Kistjes beschilderen voor Peter's moeder (die is jarig eind november en wil een pakje met cadeautjes sturen), en keramieken hartjes schaaltjes beschilderen en verder gewoon een beetje aanrommelen denk ikquote:Op zondag 13 november 2011 11:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Oeh tofWat gaan jullie knutselen?
gezelligquote:Op zondag 13 november 2011 11:18 schreef Marijkezwolle het volgende:
[..]
Kistjes beschilderen voor Peter's moeder (die is jarig eind november en wil een pakje met cadeautjes sturen), en keramieken hartjes schaaltjes beschilderen en verder gewoon een beetje aanrommelen denk ikEen van de ex-pleegkinderen logeert hier, dus dan vermaken de meiden zich een beetje
Check het verschilquote:Op zondag 13 november 2011 11:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Zelfde dacht ik, in het zwart.
*naar boven loopt*
In mijn shirtje stak de klerenhanger tot halverwege de mouwen uit, het is echt een kwart van Qwea's shirt. Maar dat is ook het verschil met een (strak) dames shirt en een (wijd) herenshirt.quote:Op zondag 13 november 2011 11:26 schreef LovelyLady het volgende:
Er zit ook een verschil in de boordjes bij de mouwen
1 cm langer dan mijquote:
Ja, dat zei je nietquote:Op zondag 13 november 2011 11:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Nee man, ik draag normaal een S (of M door lengte), wij dragen hele andere dingen en maten
Ik draag ook geen tshirt of wijde dingenquote:Op zondag 13 november 2011 11:27 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In mijn shirtje stak de klerenhanger tot halverwege de mouwen uit, het is echt een kwart van Qwea's shirt. Maar dat is ook het verschil met een (strak) dames shirt en een (wijd) herenshirt.
Ik draag geen t-shirt of wijde dingen. En ook die hals is mooi rond bij een dames shirt.
Dan hoop ik maar dat de L net 2 cm langer is, dan zou het op zich goed zijnquote:Op zondag 13 november 2011 11:33 schreef Qwea het volgende:
[..]
1 cm langer dan mij
[..]
Ja, dat zei je nietdan moet je ook echt geen XL
Dat zeg ik, XL is mij ook te groot, maar dan knalt ie iig niet steeds uit mijn broek zoals de L
Picsquote:Op zondag 13 november 2011 11:35 schreef Qwea het volgende:
Heb nu mijn L onder een oranje strakke trui gepropt.
DMquote:Op zondag 13 november 2011 11:36 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Pics![]()
Ik vraag me wel af, als ik ga fietsen en ik zit met zo'n thermo shirt en ik heb het érg warm door het fietsen, dan zweet ik zeker nog 2 uur na met zo'n thermo ding
Ik ga mijn geld terug vragen! Ik betaalde ¤3.49quote:
Ja ik ookquote:Op zondag 13 november 2011 14:01 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ga mijn geld terug vragen! Ik betaalde ¤3.49
Ja, bespottelijkquote:
Jij sport zelf nooit buiten als het kouder is?quote:Op zondag 13 november 2011 17:41 schreef AnnaStesia het volgende:
Die thermoshirtjes heb je in 2 soorten he,die met de ronde lage hals,die is ook van een heel ander stofje dan de grotere die ik op de foto zag hier.
Ik heb er verschillende van,voor mijn jongens de grote wijdere versie(voor de koude voetbaltrain ingen) en die met de ronde lage hals voor mijn dochter.
Ik trek ze zelf nooit aan,is me echt te warm
nee,ik sport binnenquote:Op zondag 13 november 2011 18:00 schreef Samson het volgende:
[..]
Jij sport zelf nooit buiten als het kouder is?
Ja, maar dat is werkelijk troepquote:Op zondag 13 november 2011 20:06 schreef LovelyLady het volgende:
Hebben ze bij de action ook iets van hout/muurvuller
De plamuur in die rooie tube is wel goed.quote:Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat is werkelijk troepIn een gele tube. Beter koop je alebastine.
oke prettig om te wetenquote:Op zondag 13 november 2011 20:08 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja, maar dat is werkelijk troepIn een gele tube. Beter koop je alebastine.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |