SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
Er is een meet op komst, aanmelden kan hier: Meet Aanmeld topic versieren op latere leeftijd
De reeks is hernoemd naar "Als versieren niet zo makkelijk gaat" omdat dit de lading beter dekt dan de vorige topic titel.
De OP vind je hier
Daar gaan we weer!C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziehier een foto waarop ik zeer belachelijk kijk maar waar ik wel voor een groot deel op te zien ben.
quote:Op zondag 13 november 2011 22:50 schreef Lokasenna het volgende:
Je oogt jonger dan je leeftijd. Maar dat doe ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziehier een foto waarop ik zeer belachelijk kijk maar waar ik wel voor een groot deel op te zien ben.![]()
Ik mag dat, anders is het niet te rechtvaardigen dat ik een jongere vriend heb.quote:Op zondag 13 november 2011 22:51 schreef Capstan het volgende:
[..]
Je oogt jonger dan je leeftijd. Maar dat doe ik ook
Leuk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziehier een foto waarop ik zeer belachelijk kijk maar waar ik wel voor een groot deel op te zien ben.
Je moeder is een hamster
Je ziet er wel jong uit, of is het een oude foto? Voor de rest wel schattig.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziehier een foto waarop ik zeer belachelijk kijk maar waar ik wel voor een groot deel op te zien ben.
Je hebt wel een leuke uitstraling.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ziehier een foto waarop ik zeer belachelijk kijk maar waar ik wel voor een groot deel op te zien ben.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Ik zou er zo graag eens uitzien als 29quote:Op zondag 13 november 2011 22:51 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik mag dat, anders is het niet te rechtvaardigen dat ik een jongere vriend heb.
Hij is van een paar weken geledenquote:Op zondag 13 november 2011 22:52 schreef Myraela het volgende:
[..]
Je ziet er wel jong uit, of is het een oude foto? Voor de rest wel schattig.
Je hebt schattige blozende wangetjes.quote:Op zondag 13 november 2011 22:52 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Hij is van een paar weken geleden
Dit bedoelde ik toen ik zei dat niemand geloofde dat ik al 18 was.
Player.quote:Op zondag 13 november 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
Ik besef me nu dat ik voor het eerst een profielfoto heb op Feestboek zonder een meisje naast me.
Pics.quote:Op zondag 13 november 2011 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vanaf vandaag ook foto's van mij en Newbie samen
Posten1quote:Op zondag 13 november 2011 22:55 schreef Lokasenna het volgende:
Ik heb vanaf vandaag ook foto's van mij en Newbie samen
Volgens mij is er van mij, behalve klassenfoto's, nog nooit een foto genomen met een vrouwspersoon naast mequote:Op zondag 13 november 2011 22:54 schreef heloef het volgende:
Ik besef me nu dat ik voor het eerst een profielfoto heb op Feestboek zonder een meisje naast me.
Ik heb dat totaal.quote:Op zondag 13 november 2011 22:54 schreef Myraela het volgende:
Ik vind juist altijd dat ik er ouder uit zie.
Heel veel foto's, zelfs van benzinquote:Op zondag 13 november 2011 22:52 schreef mrk.n het volgende:
Hoi, heb ik nog iets spannends gemist vandaag?
Waarom zouden we foto's laten zien?quote:Op zondag 13 november 2011 22:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is Loka ook de enige vrouw die haar foto laat zien of niet?
Ik denk dat ik dat deed juist omdat ik zo slecht ben met vrouwen.quote:
Slechts een observatie.quote:Op zondag 13 november 2011 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zouden we foto's laten zien?
Ik vind het een toevoeging aan het beeld dat je van iemand hebt, en foto completeert dat toch wel een beetje. Maar iedereen moet dat voor zichzelf weten natuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2011 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zouden we foto's laten zien?
Gevonden (inderdaad niet moeilijk)quote:Op zondag 13 november 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
Ik laat mijn foto's niet zien.
Maar het verdomd makkelijk ze te vinden.
Er werd vrijdagnacht nog een screenshot met jou erop gepostquote:Op zondag 13 november 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
Ik hoef geen foto's van jou te zien. Appelpopquote:Op zondag 13 november 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
Gewoon meeten dan...quote:Op zondag 13 november 2011 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het een toevoeging aan het beeld dat je van iemand hebt, en foto completeert dat toch wel een beetje. Maar iedereen moet dat voor zichzelf weten natuurlijk.
ik heb je een dm gestuurd, zit ik goed?quote:Op zondag 13 november 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
Onze foto's zijn schattigquote:Op zondag 13 november 2011 23:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik hoef geen foto's van jou te zien. Appelpop
Niet leuk ja.quote:Op zondag 13 november 2011 23:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik heb je een dm gestuurd, zit ik goed?
Resultaat: niemand is lelijk, alleen de stijl moet beter.quote:Op zondag 13 november 2011 23:00 schreef mrk.n het volgende:
En wat was het resultaat van die foto's? Goedgekeurd of niet? Zo ja (voor de mannen), plaats die foto's in je fobo en hossel vrouwen via fok.
waarom?quote:
Really. Ik wil die foto's ook wel eens zien.quote:Op zondag 13 november 2011 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Resultaat: niemand is lelijk, alleen de stijl moet beter.
Ik ben jaloersquote:Op zondag 13 november 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb heloef wel eens gezien. hihihihihihih
Ik zag je genieten van mijn hete lichaam.quote:Op zondag 13 november 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb heloef wel eens gezien. hihihihihihih
kaneelstokje is superknapquote:Op zondag 13 november 2011 23:00 schreef mrk.n het volgende:
En wat was het resultaat van die foto's? Goedgekeurd of niet? Zo ja (voor de mannen), plaats die foto's in je fobo en hossel vrouwen via fok.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |