisje
Ik heb dan geen kut, maar nog wel twee ogen.quote:Op zondag 13 november 2011 23:15 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie op jouw oordeel zit te wachten ?
quote:Op zondag 13 november 2011 23:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kree ziet er leuk uit, mooie lieve ogen en betrouwbare uitstraling. Vind het een beetje onnodig om dat te gaan vertellen aangezien ik wel wat in hem zag. Nu niet meer op die manier, dus ik vind het een beetje raar om daar uitgebreid op in te gaan hier. In ieder geval, van wat ik heb gezien is er niks mis met Kree en ziet hij er hartstikke leuk uit en zou ik hem daten![]()
Magnetron is leuk hoor, hoeft helemaal niet zo een negatieve toon overheenquote:Op zondag 13 november 2011 23:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Arme Magnetron, "slechts" leuk gevonden worden tussen al die superlatieven
Al was ie lelijk. Vernietigende kritiek was dan niet nodig, we kiezen onszelf niet uit.quote:Op zondag 13 november 2011 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zouden we daar vernietigende kritiek op leveren, Capstan?
Je oogt erg olijk.
Weinig dames hier op het moment iddquote:Op zondag 13 november 2011 23:15 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie op jouw oordeel zit te wachten ?
Je hebt ze allemaal weggejaagd met je slijm opmerkingen.quote:Op zondag 13 november 2011 23:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Weinig dames hier op het moment idd.
Ik heb eerder het eens met haar over een andere foto van haar gehad en daar een compliment over gegeven. Ze is wat minder mijn smaak, maar ze is duidelijk heel erg vrolijk en komt ontzettend lief over en dat maakt in mijn ogen alles goedquote:
Zeg dat nou niet.quote:
Je ziet er gewoon goed en normaal uit.quote:Op zondag 13 november 2011 23:18 schreef Capstan het volgende:
Ieder oordeel is welkom, hoor. Maar dank tot zover!
Ik vind wel dat je er goed uitziet hoorquote:Op zondag 13 november 2011 23:18 schreef Capstan het volgende:
Ieder oordeel is welkom, hoor. Maar dank tot zover!
Kijk maar in mijn fobo.quote:
Grote liefde is ook wel overdreven.quote:Op zondag 13 november 2011 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heloefs grote liefde enzo.
Ze zit nu waarschijnlijk op de afwerkplek.
quote:Op zondag 13 november 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Grote liefde is ook wel overdreven.
Het is mijn eerste pak...volgende keer beterquote:Op zondag 13 november 2011 23:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Cool! No need to worry. Ik heb alleen persoonlijk een hekel aan krijtstrepen
Maar het klopt wel dat ik er niet uitzie naar mijn leeftijd, toch?quote:Op zondag 13 november 2011 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je er goed uitziet hoor
Ik weet niet. Ben je ongeveer dertig?quote:Op zondag 13 november 2011 23:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het is mijn eerste pak...volgende keer beter
[..]
Maar het klopt wel dat ik er niet uitzie naar mijn leeftijd, toch?
29, jaquote:Op zondag 13 november 2011 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ben je ongeveer dertig?
Jij ziet eruit als het type succesvolle student, of succesvolle ondernemer die nog plezier in het leven heeft en niet alleen maar met geld en zaken bezig is. Je lijkt me toegankelijk, ik zou vanaf een afstandje kijken en vriendelijk lachen. Als je me dan negeert loopt ik weg, lach je terug dan heb je wel de uitstraling die er voor zorgt dat ik gewoon op je af stap en met je begint te ouwehoeren. Als het dan gezellig is en ik de indruk heb dat je mij ziet zitten dan krijg je gewoon recht voor je raap te horen dat ik je een leuke man vind.quote:Op zondag 13 november 2011 23:01 schreef Capstan het volgende:
Goed, ik zal niet achterblijven. Ik zal zo wel even mijn enige foto'tje in mijn Fotoboek plaatsen, dan kan iedereen die nog wil oordelen zijn gang gaan...voor zover je dat ziet op een foto afkomstig van een dertig jaar oude webcam
Rubriek uit dat programmaquote:Op zondag 13 november 2011 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aha. Heloefs knappe vrouw is iemand van BNN uit Spuiten en Slikken. Maar waarom zou ze op een afwerkplek zitten?
Geen lelijke meid trouwens, Heloef. Je hebt smaak.
Een stuk ouder volgens mij sowieso.quote:Op zondag 13 november 2011 23:24 schreef mrk.n het volgende:
Maar Loka, jij zou er al hééél anders uitzien als je een ander kapsel neemt, een beetje make-up opdoet en andere kleding aandoet.
Inderdaad. Dat geldt voor elke vrouw denk ik.quote:Op zondag 13 november 2011 23:24 schreef mrk.n het volgende:
Maar Loka, jij zou er al hééél anders uitzien als je een ander kapsel neemt, een beetje make-up opdoet en andere kleding aandoet.
WTFBBQ?quote:Op zondag 13 november 2011 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rubriek uit dat programma
Ze maken er spermakoekjes enzo.
Nee joh, jij moet dragen wat je mooi vindt; als je iets draagt waarin jij je aantrekkelijk voelt; dan straal je dat meestal ook veel meer uit. Bovendien trek je dan ook juist de dames aan die meer met jou gemeen hebben qua smaak.quote:Op zondag 13 november 2011 23:20 schreef Capstan het volgende:
Het is mijn eerste pak...volgende keer beter
Ja, maar wil je dat niet dan?quote:Op zondag 13 november 2011 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat geldt voor elke vrouw denk ik.
Niet alleen maar met geld of zaken bezig, dat zie je goed. Succesvol student ook nog, want ik heb uiteindelijk toch een studie afgerond, maar succesvol ondernemer, nee...quote:Op zondag 13 november 2011 23:22 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Jij ziet eruit als het type succesvolle student, of succesvolle ondernemer die nog plezier in het leven heeft en niet alleen maar met geld en zaken bezig is. Je lijkt me toegankelijk, ik zou vanaf een afstandje kijken en vriendelijk lachen. Als je me dan negeert loopt ik weg, lach je terug dan heb je wel de uitstraling die er voor zorgt dat ik gewoon op je af stap en met je begint te ouwehoeren. Als het dan gezellig is en ik de indruk heb dat je mij ziet zitten dan krijg je gewoon recht voor je raap te horen dat ik je een leuke man vind.
Geen zin in. Waarom zou ik er een stuk ouder uit willen zien? Ik ben wel tevreden met mezelf eigenlijk.quote:
Ik zei OF, dus dan zat ik best in de buurt. Ik denk dat het trouwens sowieso geen kwaad kan om glimlachen van vrouwen te beantwoordenquote:Op zondag 13 november 2011 23:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet alleen maar met geld of zaken bezig, dat zie je goed. Succesvol student ook nog, want ik heb uiteindelijk toch een studie afgerond, maar succesvol ondernemer, nee...
Maar goed, het viel uiteindelijk dus wel mee, dus als ik je tegenkom en ik weet dat jij het bent, dan zal ik wel even proberen te lachen
Ik zeg niet dat je er dan ouder uitziet, wel beter. Maar als je tevreden met jezelf bent, is 't prima toch.quote:Op zondag 13 november 2011 23:26 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Geen zin in. Waarom zou ik er een stuk ouder uit willen zien? Ik ben wel tevreden met mezelf eigenlijk.
Altijd lachen; vrolijke en positieve personen zijn altijd gewild.quote:Op zondag 13 november 2011 23:25 schreef Capstan het volgende:
[..]
Niet alleen maar met geld of zaken bezig, dat zie je goed. Succesvol student ook nog, want ik heb uiteindelijk toch een studie afgerond, maar succesvol ondernemer, nee...
Maar goed, het viel uiteindelijk dus wel mee, dus als ik je tegenkom en ik weet dat jij het bent, dan zal ik wel even proberen te lachen
In het echt, bij een hogere resolutie, is het misschien andersquote:Op zondag 13 november 2011 23:22 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dan zie je eruit naar je leeftijd, mijn schatting zat goed
Maar ik draag dat pak niet op een normale werkdag, hèquote:Op zondag 13 november 2011 23:25 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Nee joh, jij moet dragen wat je mooi vindt; als je iets draagt waarin jij je aantrekkelijk voelt; dan straal je dat meestal ook veel meer uit. Bovendien trek je dan ook juist de dames aan die meer met jou gemeen hebben qua smaak.
Oh, dat weet ik ook. Maar dan moet ik, behalve van jou, zo'n glimlach natuurlijk wel krijgen, hè?quote:Op zondag 13 november 2011 23:27 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik zei OF, dus dan zat ik best in de buurt. Ik denk dat het trouwens sowieso geen kwaad kan om glimlachen van vrouwen te beantwoorden
Enge geluiden? Welke geluiden zijn eng?quote:Op zondag 13 november 2011 23:30 schreef Moonwalk het volgende:
ieeell er zijn echt hele enge geluiden bij mijn raam
geritsel en geschuif dat ik niet kan plaatsenquote:Op zondag 13 november 2011 23:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Enge geluiden? Welke geluiden zijn eng?
quote:Op zondag 13 november 2011 23:30 schreef Moonwalk het volgende:
Heb je je schoen gezet? Zo ja... maak je dan niet druk! Er is dit jaar een nieuwe sinterklaas; die moet nog ingewerkt worden en is dus niet zo geruisloos als die vorige.quote:Op zondag 13 november 2011 23:30 schreef Moonwalk het volgende:
Gelukkig ben jij waarschijnlijk de persoon uit dit topic die het meest geschikt is om inbrekers van zich af te slaan.quote:Op zondag 13 november 2011 23:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
geritsel en geschuif dat ik niet kan plaatsen
quote:Op zondag 13 november 2011 23:33 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heb je je schoen gezet? Zo ja... maak je dan niet druk! Er is dit jaar een nieuwe sinterklaas; die moet nog ingewerkt worden en is dus niet zo geruisloos als die vorige.
Er is toch maar één echte sinterklaas?quote:Op zondag 13 november 2011 23:33 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Heb je je schoen gezet? Zo ja... maak je dan niet druk! Er is dit jaar een nieuwe sinterklaas; die moet nog ingewerkt worden en is dus niet zo geruisloos als die vorige.
Niet als ze met messen en pistolen en zwaarden enzo komenquote:Op zondag 13 november 2011 23:33 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gelukkig ben jij waarschijnlijk de persoon uit dit topic die het meest geschikt is om inbrekers van zich af te slaan.
Ow, dan heeft ie gewoon het verkeerde adres...quote:Op zondag 13 november 2011 23:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]nee niks gezet , wel een ijzeren staaf binnen handbereik gelegd
Hmm, dat is waar. Al nemen inbrekers geloof ik zelden wapens mee.quote:Op zondag 13 november 2011 23:34 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Niet als ze met messen en pistolen en zwaarden enzo komen
Ik wil zo graag vingeren.quote:
Ik heb altijd de neiging er dan aan te ruiken. Doe dit niet!quote:
Newbie heeft ook een gat.quote:
Dat geluid lijkt me nog wel het leukste.quote:
Jij kijkt te veel porno.quote:Op zondag 13 november 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat geluid lijkt me nog wel het leukste.
Zo van *klots klots* als je het tempo opvoert.
Ik weet het.quote:
Ik dacht even dat je wel serieus was.quote:Op zondag 13 november 2011 23:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik weet het.
Ik was dan ook niet serieus.
Kutjes ruiken niet naar zoetigheid?quote:Op zondag 13 november 2011 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging er dan aan te ruiken. Doe dit niet!
Nee, naar vers gemaaid grasquote:Op zondag 13 november 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Kutjes ruiken niet naar zoetigheid?
Ja, precies.quote:Op zondag 13 november 2011 23:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee, naar vers gemaaid gras
quote:Op zondag 13 november 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Kutjes ruiken niet naar zoetigheid?
Ik vind zoenen na beffen wel lekker eigenlijkquote:Op zondag 13 november 2011 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging er dan aan te ruiken. Doe dit niet!
Bedankt man, dat wist ik nog niet!quote:[..]
Newbie heeft ook een gat.
quote:Op zondag 13 november 2011 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind zoenen na beffen wel lekker eigenlijk![]()
Niks mis met de geur toch? Tenzij zwaar ongesteld ofzo, dan weer niet.
[..]
Bedankt man, dat wist ik nog niet!
Jullie zijn ook snel met elkaar met alles. Leuk.quote:Op zondag 13 november 2011 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind zoenen na beffen wel lekker eigenlijk![]()
Niks mis met de geur toch? Tenzij zwaar ongesteld ofzo, dan weer niet.
Na het zien van je foto's sluit ik me aan bij de heersende mening dat je knap bentquote:Op zondag 13 november 2011 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Mwah, ik vind de geur niet prettig. Helemaal niet bij ongesteldheid.
Ik vind dr niks mis mee.quote:Op zondag 13 november 2011 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ongesteld is het ook gewoon smerig.quote:Op zondag 13 november 2011 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Echt niet?quote:Op zondag 13 november 2011 23:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jullie zijn ook snel met elkaar met alles. Leuk.
Het lijkt me trouwens niks om seks te hebben met iemand die ongesteld is.
Dank jequote:Op zondag 13 november 2011 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na het zien van je foto's sluit ik me aan bij de heersende mening dat je knap bent
Echte schippers bevaren ook de rode zeequote:Op zondag 13 november 2011 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ongesteld is het ook gewoon smerig.
Sommige vrouwen krijgen juist dan meer zin.quote:Op zondag 13 november 2011 23:49 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb er dan zelf helemaal geen zin in
De eerste keer bij ongesteldheid schrok ik me een ongeluk. Mooie vlekken ook.quote:Op zondag 13 november 2011 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ongesteld is het ook gewoon smerig.
Er was niemand bij je raam?quote:Op zondag 13 november 2011 23:49 schreef Moonwalk het volgende:
Ik leef op de zeldzame tijden dat ik ongesteld ben mijn lusten dubbel uit. Meestal op mezelf, maar toch.quote:Op zondag 13 november 2011 23:49 schreef Moonwalk het volgende:
Wel in seks, maar zo simpel mogelijk.quote:Op zondag 13 november 2011 23:49 schreef Moonwalk het volgende:
Goed bezig Keyos. Had je een foto van haar laten zien?quote:Op zondag 13 november 2011 23:54 schreef Keyos het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa , de date door die meid is accepted, dus even wat plannen, het is in ieder geval al een stap.
quote:Op zondag 13 november 2011 23:54 schreef Keyos het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa , de date door die meid is accepted, dus even wat plannen, het is in ieder geval al een stap.
Props, kudo's en gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 november 2011 23:54 schreef Keyos het volgende:
Yep (al had ik uit privacy redenen natuurlijk niet moeten doen) .quote:Op zondag 13 november 2011 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig Keyos. Had je een foto van haar laten zien?
Gewoon herhalen.quote:Op zondag 13 november 2011 23:56 schreef Moonwalk het volgende:
oke even iets heel serieus. ik heb echt geen last met versieren, ik heb wel echt last van mannen die gewoon niet luisteren als ik zeg dat ik niks wil. ik krijg nu net weer een sms van iemand die dan " xxxxxxxxxxxxxx" schrijft. terwijl ik al 30 keer heb gezegd dat ik diegene nooit als "" materiaal heb gezien. vaak nemen mannen mij niet serieus als ik gewoon duidelijk "nee" zeg en het is echt irritant dat iemand dus op dit tijdstip berichtjes gaat zitten sturen. deze persoon doet dit al anderhalve maand ofzo "xxxxx" of " xxxxxxxx slaap lekker lieverd i wanna see you" , en het is geen ex ofzo
Hoe maak je een man normaal duidelijk dat je niks wil, zonder te liegen, zonder een ander nummer te moeten nemen, zonder gemeen te doen, als " Ik vind je heel aardig maar ik heb geen gevoelens voor jou" niet werkt. Ik heb hier serieus wel eens ruzie om gehad met mijn ex, in de begin jaren. Tot hij me echt door en door kende en begreep dat ik het zelf ook vervelend vond. Nu is het gewoon irritant als iemand daar mee door gaat terwijl ik normaal met diegene wil omgaan .
Tips?
Waarom wil je niet gemeen doen?quote:Op zondag 13 november 2011 23:56 schreef Moonwalk het volgende:
oke even iets heel serieus. ik heb echt geen last met versieren, ik heb wel echt last van mannen die gewoon niet luisteren als ik zeg dat ik niks wil. ik krijg nu net weer een sms van iemand die dan " xxxxxxxxxxxxxx" schrijft. terwijl ik al 30 keer heb gezegd dat ik diegene nooit als "" materiaal heb gezien. vaak nemen mannen mij niet serieus als ik gewoon duidelijk "nee" zeg en het is echt irritant dat iemand dus op dit tijdstip berichtjes gaat zitten sturen. deze persoon doet dit al anderhalve maand ofzo "xxxxx" of " xxxxxxxx slaap lekker lieverd i wanna see you" , en het is geen ex ofzo
Hoe maak je een man normaal duidelijk dat je niks wil, zonder te liegen, zonder een ander nummer te moeten nemen, zonder gemeen te doen, als " Ik vind je heel aardig maar ik heb geen gevoelens voor jou" niet werkt. Ik heb hier serieus wel eens ruzie om gehad met mijn ex, in de begin jaren. Tot hij me echt door en door kende en begreep dat ik het zelf ook vervelend vond. Nu is het gewoon irritant als iemand daar mee door gaat terwijl ik normaal met diegene wil omgaan .
Tips?
Maar als ik het zo vaak herhaald heb dat ik er uiteindelijk kwaad van wordt dan heb ik de neiging om iemand gewoon echt uit mijn leven te zetten. terwijl ik niet zo in elkaar zit. ik vind dat mensen gewoon volwassen met elkaar om moeten kunnen gaan ook al heeft de 1 toevallig gevoelend voor de ander. Misschien moet ik soms toch maar wat gemener zijn ofzo maar dat is echt niet hoe ik wil zijnquote:Op zondag 13 november 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon herhalen.
Sommigen hebben gewoon een enorm dik plank voor hun kop.
Verdomme hebben we nog iets gelijk, ik heb dat nu met een meid.quote:Op zondag 13 november 2011 23:56 schreef Moonwalk het volgende:
Tips?
Omdat ik zelf, als ik iemand zie zitten en diegene mij alleen maar "aardig" vindt, ook gewoon verwacht dat diegene verder niet lomp gaat lopen doen. Dat wil ik andersom ook niet, maar sommige mensen zijn echt heel erg vervelendquote:Op maandag 14 november 2011 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom wil je niet gemeen doen?
Sommige mannen hebben dat nu eenmaal nodig om iets te begrijpen.
Ik ga ook om met een jongen die me sms'jes met 'kus' erin stuurt enzo, en de hele tijd seksueel getinte opmerkingen naar me maakt. Maar ach, wat boeit het nu eigenlijk helemaal?quote:Op maandag 14 november 2011 00:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar als ik het zo vaak herhaald heb dat ik er uiteindelijk kwaad van wordt dan heb ik de neiging om iemand gewoon echt uit mijn leven te zetten. terwijl ik niet zo in elkaar zit. ik vind dat mensen gewoon volwassen met elkaar om moeten kunnen gaan ook al heeft de 1 toevallig gevoelend voor de ander. Misschien moet ik soms toch maar wat gemener zijn ofzo maar dat is echt niet hoe ik wil zijnwat zijn dit nou voor tijdstippen om me te gaan lopen lastig vallen
Ik was ook blij toen ik via Paiq een date had geregeld. Toen zegde ze afquote:Op zondag 13 november 2011 23:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep (al had ik uit privacy redenen natuurlijk niet moeten doen) .
De rillingen van blijdschap lopen écht door mijn lichaam, nu nog goed aanpakken. Even kijken wat ik precies met de date ga doen, iemand tips wat het altijd goed doet, of doet gewoon ergens wat drinken al genoeg?
ja ik snap je precies daarom ben ik blij dat jij gewoon duidelijk bentquote:Op maandag 14 november 2011 00:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Omdat ik zelf, als ik iemand zie zitten en diegene mij alleen maar "aardig" vindt, ook gewoon verwacht dat diegene verder niet lomp gaat lopen doen. Dat wil ik andersom ook niet, maar sommige mensen zijn echt heel erg vervelend
Vraag mij niets, zo'n soort date heb ik nog nooit gehadquote:Op maandag 14 november 2011 00:06 schreef Keyos het volgende:
Hmmm, ik vraag mij écht af hoe ik de date het beste aan kan pakken, heb het aangekondigd onder het mom van "eens wat drinken" , kan ik dat beter in de avond plannen of beter overdag? Ben totaal niet ervaren in dit soort dingen.
Vraag wat zij wil dan....quote:Op maandag 14 november 2011 00:06 schreef Keyos het volgende:
Hmmm, ik vraag mij écht af hoe ik de date het beste aan kan pakken, heb het aangekondigd onder het mom van "eens wat drinken" , kan ik dat beter in de avond plannen of beter overdag? Ben totaal niet ervaren in dit soort dingen.
Nee niet doen, zorg dat je zelf initiatief neemt voor de datequote:
Die drie vrouwen waar ik gevoelens voor had hebben mij dus wel gewoon uit hun leven gezet. Wat mij betreft is dat beter, anders blijf je toch maar hoop houden. Het jammere is dat ik eentje dus nog regelmatig tegenkomquote:Op maandag 14 november 2011 00:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar als ik het zo vaak herhaald heb dat ik er uiteindelijk kwaad van wordt dan heb ik de neiging om iemand gewoon echt uit mijn leven te zetten. terwijl ik niet zo in elkaar zit. ik vind dat mensen gewoon volwassen met elkaar om moeten kunnen gaan ook al heeft de 1 toevallig gevoelend voor de ander. Misschien moet ik soms toch maar wat gemener zijn ofzo maar dat is echt niet hoe ik wil zijnwat zijn dit nou voor tijdstippen om me te gaan lopen lastig vallen
Als het af en toe is dan is het niet zo vervelend, als het de hele tijd is en diegene stopt er niet mee dan begint het vervelend te worden. Maar ik ben gewoon te aardigquote:Op maandag 14 november 2011 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga ook om met een jongen die me sms'jes met 'kus' erin stuurt enzo, en de hele tijd seksueel getinte opmerkingen naar me maakt. Maar ach, wat boeit het nu eigenlijk helemaal?
Voor de rest is hij wel aardig enzo, dus die dingen negeer ik maar gewoon
Het klinkt stalkerig. Ik zou overwegen toch maar kwaad op hem te worden als ik jou was.quote:Op maandag 14 november 2011 00:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als het af en toe is dan is het niet zo vervelend, als het de hele tijd is en diegene stopt er niet mee dan begint het vervelend te worden. Maar ik ben gewoon te aardigals ik gemeen doe vind ik het weer zielig. Ik vind het gewoon best creepy hoor iemand die je altijd in de nacht gaat smssen en bellen dat hij toevallig in de buurt is etc. Overdag zomaar aanbellen, ookal doe ik dan niet open. Ookal is het niet vervelend bedoeld, ik bedank er vriendelijk voor. Morgen toch maar tijdelijk weer een nieuwe simkaart halen
Dat is niet zomaar een jongen met belangstelling, dat is een stalkerquote:Op maandag 14 november 2011 00:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als het af en toe is dan is het niet zo vervelend, als het de hele tijd is en diegene stopt er niet mee dan begint het vervelend te worden. Maar ik ben gewoon te aardigals ik gemeen doe vind ik het weer zielig. Ik vind het gewoon best creepy hoor iemand die je altijd in de nacht gaat smssen en bellen dat hij toevallig in de buurt is etc. Overdag zomaar aanbellen, ookal doe ik dan niet open. Ookal is het niet vervelend bedoeld, ik bedank er vriendelijk voor. Morgen toch maar tijdelijk weer een nieuwe simkaart halen
Ik denk, dat ik altijd wel heel duidelijk ben. Althans dat probeer ik te zijn en als ik dat niet ben dan verwacht ik dat iemand dat aangeeft en dan verklaar ik mezelf nader. Tot diegene het begrijpt > In sommige gevallen negeren mensen mijn uitleg gewoonquote:Op maandag 14 november 2011 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik snap je precies daarom ben ik blij dat jij gewoon duidelijk bent
Ja, die van mij leek ook blij. En bij het afzeggen kreeg je dan zo'n slappe smoes in de richting van: ik voel me er toch niet klaar voor, dus ik schrijf me ook uit op Paiqquote:Op maandag 14 november 2011 00:06 schreef Keyos het volgende:
@Capstan
Ik ken haar wel een beetje hoor, lijkt mij geen figuur om zomaar af te zeggen (sowieso leek ze vrij blij met smilies etc in de reactie)
Helpt het als ik daar ook over klaag?quote:Op maandag 14 november 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
Hoi, mag ik even klagen. Ik mis een vriendje om tegenaan in slaap te vallen.
Ik ook. Die van mij moet de hele tijd weer wegquote:Op maandag 14 november 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2011 00:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dat is niet zomaar een jongen met belangstelling, dat is een stalker
het is wel eens erger geweest dan deze, maar ik ga morgen maar inderdaad zeggen dat als hij er niet mee ophoudt dat ik dan gewoon elke vorm van contact verbreek.quote:Op maandag 14 november 2011 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het klinkt stalkerig. Ik zou overwegen toch maar kwaad op hem te worden als ik jou was.
zien jullie elkaar nu alleen maar op zondag?quote:Op maandag 14 november 2011 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook. Die van mij moet de hele tijd weer weg
Doen jaquote:Op maandag 14 november 2011 00:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
het is wel eens erger geweest dan deze, maar ik ga morgen maar inderdaad zeggen dat als hij er niet mee ophoudt dat ik dan gewoon elke vorm van contact verbreek.
Nouja dat doe ik ook hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 00:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk, dat ik altijd wel heel duidelijk ben. Althans dat probeer ik te zijn en als ik dat niet ben dan verwacht ik dat iemand dat aangeeft en dan verklaar ik mezelf nader. Tot diegene het begrijpt > In sommige gevallen negeren mensen mijn uitleg gewoon
Ja, en het is nogal kut somsquote:Op maandag 14 november 2011 00:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
zien jullie elkaar nu alleen maar op zondag?
ik ook, ik heb alleen maar een stalker, een slager die me wil versieren en geritsel en geschuif bij mijn raamquote:Op maandag 14 november 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
quote:Op maandag 14 november 2011 00:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik ook, ik heb alleen maar een stalker, een slager die me wil versieren en geritsel en geschuif bij mijn raam
Heeft ie toch al?quote:Op maandag 14 november 2011 00:08 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee niet doen, zorg dat je zelf initiatief neemt voor de date
Ik heb een soort gelijk probleem, samen uithuilen?quote:Op maandag 14 november 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
Het komt zo over alsof je niets kunt verzinnen en dus weinig belangstelling hebt of absoluut niet origineel bentquote:Op maandag 14 november 2011 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
Heeft ie toch al?
Lijkt me niks mee om dan te vragen wat zij wil.
Valt dat dan niet vervelend over in het avondeten?quote:Op maandag 14 november 2011 00:13 schreef Myraela het volgende:
Keyos, eind van de middag doen. Voelt ze zich waarschijnlijk meer op der gemak.
Ja voel me gelijk weer alleen nu, pak me knuffelbeer er maar bijquote:Op maandag 14 november 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een soort gelijk probleem, samen uithuilen?
Het lijkt me echt supermoeilijk, maar supermooi om elkaar dan te zien. Ik weet niet meer precies hoe oud jullie zijn maar ik denk dat het op het moment dat 1 van jullie een rijbewijs en auto heeft, ook wel wat makkelijker zal worden. Even daarheen en weer terugrijden zeg maar.quote:Op maandag 14 november 2011 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en het is nogal kut soms
Maar het is het echt zo waard
Ik heb alleen mijn kat bij me in bed liggen en ga zo met mijn kussen knuffelend in slaap vallen.quote:Op maandag 14 november 2011 00:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik ook, ik heb alleen maar een stalker, een slager die me wil versieren en geritsel en geschuif bij mijn raam
Hij heeft het over wanneer afspreken qua tijden.quote:Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het komt zo over alsof je niets kunt verzinnen en dus weinig belangstelling hebt of absoluut niet origineel bent
Dat. De ene dag beter dan de andere, wel.quote:Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef heloef het volgende:
Ik voel me redelijk eenzaam, maar ik kan er mee leven.
Het klinkt nu wel dramatischer dan het is.quote:Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef heloef het volgende:
Als het gezellig is vraag je der mee wat eten, je bent ook nog best jong toch? Gewoon iets simpels dan, allemaal lekker casual.quote:Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Valt dat dan niet vervelend over in het avondeten?
Ik snap het wel hoor, krijg je op "onze" leeftijdquote:Op maandag 14 november 2011 00:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat. De ene dag beter dan de andere, wel.
Daar heb ik ook een handje van, hoorquote:Op maandag 14 november 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Het klinkt nu wel dramatischer dan het is.
ik kan er ook wel mee leven. Maar soms mis ik bepaalde mensen gewoonquote:Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef heloef het volgende:
ik heb ook altijd een extra kussenquote:Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn kat bij me in bed liggen en ga zo met mijn kussen knuffelend in slaap vallen.
Ik ben 18 en motorisch gestoord, dus dat wordt hem voorlopig niet, en hij is 16 dus hij mag bijna beginnen met het halen van zijn rijbewijs.quote:Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het lijkt me echt supermoeilijk, maar supermooi om elkaar dan te zien. Ik weet niet meer precies hoe oud jullie zijn maar ik denk dat het op het moment dat 1 van jullie een rijbewijs en auto heeft, ook wel wat makkelijker zal worden. Even daarheen en weer terugrijden zeg maar.
Ik heb niet eens iemand om te missen.quote:Op maandag 14 november 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik kan er ook wel mee leven. Maar soms mis ik bepaalde mensen gewoon
lekker wokken ofzo( of iets anders, ik ken haar niet ) , win je alleen maar pluspunten meequote:Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Valt dat dan niet vervelend over in het avondeten?
Klopt, maakt het alleen gezelliger natuurlijk. Ik stuur haar wel een bericht terug dat ik elke dag rond het einde van de middag kan (is ook zo want ik zit vaak tot 16:00 op college) + weekend beschikbaar ben , dan geef ik haar gelijk de definitieve inspraak wanneer ze kan of wil.quote:Op maandag 14 november 2011 00:17 schreef Myraela het volgende:
[..]
Als het gezellig is vraag je der mee wat eten, je bent ook nog best jong toch? Gewoon iets simpels dan, allemaal lekker casual.
Ik heb 3 kussens. De eerste 2 gooi ik boos weg door de kamer als ik er elke avond weer achter kon dat het niet lekker ligt en de laatste knuffel ikquote:Op maandag 14 november 2011 00:19 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik heb ook altijd een extra kussen
Waarom heb ik zo een idee dat jij gewoon zat meiden kan krijgen maar gewoon zelf heel kieskeurig bent?quote:Op maandag 14 november 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niet eens iemand om te missen.
Dat scheelt.
Heb je haar wel eens gesproken ?quote:Op maandag 14 november 2011 00:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, maakt het alleen gezelliger natuurlijk. Ik stuur haar wel een bericht terug dat ik elke dag rond het einde van de middag kan (is ook zo want ik zit vaak tot 16:00 op college) + weekend beschikbaar ben , dan geef ik haar gelijk de definitieve inspraak wanneer ze kan of wil.
ik gooi er maar eentje wegquote:Op maandag 14 november 2011 00:20 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb 3 kussens. De eerste 2 gooi ik boos weg door de kamer als ik er elke avond weer achter kon dat het niet lekker ligt en de laatste knuffel ik
Nou is toch goed?quote:Op maandag 14 november 2011 00:20 schreef Keyos het volgende:
[..]
Klopt, maakt het alleen gezelliger natuurlijk. Ik stuur haar wel een bericht terug dat ik elke dag rond het einde van de middag kan (is ook zo want ik zit vaak tot 16:00 op college) + weekend beschikbaar ben , dan geef ik haar gelijk de definitieve inspraak wanneer ze kan of wil.
Ik wel. En een hoop twijfels en drama erbij ook.quote:Op maandag 14 november 2011 00:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb niet eens iemand om te missen.
Dat scheelt.
Ja , ik ken haar in principe al jaren doordat we op bepaalde evenementen of feestjes van iemand waren, maar het is nooit zo concreet geworden. Hebben nu aardig wat op Facebook op elkaar gespammed nu ik haar toegevoegd had , vandaar dat we het gaan opbouwen.quote:Op maandag 14 november 2011 00:21 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Heb je haar wel eens gesproken ?
Drama ja komt bekend voor.quote:Op maandag 14 november 2011 00:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel. En een hoop twijfels en drama erbij ook.
Ik dacht dat dat alweer wat was bijgetrokken? Hoewel, het zal net als bij iedereen wel in golfjes gaanquote:Op maandag 14 november 2011 00:22 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik wel. En een hoop twijfels en drama erbij ook.
Ik wil ook een tweepersoonsbedquote:Op maandag 14 november 2011 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Drama ja komt bekend voor.
De gedachten dat je elke avond voor de rest van je leven alleen in je twee persoonsbed ligt.
Ik heb een eenpersoonsbed. Dat scheeltquote:Op maandag 14 november 2011 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
De gedachten dat je elke avond voor de rest van je leven alleen in je twee persoonsbed ligt.
lekker breed en schuin over het hele bed.quote:Op maandag 14 november 2011 00:23 schreef heloef het volgende:
[..]
hoe hou je dat vol, ook al slaap ik alleen, een eenpersoonsbed moet ik echt niks van wetenquote:Op maandag 14 november 2011 00:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik heb een eenpersoonsbed. Dat scheelt
En jij wil graag mee ?quote:Op maandag 14 november 2011 00:22 schreef Keyos het volgende:
[..]
Ja , ik ken haar in principe al jaren doordat we op bepaalde evenementen of feestjes van iemand waren, maar het is nooit zo concreet geworden. Hebben nu aardig wat op Facebook op elkaar gespammed nu ik haar toegevoegd had , vandaar dat we het gaan opbouwen.
Ze gaat naar Wacken, wat wil je nog meer.
Nou zat is wat overdreven maar ik zou zeker niet kansloos zijn nee.quote:Op maandag 14 november 2011 00:21 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Waarom heb ik zo een idee dat jij gewoon zat meiden kan krijgen maar gewoon zelf heel kieskeurig bent?waar niks mis mee is trouwens, ik ga ook niet met de eerste de beste mee naar huis
ihihihih dat ja, alleen was ik degene die meteen schuin ging liggen ookal wist ik dat hij zo weer terug kwamquote:Op maandag 14 november 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
lekker breed en schuin over het hele bed.ik heb een vriend gehad die zodra ik maar even uit bed stapte meteen gewoon innzijn slaap het hele bed innam
Ik weet het gewoon nog niet. Verstand en gevoel werken elkaar tegenquote:Op maandag 14 november 2011 00:23 schreef Capstan het volgende:
[..]
Ik dacht dat dat alweer wat was bijgetrokken? Hoewel, het zal net als bij iedereen wel in golfjes gaan
Zelfs met zijn tweeën is het prima te doen hoorquote:Op maandag 14 november 2011 00:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
hoe hou je dat vol, ook al slaap ik alleen, een eenpersoonsbed moet ik echt niks van weten
Heb je bij mij geen last van.quote:Op maandag 14 november 2011 00:25 schreef Myraela het volgende:
[..]
lekker breed en schuin over het hele bed.ik heb een vriend gehad die zodra ik maar even uit bed stapte meteen gewoon innzijn slaap het hele bed innam
Sowieso, ze luistert metal, is een normale spontane meid (geen typische metalmeid) , gaat naar metal festivals, is slim, dat kan écht wat worden.quote:
Ik lig ook nog maar alleen in m'n eenpersoons bedje...quote:Op maandag 14 november 2011 00:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
hoe hou je dat vol, ook al slaap ik alleen, een eenpersoonsbed moet ik echt niks van weten
Dus:quote:Op maandag 14 november 2011 00:26 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou zat is wat overdreven maar ik zou zeker niet kansloos zijn nee.
Ik ben vrij kieskeurig voor de eerste keer (daarna neuk ik waarschijnlijk alles wat zin heeft) althans de enige eis die ik heb is dat ik haar leuk moet vinden en dat leuk vinden gaat bij mij niet zo heel makkelijk aangezien ik nogal pietluttig ben over dingen als kleding al probeer ik dat wel af te leren.
Maar als ik iemand leuk vind durf ik weer niks dus het duurt nog wel even voordat het goed met mij komt, om het even op een dramatische manier te verwoorden.
Wanneer ben je een typische metalmeid?quote:Op maandag 14 november 2011 00:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Sowieso, ze luistert metal, is een normale spontane meid (geen typische metalmeid) , gaat naar metal festivals, is slim, dat kan écht wat worden.
Wat moet ik met al die extra ruimte? Gaat prima zoquote:Op maandag 14 november 2011 00:26 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Metal is altijd +1. Ik wens je in ieder geval succes.quote:Op maandag 14 november 2011 00:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Sowieso, ze luistert metal, is een normale spontane meid (geen typische metalmeid) , gaat naar metal festivals, is slim, dat kan écht wat worden.
Dat willen ze nogal eens doen. Maar jij bent best slim, dus je komt er nog wel uitquote:Op maandag 14 november 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon nog niet. Verstand en gevoel werken elkaar tegen
zou bij mij niet werken, in mijn eentje is het al drama in een 1 persoonsbed, Ik kreeg vroeger als puber thuis ook opgegeven moment een tweepersoons bed omdat het echt niet ging. Ik viel er elke nacht wel uit of werd midden in de nacht met mijn hoofd over de rand wakker enzoquote:Op maandag 14 november 2011 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs met zijn tweeën is het prima te doen hoor
Dat is een breed begrip, maar dat is als je je kleed en haarstyle metalway hebt. Ik heb er helemaal niets op tegen, beetje alternatief vind ik ook hartstikke aantrekkelijk, maar ik vind iemand die zich "normaal" kleed aantrekkelijker, dan is het helemaal bingo als deze persoon daadwerkelijk wel die muziek luistert.quote:Op maandag 14 november 2011 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer ben je een typische metalmeid?
Nouja als je ligt te knuffelen met een meid dan heb je niet perse een 2 persoonsbed nodig natuurlijkquote:Op maandag 14 november 2011 00:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat moet ik met al die extra ruimte? Gaat prima zo
Eerste klopt, ik wil niet zomaar iemand.quote:Op maandag 14 november 2011 00:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dus:
Je wil niet zomaar met iemand. Je wil iemand die aan allemaal eisen voldoet en als je die hebt gevonden dan vindt je diegene stiekem "out of your league"
is dat de simpele samenvatting?
Dat heb ik dan weer niet. Ik slaap letterlijk als een blokquote:Op maandag 14 november 2011 00:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
zou bij mij niet werken, in mijn eentje is het al drama in een 1 persoonsbed, Ik kreeg vroeger als puber thuis ook opgegeven moment een tweepersoons bed omdat het echt niet ging. Ik viel er elke nacht wel uit of werd midden in de nacht met mijn hoofd over de rand wakker enzo
Niet perse maar wel verdomde handigquote:Op maandag 14 november 2011 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja als je ligt te knuffelen met een meid dan heb je niet perse een 2 persoonsbed nodig natuurlijk
Deze man begrijpt hetquote:Op maandag 14 november 2011 00:30 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Metal is altijd +1. Ik wens je in ieder geval succes.
Ja eens hoorquote:Op maandag 14 november 2011 00:31 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Niet perse maar wel verdomde handig
ik ook, tot ik er dus uit donder he, of met mijn hoofd over de rand wakker word omdat er teveel bloed naartoe stroomtquote:Op maandag 14 november 2011 00:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. Ik slaap letterlijk als een blok
nee man heerlijk, ik wil eigenlijk een kingsize bedquote:Op maandag 14 november 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
Ik had liever een 1 persoonsbed gehad.
Dat tweepersoonsbed is nu soms te confronterend.
Ik heb een bed met hogere rand. Was dat geen oplossing?quote:Op maandag 14 november 2011 00:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik ook, tot ik er dus uit donder he, of met mijn hoofd over de rand wakker word omdat er teveel bloed naartoe stroomtik kan echt niet in een eenpersoonsbed slapen
Dat gebeurt mij dus nooitquote:Op maandag 14 november 2011 00:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik ook, tot ik er dus uit donder he, of met mijn hoofd over de rand wakker word omdat er teveel bloed naartoe stroomtik kan echt niet in een eenpersoonsbed slapen
aaah kinder bedje schattig koesieeeeequote:Op maandag 14 november 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een bed met hogere rand. Was dat geen oplossing?
Sexen en knuffelen wel, slapen nietquote:Op maandag 14 november 2011 00:34 schreef Myraela het volgende:
Ik kan ook prima met 2 mensen in een 1pers bed slapen
dat had ik ooit, knalde ik dan met mijn hoofd tegen aan enzo. Of ik werd met mijn hoofd aan het voeteneind wakker. I need spacequote:Op maandag 14 november 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een bed met hogere rand. Was dat geen oplossing?
Hij slaapt heerlijk, maar soms als ik me eenzaam voel doet dat ding pijn.quote:Op maandag 14 november 2011 00:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
nee man heerlijk, ik wil eigenlijk een kingsize bed
Dat is gewoon het ontwerpquote:Op maandag 14 november 2011 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
aaah kinder bedje schattig koesieeeee![]()
Haha ik zal maar stoppen voor ik vervelend ga worden
daarom kan jij prima in jouw bed slapenquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 00:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Sexen en knuffelen wel, slapen niet
Ik wel, alleen zodra ik draaide moest hij wel wakkerworden om mee te draaien.quote:Op maandag 14 november 2011 00:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nu wil ik het nog eens proberen met een ander erbijquote:Op maandag 14 november 2011 00:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
daarom kan jij prima in jouw bed slapen
Jawel joh.quote:Op maandag 14 november 2011 00:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dan houdt die vent van je je niet goed genoeg vast hahahaha.quote:Op maandag 14 november 2011 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is gewoon het ontwerp![]()
Maar zo'n uitstekende rand van ongeveer 7 cm zou misschien wel helpen als je vaak uit bed valt, denk ik.
Ik spreek je nog wel eens als je een keer de hele nacht bij je vriendje in een 1 persoonsbed hebt gelegenquote:Op maandag 14 november 2011 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel joh.
In je eentje slapen is sowieso kut. Ik mis al mijn hele leven gezelschap 's nachts
Gewoon tegen iemand aan liggen, ik denk dat ik dan beter zou slapen dan nu.
als ik er een relatie mee heb niet. Dan wil ik lepeltje lepeltjequote:Op maandag 14 november 2011 00:40 schreef Myraela het volgende:
Ben ik trouwens de enige die als ze bij iemand slaapt altijd met der rug naar hem toe gaat liggen als ik de ruimte heb en echt wil slapen
Eerder als ze samenwonen en een 1persoonsbed hebbenquote:Op maandag 14 november 2011 00:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel eens als je een keer de hele nacht bij je vriendje in een 1 persoonsbed hebt gelegen
Heb ik al eens gedaan. Spreek maar verder met me nu dan.quote:Op maandag 14 november 2011 00:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel eens als je een keer de hele nacht bij je vriendje in een 1 persoonsbed hebt gelegen
quote:Op maandag 14 november 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan. Spreek maar verder met me nu dan.
we hebben het net over mijn geval gehad. dus je moet of gemener doen, duidelijker zijn of zeggen dat je elke vorm van contact zal verbreken als diegene er niet mee stoptquote:Op maandag 14 november 2011 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
Dan houdt die vent van je je niet goed genoeg vast hahahaha.
Nouja laat ik maar ophouden met mn 0 ervaring.
Ik weet het ook allemaal niet.
Zal het vertellen zodra wel
Heb btw nog 3 sms te beantwoorden van een meid die ik niet wil maar zij mij wel :S
Helemaal geen zin in eigenlijk brrrrrrr
Dat is ook iets waar ik niet weet wat ik er mee aan moed.
trustequote:
Slaap lekker skatjequote:
heeeeyyyyy, wat is een capstan?quote:
De eerste paar keer komt er niks van slapen terecht dus dat telt nietquote:Op maandag 14 november 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan. Spreek maar verder met me nu dan.
Wat zeiden die dan?quote:Op maandag 14 november 2011 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We hadden wel allebei ruzie met onze ouders de dag erna
Jawel hoor, we sliepen al om kwart voor negen 's avondsquote:Op maandag 14 november 2011 00:45 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
De eerste paar keer komt er niks van slapen terecht dus dat telt niet
Neee neem aan dat je het over die sms had denk?quote:Op maandag 14 november 2011 00:44 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
we hebben het net over mijn geval gehad. dus je moet of gemener doen, duidelijker zijn of zeggen dat je elke vorm van contact zal verbreken als diegene er niet mee stopt
Die van hem dat hij niet meer mocht verzwijgen dat hij drie uur verderop zat terwijl niemand wist waar hij was, en die van mij dat ik nooit meer XTC mocht gebruikenquote:
jawelquote:
en terecht !!quote:Op maandag 14 november 2011 00:47 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Die van hem dat hij niet meer mocht verzwijgen dat hij drie uur verderop zat terwijl niemand wist waar hij was, en die van mij dat ik nooit meer XTC mocht gebruiken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |