quote:Op zondag 13 november 2011 10:58 schreef Pisces29 het volgende:
Poef voor een tientje, ook in het wit.
Is dit dezelfde als die van een week of 2 geleden, nee toch?
quote:Op zondag 13 november 2011 10:55 schreef Pisces29 het volgende:
Thermo kleding weer in de weekaanbiedingen deze week...
Eindelijk nu m'n thermo shirt gepast, maar god wat valt het klein.
En ik las in het topic dat je je gewone maat aan kon houden, niet dusEn later schreef er pas iemand dat je echt een maat groter moet nemen
Het past wel, pas er ook wel in, maar het zit niet comfortabelMisschien ben ik gewoon geen thermo type
Vind het ook kort vallen, ding kruipt omhoog... en met de temperatuur dat je zoiets als dit draagt wil ik wel een shirt dat ik in kan stoppen.
Ik twijfel of ik nu een maat groter ga halen deze week voor 3,39, ik kan ze in de winkel eens naast elkaar leggen en vergelijken of een maat groter ook langer wordt.
Ik ben lang, dus ik denk dat daar het probleem zitquote:Op zondag 13 november 2011 11:02 schreef LovelyLady het volgende:
Thermoshirtjes durf ik niet aan als ik het zo hoor.. ik moet dingen wel in mijn broek kunnen stoppen zonder dat ze opkruipen
Ja nieuwe week, nieuwe kansen, nieuwe rondes, nieuwe aanbiedingenquote:
XL en L. Beide ja, maar XL zit beter.quote:Op zondag 13 november 2011 11:00 schreef Pisces29 het volgende:
QWEA; heb jij een thermo shirt, en zo ja welke maat? Kan jij hem instoppen in je broek, nee zeker?
Deze gaat t/m maat L, heb jij een ander model?quote:Op zondag 13 november 2011 11:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
XL en L. Beide ja, maar XL zit beter.
Ik heb omvang dus ook een probleemquote:Op zondag 13 november 2011 11:03 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik ben lang, dus ik denk dat daar het probleem zit
quote:Op zondag 13 november 2011 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nieuwe week, nieuwe kansen, nieuwe rondes, nieuwe aanbiedingen
Het drukt de boel zo plat, ik vind dat nou precies daar niet fijn zittenquote:Op zondag 13 november 2011 11:07 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik heb omvang dus ook een probleem
Zelfde dacht ik, in het zwart.quote:Op zondag 13 november 2011 11:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Deze gaat t/m maat L, heb jij een ander model?
[ afbeelding ]
Holy crappers, dat is ongeveer 4x de hoeveelheid stof van wat ik in M hebquote:Op zondag 13 november 2011 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zelfde dacht ik, in het zwart.
*naar boven loopt*
[ afbeelding ]
Te groot, maar omdat hij lekker lang is zit hij wel ideaal. Ik heb nu een L aan, die zit strak en kan ook gewoon bij mijn broek in... maar XL is gewoon iets langer.
Ik kan deze hoeveelheid stof echt nergens kwijt onder m'n mooie truien of vesten of in m'n skinny jeansquote:Op zondag 13 november 2011 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
*naar boven loopt*
[ afbeelding ]
Te groot, maar omdat hij lekker lang is zit hij wel ideaal. Ik heb nu een L aan, die zit strak en kan ook gewoon bij mijn broek in... maar XL is gewoon iets langer.
Waaronder DE sneeuwschepquote:Op zondag 13 november 2011 11:04 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ja nieuwe week, nieuwe kansen, nieuwe rondes, nieuwe aanbiedingen
De stof is zeker fijnquote:Op zondag 13 november 2011 11:09 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het drukt de boel zo plat, ik vind dat nou precies daar niet fijn zittenMaar de stof is wel erg lekker
Ik kan het zelfs kwijt onder mijn strakke shirtsquote:Op zondag 13 november 2011 11:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kan deze hoeveelheid stof echt nergens kwijt onder m'n mooie truien of vesten of in m'n skinny jeans
Ik ga wel de L bekijken in de winkel en naast een M leggen, blijft het zo kort, dan laat ik het liggen.
Oeh tofquote:Op zondag 13 november 2011 11:15 schreef Marijkezwolle het volgende:
Oeh en gister bij de Action knutselspul gehaald, gaan we vanmiddag knutselen
Nee man, ik draag normaal een S (of M door lengte), wij dragen hele andere dingen en matenquote:Op zondag 13 november 2011 11:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik kan het zelfs kwijt onder mijn strakke shirtsGoed instoppen
Heb nu een pantalon aan, daar zit L bij in. Wel lekker warm
1.84mquote:
Kistjes beschilderen voor Peter's moeder (die is jarig eind november en wil een pakje met cadeautjes sturen), en keramieken hartjes schaaltjes beschilderen en verder gewoon een beetje aanrommelen denk ikquote:Op zondag 13 november 2011 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh tofWat gaan jullie knutselen?
gezelligquote:Op zondag 13 november 2011 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kistjes beschilderen voor Peter's moeder (die is jarig eind november en wil een pakje met cadeautjes sturen), en keramieken hartjes schaaltjes beschilderen en verder gewoon een beetje aanrommelen denk ikEen van de ex-pleegkinderen logeert hier, dus dan vermaken de meiden zich een beetje
Check het verschilquote:Op zondag 13 november 2011 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
*naar boven loopt*
In mijn shirtje stak de klerenhanger tot halverwege de mouwen uit, het is echt een kwart van Qwea's shirt. Maar dat is ook het verschil met een (strak) dames shirt en een (wijd) herenshirt.quote:Op zondag 13 november 2011 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
Er zit ook een verschil in de boordjes bij de mouwen
1 cm langer dan mijquote:
Ja, dat zei je nietquote:Op zondag 13 november 2011 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee man, ik draag normaal een S (of M door lengte), wij dragen hele andere dingen en maten
Ik draag ook geen tshirt of wijde dingenquote:Op zondag 13 november 2011 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In mijn shirtje stak de klerenhanger tot halverwege de mouwen uit, het is echt een kwart van Qwea's shirt. Maar dat is ook het verschil met een (strak) dames shirt en een (wijd) herenshirt.
Ik draag geen t-shirt of wijde dingen. En ook die hals is mooi rond bij een dames shirt.
Dan hoop ik maar dat de L net 2 cm langer is, dan zou het op zich goed zijnquote:Op zondag 13 november 2011 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
1 cm langer dan mij
[..]
Ja, dat zei je nietdan moet je ook echt geen XL
Dat zeg ik, XL is mij ook te groot, maar dan knalt ie iig niet steeds uit mijn broek zoals de L
Picsquote:Op zondag 13 november 2011 11:35 schreef Qwea het volgende:
Heb nu mijn L onder een oranje strakke trui gepropt.
DMquote:Op zondag 13 november 2011 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pics![]()
Ik vraag me wel af, als ik ga fietsen en ik zit met zo'n thermo shirt en ik heb het érg warm door het fietsen, dan zweet ik zeker nog 2 uur na met zo'n thermo ding
Ik ga mijn geld terug vragen! Ik betaalde ¤3.49quote:
Ja ik ookquote:Op zondag 13 november 2011 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga mijn geld terug vragen! Ik betaalde ¤3.49
Ja, bespottelijkquote:
Jij sport zelf nooit buiten als het kouder is?quote:Op zondag 13 november 2011 17:41 schreef AnnaStesia het volgende:
Die thermoshirtjes heb je in 2 soorten he,die met de ronde lage hals,die is ook van een heel ander stofje dan de grotere die ik op de foto zag hier.
Ik heb er verschillende van,voor mijn jongens de grote wijdere versie(voor de koude voetbaltrain ingen) en die met de ronde lage hals voor mijn dochter.
Ik trek ze zelf nooit aan,is me echt te warm
nee,ik sport binnenquote:Op zondag 13 november 2011 18:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Jij sport zelf nooit buiten als het kouder is?
Ja, maar dat is werkelijk troepquote:Op zondag 13 november 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
Hebben ze bij de action ook iets van hout/muurvuller
De plamuur in die rooie tube is wel goed.quote:Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat is werkelijk troepIn een gele tube. Beter koop je alebastine.
oke prettig om te wetenquote:Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat is werkelijk troepIn een gele tube. Beter koop je alebastine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |