Arme Magnetron, "slechts" leuk gevonden worden tussen al die superlatievenquote:Op zondag 13 november 2011 23:03 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
kaneelstokje is superknap
magnetron is leuk
benzin is om op te vreten
denwauwelaar is een lekker ding
kleding is hier en daar een beetje vreemd
Nee. Ik wil gewoon weten of hij ook superknap is.quote:Op zondag 13 november 2011 23:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Moeten we dat hele verhaal weer boven gaan halen?
Nee, ik vind dit nog altijd positiever dan de realiteit.quote:Op zondag 13 november 2011 23:06 schreef mrk.n het volgende:
[..]
En daar lijk je wel op jezelf zoals jij er echt uitziet, zegmaar?
quote:Op zondag 13 november 2011 23:03 schreef Myraela het volgende:
Hier, deze stond toch al op FOK! en is tenminste niet vanaf mijn lievelings hoek genomen met dezelfde blik die ik op elke foto heb. Ik lijk nooit op mijn foto's.Leuk ! Hele leuke meidSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
We hadden een screen van heloef gister geloof ik.quote:Op zondag 13 november 2011 23:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Nee. Ik wil gewoon weten of hij ook superknap is.
En van Heloef ook, trouwens.
Ging over uiterlijk alleen hè.quote:Op zondag 13 november 2011 23:05 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Moeten we dat hele verhaal weer boven gaan halen?
Het kan nog erger, hoor. Er staat nu dus heel even een foto van mij in mijn Fotoboek, dus laat de vernietigende kritieken maar komenquote:Op zondag 13 november 2011 23:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Arme Magnetron, "slechts" leuk gevonden worden tussen al die superlatieven
Ik ook.quote:Op zondag 13 november 2011 23:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb geen tv dus ik moet nog anderhalf uur op uitzending gemist wachten
Je vindt jezelf niet mooi?quote:Op zondag 13 november 2011 23:07 schreef Myraela het volgende:
[..]
Nee, ik vind dit nog altijd positiever dan de realiteit.
Echt heel tof.quote:Op zondag 13 november 2011 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is dat nou een leuk programma, spuiten en slikken? Ik heb geloof ik al 3 jaar geen tv meer gekeken.
Nee, niet echt.quote:
Inderdaad.quote:Op zondag 13 november 2011 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
Ging over uiterlijk alleen hè.
Nu ga ik me zorgen maken
Das best jammer to jezelf.quote:
Ik kijk er graag naar, maar dat ontstond vooral omdat het gaat over dingen waar ik tot kort geleden geen enkele ervaring mee had maar waar ik wel enorm nieuwsgierig naar wasquote:Op zondag 13 november 2011 23:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
Is dat nou een leuk programma, spuiten en slikken? Ik heb geloof ik al 3 jaar geen tv meer gekeken.
He wat wil je weten?quote:Op zondag 13 november 2011 23:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Kree ziet er leuk uit, mooie lieve ogen en betrouwbare uitstraling. Vind het een beetje onnodig om dat te gaan vertellen aangezien ik wel wat in hem zag. Nu niet meer op die manier, dus ik vind het een beetje raar om daar uitgebreid op in te gaan hier. In ieder geval, van wat ik heb gezien is er niks mis met Kree en ziet hij er hartstikke leuk uit en zou ik hem datenquote:Op zondag 13 november 2011 23:07 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Oh nouja ik had nog niks negatiefs gehoord in ieder geval.quote:Op zondag 13 november 2011 23:12 schreef mrk.n het volgende:
[..]
Inderdaad.
Jammer dat het meteen weer naar het andere punt wordt toe getrokken, ik dacht d'r niet eens over na.
Ik heb der niet eens zoveel op aan te merken.quote:Op zondag 13 november 2011 23:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het kan nog erger, hoor. Er staat nu dus heel even een foto van mij in mijn Fotoboek, dus laat de vernietigende kritieken maar komen
Dat zou wel moeten, meen ik echt. Vind je op die foto, in een natuurlijkere setting, zoveel leuker dan in je fobo. Je bent echt een mooi meisjequote:
Cool! No need to worry. Ik heb alleen persoonlijk een hekel aan krijtstrepenquote:Op zondag 13 november 2011 23:09 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het kan nog erger, hoor. Er staat nu dus heel even een foto van mij in mijn Fotoboek, dus laat de vernietigende kritieken maar komen
Ik denk niet dat ie op jouw oordeel zit te wachten ?quote:Op zondag 13 november 2011 23:14 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb der niet eens zoveel op aan te merken.
En wat vind je van Loka?quote:Op zondag 13 november 2011 23:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat zou wel moeten, meen ik echt. Vind je op die foto, in een natuurlijkere setting, zoveel leuker dan in je fobo. Je bent echt een mooi meisje
Ik heb dan geen kut, maar nog wel twee ogen.quote:Op zondag 13 november 2011 23:15 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie op jouw oordeel zit te wachten ?
quote:Op zondag 13 november 2011 23:13 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Kree ziet er leuk uit, mooie lieve ogen en betrouwbare uitstraling. Vind het een beetje onnodig om dat te gaan vertellen aangezien ik wel wat in hem zag. Nu niet meer op die manier, dus ik vind het een beetje raar om daar uitgebreid op in te gaan hier. In ieder geval, van wat ik heb gezien is er niks mis met Kree en ziet hij er hartstikke leuk uit en zou ik hem daten![]()
Magnetron is leuk hoor, hoeft helemaal niet zo een negatieve toon overheenquote:Op zondag 13 november 2011 23:07 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Arme Magnetron, "slechts" leuk gevonden worden tussen al die superlatieven
Al was ie lelijk. Vernietigende kritiek was dan niet nodig, we kiezen onszelf niet uit.quote:Op zondag 13 november 2011 23:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
Waarom zouden we daar vernietigende kritiek op leveren, Capstan?
Je oogt erg olijk.
Weinig dames hier op het moment iddquote:Op zondag 13 november 2011 23:15 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ie op jouw oordeel zit te wachten ?
Je hebt ze allemaal weggejaagd met je slijm opmerkingen.quote:Op zondag 13 november 2011 23:17 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Weinig dames hier op het moment idd.
Ik heb eerder het eens met haar over een andere foto van haar gehad en daar een compliment over gegeven. Ze is wat minder mijn smaak, maar ze is duidelijk heel erg vrolijk en komt ontzettend lief over en dat maakt in mijn ogen alles goedquote:
Zeg dat nou niet.quote:
Je ziet er gewoon goed en normaal uit.quote:Op zondag 13 november 2011 23:18 schreef Capstan het volgende:
Ieder oordeel is welkom, hoor. Maar dank tot zover!
Ik vind wel dat je er goed uitziet hoorquote:Op zondag 13 november 2011 23:18 schreef Capstan het volgende:
Ieder oordeel is welkom, hoor. Maar dank tot zover!
Kijk maar in mijn fobo.quote:
Grote liefde is ook wel overdreven.quote:Op zondag 13 november 2011 23:19 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heloefs grote liefde enzo.
Ze zit nu waarschijnlijk op de afwerkplek.
quote:Op zondag 13 november 2011 23:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Grote liefde is ook wel overdreven.
Het is mijn eerste pak...volgende keer beterquote:Op zondag 13 november 2011 23:15 schreef Axel1988 het volgende:
[..]
Cool! No need to worry. Ik heb alleen persoonlijk een hekel aan krijtstrepen
Maar het klopt wel dat ik er niet uitzie naar mijn leeftijd, toch?quote:Op zondag 13 november 2011 23:18 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik vind wel dat je er goed uitziet hoor
Ik weet niet. Ben je ongeveer dertig?quote:Op zondag 13 november 2011 23:20 schreef Capstan het volgende:
[..]
Het is mijn eerste pak...volgende keer beter
[..]
Maar het klopt wel dat ik er niet uitzie naar mijn leeftijd, toch?
29, jaquote:Op zondag 13 november 2011 23:21 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik weet niet. Ben je ongeveer dertig?
Jij ziet eruit als het type succesvolle student, of succesvolle ondernemer die nog plezier in het leven heeft en niet alleen maar met geld en zaken bezig is. Je lijkt me toegankelijk, ik zou vanaf een afstandje kijken en vriendelijk lachen. Als je me dan negeert loopt ik weg, lach je terug dan heb je wel de uitstraling die er voor zorgt dat ik gewoon op je af stap en met je begint te ouwehoeren. Als het dan gezellig is en ik de indruk heb dat je mij ziet zitten dan krijg je gewoon recht voor je raap te horen dat ik je een leuke man vind.quote:Op zondag 13 november 2011 23:01 schreef Capstan het volgende:
Goed, ik zal niet achterblijven. Ik zal zo wel even mijn enige foto'tje in mijn Fotoboek plaatsen, dan kan iedereen die nog wil oordelen zijn gang gaan...voor zover je dat ziet op een foto afkomstig van een dertig jaar oude webcam
Rubriek uit dat programmaquote:Op zondag 13 november 2011 23:21 schreef Kaneelstokje het volgende:
Aha. Heloefs knappe vrouw is iemand van BNN uit Spuiten en Slikken. Maar waarom zou ze op een afwerkplek zitten?
Geen lelijke meid trouwens, Heloef. Je hebt smaak.
Een stuk ouder volgens mij sowieso.quote:Op zondag 13 november 2011 23:24 schreef mrk.n het volgende:
Maar Loka, jij zou er al hééél anders uitzien als je een ander kapsel neemt, een beetje make-up opdoet en andere kleding aandoet.
Inderdaad. Dat geldt voor elke vrouw denk ik.quote:Op zondag 13 november 2011 23:24 schreef mrk.n het volgende:
Maar Loka, jij zou er al hééél anders uitzien als je een ander kapsel neemt, een beetje make-up opdoet en andere kleding aandoet.
WTFBBQ?quote:Op zondag 13 november 2011 23:23 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Rubriek uit dat programma
Ze maken er spermakoekjes enzo.
Nee joh, jij moet dragen wat je mooi vindt; als je iets draagt waarin jij je aantrekkelijk voelt; dan straal je dat meestal ook veel meer uit. Bovendien trek je dan ook juist de dames aan die meer met jou gemeen hebben qua smaak.quote:Op zondag 13 november 2011 23:20 schreef Capstan het volgende:
Het is mijn eerste pak...volgende keer beter
Ja, maar wil je dat niet dan?quote:Op zondag 13 november 2011 23:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Inderdaad. Dat geldt voor elke vrouw denk ik.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |