SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom zou je mij willen ontmoeten?quote:
Je lijkt me een aardige gozer.quote:Op zondag 13 november 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou je mij willen ontmoeten?
Helemaal mee eens.quote:Op zondag 13 november 2011 23:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
kaneelstokje is superknap
magnetron is leuk
benzin is om op te vreten
denwauwelaar is een lekker ding
en heloef is gewoon een hunk
kleding is hier en daar een beetje vreemd
Hmm. En Kree?quote:Op zondag 13 november 2011 23:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
magnetron is leuk
waarom niet??quote:Op zondag 13 november 2011 23:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Waarom zou je mij willen ontmoeten?
quote:Op zondag 13 november 2011 23:03 schreef Myraela het volgende:
Hier, deze stond toch al op FOK! en is tenminste niet vanaf mijn lievelings hoek genomen met dezelfde blik die ik op elke foto heb. Ik lijk nooit op mijn foto's.En juist dit vind ik je mooiste foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Moeten we dat hele verhaal weer boven gaan halen?quote:
Hier, deze stond toch al op FOK! en is tenminste niet vanaf mijn lievelings hoek genomen met dezelfde blik die ik op elke foto heb. Ik lijk nooit op mijn foto's.Leuk meisjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vind deze foto veel leuker dan die foto on je fobo
![]()
Hier, deze stond toch al op FOK! en is tenminste niet vanaf mijn lievelings hoek genomen met dezelfde blik die ik op elke foto heb. Ik lijk nooit op mijn foto's.En daar lijk je wel op jezelf zoals jij er echt uitziet, zegmaar?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Arme Magnetron, "slechts" leuk gevonden worden tussen al die superlatievenquote:Op zondag 13 november 2011 23:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
magnetron is leuk
Nee. Ik wil gewoon weten of hij ook superknap is.quote:Op zondag 13 november 2011 23:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Moeten we dat hele verhaal weer boven gaan halen?
Nee, ik vind dit nog altijd positiever dan de realiteit.quote:Op zondag 13 november 2011 23:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En daar lijk je wel op jezelf zoals jij er echt uitziet, zegmaar?
Hier, deze stond toch al op FOK! en is tenminste niet vanaf mijn lievelings hoek genomen met dezelfde blik die ik op elke foto heb. Ik lijk nooit op mijn foto's.Leuk ! Hele leuke meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
We hadden een screen van heloef gister geloof ik.quote:Op zondag 13 november 2011 23:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Ik wil gewoon weten of hij ook superknap is.
En van Heloef ook, trouwens.
Ging over uiterlijk alleen hè.quote:Op zondag 13 november 2011 23:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Moeten we dat hele verhaal weer boven gaan halen?
Het kan nog erger, hoor. Er staat nu dus heel even een foto van mij in mijn Fotoboek, dus laat de vernietigende kritieken maar komenquote:Op zondag 13 november 2011 23:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Arme Magnetron, "slechts" leuk gevonden worden tussen al die superlatieven
Ik ook.quote:Op zondag 13 november 2011 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen tv dus ik moet nog anderhalf uur op uitzending gemist wachten
Je vindt jezelf niet mooi?quote:Op zondag 13 november 2011 23:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit nog altijd positiever dan de realiteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |