Via Google kom ik overal deze tegen inderdaad, je kan het hartje dus hiermee goed horen.quote:Op zondag 13 november 2011 16:51 schreef Orea het volgende:
Ik heb deze hier gekocht destijds, prima ding. Vanaf een week of 11 kon ik Leia's hartje destijds goed horenEr zit bij deze ook gel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop echt heel hard dat t wat ontsluiting gaat geven ( al is t maar 1 cm )Engaging Infinite Improbability Drive..
We all love Antagelquote:Op zondag 13 november 2011 17:07 schreef Kyara het volgende:
Oh spannend evenstar. Ik hoop het voor je! Sowieso nog maar een paar nachtjes slapen!
HIer al een paar dagen een hele zure vieze smaak in mijn mond waartegen niks helpt. Zal wel door het maagzuur komen maar vies is het wel
Nee!quote:Op zondag 13 november 2011 11:17 schreef Soempie het volgende:
Kunnen de mensen die nu uit de OP zijn gehaald, omdat ze hier minder/ niet meer posten er niet terug in? Het gaat veel te hard zo.![]()
Ik wist dat je zou reageren.quote:Op zondag 13 november 2011 17:28 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nee!ik ben er over een week wel klaar voor! deze week nog laatste wasjes draaien enzo en vanaf volgende week zaterdag wil ik wel
![]()
het begint toch wel oncomfortabel te worden
evenstar ik hoop echt dat de voorwerk wat voor jou oplevert!!![]()
Dam wordt mijn Eva 4! Mooie dag dusquote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Soempie 30 nov. Maar als ik woensdag inleidbaar ben gaan ze inleiden ivm middenrifbreuk en de helse pijn erbij.. Of een KS plannen..
Voor de dames die 'm niet op hebben staan... Het is echt heel erg interessant...quote:Op zondag 13 november 2011 19:30 schreef Vanyel het volgende:
zwangeren
Ook voor jullie vast leuk: vanavond om 19.40 de eerste afl van Breingeheim op Nederland 2Over invloeden op het brein van je ongeboren baby.
quote:Op maandag 14 november 2011 08:50 schreef _evenstar_ het volgende:
En die baby floeps ik er zo uit hè!
Ehrmz. Eh. Uhhh. In je dromen dus neem ik aan?quote:Op maandag 14 november 2011 09:17 schreef Orea het volgende:
Soemp, ff bellenvolgens mij wordt er wel naar een gemiddelde gekeken hoor!
Ik ben vannacht naar New York gefietstin 6 uurtjes!! (wie wil me aanraken???)
Nee joh, Orea heeft een aerodynamische waterfiets denk ikquote:Op maandag 14 november 2011 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehrmz. Eh. Uhhh. In je dromen dus neem ik aan?
Cool.quote:Op maandag 14 november 2011 09:19 schreef flugeltje het volgende:
Nee joh, Orea heeft een aerodynamische waterfiets denk ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, dat kreeg ik toen ook.quote:Op maandag 14 november 2011 09:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jaaaa Orea, zeuren ftw
Die ene keer dat ik aan MvM meedeed en het een miskraam werd, kreeg ik een bloemenbon van ze. Vond ik wel netjes :-)
Dat is inderdaad wel netjes. Hier wist de mevrouw niet zo goed wat ze moest toen ik negatief testte op de MvM test en het daarna inderdaad mis bleek te zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 09:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jaaaa Orea, zeuren ftw
Die ene keer dat ik aan MvM meedeed en het een miskraam werd, kreeg ik een bloemenbon van ze. Vond ik wel netjes :-)
Lief!quote:Op maandag 14 november 2011 11:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Chris doet er ook weinig mee. Hij legt soms zijn hand op mijn buik, maar doet dan alsof de kleine schopt, en laat zijn hand een meter naar achteren vliegen.
Jawel, maar dat vakkundig weggewuifd door de assistent-arts waar ik toen mee sprak.quote:Op maandag 14 november 2011 11:14 schreef Fee-nix het volgende:
Webkim had je daar nog niet over gesproken dan?
Jaaahaaa die zijn weg maar ik heb uitgeslapen! en de klossen zijn gearriveerd en schoonmams belde om te kletsen en plas moest ingeleverd worden voor kweek in het zh dus dat!quote:Op maandag 14 november 2011 11:38 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Lief!
Ennuhhhhh waar is bitterend?! Joehoe meldplicht!. De familie was toch al weg?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |