kruitvat heeft ze ook hoor. daar heb ik ze de laatste tijd gehaaldquote:Op zondag 4 december 2011 13:06 schreef rubje het volgende:
GVDwil ik gisteren even bij de Action mijn inmiddels bijna opgeraakte collectie mentos aanvullen blijkt het vak waar ze normaal inliggen leeg te zijn.
![]()
Ga komende week weer even langs na het werk en hopelijk liggen de pakketten mentos er weer want kan niet zonder deze snoepjes.
Zijn 7 euro, heb er een gekocht een paar weken geleden en tot nu toe 3-4 keer gebruikt. Hij gaat als de brandweerquote:Op zondag 4 december 2011 13:18 schreef Deezertje het volgende:
Iemand ervaring met de broodrooster van de Action? Kosten volgens mij rond de tien euro. Is 't wat?Ik had vorig jaar een waterkoker gekocht, doet 't op zich prima (al zag ik dat ze nu voor dezelfde prijs een verbeterde versie verkopen).
ja die hebben ze en ik kan je vertellen dat dat niet werkt.quote:Op maandag 5 december 2011 10:50 schreef SimtekF1 het volgende:
Iemand enig idee of de Action van die Airwick namaakvullingen heeft?
Ik vind 5 euro erg veel voor een busje met lucht.
klopt,die krengen doen het niet,heb al geprobeerd het spuitdopje te verwisselen maar ook dat werkt niet,die van airwick kosten idd 3,95 in de supermarktquote:Op maandag 5 december 2011 16:19 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
ja die hebben ze en ik kan je vertellen dat dat niet werkt.
5 euro is idd veel. bij de kruitvat liggen ze voor 3,95
en kruitvat had onlangs een actie: 2 bussen met zo'n apparaat erbij voor 7,90.quote:Op maandag 5 december 2011 16:23 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
klopt,die krengen doen het niet,heb al geprobeerd het spuitdopje te verwisselen maar ook dat werkt niet,die van airwick kosten idd 3,95 in de supermarkt
ja die heb ik nu ook,heerlijk is hijquote:Op maandag 5 december 2011 16:27 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
en kruitvat had onlangs een actie: 2 bussen met zo'n apparaat erbij voor 7,90.
gewoon goed opletten. ze zijn af en toe in de aanbieding.
ik heb nu de rode (iets met haardvuur oid) die ruikt heerlijk
Ik heb gewoon het hele jaar door chronisch te weinig stopcontacten.quote:Op dinsdag 6 december 2011 14:57 schreef CindieY het volgende:
Zo rond de tijd dat ik mijn kerstspullen weer wil neer zetten, kom ik er altijd achter dat ik te weinig stopcontacten heb. En dat elk jaar weerLang leve de Action wat dat betreft
Zo even heen fietsen en gelijk even neuzen naar wat ander kerstspul. Die cupcake-ballen zag ik ook bij de Tuinland, een slag groter en dan 3 voor 4 euro.
Wat denk je nu zo van de kwaliteit daarvan? ja ik weet er ligt nog geen sneeuwquote:Op zaterdag 3 december 2011 20:18 schreef Miendientje het volgende:
En ik heb ook eindelijk de antislip dingen voor onder je schoenen voor in de sneeuw gevonden (¤3,49)
Ik moest het vragen.quote:Op woensdag 7 december 2011 17:17 schreef lady-wrb het volgende:
twee keer de helft, oftewel: is dat belangrijk als je dr één wil hebben?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |