Nu wil ik het nog eens proberen met een ander erbijquote:Op maandag 14 november 2011 00:36 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
daarom kan jij prima in jouw bed slapen
Jawel joh.quote:Op maandag 14 november 2011 00:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Sexen en knuffelen wel, slapen niet
Dan houdt die vent van je je niet goed genoeg vast hahahaha.quote:Op maandag 14 november 2011 00:36 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat is gewoon het ontwerp![]()
Maar zo'n uitstekende rand van ongeveer 7 cm zou misschien wel helpen als je vaak uit bed valt, denk ik.
Ik spreek je nog wel eens als je een keer de hele nacht bij je vriendje in een 1 persoonsbed hebt gelegenquote:Op maandag 14 november 2011 00:38 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Jawel joh.
In je eentje slapen is sowieso kut. Ik mis al mijn hele leven gezelschap 's nachts
Gewoon tegen iemand aan liggen, ik denk dat ik dan beter zou slapen dan nu.
als ik er een relatie mee heb niet. Dan wil ik lepeltje lepeltjequote:Op maandag 14 november 2011 00:40 schreef Myraela het volgende:
Ben ik trouwens de enige die als ze bij iemand slaapt altijd met der rug naar hem toe gaat liggen als ik de ruimte heb en echt wil slapen
Eerder als ze samenwonen en een 1persoonsbed hebbenquote:Op maandag 14 november 2011 00:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel eens als je een keer de hele nacht bij je vriendje in een 1 persoonsbed hebt gelegen
Heb ik al eens gedaan. Spreek maar verder met me nu dan.quote:Op maandag 14 november 2011 00:41 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Ik spreek je nog wel eens als je een keer de hele nacht bij je vriendje in een 1 persoonsbed hebt gelegen
quote:Op maandag 14 november 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan. Spreek maar verder met me nu dan.
we hebben het net over mijn geval gehad. dus je moet of gemener doen, duidelijker zijn of zeggen dat je elke vorm van contact zal verbreken als diegene er niet mee stoptquote:Op maandag 14 november 2011 00:38 schreef kree het volgende:
[..]
Dan houdt die vent van je je niet goed genoeg vast hahahaha.
Nouja laat ik maar ophouden met mn 0 ervaring.
Ik weet het ook allemaal niet.
Zal het vertellen zodra wel
Heb btw nog 3 sms te beantwoorden van een meid die ik niet wil maar zij mij wel :S
Helemaal geen zin in eigenlijk brrrrrrr
Dat is ook iets waar ik niet weet wat ik er mee aan moed.
trustequote:
Slaap lekker skatjequote:
heeeeyyyyy, wat is een capstan?quote:
De eerste paar keer komt er niks van slapen terecht dus dat telt nietquote:Op maandag 14 november 2011 00:42 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Heb ik al eens gedaan. Spreek maar verder met me nu dan.
Wat zeiden die dan?quote:Op maandag 14 november 2011 00:44 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
We hadden wel allebei ruzie met onze ouders de dag erna
Jawel hoor, we sliepen al om kwart voor negen 's avondsquote:Op maandag 14 november 2011 00:45 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
De eerste paar keer komt er niks van slapen terecht dus dat telt niet
Neee neem aan dat je het over die sms had denk?quote:Op maandag 14 november 2011 00:44 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
we hebben het net over mijn geval gehad. dus je moet of gemener doen, duidelijker zijn of zeggen dat je elke vorm van contact zal verbreken als diegene er niet mee stopt
Die van hem dat hij niet meer mocht verzwijgen dat hij drie uur verderop zat terwijl niemand wist waar hij was, en die van mij dat ik nooit meer XTC mocht gebruikenquote:
jawelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |