Ja, precies.quote:Op zondag 13 november 2011 23:43 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Nee, naar vers gemaaid gras
quote:Op zondag 13 november 2011 23:42 schreef heloef het volgende:
[..]
Kutjes ruiken niet naar zoetigheid?
Ik vind zoenen na beffen wel lekker eigenlijkquote:Op zondag 13 november 2011 23:41 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik heb altijd de neiging er dan aan te ruiken. Doe dit niet!
Bedankt man, dat wist ik nog niet!quote:[..]
Newbie heeft ook een gat.
quote:Op zondag 13 november 2011 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind zoenen na beffen wel lekker eigenlijk![]()
Niks mis met de geur toch? Tenzij zwaar ongesteld ofzo, dan weer niet.
[..]
Bedankt man, dat wist ik nog niet!
Jullie zijn ook snel met elkaar met alles. Leuk.quote:Op zondag 13 november 2011 23:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind zoenen na beffen wel lekker eigenlijk![]()
Niks mis met de geur toch? Tenzij zwaar ongesteld ofzo, dan weer niet.
Na het zien van je foto's sluit ik me aan bij de heersende mening dat je knap bentquote:Op zondag 13 november 2011 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Mwah, ik vind de geur niet prettig. Helemaal niet bij ongesteldheid.
Ik vind dr niks mis mee.quote:Op zondag 13 november 2011 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Ongesteld is het ook gewoon smerig.quote:Op zondag 13 november 2011 23:45 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]![]()
Echt niet?quote:Op zondag 13 november 2011 23:45 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Jullie zijn ook snel met elkaar met alles. Leuk.
Het lijkt me trouwens niks om seks te hebben met iemand die ongesteld is.
Dank jequote:Op zondag 13 november 2011 23:46 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Na het zien van je foto's sluit ik me aan bij de heersende mening dat je knap bent
Echte schippers bevaren ook de rode zeequote:Op zondag 13 november 2011 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ongesteld is het ook gewoon smerig.
Sommige vrouwen krijgen juist dan meer zin.quote:Op zondag 13 november 2011 23:49 schreef Moonwalk het volgende:
Ik heb er dan zelf helemaal geen zin in
De eerste keer bij ongesteldheid schrok ik me een ongeluk. Mooie vlekken ook.quote:Op zondag 13 november 2011 23:46 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ongesteld is het ook gewoon smerig.
Er was niemand bij je raam?quote:Op zondag 13 november 2011 23:49 schreef Moonwalk het volgende:
Ik leef op de zeldzame tijden dat ik ongesteld ben mijn lusten dubbel uit. Meestal op mezelf, maar toch.quote:Op zondag 13 november 2011 23:49 schreef Moonwalk het volgende:
Wel in seks, maar zo simpel mogelijk.quote:Op zondag 13 november 2011 23:49 schreef Moonwalk het volgende:
Goed bezig Keyos. Had je een foto van haar laten zien?quote:Op zondag 13 november 2011 23:54 schreef Keyos het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa , de date door die meid is accepted, dus even wat plannen, het is in ieder geval al een stap.
quote:Op zondag 13 november 2011 23:54 schreef Keyos het volgende:
Jaaaaaaaaaaaaaaaa , de date door die meid is accepted, dus even wat plannen, het is in ieder geval al een stap.
Props, kudo's en gefeliciteerd!quote:Op zondag 13 november 2011 23:54 schreef Keyos het volgende:
Yep (al had ik uit privacy redenen natuurlijk niet moeten doen) .quote:Op zondag 13 november 2011 23:55 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Goed bezig Keyos. Had je een foto van haar laten zien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |