quote:Op zondag 13 november 2011 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
Poef voor een tientje, ook in het wit.
Is dit dezelfde als die van een week of 2 geleden, nee toch?
quote:Op zondag 13 november 2011 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
Thermo kleding weer in de weekaanbiedingen deze week...
Eindelijk nu m'n thermo shirt gepast, maar god wat valt het klein.
En ik las in het topic dat je je gewone maat aan kon houden, niet dusEn later schreef er pas iemand dat je echt een maat groter moet nemen
Het past wel, pas er ook wel in, maar het zit niet comfortabelMisschien ben ik gewoon geen thermo type
Vind het ook kort vallen, ding kruipt omhoog... en met de temperatuur dat je zoiets als dit draagt wil ik wel een shirt dat ik in kan stoppen.
Ik twijfel of ik nu een maat groter ga halen deze week voor 3,39, ik kan ze in de winkel eens naast elkaar leggen en vergelijken of een maat groter ook langer wordt.
Ik ben lang, dus ik denk dat daar het probleem zitquote:Op zondag 13 november 2011 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Thermoshirtjes durf ik niet aan als ik het zo hoor.. ik moet dingen wel in mijn broek kunnen stoppen zonder dat ze opkruipen
Ja nieuwe week, nieuwe kansen, nieuwe rondes, nieuwe aanbiedingenquote:
XL en L. Beide ja, maar XL zit beter.quote:Op zondag 13 november 2011 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
QWEA; heb jij een thermo shirt, en zo ja welke maat? Kan jij hem instoppen in je broek, nee zeker?
Deze gaat t/m maat L, heb jij een ander model?quote:Op zondag 13 november 2011 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
XL en L. Beide ja, maar XL zit beter.
Ik heb omvang dus ook een probleemquote:Op zondag 13 november 2011 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben lang, dus ik denk dat daar het probleem zit
quote:Op zondag 13 november 2011 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nieuwe week, nieuwe kansen, nieuwe rondes, nieuwe aanbiedingen
Het drukt de boel zo plat, ik vind dat nou precies daar niet fijn zittenquote:Op zondag 13 november 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb omvang dus ook een probleem
Zelfde dacht ik, in het zwart.quote:Op zondag 13 november 2011 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze gaat t/m maat L, heb jij een ander model?
[ afbeelding ]
Holy crappers, dat is ongeveer 4x de hoeveelheid stof van wat ik in M hebquote:Op zondag 13 november 2011 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zelfde dacht ik, in het zwart.
*naar boven loopt*
[ afbeelding ]
Te groot, maar omdat hij lekker lang is zit hij wel ideaal. Ik heb nu een L aan, die zit strak en kan ook gewoon bij mijn broek in... maar XL is gewoon iets langer.
Ik kan deze hoeveelheid stof echt nergens kwijt onder m'n mooie truien of vesten of in m'n skinny jeansquote:Op zondag 13 november 2011 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
*naar boven loopt*
[ afbeelding ]
Te groot, maar omdat hij lekker lang is zit hij wel ideaal. Ik heb nu een L aan, die zit strak en kan ook gewoon bij mijn broek in... maar XL is gewoon iets langer.
Waaronder DE sneeuwschepquote:Op zondag 13 november 2011 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nieuwe week, nieuwe kansen, nieuwe rondes, nieuwe aanbiedingen
De stof is zeker fijnquote:Op zondag 13 november 2011 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het drukt de boel zo plat, ik vind dat nou precies daar niet fijn zittenMaar de stof is wel erg lekker
Ik kan het zelfs kwijt onder mijn strakke shirtsquote:Op zondag 13 november 2011 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan deze hoeveelheid stof echt nergens kwijt onder m'n mooie truien of vesten of in m'n skinny jeans
Ik ga wel de L bekijken in de winkel en naast een M leggen, blijft het zo kort, dan laat ik het liggen.
Oeh tofquote:Op zondag 13 november 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh en gister bij de Action knutselspul gehaald, gaan we vanmiddag knutselen
Nee man, ik draag normaal een S (of M door lengte), wij dragen hele andere dingen en matenquote:Op zondag 13 november 2011 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan het zelfs kwijt onder mijn strakke shirtsGoed instoppen
Heb nu een pantalon aan, daar zit L bij in. Wel lekker warm
1.84mquote:
Kistjes beschilderen voor Peter's moeder (die is jarig eind november en wil een pakje met cadeautjes sturen), en keramieken hartjes schaaltjes beschilderen en verder gewoon een beetje aanrommelen denk ikquote:Op zondag 13 november 2011 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh tofWat gaan jullie knutselen?
gezelligquote:Op zondag 13 november 2011 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kistjes beschilderen voor Peter's moeder (die is jarig eind november en wil een pakje met cadeautjes sturen), en keramieken hartjes schaaltjes beschilderen en verder gewoon een beetje aanrommelen denk ikEen van de ex-pleegkinderen logeert hier, dus dan vermaken de meiden zich een beetje
Check het verschilquote:Op zondag 13 november 2011 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
*naar boven loopt*
In mijn shirtje stak de klerenhanger tot halverwege de mouwen uit, het is echt een kwart van Qwea's shirt. Maar dat is ook het verschil met een (strak) dames shirt en een (wijd) herenshirt.quote:Op zondag 13 november 2011 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
Er zit ook een verschil in de boordjes bij de mouwen
1 cm langer dan mijquote:
Ja, dat zei je nietquote:Op zondag 13 november 2011 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee man, ik draag normaal een S (of M door lengte), wij dragen hele andere dingen en maten
Ik draag ook geen tshirt of wijde dingenquote:Op zondag 13 november 2011 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In mijn shirtje stak de klerenhanger tot halverwege de mouwen uit, het is echt een kwart van Qwea's shirt. Maar dat is ook het verschil met een (strak) dames shirt en een (wijd) herenshirt.
Ik draag geen t-shirt of wijde dingen. En ook die hals is mooi rond bij een dames shirt.
Dan hoop ik maar dat de L net 2 cm langer is, dan zou het op zich goed zijnquote:Op zondag 13 november 2011 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
1 cm langer dan mij
[..]
Ja, dat zei je nietdan moet je ook echt geen XL
Dat zeg ik, XL is mij ook te groot, maar dan knalt ie iig niet steeds uit mijn broek zoals de L
Picsquote:Op zondag 13 november 2011 11:35 schreef Qwea het volgende:
Heb nu mijn L onder een oranje strakke trui gepropt.
DMquote:Op zondag 13 november 2011 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pics![]()
Ik vraag me wel af, als ik ga fietsen en ik zit met zo'n thermo shirt en ik heb het érg warm door het fietsen, dan zweet ik zeker nog 2 uur na met zo'n thermo ding
Ik ga mijn geld terug vragen! Ik betaalde ¤3.49quote:
Ja ik ookquote:Op zondag 13 november 2011 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga mijn geld terug vragen! Ik betaalde ¤3.49
Ja, bespottelijkquote:
Jij sport zelf nooit buiten als het kouder is?quote:Op zondag 13 november 2011 17:41 schreef AnnaStesia het volgende:
Die thermoshirtjes heb je in 2 soorten he,die met de ronde lage hals,die is ook van een heel ander stofje dan de grotere die ik op de foto zag hier.
Ik heb er verschillende van,voor mijn jongens de grote wijdere versie(voor de koude voetbaltrain ingen) en die met de ronde lage hals voor mijn dochter.
Ik trek ze zelf nooit aan,is me echt te warm
nee,ik sport binnenquote:Op zondag 13 november 2011 18:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Jij sport zelf nooit buiten als het kouder is?
Ja, maar dat is werkelijk troepquote:Op zondag 13 november 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
Hebben ze bij de action ook iets van hout/muurvuller
De plamuur in die rooie tube is wel goed.quote:Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat is werkelijk troepIn een gele tube. Beter koop je alebastine.
oke prettig om te wetenquote:Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat is werkelijk troepIn een gele tube. Beter koop je alebastine.
Ik heb ze ook heel recent nog in handen gehad, week of 2/3 geledenquote:Op zondag 13 november 2011 22:04 schreef tomaat52 het volgende:
Spikes?Heb ze laatst nog zien liggen in Arnhem.
waar liggen die dingen, bij de autospullen ofzo?quote:Op zondag 13 november 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook heel recent nog in handen gehad, week of 2/3 geleden
Hier lagen ze in een pad waar ook laarzen/sloffen/tassen liggen, en dan het onderste vakquote:Op zondag 13 november 2011 22:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waar liggen die dingen, bij de autospullen ofzo?
quote:Op zondag 13 november 2011 20:52 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Sterker nog...ik sport in badpak
Ik wilde al meteen een post maken om de mannen voor te zijn, maar heb hem weer verwijderdquote:
Dank je!quote:Op zondag 13 november 2011 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde al meteen een post maken om de mannen voor te zijn, maar heb hem weer verwijderd
In Arnhem lagen ze tussen de kerstspullen.quote:Op zondag 13 november 2011 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier lagen ze in een pad waar ook laarzen/sloffen/tassen liggen, en dan het onderste vak
Op zich ook wel logisch omdat het voor bij je schoenen is, maar het verschilt allemaal erg per winkel.
Kort en pittig kapsel?quote:Op maandag 14 november 2011 07:27 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Dank je!
Ik denk ook niet dat de mannen wachten op een pic van een 40 jarige moeder in badpak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Nee, richting schoenzooltjesquote:Op zondag 13 november 2011 22:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waar liggen die dingen, bij de autospullen ofzo?
quote:Kort en pittig kapsel?
Nee dat dan weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij ruikt van zichzelf al zo sterk dat het vast niet lekker kan zijnquote:Op maandag 14 november 2011 12:00 schreef trovey het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/5407/-p/favoritelistid/17
Led verlichte geurkaars, je moet die dingen toch altijd branden om de geur vrij te laten komenHoe sterk geparfumeerd moet dat ding dan wel niet zijn om het nog te ruiken....of je ruikt niets, dat kan ook?
Dat hangt er echt helemaal vanaf hoorquote:Op maandag 14 november 2011 07:27 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Dank je!
Ik denk ook niet dat de mannen wachten op een pic van een 40 jarige moeder in badpak
Met een leuke Mini op de achtergrond welquote:Op maandag 14 november 2011 07:27 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Dank je!
quote:Op maandag 14 november 2011 17:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Met een leuke Mini op de achtergrond wel
Misschien is het een ander woord voor lelijk...quote:Op maandag 14 november 2011 18:08 schreef GimmeGore het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/5417/-p/favoritelistid/17
Creshed?
Even getest vanmiddag, je ruikt de kaars alleen als je met je neus op de kaars zit....dus het woord geur kan verdwijnen.quote:Op maandag 14 november 2011 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij ruikt van zichzelf al zo sterk dat het vast niet lekker kan zijn
Typefoutjequote:Op maandag 14 november 2011 18:08 schreef GimmeGore het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/5417/-p/favoritelistid/17
Creshed?
quote:Op maandag 14 november 2011 17:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Met een leuke Mini op de achtergrond wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2011 20:35 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet dat je Mini rijd
Daarom zei ik het ook.![]()
Had wel eens PM contact met je gehad.
Mijn oude username is pgrferrari.![]()
Ja,dat weet ik nog welquote:Op maandag 14 november 2011 20:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik weet dat je Mini rijd
Daarom zei ik het ook.![]()
Had wel eens PM contact met je gehad.
Mijn oude username is pgrferrari.
quote:Op maandag 14 november 2011 20:35 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]Jeumig wat een tof bakkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik wilde nog roepen dat ik gewoon gevoelsmatig nav je naam/icoontje en andere dingen wel durf te gokken dat je een hippe 40-er in badpak bent, maar nu ik de Mini zie zit ik er zeker niet naast, zo zie je maar weer
![]()
Ontopic; ik ga eind van de week weer langs Action
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
das liefquote:Op maandag 14 november 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeumig wat een tof bakkie!![]()
En ik wilde nog roepen dat ik gewoon gevoelsmatig nav je naam/icoontje en andere dingen wel durf te gokken dat je een hippe 40-er in badpak bent, maar nu ik de Mini zie zit ik er zeker niet naast, zo zie je maar weer
![]()
Ontopic; ik ga eind van de week weer langs Action
Ik heb geen idee wat mezenbollen zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef AnnekeM het volgende:
Maandagmiddag 13.30u; was 't ongelooflijk druk bij de Action! Het leek wel vakantie, veel kids en vooral veel middenklassers. Sint-inkopen doen?
Was ook een run op de mezenbollen. Enkel de groten lagen er nog.
Hier in de tuin is ook een run op de mezenbollen
voerbolletjes voor de vogels in je tuinquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat mezenbollen zijn.
Heb de kerstverlichting gister gehaald, er lag nog heel veel. Heb ze nog niet uitgeprobeerd dus hopelijk is het wat. Heb ook een hele berg kerstballlen ingeslagen, was opzoek naar blauwe ballen en ze hadden precies de goede kleur.quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
das lief![]()
en ook maar weer ontopic;
van de week de kerstverlichting uit de reclame halen
Ja, toevallig vrijdag. Wat een kutdingen zeg. Heb ze laten liggen.quote:Op zondag 13 november 2011 21:52 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb vorige maand gekampeerd met de thermokleding. Het shirt bleef prima zitten als ik het in de thermobroek stopte, zelfs als ik het als pyjama gebruikte. Ik heb een maatje L als shirt maar normaal heb ik maat 36 ofzo (en ik ben 1,70m). De mouwen zijn wel wat kort.
Heeft iemand trouwens onlangs de sneeuw dingen die je om je schoenen heen kunt doen nog gezien? Vrijdag hadden ze ze niet bij de Action waar ik was.
Ik bedank voor blauwe ballenquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:47 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Heb de kerstverlichting gister gehaald, er lag nog heel veel. Heb ze nog niet uitgeprobeerd dus hopelijk is het wat. Heb ook een hele berg kerstballlen ingeslagen, was opzoek naar blauwe ballen en ze hadden precies de goede kleur.
ik ga vanmiddag even kijken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:47 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Heb de kerstverlichting gister gehaald, er lag nog heel veel. Heb ze nog niet uitgeprobeerd dus hopelijk is het wat. Heb ook een hele berg kerstballlen ingeslagen, was opzoek naar blauwe ballen en ze hadden precies de goede kleur.
Die zag ik staan in de winkel. Ik heb me er serieus over verbaasdquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat de Action geen webwinkel heeft, ik wil die kerstboom die op de website staat
Ik ben verhuisd en het is nu een halve dagtocht naar de Actionquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die zag ik staan in de winkel. Ik heb me er serieus over verbaasdGoed vol, ziet er stevig uit... er was eigenlijk niks mis mee
Of heb je het over die van 3 euro? Ik heb het over die grote namelijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat de Action geen webwinkel heeft, ik wil die kerstboom die op de website staat
Ik had het over zo'n goedkoop klein ding, hebben ze ook nog grotequote:Op dinsdag 15 november 2011 09:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of heb je het over die van 3 euro? Ik heb het over die grote namelijk
Faalquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het over zo'n goedkoop klein ding, hebben ze ook nog grote
Ik ben ook verhuisd, ik hoef nu maar 5 min ipv 20 te fietsen naar de actionquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben verhuisd en het is nu een halve dagtocht naar de ActionDan ben ik meer kwijt aan de bus dan dat die boom kost
Nou ja, ook leukquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Faalik had het over een normale grote kunt kerstboom. Die stond volgens mij laatst op de website? Er stond hier iig 1 als showmodel, mooi vol, mooie kleur, stevig....
Deze pareltjesquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
Dit staat bij de 100 nieuwste artikelen:
[ afbeelding ]
Deze snowboots staan er ook, nu wil ik snowboots kopen, en niet teveel uitgeven, maar jammer genoeg vind ik dit echt te lelijk10 euro, nou dan leg ik er wel wat meer voor neer
Ik koop wel bij de scapino ofzoquote:
Op de site stonden deze als dames snowboots.quote:
ze hebben ook roze en donkerblauwe in maat 28 tot en met 35 ongeveerquote:
Ze hebben zowel goedkopere spaar- als ledlampen en mijn ervaring is dat beide van uitstekende kwaliteit zijn maar is een spaarlamp wel zo handig in zoiets als een schuur want kort gebruik en je hebt eigenlijk meteen licht nodig (spaarlamp heeft altijd tijd nodig om "op gang" te komen), ik gebruik dan altijd een ouderwetse gloeilamp of de moderne halogeenversie daarvan (ook verkrijgbaar bij de Actionquote:Op woensdag 16 november 2011 14:59 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik was net ook even geweest, moest een waterpomptang hebben (we hadden er wel een maar die is op mysterieuze wijze verdwenen, dus ik wilde een goedkopie (3,79) hebben voor als we de oude weer vinden hihi).. was even vergeten dat het daar markt is bij de action voor, op woensdag. IEKS, lekker druk. Maargoed. Ook even een paar sloffen van 3 euro meegenomen, kan ik mijn oude (met gaten, eigenlijk meer gat dan slof) eindelijk weggooien!
vroeg me eigenlijk af of iemand van jullie die led fietslampen al geprobeerd heeft? Je hebt een gewone led koplamp, een retro led koplamp en een led achterlicht. Leek me misschien wel handig, beter dan dat gekloot met die losse lampjes steeds. maar ik wist niet zo goed of het wat was dus heb t maar even laten liggen.
kwam ik thuis, knapte de lamp in de schuur! ik balen, want als ik dat geweten had, had ik even een spaarlamp meegenomen van action (die hebben ze daar toch, goedkoper dan elders?). Nu zit er een zielig gloeilampje in van 25W, dus zie je nog bijna niks..
Auw, mijn tandenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net in de winkel het meest zoete fotolijstje ooit, van rode stof met kleine polkadots en bloemetjes... en een wit biesje.En nog een iets meer rood-roze versie. Rond de 1.60¤
je hebt gelijk wat betreft schuur en spaarlamp.. Het leek me juist de perfecte plek ervoor omdat ik het licht zo uberlelijk vind en dat in de schuur niet uitmaakt, maar dat van die tijd zei mijn vriend net ook en daar hebben jullie natuurlijk wel gelijk in haha. niet over nagedacht!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze hebben zowel goedkopere spaar- als ledlampen en mijn ervaring is dat beide van uitstekende kwaliteit zijn maar is een spaarlamp wel zo handig in zoiets als een schuur want kort gebruik en je hebt eigenlijk meteen licht nodig (spaarlamp heeft altijd tijd nodig om "op gang" te komen), ik gebruik dan altijd een ouderwetse gloeilamp of de moderne halogeenversie daarvan (ook verkrijgbaar bij de Action)
Fietslampen kan ik je niets over zeggen, mijn originele fietsverlichting doet het gewoon.![]()
Nee geen hard zuurstokrozequote:
Wel héle dunnetjes, maar ze zijn erquote:Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef chansadres het volgende:
Weet iemand als ze er ook a4 showtassen verkopen?
[ afbeelding ]
vopor water enzo?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:03 schreef tomaat52 het volgende:
Hebben ze bij de Action ook kleine maatbekertjes?
Voor water enzo ja, tot 150 ml ofzo!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vopor water enzo?
of voor medicijnen?
ik heb een mooi klein maatbekertje voor in de keuken, die gaat tot 150ml., komt van de hema geloof ik
xenosquote:Op woensdag 16 november 2011 20:03 schreef tomaat52 het volgende:
Heb laatst een setje van 3 gehaald, 2 kleinere en een liter.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:03 schreef tomaat52 het volgende:
Weet niet meer, vorig jaar een keer gekocht.quote:
Woah! Jij hebt de toffe bussen gekochtquote:Op maandag 21 november 2011 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
En we zijn weer bij de Action geweest![]()
Ik moest een pot verf terugbrengen want niet gebruikt![]()
Ik kan de latex van de Action aanraden, dekt prima
Verder heb ik nog wat kleine dingetjes gekocht voor sinterklaasmeet (Nee miniem ik zeg lekker niks)
verder heb ik nog gekocht:
Thee-doos
afwasborstel
zo'n kerstding (ledlampjes op batterij) voor in de vensterbank
een kaars
2 voorraad bussen (zwart met witte bloemmies)
retro servetjeshouder
5 kadootjes van een euro
schade : 13 euro nog wat
Ik moest lachenquote:Op maandag 21 november 2011 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
Verder heb ik nog wat kleine dingetjes gekocht voor sinterklaasmeet (Nee miniem ik zeg lekker niks)
Jaquote:Op dinsdag 22 november 2011 07:18 schreef lady-wrb het volgende:
die oorwarmers? zijn dat die koptelefoon dingen?
Niemand ze gezien?quote:Op zondag 20 november 2011 16:44 schreef soapie het volgende:
Hebben ze ook sd kaartjes, en zo ja wat kosten ze....
Nee, hebben ze niet, wel een stick van 2 of 4 GB van Nashuatec (geloof ikquote:
Jammer, iig bedankt!!quote:Op woensdag 23 november 2011 19:37 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, hebben ze niet, wel een stick van 2 of 4 GB van Nashuatec (geloof ik).
trovey dacht ikquote:Op woensdag 23 november 2011 22:31 schreef Mirjam het volgende:
was er hier nou iemand die de beenwarmers als armwarmers gebruikte?
it wasn't mequote:Op woensdag 23 november 2011 22:31 schreef Mirjam het volgende:
was er hier nou iemand die de beenwarmers als armwarmers gebruikte?
quote:
quote:Op donderdag 27 oktober 2011 11:59 schreef trovey het volgende:
Voor mensen met gevoelige spiertjes....ik heb altijd meer last van de spieren in de winter....gebruik ik gewoon de beenwarmers van de Action als armwarmers...gewoon de goedkoopste van 95 cent per set (die zijn ook het prettigst) en omdat die beenwarmers gemaakt zijn voor fragiele Chinese vrouwtjes passen ze ons perfect om de armen heen, dingen zijn perfect daarvoor..![]()
Zo nog een een aantal exemplaren ophalen.
Bij de HEMA hebben ze dikkere, die dunne vind ik maar niks.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef chansadres het volgende:
Weet iemand als ze er ook a4 showtassen verkopen?
[ afbeelding ]
Beetje laat misschien... Maar ik heb van het zomer de kozijnen in de schuur met de autoplamuur (zit in een blikje) weer rotvrij gemaakt. Word mooi hard.quote:Op zondag 13 november 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
Hebben ze bij de action ook iets van hout/muurvuller
Wit in ieder geval wel, zwart weet ik niet. Ziet er grappig uit in dat filmpje.quote:Op donderdag 24 november 2011 18:29 schreef Miendientje het volgende:
Verkopen ze ook dobbelstenen en bij voorkeur zwarte maar witte mag ook. Ik zou wel zoiets na willen maken maar dan moeten de dobbelstenen niet te duur zijn natuurlijk:
Die hebben ze iig wel gehad, ik weet alleen niet meer voor hoeveel.quote:Op maandag 28 november 2011 21:31 schreef Mishu het volgende:
Weet iemand of de Action ook vuurkorven verkoopt? En zo ja, hoe duur zijn ze dan? Dank je wel alvast
stond er nog wat in de winkel ?quote:Op maandag 28 november 2011 23:59 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Afgelopen zaterdag bij de action geweest. Was 70 euro kwijt. Dat is me nog niet eerder gelukt
En teruggaan en ruilen voor een goed exemplaar geen optiequote:Op dinsdag 29 november 2011 14:04 schreef Pisces29 het volgende:
Ik heb net een foto-album met van die insteekhoesjes gekocht, zat in folie.
Maak ik het thuis net open, zit de helft van de bladzijdes omgevouwen, leuk hoor, enkeltje prullenbak
2 euro weggegooid.
Geloven ze dat verhaal wel dan?quote:Op dinsdag 29 november 2011 14:08 schreef trovey het volgende:
[..]
En teruggaan en ruilen voor een goed exemplaar geen optie
Oke, ga het proberenquote:Op dinsdag 29 november 2011 14:13 schreef trovey het volgende:
Gewoon proberen, je hebt de bon nog neem ik aan? Als ze zien dat het ding net gekocht is en er zo uitziet dan zijn ze best coulant bij de Action is mijn ervaring...een mislukt exemplaar kan er altijd tussenzitten.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:05 schreef trovey het volgende:
Graag gedaan en weer twee euro niet in de prullebak gegooid.
quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik moest trouwens ook nog aan je denken aan het begin van de winkel, bij de armwarmers
1? Puh, ik heb er 5 of 6quote:Op dinsdag 29 november 2011 15:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Morgen maar weer eens themo-shirts kopenn...met eentje ga ik het niet redden.
Ja, had ik moeten doen met mijn sokken, maar ik was de bon kwijtquote:Op dinsdag 29 november 2011 15:55 schreef NouMooiNiet het volgende:
Even over dat terugbrengen van artikelen:
Een verkoopster zei laatst toen ik een (goedkoop) rokje weg had gegooid in plaats van terug te brengen:
We hebben juist graag dat mensen - als iets kapot is - terugkomen, hoe klein het bedrag ook, want dan weten wij ook beter hoe de kwaliteit van artikelen is.
Eerst even uittesten of ik de goede maat hadquote:
Dank!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:13 schreef Dandilion het volgende:
Intertoys heeft een bingo spel te koop.
Ik vond zakgeld spel altijd heel leuk.quote:Op woensdag 30 november 2011 22:04 schreef aarontje112 het volgende:
Weet iemand of de nieuwe bordspellen die bij de 100 nieuwste artikelen staan (Zakgeldspel, Jungle Life en Stratego Fortress) de moeite waard zijn?
Misschien moet je je teennagels eens knippenquote:Op woensdag 30 november 2011 17:46 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, had ik moeten doen met mijn sokken, maar ik was de bon kwijt![]()
Sokken gehaald, basic zwarte. Trek ze aan... 4u later ga ik douchen, doe ze uit... zitten er gaatjes bij de tenenJa, godverdomme, ik ging nieuwe sokken halen omdat al mijn sokken versleten waren
ik heb ze gezien bij de action voor 1,99 euro!quote:Op woensdag 30 november 2011 22:09 schreef nectarientje het volgende:
Weet iemand of ze ook iets van een bingo-spel hebben? Ik heb het doldwaze idee om te gaan bingo-en met kerst maar ja, dan moet je wel iets van een spel hebben..
stiften heb ik laatst wel zien liggenquote:Op donderdag 1 december 2011 11:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Weet iemand of ze bij de action ook textielverf verkopen?
Nee, ik denk ook dat dat te specialistisch is voor een zaak als de Action.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:12 schreef The_Hives het volgende:
iemand nog kerntemperatuurmeters gezien? Met voorkeur dat de display buiten de oven/combimagnetron af te lezen is
Ja en dat zijn best goede exemplaren.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:58 schreef krullebol81 het volgende:
hebben ze ook muizen voor de laptop/computer?
thanks, zal straks er even langs gaan.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja en dat zijn best goede exemplaren.
o dan had ik zeker het maandagmorgenmonster. die gaf er na een week de brui aan.quote:Op donderdag 1 december 2011 13:19 schreef trovey het volgende:
[..]
Ja en dat zijn best goede exemplaren.
Dan moet je inderdaad een maandagmorgenexemplaar hebben gehad want verscheidene kennissen van mij hebben er eentje en die doen het prima en sommigen hebben het ding al zeker 1,5 jaar.quote:Op donderdag 1 december 2011 14:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
o dan had ik zeker het maandagmorgenmonster. die gaf er na een week de brui aan.
(het was zo'n babyroze mini-exemplaar, waar ik bovendien ook kramp in mijn handen van kreeg)
geen aanrader dus wat mij betreft
Valt we mee hoor.quote:Op donderdag 1 december 2011 15:27 schreef GimmeGore het volgende:
Het lijkt met dat je van zo n hele kleine muis sowieso kramp krijgt
LED veters?quote:Op donderdag 1 december 2011 17:05 schreef Miniem het volgende:
Lijmklemmen, Mentos en LED veters gekocht
Staat bij 100 nieuwste producten.quote:
LED-veters...passen waarschijnlijk heel goed bij mijn rood/roze schoenen.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
Staat bij 100 nieuwste producten.
Had het al een paar maanden geleden ergens gezien voor 5 euro excl. verzending.
Nu voor 1,90 bij Action
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:45 schreef trovey het volgende:
[..]
LED-veters...passen waarschijnlijk heel goed bij mijn rood/roze schoenen.
Daar moet ik eigenlijk nog eens een keer heenquote:Op donderdag 1 december 2011 18:47 schreef Miniem het volgende:
[..]ze zijn multicolour.
Voor als je gaat stappen in de disco
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:53 schreef trovey het volgende:
[..]
Daar moet ik eigenlijk nog eens een keer heen....ben er ooit eens langgelopen en dat was eigenlijk wel genoeg
.....ben meer het type voor andere manieren van uitgaan.
quote:
Jezus christus.quote:Op donderdag 1 december 2011 18:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nu voor 1,90 bij Action
Jup. Van die kleintjes.quote:Op donderdag 1 december 2011 10:58 schreef krullebol81 het volgende:
hebben ze ook muizen voor de laptop/computer?
Alleen stiften dacht ik.quote:Op donderdag 1 december 2011 11:04 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
Weet iemand of ze bij de action ook textielverf verkopen?
quote:Op donderdag 1 december 2011 18:30 schreef Miniem het volgende:
[..]
Nu voor 1,90 bij Action
.quote:Op donderdag 1 december 2011 19:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zoiets is het:
In het donker nog niet geprobeerd, overdag zie je het iig niet goed.
Wel handig voor hardlopen in t donkerquote:Op donderdag 1 december 2011 19:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zoiets is het:
quote:Op donderdag 1 december 2011 19:45 schreef Miniem het volgende:
[..]
Zoiets is het:
quote:Op donderdag 1 december 2011 13:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee, ik denk ook dat dat te specialistisch is voor een zaak als de Action.
hahahaquote:Op vrijdag 2 december 2011 09:33 schreef Aleria het volgende:
Is iemand iets opgevallen aan de spaarlamp die volgende week in de aanbieding is?![]()
[ http://img207.imageshack.us/img207/4101/actionspaarlamp.png (copy/paste deze link) ]
Ligt eraan wat voor surprise je wilt maken, maar er ligt genoeg karton, lijm en stickers en plakkers en frutsels.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:07 schreef vault_tec het volgende:
Iemand die weet of er knutsel spul ligt voor surprises?
ze hebben wc rollen en behanglijm.quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:07 schreef vault_tec het volgende:
Iemand die weet of er knutsel spul ligt voor surprises?
quote:Op vrijdag 2 december 2011 17:20 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ze hebben wc rollen en behanglijm.
o en ook verf
of bedoel je dat niet?
Ikea heeft ze wel:quote:Op donderdag 1 december 2011 11:12 schreef The_Hives het volgende:
iemand nog kerntemperatuurmeters gezien? Met voorkeur dat de display buiten de oven/combimagnetron af te lezen is
quote:Op zaterdag 3 december 2011 20:01 schreef piepkuiken21 het volgende:
zo de action is weer leeggekocht. ontstopper, dweil, bananenchips (die goor is), gezichtsscrub, bodyscrub, afzuigkapfilter, wegwerpbestek en borden en nog erwtensoep pakjes. Schade 11 euro
thnx, dat is hier een beetje uit de buurtquote:Op vrijdag 2 december 2011 19:27 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ikea heeft ze wel:
http://www.ikea.com/nl/nl/catalog/products/20103016/
Of voor iemand andersquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:10 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
misschien omdat ze dat niet van te voren wist?
heb ze een aantal keren geproefd en zijn inderdaad goorquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:10 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
misschien omdat ze dat niet van te voren wist?
kruitvat heeft ze ook hoor. daar heb ik ze de laatste tijd gehaaldquote:Op zondag 4 december 2011 13:06 schreef rubje het volgende:
GVDwil ik gisteren even bij de Action mijn inmiddels bijna opgeraakte collectie mentos aanvullen blijkt het vak waar ze normaal inliggen leeg te zijn.
![]()
Ga komende week weer even langs na het werk en hopelijk liggen de pakketten mentos er weer want kan niet zonder deze snoepjes.
Zijn 7 euro, heb er een gekocht een paar weken geleden en tot nu toe 3-4 keer gebruikt. Hij gaat als de brandweerquote:Op zondag 4 december 2011 13:18 schreef Deezertje het volgende:
Iemand ervaring met de broodrooster van de Action? Kosten volgens mij rond de tien euro. Is 't wat?Ik had vorig jaar een waterkoker gekocht, doet 't op zich prima (al zag ik dat ze nu voor dezelfde prijs een verbeterde versie verkopen).
ja die hebben ze en ik kan je vertellen dat dat niet werkt.quote:Op maandag 5 december 2011 10:50 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand enig idee of de Action van die Airwick namaakvullingen heeft?
Ik vind 5 euro erg veel voor een busje met lucht.
klopt,die krengen doen het niet,heb al geprobeerd het spuitdopje te verwisselen maar ook dat werkt niet,die van airwick kosten idd 3,95 in de supermarktquote:Op maandag 5 december 2011 16:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja die hebben ze en ik kan je vertellen dat dat niet werkt.
5 euro is idd veel. bij de kruitvat liggen ze voor 3,95
en kruitvat had onlangs een actie: 2 bussen met zo'n apparaat erbij voor 7,90.quote:Op maandag 5 december 2011 16:23 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
klopt,die krengen doen het niet,heb al geprobeerd het spuitdopje te verwisselen maar ook dat werkt niet,die van airwick kosten idd 3,95 in de supermarkt
ja die heb ik nu ook,heerlijk is hijquote:Op maandag 5 december 2011 16:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en kruitvat had onlangs een actie: 2 bussen met zo'n apparaat erbij voor 7,90.
gewoon goed opletten. ze zijn af en toe in de aanbieding.
ik heb nu de rode (iets met haardvuur oid) die ruikt heerlijk
Ik heb gewoon het hele jaar door chronisch te weinig stopcontacten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:57 schreef CindieY het volgende:
Zo rond de tijd dat ik mijn kerstspullen weer wil neer zetten, kom ik er altijd achter dat ik te weinig stopcontacten heb. En dat elk jaar weerLang leve de Action wat dat betreft
Zo even heen fietsen en gelijk even neuzen naar wat ander kerstspul. Die cupcake-ballen zag ik ook bij de Tuinland, een slag groter en dan 3 voor 4 euro.
Wat denk je nu zo van de kwaliteit daarvan? ja ik weet er ligt nog geen sneeuwquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:18 schreef Miendientje het volgende:
En ik heb ook eindelijk de antislip dingen voor onder je schoenen voor in de sneeuw gevonden (¤3,49)
Ik moest het vragen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:17 schreef lady-wrb het volgende:
twee keer de helft, oftewel: is dat belangrijk als je dr één wil hebben?
o wat heerlijk! een winkel waar je niet doodgeslagen wordt met kerstliedjes, kerstmeuk, kerstkaarten en andere gruwelijke kerstzooi!quote:Op woensdag 7 december 2011 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden in ede nog helemaal geen kerstspullen staan
Ik wilde ze in November kopen, maar vind ze ook écht te prijzig hoor. Kom op zeg, Action, en dan niet goedkoperquote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Mylene het volgende:
Ik vind die cupcake ballen eigenlijk best duur.
Ze zijn ook niet mooi afgewerkt.quote:Op woensdag 7 december 2011 22:11 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde ze in November kopen, maar vind ze ook écht te prijzig hoor. Kom op zeg, Action, en dan niet goedkoper
Dat dus ook ja, niet strak afgewerkt, van de Action en dan die prijs... nee bedankt. Hoe graag ik ook cupcakes wildequote:
Zien er wel goed uit, ze zijn wel wat strak om om je schoenen te krijgen maar mischien moet dat ook wel om ze niet te verliezen. Ze zitten namelijk alleen om je zool heen en niet over de neus van de schoen zoals bij de variant die ik ken vanuit buitensportzaken. Ik heb zelf trouwens de M variant gekocht voor maat 36 - 42, ik heb zelf maat 39.quote:Op woensdag 7 december 2011 03:40 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Wat denk je nu zo van de kwaliteit daarvan? ja ik weet er ligt nog geen sneeuw
Zaterdag waren ze ook in de aanbieding voor 5 euro bij de Aldi maar toen ik daar aan kwam waggelen waren ze al uitverkocht volgens de manager, of ze hebben ze nooit binnen gekregen nauurlijk
die van de Bijenkorf zijn echt supertof, maarja, Bijenkorfquote:Op woensdag 7 december 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Dat dus ook ja, niet strak afgewerkt, van de Action en dan die prijs... nee bedankt. Hoe graag ik ook cupcakes wilde![]()
Watte?quote:Op woensdag 7 december 2011 21:29 schreef CherryLips het volgende:
Ze hadden in ede nog helemaal geen kerstspullen staan
Wat zijn cupcake ballen?quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Mylene het volgende:
Ik vind die cupcake ballen eigenlijk best duur.
http://www.action.nl/products/view/id/5652/-p/favoritelistid/1quote:Op maandag 5 december 2011 10:50 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand enig idee of de Action van die Airwick namaakvullingen heeft?
Ik vind 5 euro erg veel voor een busje met lucht.
Die heb ik. En hij doet het niet. Dus tip: probeer hem zodra je de winkel uitloopt. Want ik probeerde 'm pas toen ik 'm nodig had, 2 maanden later ofzoquote:Op woensdag 7 december 2011 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgende week even tijd vinden om langs de Action te gaan voor deze aanbieding:
http://www.action.be/products/view/id/5359/-p/favoritelistid/11
dat zijn toch de echte?quote:Op donderdag 8 december 2011 13:59 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
http://www.action.nl/products/view/id/5652/-p/favoritelistid/1
deze? [ afbeelding ]
quote:Op woensdag 7 december 2011 22:08 schreef Mylene het volgende:
Ik vind die cupcake ballen eigenlijk best lelijk.
Die heb ik vanmiddag dus gehaald,en in luchtjes die ik nog nooit in de supermarkt heb gezien,heb er 6 meegenomenquote:Op donderdag 8 december 2011 14:03 schreef Mixende_match het volgende:
Ja dat zijn de echte, alleen niet voor de 'echte prijs'. Maar voor ¤1.99
was het niet iets van 2,60 per drie dusquote:Op donderdag 8 december 2011 15:18 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
heeft iemand niet een plaatje van die cupcake ballen? of ben ik er voorbij gescrolld, kon het niet meer vinden? en wat kosten ze dan dat jullie ze zo duur vinden?
Google mag je ook gebruiken hoor.quote:Op donderdag 8 december 2011 15:18 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
heeft iemand niet een plaatje van die cupcake ballen? of ben ik er voorbij gescrolld, kon het niet meer vinden? en wat kosten ze dan dat jullie ze zo duur vinden?
terugbrengen en je kan ze in de winkel testen. doen hoor!quote:Op donderdag 8 december 2011 19:10 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik heb vanmiddag de ijspegelverlichting gekocht, keileuk, maar er zijn er wel een paar die het niet doen.
Edit: er zit ergens iets niet lekker, als ik eraan frunnik gaan ze aan maar als ik ze loslaat gaan ze weer uit.
ohja dat is inderdaad niet goedkoop. ze lijken wel ok op het plaatje hierboven, maar in het echt is het dus niks? zag in de karwei folder geloof ik ook cupcake ballen, iets van 4 voor 5 euro ofzo? die leken me wel aardig maar dat zal dan ook wel niks zijn.. ach mijn boom is toch helemaal rood dit jaar, passen die cupcake dingen toch niet bij :pquote:Op donderdag 8 december 2011 15:38 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
was het niet iets van 2,60 per drie dus
ik vind ze niet mooi. grof en die papiertjes zitten er niet mooi aan.
niet het geld waard iig voor mij
bovendien heb ik er een stuk of 100 nodig wil mijn boom een beetje volhangen
nou sorry hoor :p thanks iig, weet ik weer waar we het over hebbenquote:Op donderdag 8 december 2011 15:38 schreef Miniem het volgende:
[..]
Google mag je ook gebruiken hoor.
[ afbeelding ]
Ik heb ze geruild en je kan ze idd daar testen, maar leek me vrij lastig om een dikke tros van 360 lampjes daar even na te kijken, die mevrouw zei zelf ook dat ik het het beste thuis kon nakijken. Dus ik ga zometeen kijken, ben benieuwd.quote:Op donderdag 8 december 2011 21:07 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
terugbrengen en je kan ze in de winkel testen. doen hoor!
Dingen zijn waardeloos. Ik krijg dat ding niet goed afgesteld. Ze hebben tien stippen. Dus ik denk, zet hem in het midden en dan krijg ik beetje een medium toastje. Gruwelijk verbrandtquote:Op zondag 4 december 2011 13:18 schreef Deezertje het volgende:
Iemand ervaring met de broodrooster van de Action? Kosten volgens mij rond de tien euro. Is 't wat?Ik had vorig jaar een waterkoker gekocht, doet 't op zich prima (al zag ik dat ze nu voor dezelfde prijs een verbeterde versie verkopen).
Oh dat lijkt me wel een leuk ding!quote:Op maandag 12 december 2011 14:58 schreef Miniem het volgende:
Wensballonnen bij de Action![]()
1,79
[ afbeelding ]
Oooowww die ga ik halen!quote:Op maandag 12 december 2011 14:58 schreef Miniem het volgende:
Wensballonnen bij de Action![]()
1,79
[ afbeelding ]
Steek je er een af, ziet iemand hem van een afstand verderop voor een UFO aan, is al een paar keer gebeurd.quote:Op maandag 12 december 2011 15:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Oh dat lijkt me wel een leuk ding!
Je steekt ze niet af hoor.quote:Op maandag 12 december 2011 16:32 schreef Mylene het volgende:
[..]
Steek je er een af, ziet iemand hem van een afstand verderop voor een UFO aan, is al een paar keer gebeurd.
Probleem is dat de meeste mensen die tussen bebouwing wonen ze ook gebruiken....fikt je huis af.quote:Op maandag 12 december 2011 18:45 schreef Miniem het volgende:
Het is maar net hoe je ermee omgaat.
Het is net als vuurwerk, elk stuk heeft zijn eigen handleiding maar je kan het ook misbruiken.
Op de wensballon staat ook vast een advies om hen bijv op een open stuk op te laten.
hehe ik heb er al 2 jaar een in de kast liggen, ik vergeet hem elk jaar op te laten met oud en nieuwquote:
Herkenbaar.quote:Op maandag 12 december 2011 19:00 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
[..]
hehe ik heb er al 2 jaar een in de kast liggen, ik vergeet hem elk jaar op te laten met oud en nieuwhahaha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |