Via Google kom ik overal deze tegen inderdaad, je kan het hartje dus hiermee goed horen.quote:Op zondag 13 november 2011 16:51 schreef Orea het volgende:
Ik heb deze hier gekocht destijds, prima ding. Vanaf een week of 11 kon ik Leia's hartje destijds goed horenEr zit bij deze ook gel
 Thanks all! Gelijk bestellen..
 Thanks all! Gelijk bestellen..

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop echt heel hard dat t wat ontsluiting gaat geven ( al is t maar 1 cm )Engaging Infinite Improbability Drive..

We all love Antagelquote:Op zondag 13 november 2011 17:07 schreef Kyara het volgende:
Oh spannend evenstar. Ik hoop het voor je! Sowieso nog maar een paar nachtjes slapen!
HIer al een paar dagen een hele zure vieze smaak in mijn mond waartegen niks helpt. Zal wel door het maagzuur komen maar vies is het wel

!
 ! 

nu ben ik steeds in mijn borsten aan het prikken omdat ik ze niet constant voel
 nu ben ik steeds in mijn borsten aan het prikken omdat ik ze niet constant voel  is dat erg of wat
 is dat erg of wat  

.
.

Nee!quote:Op zondag 13 november 2011 11:17 schreef Soempie het volgende:
Kunnen de mensen die nu uit de OP zijn gehaald, omdat ze hier minder/ niet meer posten er niet terug in? Het gaat veel te hard zo.
 ik ben er over een week wel klaar voor! deze week nog laatste wasjes draaien enzo en vanaf volgende week zaterdag wil ik wel
 ik ben er over een week wel klaar voor! deze week nog laatste wasjes draaien enzo en vanaf volgende week zaterdag wil ik wel   

Ik wist dat je zou reageren.quote:Op zondag 13 november 2011 17:28 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nee!ik ben er over een week wel klaar voor! deze week nog laatste wasjes draaien enzo en vanaf volgende week zaterdag wil ik wel

het begint toch wel oncomfortabel te worden
evenstar ik hoop echt dat de voorwerk wat voor jou oplevert!!
 Met de campange: die kan er wel uit, want die zien we nooit.
 Met de campange: die kan er wel uit, want die zien we nooit.  
  En nu ben je de derde in het lijstje! En het is zo eind november.
 En nu ben je de derde in het lijstje! En het is zo eind november. 

Maar het moet wel pas morgenochtend beginnen, want hij wil wel nog slapen...
 Maar het moet wel pas morgenochtend beginnen, want hij wil wel nog slapen...  

zwangeren
 zwangeren Over invloeden op het brein van je ongeboren baby.
 Over invloeden op het brein van je ongeboren baby.

Dam wordt mijn Eva 4! Mooie dag dusquote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Soempie 30 nov. Maar als ik woensdag inleidbaar ben gaan ze inleiden ivm middenrifbreuk en de helse pijn erbij.. Of een KS plannen..

Voor de dames die 'm niet op hebben staan... Het is echt heel erg interessant...quote:Op zondag 13 november 2011 19:30 schreef Vanyel het volgende:
zwangeren
Ook voor jullie vast leuk: vanavond om 19.40 de eerste afl van Breingeheim op Nederland 2Over invloeden op het brein van je ongeboren baby.

Heb overwogen me ziek te melden, maar het UWV kijkt naar deze weken voor het aantal uur wat ik uitbetaald krijg tijdens m'n verlof. Echt zo waardeloos als je via een uitzendbureau aan de slag bent.
  Heb overwogen me ziek te melden, maar het UWV kijkt naar deze weken voor het aantal uur wat ik uitbetaald krijg tijdens m'n verlof. Echt zo waardeloos als je via een uitzendbureau aan de slag bent.    

. En als het echt niet gaat kun je dat toch wel aangeven? Kunnen ze geen rekening houden met die uren?
. En als het echt niet gaat kun je dat toch wel aangeven? Kunnen ze geen rekening houden met die uren?  .
. . Arme man van me.
. Arme man van me. 

!
 ! . Moet ik m'n auto waarschijnlijk krabben
 . Moet ik m'n auto waarschijnlijk krabben   . Op het werk zal het wel weer een stressboel zijn want ja, ik ben toch binnen nu en 3 weken vertrokken en de baas heeft nog steeds geen vervanger voor me
 . Op het werk zal het wel weer een stressboel zijn want ja, ik ben toch binnen nu en 3 weken vertrokken en de baas heeft nog steeds geen vervanger voor me   .
 . ! Dan 3 dagen thuiswerken en dat nog maal 3 weken en dan heb ik verlof en kan me het hele werk gestolen worden
 ! Dan 3 dagen thuiswerken en dat nog maal 3 weken en dan heb ik verlof en kan me het hele werk gestolen worden   !
 !

.
.  . Ik kan niet wachten
. Ik kan niet wachten  . Binnenkort worden hier de sollicitatiegesprekken gehouden voor m'n vervanging. Ben benieuwd!
. Binnenkort worden hier de sollicitatiegesprekken gehouden voor m'n vervanging. Ben benieuwd!

!
 !  .
 .  voor mijlpalen
 voor mijlpalen  

.
.  

quote:Op maandag 14 november 2011 08:50 schreef _evenstar_ het volgende:
En die baby floeps ik er zo uit hè!

. Goed dat je thuis bent. Logisch ook wel.
. Goed dat je thuis bent. Logisch ook wel.

. En dan zie ik alleen nog maar rampscenario's voor me.
 . En dan zie ik alleen nog maar rampscenario's voor me.  
  .
. Beterschap meid! Wel rustig aan doen nu he! De uren zijn ook weer niet het allerbelangrijkste.
 Beterschap meid! Wel rustig aan doen nu he! De uren zijn ook weer niet het allerbelangrijkste.

volgens mij wordt er wel naar een gemiddelde gekeken hoor!
 volgens mij wordt er wel naar een gemiddelde gekeken hoor!  in 6 uurtjes!! (wie wil me aanraken???)
 in 6 uurtjes!! (wie wil me aanraken???)

Ehrmz. Eh. Uhhh. In je dromen dus neem ik aan?quote:Op maandag 14 november 2011 09:17 schreef Orea het volgende:
Soemp, ff bellenvolgens mij wordt er wel naar een gemiddelde gekeken hoor!
Ik ben vannacht naar New York gefietstin 6 uurtjes!! (wie wil me aanraken???)

Nee joh, Orea heeft een aerodynamische waterfiets denk ikquote:Op maandag 14 november 2011 09:18 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ehrmz. Eh. Uhhh. In je dromen dus neem ik aan?

Cool.quote:Op maandag 14 november 2011 09:19 schreef flugeltje het volgende:
Nee joh, Orea heeft een aerodynamische waterfiets denk ik

heb me net toch maar aangemeld!
 heb me net toch maar aangemeld!

vorige keer kreeg ik het lijstje niet, want ik had niet 10 weken geplast
 vorige keer kreeg ik het lijstje niet, want ik had niet 10 weken geplast  (was wel een beetje een domper, want ze wist van het bloedverlies en de opname en alles af... dus het was niet alsof ik expres niet alle weken had geplast voor ze, ofzo).
 (was wel een beetje een domper, want ze wist van het bloedverlies en de opname en alles af... dus het was niet alsof ik expres niet alle weken had geplast voor ze, ofzo). en ik denk dat ik na 2 dagen alweer spijt heb dat ik me heb aangemeld. Maar ik doe het toch maar wel.
 en ik denk dat ik na 2 dagen alweer spijt heb dat ik me heb aangemeld. Maar ik doe het toch maar wel.

maar die kreeg ik dus niet
 maar die kreeg ik dus niet  

dus dan maar doen, gewoon omdat het kan!
 dus dan maar doen, gewoon omdat het kan!

Al weer totaal vergeten.
 Al weer totaal vergeten.  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Ja, dat kreeg ik toen ook.quote:Op maandag 14 november 2011 09:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jaaaa Orea, zeuren ftw
Die ene keer dat ik aan MvM meedeed en het een miskraam werd, kreeg ik een bloemenbon van ze. Vond ik wel netjes :-)

Dat is inderdaad wel netjes. Hier wist de mevrouw niet zo goed wat ze moest toen ik negatief testte op de MvM test en het daarna inderdaad mis bleek te zijn.quote:Op maandag 14 november 2011 09:41 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Jaaaa Orea, zeuren ftw
Die ene keer dat ik aan MvM meedeed en het een miskraam werd, kreeg ik een bloemenbon van ze. Vond ik wel netjes :-)

. En eh. +1.
. En eh. +1.

? Dan kunnen ze toch nagaan dat het niet allemaal soepeltjes loopt & bedenken dat ze naar 't gemiddelde moeten kijken.
 ? Dan kunnen ze toch nagaan dat het niet allemaal soepeltjes loopt & bedenken dat ze naar 't gemiddelde moeten kijken.

(maar voelde haar zelf al met 14wk en 6 dagen...) dit keer zal het beduidend later zijn (íetsjes meer buikspek dit keer
 (maar voelde haar zelf al met 14wk en 6 dagen...) dit keer zal het beduidend later zijn (íetsjes meer buikspek dit keer  )
)

.
.

. Had ik nou altijd: als ik iets serieus moest bespreken met bazin, waar ik boos over was of het niet mee eens ofzo, werd het altijd janken geblazen
. Had ik nou altijd: als ik iets serieus moest bespreken met bazin, waar ik boos over was of het niet mee eens ofzo, werd het altijd janken geblazen   . En dat vind ik zoooooo stom, maar kan er niks aan doen.
. En dat vind ik zoooooo stom, maar kan er niks aan doen.  
  .
.  

Lief!quote:Op maandag 14 november 2011 11:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Chris doet er ook weinig mee. Hij legt soms zijn hand op mijn buik, maar doet dan alsof de kleine schopt, en laat zijn hand een meter naar achteren vliegen.
 . De familie was toch al weg?
. De familie was toch al weg?

Jawel, maar dat vakkundig weggewuifd door de assistent-arts waar ik toen mee sprak.quote:Op maandag 14 november 2011 11:14 schreef Fee-nix het volgende:
Webkim had je daar nog niet over gesproken dan?

. Inderdaad nog maar even aankaarten bij de gyn dan
 . Inderdaad nog maar even aankaarten bij de gyn dan   . Al is het inderdaad alleen maar mogelijk dat je de baby meteen bij je krijgt, dat maakt al zo'n verschil!
 . Al is het inderdaad alleen maar mogelijk dat je de baby meteen bij je krijgt, dat maakt al zo'n verschil!

Ik dacht alleen dat het wat vroeg zou zijn. Mijn man voelde Harry pas erg laat en dat zal nu ook wel weer zijn. Hij heeft gewoon niet het geduld om te wachten
 Ik dacht alleen dat het wat vroeg zou zijn. Mijn man voelde Harry pas erg laat en dat zal nu ook wel weer zijn. Hij heeft gewoon niet het geduld om te wachten 

Jaaahaaa die zijn weg maar ik heb uitgeslapen! en de klossen zijn gearriveerd en schoonmams belde om te kletsen en plas moest ingeleverd worden voor kweek in het zh dus dat!quote:Op maandag 14 november 2011 11:38 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Lief!
Ennuhhhhh waar is bitterend?! Joehoe meldplicht!. De familie was toch al weg?

. Haha! Maar t is je weer vergeven.
 . Haha! Maar t is je weer vergeven.  

. Je hebt:
. Je hebt: . Volgens mij hebben mannen daar nou helemaal geen last van...
. Volgens mij hebben mannen daar nou helemaal geen last van...

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |