Metal is altijd +1. Ik wens je in ieder geval succes.quote:Op maandag 14 november 2011 00:27 schreef Keyos het volgende:
[..]
Sowieso, ze luistert metal, is een normale spontane meid (geen typische metalmeid) , gaat naar metal festivals, is slim, dat kan écht wat worden.
Dat willen ze nogal eens doen. Maar jij bent best slim, dus je komt er nog wel uitquote:Op maandag 14 november 2011 00:27 schreef Myraela het volgende:
[..]
Ik weet het gewoon nog niet. Verstand en gevoel werken elkaar tegen
zou bij mij niet werken, in mijn eentje is het al drama in een 1 persoonsbed, Ik kreeg vroeger als puber thuis ook opgegeven moment een tweepersoons bed omdat het echt niet ging. Ik viel er elke nacht wel uit of werd midden in de nacht met mijn hoofd over de rand wakker enzoquote:Op maandag 14 november 2011 00:27 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Zelfs met zijn tweeën is het prima te doen hoor
Dat is een breed begrip, maar dat is als je je kleed en haarstyle metalway hebt. Ik heb er helemaal niets op tegen, beetje alternatief vind ik ook hartstikke aantrekkelijk, maar ik vind iemand die zich "normaal" kleed aantrekkelijker, dan is het helemaal bingo als deze persoon daadwerkelijk wel die muziek luistert.quote:Op maandag 14 november 2011 00:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Wanneer ben je een typische metalmeid?
Nouja als je ligt te knuffelen met een meid dan heb je niet perse een 2 persoonsbed nodig natuurlijkquote:Op maandag 14 november 2011 00:29 schreef Capstan het volgende:
[..]
Wat moet ik met al die extra ruimte? Gaat prima zo
Eerste klopt, ik wil niet zomaar iemand.quote:Op maandag 14 november 2011 00:29 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
Dus:
Je wil niet zomaar met iemand. Je wil iemand die aan allemaal eisen voldoet en als je die hebt gevonden dan vindt je diegene stiekem "out of your league"
is dat de simpele samenvatting?
Dat heb ik dan weer niet. Ik slaap letterlijk als een blokquote:Op maandag 14 november 2011 00:30 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
zou bij mij niet werken, in mijn eentje is het al drama in een 1 persoonsbed, Ik kreeg vroeger als puber thuis ook opgegeven moment een tweepersoons bed omdat het echt niet ging. Ik viel er elke nacht wel uit of werd midden in de nacht met mijn hoofd over de rand wakker enzo
Niet perse maar wel verdomde handigquote:Op maandag 14 november 2011 00:30 schreef kree het volgende:
[..]
Nouja als je ligt te knuffelen met een meid dan heb je niet perse een 2 persoonsbed nodig natuurlijk
Deze man begrijpt hetquote:Op maandag 14 november 2011 00:30 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Metal is altijd +1. Ik wens je in ieder geval succes.
Ja eens hoorquote:Op maandag 14 november 2011 00:31 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Niet perse maar wel verdomde handig
ik ook, tot ik er dus uit donder he, of met mijn hoofd over de rand wakker word omdat er teveel bloed naartoe stroomtquote:Op maandag 14 november 2011 00:31 schreef Capstan het volgende:
[..]
Dat heb ik dan weer niet. Ik slaap letterlijk als een blok
nee man heerlijk, ik wil eigenlijk een kingsize bedquote:Op maandag 14 november 2011 00:33 schreef heloef het volgende:
Ik had liever een 1 persoonsbed gehad.
Dat tweepersoonsbed is nu soms te confronterend.
Ik heb een bed met hogere rand. Was dat geen oplossing?quote:Op maandag 14 november 2011 00:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik ook, tot ik er dus uit donder he, of met mijn hoofd over de rand wakker word omdat er teveel bloed naartoe stroomtik kan echt niet in een eenpersoonsbed slapen
Dat gebeurt mij dus nooitquote:Op maandag 14 november 2011 00:32 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
ik ook, tot ik er dus uit donder he, of met mijn hoofd over de rand wakker word omdat er teveel bloed naartoe stroomtik kan echt niet in een eenpersoonsbed slapen
aaah kinder bedje schattig koesieeeeequote:Op maandag 14 november 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een bed met hogere rand. Was dat geen oplossing?
Sexen en knuffelen wel, slapen nietquote:Op maandag 14 november 2011 00:34 schreef Myraela het volgende:
Ik kan ook prima met 2 mensen in een 1pers bed slapen
dat had ik ooit, knalde ik dan met mijn hoofd tegen aan enzo. Of ik werd met mijn hoofd aan het voeteneind wakker. I need spacequote:Op maandag 14 november 2011 00:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik heb een bed met hogere rand. Was dat geen oplossing?
Hij slaapt heerlijk, maar soms als ik me eenzaam voel doet dat ding pijn.quote:Op maandag 14 november 2011 00:33 schreef Moonwalk het volgende:
[..]
nee man heerlijk, ik wil eigenlijk een kingsize bed
Dat is gewoon het ontwerpquote:Op maandag 14 november 2011 00:34 schreef kree het volgende:
[..]
aaah kinder bedje schattig koesieeeee![]()
Haha ik zal maar stoppen voor ik vervelend ga worden
daarom kan jij prima in jouw bed slapenquote:
quote:Op maandag 14 november 2011 00:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Sexen en knuffelen wel, slapen niet
Ik wel, alleen zodra ik draaide moest hij wel wakkerworden om mee te draaien.quote:Op maandag 14 november 2011 00:35 schreef Provinciaaltje het volgende:
[..]
Sexen en knuffelen wel, slapen niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |