Doen jaquote:Op maandag 14 november 2011 00:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
[..]
het is wel eens erger geweest dan deze, maar ik ga morgen maar inderdaad zeggen dat als hij er niet mee ophoudt dat ik dan gewoon elke vorm van contact verbreek.
Nouja dat doe ik ook hoor.quote:Op maandag 14 november 2011 00:10 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Ik denk, dat ik altijd wel heel duidelijk ben. Althans dat probeer ik te zijn en als ik dat niet ben dan verwacht ik dat iemand dat aangeeft en dan verklaar ik mezelf nader. Tot diegene het begrijpt > In sommige gevallen negeren mensen mijn uitleg gewoon
Ja, en het is nogal kut somsquote:Op maandag 14 november 2011 00:12 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
zien jullie elkaar nu alleen maar op zondag?
ik ook, ik heb alleen maar een stalker, een slager die me wil versieren en geritsel en geschuif bij mijn raamquote:Op maandag 14 november 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
Hoi, mag ik even klagen. Ik mis een vriendje om tegenaan in slaap te vallen.
quote:Op maandag 14 november 2011 00:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik ook, ik heb alleen maar een stalker, een slager die me wil versieren en geritsel en geschuif bij mijn raam
Heeft ie toch al?quote:Op maandag 14 november 2011 00:08 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee niet doen, zorg dat je zelf initiatief neemt voor de date
Ik heb een soort gelijk probleem, samen uithuilen?quote:Op maandag 14 november 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
Hoi, mag ik even klagen. Ik mis een vriendje om tegenaan in slaap te vallen.
Het komt zo over alsof je niets kunt verzinnen en dus weinig belangstelling hebt of absoluut niet origineel bentquote:Op maandag 14 november 2011 00:14 schreef kree het volgende:
[..]
Heeft ie toch al?
Lijkt me niks mee om dan te vragen wat zij wil.
Valt dat dan niet vervelend over in het avondeten?quote:Op maandag 14 november 2011 00:13 schreef Myraela het volgende:
Keyos, eind van de middag doen. Voelt ze zich waarschijnlijk meer op der gemak.
Ja voel me gelijk weer alleen nu, pak me knuffelbeer er maar bijquote:Op maandag 14 november 2011 00:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een soort gelijk probleem, samen uithuilen?
Het lijkt me echt supermoeilijk, maar supermooi om elkaar dan te zien. Ik weet niet meer precies hoe oud jullie zijn maar ik denk dat het op het moment dat 1 van jullie een rijbewijs en auto heeft, ook wel wat makkelijker zal worden. Even daarheen en weer terugrijden zeg maar.quote:Op maandag 14 november 2011 00:13 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, en het is nogal kut soms
Maar het is het echt zo waard
Ik heb alleen mijn kat bij me in bed liggen en ga zo met mijn kussen knuffelend in slaap vallen.quote:Op maandag 14 november 2011 00:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik ook, ik heb alleen maar een stalker, een slager die me wil versieren en geritsel en geschuif bij mijn raam
Hij heeft het over wanneer afspreken qua tijden.quote:Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het komt zo over alsof je niets kunt verzinnen en dus weinig belangstelling hebt of absoluut niet origineel bent
Dat. De ene dag beter dan de andere, wel.quote:Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef heloef het volgende:
Ik voel me redelijk eenzaam, maar ik kan er mee leven.
Het klinkt nu wel dramatischer dan het is.quote:Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef heloef het volgende:
Als het gezellig is vraag je der mee wat eten, je bent ook nog best jong toch? Gewoon iets simpels dan, allemaal lekker casual.quote:Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Valt dat dan niet vervelend over in het avondeten?
Ik snap het wel hoor, krijg je op "onze" leeftijdquote:Op maandag 14 november 2011 00:16 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat. De ene dag beter dan de andere, wel.
Daar heb ik ook een handje van, hoorquote:Op maandag 14 november 2011 00:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Het klinkt nu wel dramatischer dan het is.
ik kan er ook wel mee leven. Maar soms mis ik bepaalde mensen gewoonquote:Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef heloef het volgende:
ik heb ook altijd een extra kussenquote:Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik heb alleen mijn kat bij me in bed liggen en ga zo met mijn kussen knuffelend in slaap vallen.
Ik ben 18 en motorisch gestoord, dus dat wordt hem voorlopig niet, en hij is 16 dus hij mag bijna beginnen met het halen van zijn rijbewijs.quote:Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Het lijkt me echt supermoeilijk, maar supermooi om elkaar dan te zien. Ik weet niet meer precies hoe oud jullie zijn maar ik denk dat het op het moment dat 1 van jullie een rijbewijs en auto heeft, ook wel wat makkelijker zal worden. Even daarheen en weer terugrijden zeg maar.
Ik heb niet eens iemand om te missen.quote:Op maandag 14 november 2011 00:18 schreef Myraela het volgende:
[..]
ik kan er ook wel mee leven. Maar soms mis ik bepaalde mensen gewoon
lekker wokken ofzo( of iets anders, ik ken haar niet ) , win je alleen maar pluspunten meequote:Op maandag 14 november 2011 00:15 schreef Keyos het volgende:
[..]
Valt dat dan niet vervelend over in het avondeten?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |