Gewoon herhalen.quote:Op zondag 13 november 2011 23:56 schreef Moonwalk het volgende:
oke even iets heel serieus. ik heb echt geen last met versieren, ik heb wel echt last van mannen die gewoon niet luisteren als ik zeg dat ik niks wil. ik krijg nu net weer een sms van iemand die dan " xxxxxxxxxxxxxx" schrijft. terwijl ik al 30 keer heb gezegd dat ik diegene nooit als "" materiaal heb gezien. vaak nemen mannen mij niet serieus als ik gewoon duidelijk "nee" zeg en het is echt irritant dat iemand dus op dit tijdstip berichtjes gaat zitten sturen. deze persoon doet dit al anderhalve maand ofzo "xxxxx" of " xxxxxxxx slaap lekker lieverd i wanna see you" , en het is geen ex ofzo
Hoe maak je een man normaal duidelijk dat je niks wil, zonder te liegen, zonder een ander nummer te moeten nemen, zonder gemeen te doen, als " Ik vind je heel aardig maar ik heb geen gevoelens voor jou" niet werkt. Ik heb hier serieus wel eens ruzie om gehad met mijn ex, in de begin jaren. Tot hij me echt door en door kende en begreep dat ik het zelf ook vervelend vond. Nu is het gewoon irritant als iemand daar mee door gaat terwijl ik normaal met diegene wil omgaan .
Tips?
Waarom wil je niet gemeen doen?quote:Op zondag 13 november 2011 23:56 schreef Moonwalk het volgende:
oke even iets heel serieus. ik heb echt geen last met versieren, ik heb wel echt last van mannen die gewoon niet luisteren als ik zeg dat ik niks wil. ik krijg nu net weer een sms van iemand die dan " xxxxxxxxxxxxxx" schrijft. terwijl ik al 30 keer heb gezegd dat ik diegene nooit als "" materiaal heb gezien. vaak nemen mannen mij niet serieus als ik gewoon duidelijk "nee" zeg en het is echt irritant dat iemand dus op dit tijdstip berichtjes gaat zitten sturen. deze persoon doet dit al anderhalve maand ofzo "xxxxx" of " xxxxxxxx slaap lekker lieverd i wanna see you" , en het is geen ex ofzo
Hoe maak je een man normaal duidelijk dat je niks wil, zonder te liegen, zonder een ander nummer te moeten nemen, zonder gemeen te doen, als " Ik vind je heel aardig maar ik heb geen gevoelens voor jou" niet werkt. Ik heb hier serieus wel eens ruzie om gehad met mijn ex, in de begin jaren. Tot hij me echt door en door kende en begreep dat ik het zelf ook vervelend vond. Nu is het gewoon irritant als iemand daar mee door gaat terwijl ik normaal met diegene wil omgaan .
Tips?
Maar als ik het zo vaak herhaald heb dat ik er uiteindelijk kwaad van wordt dan heb ik de neiging om iemand gewoon echt uit mijn leven te zetten. terwijl ik niet zo in elkaar zit. ik vind dat mensen gewoon volwassen met elkaar om moeten kunnen gaan ook al heeft de 1 toevallig gevoelend voor de ander. Misschien moet ik soms toch maar wat gemener zijn ofzo maar dat is echt niet hoe ik wil zijnquote:Op zondag 13 november 2011 23:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Gewoon herhalen.
Sommigen hebben gewoon een enorm dik plank voor hun kop.
Verdomme hebben we nog iets gelijk, ik heb dat nu met een meid.quote:Op zondag 13 november 2011 23:56 schreef Moonwalk het volgende:
Tips?
Omdat ik zelf, als ik iemand zie zitten en diegene mij alleen maar "aardig" vindt, ook gewoon verwacht dat diegene verder niet lomp gaat lopen doen. Dat wil ik andersom ook niet, maar sommige mensen zijn echt heel erg vervelendquote:Op maandag 14 november 2011 00:00 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Waarom wil je niet gemeen doen?
Sommige mannen hebben dat nu eenmaal nodig om iets te begrijpen.
Ik ga ook om met een jongen die me sms'jes met 'kus' erin stuurt enzo, en de hele tijd seksueel getinte opmerkingen naar me maakt. Maar ach, wat boeit het nu eigenlijk helemaal?quote:Op maandag 14 november 2011 00:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar als ik het zo vaak herhaald heb dat ik er uiteindelijk kwaad van wordt dan heb ik de neiging om iemand gewoon echt uit mijn leven te zetten. terwijl ik niet zo in elkaar zit. ik vind dat mensen gewoon volwassen met elkaar om moeten kunnen gaan ook al heeft de 1 toevallig gevoelend voor de ander. Misschien moet ik soms toch maar wat gemener zijn ofzo maar dat is echt niet hoe ik wil zijnwat zijn dit nou voor tijdstippen om me te gaan lopen lastig vallen
Ik was ook blij toen ik via Paiq een date had geregeld. Toen zegde ze afquote:Op zondag 13 november 2011 23:57 schreef Keyos het volgende:
[..]
Yep (al had ik uit privacy redenen natuurlijk niet moeten doen) .
De rillingen van blijdschap lopen écht door mijn lichaam, nu nog goed aanpakken. Even kijken wat ik precies met de date ga doen, iemand tips wat het altijd goed doet, of doet gewoon ergens wat drinken al genoeg?
ja ik snap je precies daarom ben ik blij dat jij gewoon duidelijk bentquote:Op maandag 14 november 2011 00:02 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Omdat ik zelf, als ik iemand zie zitten en diegene mij alleen maar "aardig" vindt, ook gewoon verwacht dat diegene verder niet lomp gaat lopen doen. Dat wil ik andersom ook niet, maar sommige mensen zijn echt heel erg vervelend
Vraag mij niets, zo'n soort date heb ik nog nooit gehadquote:Op maandag 14 november 2011 00:06 schreef Keyos het volgende:
Hmmm, ik vraag mij écht af hoe ik de date het beste aan kan pakken, heb het aangekondigd onder het mom van "eens wat drinken" , kan ik dat beter in de avond plannen of beter overdag? Ben totaal niet ervaren in dit soort dingen.
Vraag wat zij wil dan....quote:Op maandag 14 november 2011 00:06 schreef Keyos het volgende:
Hmmm, ik vraag mij écht af hoe ik de date het beste aan kan pakken, heb het aangekondigd onder het mom van "eens wat drinken" , kan ik dat beter in de avond plannen of beter overdag? Ben totaal niet ervaren in dit soort dingen.
Nee niet doen, zorg dat je zelf initiatief neemt voor de datequote:
Die drie vrouwen waar ik gevoelens voor had hebben mij dus wel gewoon uit hun leven gezet. Wat mij betreft is dat beter, anders blijf je toch maar hoop houden. Het jammere is dat ik eentje dus nog regelmatig tegenkomquote:Op maandag 14 november 2011 00:01 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Maar als ik het zo vaak herhaald heb dat ik er uiteindelijk kwaad van wordt dan heb ik de neiging om iemand gewoon echt uit mijn leven te zetten. terwijl ik niet zo in elkaar zit. ik vind dat mensen gewoon volwassen met elkaar om moeten kunnen gaan ook al heeft de 1 toevallig gevoelend voor de ander. Misschien moet ik soms toch maar wat gemener zijn ofzo maar dat is echt niet hoe ik wil zijnwat zijn dit nou voor tijdstippen om me te gaan lopen lastig vallen
Als het af en toe is dan is het niet zo vervelend, als het de hele tijd is en diegene stopt er niet mee dan begint het vervelend te worden. Maar ik ben gewoon te aardigquote:Op maandag 14 november 2011 00:03 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ga ook om met een jongen die me sms'jes met 'kus' erin stuurt enzo, en de hele tijd seksueel getinte opmerkingen naar me maakt. Maar ach, wat boeit het nu eigenlijk helemaal?
Voor de rest is hij wel aardig enzo, dus die dingen negeer ik maar gewoon
Het klinkt stalkerig. Ik zou overwegen toch maar kwaad op hem te worden als ik jou was.quote:Op maandag 14 november 2011 00:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als het af en toe is dan is het niet zo vervelend, als het de hele tijd is en diegene stopt er niet mee dan begint het vervelend te worden. Maar ik ben gewoon te aardigals ik gemeen doe vind ik het weer zielig. Ik vind het gewoon best creepy hoor iemand die je altijd in de nacht gaat smssen en bellen dat hij toevallig in de buurt is etc. Overdag zomaar aanbellen, ookal doe ik dan niet open. Ookal is het niet vervelend bedoeld, ik bedank er vriendelijk voor. Morgen toch maar tijdelijk weer een nieuwe simkaart halen
Dat is niet zomaar een jongen met belangstelling, dat is een stalkerquote:Op maandag 14 november 2011 00:09 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Als het af en toe is dan is het niet zo vervelend, als het de hele tijd is en diegene stopt er niet mee dan begint het vervelend te worden. Maar ik ben gewoon te aardigals ik gemeen doe vind ik het weer zielig. Ik vind het gewoon best creepy hoor iemand die je altijd in de nacht gaat smssen en bellen dat hij toevallig in de buurt is etc. Overdag zomaar aanbellen, ookal doe ik dan niet open. Ookal is het niet vervelend bedoeld, ik bedank er vriendelijk voor. Morgen toch maar tijdelijk weer een nieuwe simkaart halen
Ik denk, dat ik altijd wel heel duidelijk ben. Althans dat probeer ik te zijn en als ik dat niet ben dan verwacht ik dat iemand dat aangeeft en dan verklaar ik mezelf nader. Tot diegene het begrijpt > In sommige gevallen negeren mensen mijn uitleg gewoonquote:Op maandag 14 november 2011 00:05 schreef kree het volgende:
[..]
ja ik snap je precies daarom ben ik blij dat jij gewoon duidelijk bent
Ja, die van mij leek ook blij. En bij het afzeggen kreeg je dan zo'n slappe smoes in de richting van: ik voel me er toch niet klaar voor, dus ik schrijf me ook uit op Paiqquote:Op maandag 14 november 2011 00:06 schreef Keyos het volgende:
@Capstan
Ik ken haar wel een beetje hoor, lijkt mij geen figuur om zomaar af te zeggen (sowieso leek ze vrij blij met smilies etc in de reactie)
Helpt het als ik daar ook over klaag?quote:Op maandag 14 november 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
Hoi, mag ik even klagen. Ik mis een vriendje om tegenaan in slaap te vallen.
Ik ook. Die van mij moet de hele tijd weer wegquote:Op maandag 14 november 2011 00:11 schreef Myraela het volgende:
Hoi, mag ik even klagen. Ik mis een vriendje om tegenaan in slaap te vallen.
quote:Op maandag 14 november 2011 00:10 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Dat is niet zomaar een jongen met belangstelling, dat is een stalker
het is wel eens erger geweest dan deze, maar ik ga morgen maar inderdaad zeggen dat als hij er niet mee ophoudt dat ik dan gewoon elke vorm van contact verbreek.quote:Op maandag 14 november 2011 00:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het klinkt stalkerig. Ik zou overwegen toch maar kwaad op hem te worden als ik jou was.
zien jullie elkaar nu alleen maar op zondag?quote:Op maandag 14 november 2011 00:12 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ook. Die van mij moet de hele tijd weer weg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |