ze hebben ook roze en donkerblauwe in maat 28 tot en met 35 ongeveerquote:
Ze hebben zowel goedkopere spaar- als ledlampen en mijn ervaring is dat beide van uitstekende kwaliteit zijn maar is een spaarlamp wel zo handig in zoiets als een schuur want kort gebruik en je hebt eigenlijk meteen licht nodig (spaarlamp heeft altijd tijd nodig om "op gang" te komen), ik gebruik dan altijd een ouderwetse gloeilamp of de moderne halogeenversie daarvan (ook verkrijgbaar bij de Actionquote:Op woensdag 16 november 2011 14:59 schreef jUsTmE13o2 het volgende:
ik was net ook even geweest, moest een waterpomptang hebben (we hadden er wel een maar die is op mysterieuze wijze verdwenen, dus ik wilde een goedkopie (3,79) hebben voor als we de oude weer vinden hihi).. was even vergeten dat het daar markt is bij de action voor, op woensdag. IEKS, lekker druk. Maargoed. Ook even een paar sloffen van 3 euro meegenomen, kan ik mijn oude (met gaten, eigenlijk meer gat dan slof) eindelijk weggooien!
vroeg me eigenlijk af of iemand van jullie die led fietslampen al geprobeerd heeft? Je hebt een gewone led koplamp, een retro led koplamp en een led achterlicht. Leek me misschien wel handig, beter dan dat gekloot met die losse lampjes steeds. maar ik wist niet zo goed of het wat was dus heb t maar even laten liggen.
kwam ik thuis, knapte de lamp in de schuur! ik balen, want als ik dat geweten had, had ik even een spaarlamp meegenomen van action (die hebben ze daar toch, goedkoper dan elders?). Nu zit er een zielig gloeilampje in van 25W, dus zie je nog bijna niks..
Auw, mijn tandenquote:Op woensdag 16 november 2011 13:54 schreef Pisces29 het volgende:
Ik zag net in de winkel het meest zoete fotolijstje ooit, van rode stof met kleine polkadots en bloemetjes... en een wit biesje.En nog een iets meer rood-roze versie. Rond de 1.60¤
je hebt gelijk wat betreft schuur en spaarlamp.. Het leek me juist de perfecte plek ervoor omdat ik het licht zo uberlelijk vind en dat in de schuur niet uitmaakt, maar dat van die tijd zei mijn vriend net ook en daar hebben jullie natuurlijk wel gelijk in haha. niet over nagedacht!quote:Op woensdag 16 november 2011 18:18 schreef trovey het volgende:
[..]
Ze hebben zowel goedkopere spaar- als ledlampen en mijn ervaring is dat beide van uitstekende kwaliteit zijn maar is een spaarlamp wel zo handig in zoiets als een schuur want kort gebruik en je hebt eigenlijk meteen licht nodig (spaarlamp heeft altijd tijd nodig om "op gang" te komen), ik gebruik dan altijd een ouderwetse gloeilamp of de moderne halogeenversie daarvan (ook verkrijgbaar bij de Action)
Fietslampen kan ik je niets over zeggen, mijn originele fietsverlichting doet het gewoon.![]()
Nee geen hard zuurstokrozequote:
Wel héle dunnetjes, maar ze zijn erquote:Op woensdag 16 november 2011 19:12 schreef chansadres het volgende:
Weet iemand als ze er ook a4 showtassen verkopen?
[ afbeelding ]
vopor water enzo?quote:Op woensdag 16 november 2011 20:03 schreef tomaat52 het volgende:
Hebben ze bij de Action ook kleine maatbekertjes?
Voor water enzo ja, tot 150 ml ofzo!quote:Op woensdag 16 november 2011 20:04 schreef Mirjam het volgende:
[..]
vopor water enzo?
of voor medicijnen?
ik heb een mooi klein maatbekertje voor in de keuken, die gaat tot 150ml., komt van de hema geloof ik
xenosquote:Op woensdag 16 november 2011 20:03 schreef tomaat52 het volgende:
Heb laatst een setje van 3 gehaald, 2 kleinere en een liter.quote:Op woensdag 16 november 2011 20:03 schreef tomaat52 het volgende:
Weet niet meer, vorig jaar een keer gekocht.quote:
Woah! Jij hebt de toffe bussen gekochtquote:Op maandag 21 november 2011 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
En we zijn weer bij de Action geweest![]()
Ik moest een pot verf terugbrengen want niet gebruikt![]()
Ik kan de latex van de Action aanraden, dekt prima
Verder heb ik nog wat kleine dingetjes gekocht voor sinterklaasmeet (Nee miniem ik zeg lekker niks)
verder heb ik nog gekocht:
Thee-doos
afwasborstel
zo'n kerstding (ledlampjes op batterij) voor in de vensterbank
een kaars
2 voorraad bussen (zwart met witte bloemmies)
retro servetjeshouder
5 kadootjes van een euro
schade : 13 euro nog wat
Ik moest lachenquote:Op maandag 21 november 2011 20:56 schreef LovelyLady het volgende:
Verder heb ik nog wat kleine dingetjes gekocht voor sinterklaasmeet (Nee miniem ik zeg lekker niks)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |