Ik denk dat ik dat deed juist omdat ik zo slecht ben met vrouwen.quote:
Slechts een observatie.quote:Op zondag 13 november 2011 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zouden we foto's laten zien?
Ik vind het een toevoeging aan het beeld dat je van iemand hebt, en foto completeert dat toch wel een beetje. Maar iedereen moet dat voor zichzelf weten natuurlijk.quote:Op zondag 13 november 2011 22:57 schreef Myraela het volgende:
[..]
Waarom zouden we foto's laten zien?
Gevonden (inderdaad niet moeilijk)quote:Op zondag 13 november 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
Ik laat mijn foto's niet zien.
Maar het verdomd makkelijk ze te vinden.
Er werd vrijdagnacht nog een screenshot met jou erop gepostquote:Op zondag 13 november 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
Ik hoef geen foto's van jou te zien. Appelpopquote:Op zondag 13 november 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
Gewoon meeten dan...quote:Op zondag 13 november 2011 22:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind het een toevoeging aan het beeld dat je van iemand hebt, en foto completeert dat toch wel een beetje. Maar iedereen moet dat voor zichzelf weten natuurlijk.
ik heb je een dm gestuurd, zit ik goed?quote:Op zondag 13 november 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
Onze foto's zijn schattigquote:Op zondag 13 november 2011 23:00 schreef Newbie114 het volgende:
[..]
Ik hoef geen foto's van jou te zien. Appelpop
Niet leuk ja.quote:Op zondag 13 november 2011 23:00 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik heb je een dm gestuurd, zit ik goed?
Resultaat: niemand is lelijk, alleen de stijl moet beter.quote:Op zondag 13 november 2011 23:00 schreef mrk.n het volgende:
En wat was het resultaat van die foto's? Goedgekeurd of niet? Zo ja (voor de mannen), plaats die foto's in je fobo en hossel vrouwen via fok.
waarom?quote:
Really. Ik wil die foto's ook wel eens zien.quote:Op zondag 13 november 2011 23:01 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Resultaat: niemand is lelijk, alleen de stijl moet beter.
Ik ben jaloersquote:Op zondag 13 november 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb heloef wel eens gezien. hihihihihihih
Ik zag je genieten van mijn hete lichaam.quote:Op zondag 13 november 2011 23:01 schreef Myraela het volgende:
Ik heb heloef wel eens gezien. hihihihihihih
kaneelstokje is superknapquote:Op zondag 13 november 2011 23:00 schreef mrk.n het volgende:
En wat was het resultaat van die foto's? Goedgekeurd of niet? Zo ja (voor de mannen), plaats die foto's in je fobo en hossel vrouwen via fok.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |