quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:51 schreef Kyara het volgende:
heeft iemand Bitterend eigenlijk al gezien/gelezen?
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Die heeft haar familie over toch?
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:58 schreef NotTheSame het volgende:
Laatste bezoek van Bitterend was vanochtend om 9.22uur als ik het profiel mag geloven...
Het zal inderdaad wel iets met haar familie te maken hebben, of ze is nog steeds een poging aan het doen om haar Sharpei te harsen.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:04 schreef flugeltje het volgende:
Ah ja, die sharpei...
Die zit dus ergens vastgeplakt om hullup te roepen
Maar wij weten wel dat jij ook meldplicht hebtquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Dat is t voordeel van niet in t lijstje te staanbwahaha :p
Asy, ze staat niet op de kaart / doet niet meequote:Op zaterdag 12 november 2011 18:12 schreef Asyniur het volgende:
misschien even linken
Nog anderhalve week![]()
Kunnen we dan losquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:26 schreef Cooki het volgende:
[..]
Asy, ze staat niet op de kaart / doet niet mee![]()
hey ja, anderhalve week, dus morgen kun je zeggen: aan het eind van volgende week weet ik of sjengske een jungske of een maedje is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:41 schreef Asyniur het volgende:
Wat fijn flugel!Lang leve Tena Lady MiniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:44 schreef DuBecky het volgende:
Vandaag 26 weken, ik vind de weken echt zo voorbij vliegen tot nu toe
Hier komen al die proefverpakkingen maandverband en inlegkruisjes ook van pasquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:33 schreef flugeltje het volgende:
Zo fijn he dat Pietertje ook absoluut niet op m'n blaas ligt, ik niet van de bevalling van Willem nog heel licht incontinent was en ik ook niet verkouden ben waardoor ik niet bij elke keer niesen een natte broek heb....
Ja hè? Is ook spannend. Maar ook leuk. En inderdaad dan weten we het geslacht.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:57 schreef Rixtje het volgende:
Asy ik vind de 20 weken echo erg spannend. Het is toch even alles nakijken voor zo ver ze dat kunnen en geeft mij wel een erg prettig gevoel. Het scheelt denk ik wel dat mijn oude huisarts het doet deze weet precies hoe ik in elkaar steek en vind het daardoor veel persoonlijker! En het is natuurlijk ook het moment waarop we komen te weten of er een zusje of broertje komt. Ben er in ieder geval erg naar aan het uitkijken.
Hohoquote:Op zondag 13 november 2011 09:47 schreef bitterend het volgende:
Familie is belangrijker dan meldplicht![]()
mutsen
ben pas 38 weken dus geen reden tot paniek!
zo. en nu ga ik me aankleden mams wil naar de Hema straks
Uh, je hebt de algemene voorwaarden bij het posten in dit topic toch wel gelezen?quote:Op zondag 13 november 2011 09:47 schreef bitterend het volgende:
Familie is belangrijker dan meldplicht![]()
mutsen
ben pas 38 weken dus geen reden tot paniek!
zo. en nu ga ik me aankleden mams wil naar de Hema straks
Sjopse meissie!quote:Op zondag 13 november 2011 09:52 schreef bitterend het volgende:
fluugje
nee nee ze gaan vanmiddag terug en komen terug als ik bevallen ben!
heavy..... ik heb het ooit met koude wasstrips gedaan en dat was geen succes. Nu dus maar op de gok met scheermes maar heb zelf het eindresultaat nog niet bekeken of zo.quote:Op zondag 13 november 2011 09:54 schreef NotTheSame het volgende:
Ik ga even een poging wagen m'n Sharpei weer te temmen... Ja, net zoals Bitterend doe ik dat met hars! Echte bikkels eerste klas zijn wij
!
Ik doe het ook met koude wasstrips voor je benen... Die dingen die er officieel voor bedoeld zijn werken naar mijn idee voor geen meter. Je moet gewoon zorgen dat die strips goed warm zijn en dat je afleiding hebt dan valt het allemaal wel mee vind ik.quote:Op zondag 13 november 2011 09:55 schreef Kyara het volgende:
[..]
heavy..... ik heb het ooit met koude wasstrips gedaan en dat was geen succes. Nu dus maar op de gok met scheermes maar heb zelf het eindresultaat nog niet bekeken of zo.
Ik loop bij een gyn en heb gewoon geen zin om naar het zkh te gaan. Ik maak me ook geen zorgen ofzo, vind het alleen spannend, op een leuke manier.quote:Op zondag 13 november 2011 11:43 schreef Deepfreeze het volgende:
SB, het zou kunnen, of indalingsweeen. Meestal wordt het dan wel minder, of verdwijnt het als je onder de douche gaat staan.
Maar als het niet wegtrekt en je twijfelt, kun je altijd je VK even bellen vanmiddag?
Oja, is ook zo, sorry.. Heb je de douche geprobeerd?quote:Op zondag 13 november 2011 11:47 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik loop bij een gyn en heb gewoon geen zin om naar het zkh te gaan. Ik maak me ook geen zorgen ofzo, vind het alleen spannend, op een leuke manier.
Geeft niet, ik vind het alleen maar lief dat je meedenkt. Douche al geprobeerd ja (gisteravond). Dat verlichte het gevoel van de grapjes wel, maar de harde buiken bleven. Ik ben nu ook niet thuis, dus ff snel onder de douche springen zit er nu ook niet in.quote:Op zondag 13 november 2011 11:52 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Oja, is ook zo, sorry.. Heb je de douche geprobeerd?
Sommigen hebben ook helemaal geen voorwerk, en anderen zijn weken aan het rommelen..
Ach meid, je staat pas op de kalender voor volgend jaar! Dat duurt nog heeeeel langquote:Op zondag 13 november 2011 11:17 schreef Soempie het volgende:
Kunnen de mensen die nu uit de OP zijn gehaald, omdat ze hier minder/ niet meer posten er niet terug in? Het gaat veel te hard zo.![]()
Morgen hebben we de intake van kraamzorg. Denk dat het allemaal wel voor zich spreekt, maar misschien dat jullie nog zeggen: daar moet je aan denken/ dat moet je overleggen?
Hier idem. Bellen kan altijd toch.quote:Op zondag 13 november 2011 12:31 schreef Asyniur het volgende:
Nou ik weet wel dat als ik veel harde buiken heb zonder dat ik iets doe, dat ik dan mijn VK moet bellen. Zeker als die gepaard zouden gaan met krampen. Gewoon omdat ze dan op de hoogte is an kan beslissen wat er mee moet gebeuren.
Hoop dat de grapjes (quote:Op zondag 13 november 2011 11:55 schreef SummerBreeze het volgende:
Geeft niet, ik vind het alleen maar lief dat je meedenkt. Douche al geprobeerd ja (gisteravond). Dat verlichte het gevoel van de grapjes wel, maar de harde buiken bleven. Ik ben nu ook niet thuis, dus ff snel onder de douche springen zit er nu ook niet in.
Donderdag was het 29+5, dus nu net 30 wekenquote:Op zondag 13 november 2011 10:19 schreef Deepfreeze het volgende:
Marjolijntje, fijn de 7 weken!![]()
Fee-nix 29 weken!![]()
En deepfreeze 34 weken!![]()
Bitterend, nog een fijne dag met de familie!
Xaban, fijn dat je het hartje gehoord hebt. Inmiddels ook alweer gevoeld?
Hoever zijn jullie eigenlijk?
Een Angelsounds ofzo?quote:Op zondag 13 november 2011 16:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Donderdag was het 29+5, dus nu net 30 weken
Hebben jullie ervaringen met een 'baby luisteraar', ik wil een apparaat kopen om het hartje te luisteren, echter schijnt dat sommige goed zijn en dat je bij sommige helemaal niks kan horen.
Via Google kom ik overal deze tegen inderdaad, je kan het hartje dus hiermee goed horen.quote:Op zondag 13 november 2011 16:51 schreef Orea het volgende:
Ik heb deze hier gekocht destijds, prima ding. Vanaf een week of 11 kon ik Leia's hartje destijds goed horenEr zit bij deze ook gel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop echt heel hard dat t wat ontsluiting gaat geven ( al is t maar 1 cm )Engaging Infinite Improbability Drive..
We all love Antagelquote:Op zondag 13 november 2011 17:07 schreef Kyara het volgende:
Oh spannend evenstar. Ik hoop het voor je! Sowieso nog maar een paar nachtjes slapen!
HIer al een paar dagen een hele zure vieze smaak in mijn mond waartegen niks helpt. Zal wel door het maagzuur komen maar vies is het wel
Nee!quote:Op zondag 13 november 2011 11:17 schreef Soempie het volgende:
Kunnen de mensen die nu uit de OP zijn gehaald, omdat ze hier minder/ niet meer posten er niet terug in? Het gaat veel te hard zo.![]()
Ik wist dat je zou reageren.quote:Op zondag 13 november 2011 17:28 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nee!ik ben er over een week wel klaar voor! deze week nog laatste wasjes draaien enzo en vanaf volgende week zaterdag wil ik wel
![]()
het begint toch wel oncomfortabel te worden
evenstar ik hoop echt dat de voorwerk wat voor jou oplevert!!![]()
Dam wordt mijn Eva 4! Mooie dag dusquote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Soempie 30 nov. Maar als ik woensdag inleidbaar ben gaan ze inleiden ivm middenrifbreuk en de helse pijn erbij.. Of een KS plannen..
Voor de dames die 'm niet op hebben staan... Het is echt heel erg interessant...quote:Op zondag 13 november 2011 19:30 schreef Vanyel het volgende:
zwangeren
Ook voor jullie vast leuk: vanavond om 19.40 de eerste afl van Breingeheim op Nederland 2Over invloeden op het brein van je ongeboren baby.
quote:Op maandag 14 november 2011 08:50 schreef _evenstar_ het volgende:
En die baby floeps ik er zo uit hè!
Ehrmz. Eh. Uhhh. In je dromen dus neem ik aan?quote:Op maandag 14 november 2011 09:17 schreef Orea het volgende:
Soemp, ff bellenvolgens mij wordt er wel naar een gemiddelde gekeken hoor!
Ik ben vannacht naar New York gefietstin 6 uurtjes!! (wie wil me aanraken???)
Nee joh, Orea heeft een aerodynamische waterfiets denk ikquote:Op maandag 14 november 2011 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehrmz. Eh. Uhhh. In je dromen dus neem ik aan?
Cool.quote:Op maandag 14 november 2011 09:19 schreef flugeltje het volgende:
Nee joh, Orea heeft een aerodynamische waterfiets denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat kreeg ik toen ook.quote:Op maandag 14 november 2011 09:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jaaaa Orea, zeuren ftw
Die ene keer dat ik aan MvM meedeed en het een miskraam werd, kreeg ik een bloemenbon van ze. Vond ik wel netjes :-)
Dat is inderdaad wel netjes. Hier wist de mevrouw niet zo goed wat ze moest toen ik negatief testte op de MvM test en het daarna inderdaad mis bleek te zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 09:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jaaaa Orea, zeuren ftw
Die ene keer dat ik aan MvM meedeed en het een miskraam werd, kreeg ik een bloemenbon van ze. Vond ik wel netjes :-)
Lief!quote:Op maandag 14 november 2011 11:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Chris doet er ook weinig mee. Hij legt soms zijn hand op mijn buik, maar doet dan alsof de kleine schopt, en laat zijn hand een meter naar achteren vliegen.
Jawel, maar dat vakkundig weggewuifd door de assistent-arts waar ik toen mee sprak.quote:Op maandag 14 november 2011 11:14 schreef Fee-nix het volgende:
Webkim had je daar nog niet over gesproken dan?
Jaaahaaa die zijn weg maar ik heb uitgeslapen! en de klossen zijn gearriveerd en schoonmams belde om te kletsen en plas moest ingeleverd worden voor kweek in het zh dus dat!quote:Op maandag 14 november 2011 11:38 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Lief!
Ennuhhhhh waar is bitterend?! Joehoe meldplicht!. De familie was toch al weg?
Hahaha! Ja, daar kan ik me soms wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 14 november 2011 12:42 schreef Deepfreeze het volgende:
Nou, mijn man heeft er wel indirect last van, zegt hij
Hier ben ik eig. ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 14 november 2011 10:24 schreef oeke het volgende:
23 weken alweer!![]()
Wat is een natuurlijke keizersnee?
*snip*
Ohh echt vervelend.. Succes zo..quote:Op maandag 14 november 2011 12:47 schreef Kwisted het volgende:
Na een lang weekend is het dan eindelijk maandag. Ik heb vanaf zaterdagochtend flink wat bloedverlies gehad. En helaas ook wat stolsel. Vanmorgen meteen de echoscopiste gebeld, ik kan over een uur terecht.
Ergens in mij zit nog een sprankje hoop, maar ik ben er toch echt bang voor
He gets meis. Knuffel en sterkte. Hopelijk mag je je gauw weer melden hierquote:Op maandag 14 november 2011 13:44 schreef Kwisted het volgende:
Net terug van de echo, en helaas het was een miskraam. Het verdriet heb ik dit weekend denk ik al gehad. Want nu voel ik opluchting dat ik zekerheid heb. En het was helemaal schoon, dus we mogen meteen weer aan de slag.
Dus ik zeg, tot snel
Och heel lief, maar dat hoeft echt niet hoorquote:Op maandag 14 november 2011 14:12 schreef amaranta het volgende:
Sterkte Kwisted.
Orea, ik geloof dat ik ergens nog wel zo'n lijstje heb liggen van MvM, mag je hebben als je wilt
Ja, jessie, waar ben je?! Voor de zekerheidquote:Op maandag 14 november 2011 14:50 schreef Fee-nix het volgende:
Ben ook benieuwd naar jessie!
jaantje wat leuk dat jullie het nieuws hebben verteld. Maakt het weer een beetje 'echter' he?!
Voelt het wel oké om volgende week weer te gaan werken? Hebben ze toezeggingen gedaan wat betreft tijden en omstandigheden? Geen dingen toezeggen waar je niet achter staat he?quote:Op maandag 14 november 2011 14:51 schreef Zoë23 het volgende:
Hmm en 't gesprek op 't werk.. volgende week ben ik boventallig, kijken hoe 't gaat en dan volgende week woensdag plannen.
Heb niet gehuild& details zijn irritant maar niet boeiend, dat regel ik volgende week woensdag wel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die onzekerheid had ik in t begin ook jaantje, want wat nu als 't mis gaat ofzo. Maar dan heb je een aantal mensen die t weten & die je kunnen steunen. En stel je voelt je nu misselijk oid dan kunnen mensen t ook begrijpen![]()
quote:Op maandag 14 november 2011 16:52 schreef covie het volgende:
Maarja het was nogal genant in het restaurant, en mijn mede-eters die keken ook al zowat heb jij dan?! Toen moest ik bijna huilen omdat ik me een beetje schaamde
![]()
Heb ik al aan (draag ik eigenlijk alleen maar), maar alleen er naar kijken doet nu al zo'n beetje pijnquote:Op maandag 14 november 2011 19:42 schreef Deepfreeze het volgende:
Marjolijntje.. Een goede stevige bh tegen het stuiteren geprobeerd?
Nou had ik gelukkig in het begin niet zoveel tiet (van A naar D inmiddelsquote:Op maandag 14 november 2011 19:52 schreef Marjolijntje het volgende:
[..]
Heb ik al aan (draag ik eigenlijk alleen maar), maar alleen er naar kijken doet nu al zo'n beetje pijn
Ja, maar das nie moeilijk! Dat doe je van jezelf al!quote:Op maandag 14 november 2011 19:32 schreef flugeltje het volgende:
Whahahahaha... Asy
Ik pies bijna in m'n broek..
Vast wel!quote:Op maandag 14 november 2011 19:36 schreef _evenstar_ het volgende:
True Maar stel je voor Ik ga dat kotsen vast nog missen
+1quote:Op maandag 14 november 2011 19:58 schreef Kuukske het volgende:
Even gauw mobiel.
Kwisted, sterkte meis.
innepin, wat een dotje!!
Ja zeker wel. Ik probeer wat minder te fokken zodat ik straks als ik iemand in moet werken niet meer automatisch eerst inlog smorgensquote:Op dinsdag 15 november 2011 07:28 schreef flugeltje het volgende:
Nou Oeks, die van mij mag je wel weten hoor... Het is........ Pieter!!
O trouwens, nog helemaal niemand wakker?
+1quote:Op dinsdag 15 november 2011 08:32 schreef Fee-nix het volgende:
Ik ook wakker... maar niks zinnigs te melden.Eerst maar ff ontbijten.
Vergeten te zeggenquote:Op maandag 14 november 2011 20:36 schreef oeke het volgende:
He gatsie Evenstar. Dat is de vieze versie van sneeuwballen bewaren in de vriezer.
Innepin! Wat een lieve foto's. Je meisjes zo samen.
En wat leuk om het pakje nu aan te zien. Het staat heel lief bij haar donkere haartjes vind ik.
Haha Poppejans, dat valt wel mee hoor, van KD en Innepin alleen nog maar.
Wil er best meer weten hoor!
Ja, ik denk het wel! Maar het is dan ook echt een druktemaker. Net als die van oekequote:Op dinsdag 15 november 2011 09:54 schreef Twinkly het volgende:
AsyWat snel al, of niet?
Oeh, heerlijk uitgeslapen zeg!
quote:
Slaapmuts!quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:51 schreef bitterend het volgende:
Dankjulliewel![]()
Ben net wakkerdus nog beetje suf...straks aan de Sharpei beginnen
Volgens mij meldt TJ zich hier uberhaupt niet meer?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:40 schreef _evenstar_ het volgende:
fluugs en kuuks voor stomme bandenpijn .
Zeg heeft Timejumper al de baby eruit geflopst?
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:04 schreef Kyara het volgende:
![]()
Geen babies gemist geloof ik? Pc was gister gecrasht en toen manlief hem gefixt had moest ik hntm kijken.![]()
Ben trouwens ook wel benieuwd naar TJ!
Hier verder eigenlijk geen nieuws. Ik voel me eigenlijk de afgelopen weken fantastisch. Bekken doet amper pijn, vermoeidheid is goed te doen door naar je lichaam te luisteren. Kleine schopt lekker in het rond. Nog maar 8 dagen werken en dan vakantie verlof.
Straks naar de VK en vanavond weer tot diep in de nacht naar de pufclub (nou ja, van 21.00 tot 22.00 uur maar dat loopt vast weer uit tot 22.30 uur en dat vind ik dan wel weer diep in de nacht)
Die heb je alleen nodig als jij je kindje in een slaapzak wil laten slapen. Wij hebben heel bewust geen slaapzak gekocht omdat we het eerst met alleen een dekentje willen proberen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:12 schreef Raantje het volgende:
Even een uitzetvraagje... Heb ik een slaapzakje met lange mouwen nodig? Begin nu te twijfelen of ik wel alles in huis heb.
nee niet nodigquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:12 schreef Raantje het volgende:
Even een uitzetvraagje... Heb ik een slaapzakje met lange mouwen nodig? Begin nu te twijfelen of ik wel alles in huis heb.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |