Ik heb ze ook heel recent nog in handen gehad, week of 2/3 geledenquote:Op zondag 13 november 2011 22:04 schreef tomaat52 het volgende:
Spikes?Heb ze laatst nog zien liggen in Arnhem.
waar liggen die dingen, bij de autospullen ofzo?quote:Op zondag 13 november 2011 22:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik heb ze ook heel recent nog in handen gehad, week of 2/3 geleden
Hier lagen ze in een pad waar ook laarzen/sloffen/tassen liggen, en dan het onderste vakquote:Op zondag 13 november 2011 22:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waar liggen die dingen, bij de autospullen ofzo?
quote:Op zondag 13 november 2011 20:52 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Sterker nog...ik sport in badpak
Ik wilde al meteen een post maken om de mannen voor te zijn, maar heb hem weer verwijderdquote:
Dank je!quote:Op zondag 13 november 2011 22:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik wilde al meteen een post maken om de mannen voor te zijn, maar heb hem weer verwijderd
In Arnhem lagen ze tussen de kerstspullen.quote:Op zondag 13 november 2011 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hier lagen ze in een pad waar ook laarzen/sloffen/tassen liggen, en dan het onderste vak
Op zich ook wel logisch omdat het voor bij je schoenen is, maar het verschilt allemaal erg per winkel.
Kort en pittig kapsel?quote:Op maandag 14 november 2011 07:27 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Dank je!
Ik denk ook niet dat de mannen wachten op een pic van een 40 jarige moeder in badpak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt._@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '@_
Nee, richting schoenzooltjesquote:Op zondag 13 november 2011 22:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
waar liggen die dingen, bij de autospullen ofzo?
quote:Kort en pittig kapsel?
Nee dat dan weer nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
hij ruikt van zichzelf al zo sterk dat het vast niet lekker kan zijnquote:Op maandag 14 november 2011 12:00 schreef trovey het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/5407/-p/favoritelistid/17
Led verlichte geurkaars, je moet die dingen toch altijd branden om de geur vrij te laten komenHoe sterk geparfumeerd moet dat ding dan wel niet zijn om het nog te ruiken....of je ruikt niets, dat kan ook?
Dat hangt er echt helemaal vanaf hoorquote:Op maandag 14 november 2011 07:27 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Dank je!
Ik denk ook niet dat de mannen wachten op een pic van een 40 jarige moeder in badpak
Met een leuke Mini op de achtergrond welquote:Op maandag 14 november 2011 07:27 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Dank je!
quote:Op maandag 14 november 2011 17:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Met een leuke Mini op de achtergrond wel
Misschien is het een ander woord voor lelijk...quote:Op maandag 14 november 2011 18:08 schreef GimmeGore het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/5417/-p/favoritelistid/17
Creshed?
Even getest vanmiddag, je ruikt de kaars alleen als je met je neus op de kaars zit....dus het woord geur kan verdwijnen.quote:Op maandag 14 november 2011 12:03 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
hij ruikt van zichzelf al zo sterk dat het vast niet lekker kan zijn
Typefoutjequote:Op maandag 14 november 2011 18:08 schreef GimmeGore het volgende:
http://www.action.nl/products/view/id/5417/-p/favoritelistid/17
Creshed?
quote:Op maandag 14 november 2011 17:53 schreef Miniem het volgende:
[..]
Met een leuke Mini op de achtergrond wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 14 november 2011 20:35 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]LeukSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik weet dat je Mini rijd
Daarom zei ik het ook.![]()
Had wel eens PM contact met je gehad.
Mijn oude username is pgrferrari.![]()
Ja,dat weet ik nog welquote:Op maandag 14 november 2011 20:36 schreef Miniem het volgende:
[..]
Leuk![]()
Ik weet dat je Mini rijd
Daarom zei ik het ook.![]()
Had wel eens PM contact met je gehad.
Mijn oude username is pgrferrari.
quote:Op maandag 14 november 2011 20:35 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]Jeumig wat een tof bakkie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En ik wilde nog roepen dat ik gewoon gevoelsmatig nav je naam/icoontje en andere dingen wel durf te gokken dat je een hippe 40-er in badpak bent, maar nu ik de Mini zie zit ik er zeker niet naast, zo zie je maar weer
![]()
Ontopic; ik ga eind van de week weer langs Action
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
das liefquote:Op maandag 14 november 2011 20:53 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Jeumig wat een tof bakkie!![]()
En ik wilde nog roepen dat ik gewoon gevoelsmatig nav je naam/icoontje en andere dingen wel durf te gokken dat je een hippe 40-er in badpak bent, maar nu ik de Mini zie zit ik er zeker niet naast, zo zie je maar weer
![]()
Ontopic; ik ga eind van de week weer langs Action
Ik heb geen idee wat mezenbollen zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef AnnekeM het volgende:
Maandagmiddag 13.30u; was 't ongelooflijk druk bij de Action! Het leek wel vakantie, veel kids en vooral veel middenklassers. Sint-inkopen doen?
Was ook een run op de mezenbollen. Enkel de groten lagen er nog.
Hier in de tuin is ook een run op de mezenbollen
voerbolletjes voor de vogels in je tuinquote:Op dinsdag 15 november 2011 01:42 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb geen idee wat mezenbollen zijn.
Heb de kerstverlichting gister gehaald, er lag nog heel veel. Heb ze nog niet uitgeprobeerd dus hopelijk is het wat. Heb ook een hele berg kerstballlen ingeslagen, was opzoek naar blauwe ballen en ze hadden precies de goede kleur.quote:Op maandag 14 november 2011 21:29 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
das lief![]()
en ook maar weer ontopic;
van de week de kerstverlichting uit de reclame halen
Ja, toevallig vrijdag. Wat een kutdingen zeg. Heb ze laten liggen.quote:Op zondag 13 november 2011 21:52 schreef Miendientje het volgende:
Ik heb vorige maand gekampeerd met de thermokleding. Het shirt bleef prima zitten als ik het in de thermobroek stopte, zelfs als ik het als pyjama gebruikte. Ik heb een maatje L als shirt maar normaal heb ik maat 36 ofzo (en ik ben 1,70m). De mouwen zijn wel wat kort.
Heeft iemand trouwens onlangs de sneeuw dingen die je om je schoenen heen kunt doen nog gezien? Vrijdag hadden ze ze niet bij de Action waar ik was.
Ik bedank voor blauwe ballenquote:Op dinsdag 15 november 2011 08:47 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Heb de kerstverlichting gister gehaald, er lag nog heel veel. Heb ze nog niet uitgeprobeerd dus hopelijk is het wat. Heb ook een hele berg kerstballlen ingeslagen, was opzoek naar blauwe ballen en ze hadden precies de goede kleur.
ik ga vanmiddag even kijken.quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:47 schreef Miriampje het volgende:
[..]
Heb de kerstverlichting gister gehaald, er lag nog heel veel. Heb ze nog niet uitgeprobeerd dus hopelijk is het wat. Heb ook een hele berg kerstballlen ingeslagen, was opzoek naar blauwe ballen en ze hadden precies de goede kleur.
Die zag ik staan in de winkel. Ik heb me er serieus over verbaasdquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat de Action geen webwinkel heeft, ik wil die kerstboom die op de website staat
Ik ben verhuisd en het is nu een halve dagtocht naar de Actionquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:17 schreef Qwea het volgende:
[..]
Die zag ik staan in de winkel. Ik heb me er serieus over verbaasdGoed vol, ziet er stevig uit... er was eigenlijk niks mis mee
Of heb je het over die van 3 euro? Ik heb het over die grote namelijkquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:15 schreef CherryLips het volgende:
Jammer dat de Action geen webwinkel heeft, ik wil die kerstboom die op de website staat
Ik had het over zo'n goedkoop klein ding, hebben ze ook nog grotequote:Op dinsdag 15 november 2011 09:18 schreef Qwea het volgende:
[..]
Of heb je het over die van 3 euro? Ik heb het over die grote namelijk
Faalquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:19 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik had het over zo'n goedkoop klein ding, hebben ze ook nog grote
Ik ben ook verhuisd, ik hoef nu maar 5 min ipv 20 te fietsen naar de actionquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:18 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik ben verhuisd en het is nu een halve dagtocht naar de ActionDan ben ik meer kwijt aan de bus dan dat die boom kost
Nou ja, ook leukquote:Op dinsdag 15 november 2011 09:21 schreef Qwea het volgende:
[..]
Faalik had het over een normale grote kunt kerstboom. Die stond volgens mij laatst op de website? Er stond hier iig 1 als showmodel, mooi vol, mooie kleur, stevig....
Deze pareltjesquote:
quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:14 schreef Pisces29 het volgende:
Dit staat bij de 100 nieuwste artikelen:
[ afbeelding ]
Deze snowboots staan er ook, nu wil ik snowboots kopen, en niet teveel uitgeven, maar jammer genoeg vind ik dit echt te lelijk10 euro, nou dan leg ik er wel wat meer voor neer
Ik koop wel bij de scapino ofzoquote:
Op de site stonden deze als dames snowboots.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |