Alleen hij/zij en ik en totaal geen paniek ofzo, ik ving het gewoon heel rustig en beheerst op. Ik geloof ook dat ik op de wc was gaan zitten om alleen te zijn en in alle rust te baren...
 Alleen hij/zij en ik en totaal geen paniek ofzo, ik ving het gewoon heel rustig en beheerst op. Ik geloof ook dat ik op de wc was gaan zitten om alleen te zijn en in alle rust te baren...  

.
.

Ik loop bij een gyn en heb gewoon geen zin om naar het zkh te gaan. Ik maak me ook geen zorgen ofzo, vind het alleen spannend, op een leuke manier.quote:Op zondag 13 november 2011 11:43 schreef Deepfreeze het volgende:
SB, het zou kunnen, of indalingsweeen. Meestal wordt het dan wel minder, of verdwijnt het als je onder de douche gaat staan.
Maar als het niet wegtrekt en je twijfelt, kun je altijd je VK even bellen vanmiddag?

voor de mijlpalen!
 voor de mijlpalen!
 stuitert sindsdien, hij zou het geweldig vinden. Maar omdat er zoveel verschil in zat (vond ik) en die ene zo duidelijk klopte en de ander we het niet echt weten, hou ik een grote slag om de arm.
 stuitert sindsdien, hij zou het geweldig vinden. Maar omdat er zoveel verschil in zat (vond ik) en die ene zo duidelijk klopte en de ander we het niet echt weten, hou ik een grote slag om de arm.

Oja, is ook zo, sorry.. Heb je de douche geprobeerd?quote:Op zondag 13 november 2011 11:47 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik loop bij een gyn en heb gewoon geen zin om naar het zkh te gaan. Ik maak me ook geen zorgen ofzo, vind het alleen spannend, op een leuke manier.

Geeft niet, ik vind het alleen maar lief dat je meedenkt. Douche al geprobeerd ja (gisteravond). Dat verlichte het gevoel van de grapjes wel, maar de harde buiken bleven. Ik ben nu ook niet thuis, dus ff snel onder de douche springen zit er nu ook niet in.quote:Op zondag 13 november 2011 11:52 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Oja, is ook zo, sorry.. Heb je de douche geprobeerd?
Sommigen hebben ook helemaal geen voorwerk, en anderen zijn weken aan het rommelen..

Ach meid, je staat pas op de kalender voor volgend jaar! Dat duurt nog heeeeel langquote:Op zondag 13 november 2011 11:17 schreef Soempie het volgende:
Kunnen de mensen die nu uit de OP zijn gehaald, omdat ze hier minder/ niet meer posten er niet terug in? Het gaat veel te hard zo.
Morgen hebben we de intake van kraamzorg. Denk dat het allemaal wel voor zich spreekt, maar misschien dat jullie nog zeggen: daar moet je aan denken/ dat moet je overleggen?

Hier idem. Bellen kan altijd toch.quote:Op zondag 13 november 2011 12:31 schreef Asyniur het volgende:
Nou ik weet wel dat als ik veel harde buiken heb zonder dat ik iets doe, dat ik dan mijn VK moet bellen. Zeker als die gepaard zouden gaan met krampen. Gewoon omdat ze dan op de hoogte is an kan beslissen wat er mee moet gebeuren.

.
 .

Hoop dat de grapjes (quote:Op zondag 13 november 2011 11:55 schreef SummerBreeze het volgende:
Geeft niet, ik vind het alleen maar lief dat je meedenkt. Douche al geprobeerd ja (gisteravond). Dat verlichte het gevoel van de grapjes wel, maar de harde buiken bleven. Ik ben nu ook niet thuis, dus ff snel onder de douche springen zit er nu ook niet in.
 ) snel weer rustig worden!  Maar als het gisteravond al bezig was, dan zou ik in de loop van de middag even bellen?
) snel weer rustig worden!  Maar als het gisteravond al bezig was, dan zou ik in de loop van de middag even bellen?  

Beetje rokerig, maar daar houd ik wel van (in thee).
  Beetje rokerig, maar daar houd ik wel van (in thee).

Ik zie er best tegenop trouwens. Onzeker of alles wel genoeg in orde is voor de kraamzorg straks en een vreemd iemand in huis zorgt nog steeds voor wat eh stress ofzo. Die laatste zin in de post van Fee-nix ook.
 Ik zie er best tegenop trouwens. Onzeker of alles wel genoeg in orde is voor de kraamzorg straks en een vreemd iemand in huis zorgt nog steeds voor wat eh stress ofzo. Die laatste zin in de post van Fee-nix ook.  Bij mij zit het: 'zelf doen' er echt zo ingebakken. Hoop dat er in elk geval iemand komt die dat ook in de gaten heeft en niks op gaat dringen.
 Bij mij zit het: 'zelf doen' er echt zo ingebakken. Hoop dat er in elk geval iemand komt die dat ook in de gaten heeft en niks op gaat dringen.  

Donderdag was het 29+5, dus nu net 30 wekenquote:Op zondag 13 november 2011 10:19 schreef Deepfreeze het volgende:
Marjolijntje, fijn de 7 weken!
Fee-nix 29 weken!
En deepfreeze 34 weken!
Bitterend, nog een fijne dag met de familie!
Xaban, fijn dat je het hartje gehoord hebt. Inmiddels ook alweer gevoeld?
Hoever zijn jullie eigenlijk?

Er zit bij deze ook gel
 Er zit bij deze ook gel  

Een Angelsounds ofzo?quote:Op zondag 13 november 2011 16:48 schreef xaban06 het volgende:
[..]
Donderdag was het 29+5, dus nu net 30 weken
Hebben jullie ervaringen met een 'baby luisteraar', ik wil een apparaat kopen om het hartje te luisteren, echter schijnt dat sommige goed zijn en dat je bij sommige helemaal niks kan horen.
 dat bij mij doet (en op de juiste plaats ligt) kan hij gewoon door m'n buikwand zijn/haar hartje horen.
  dat bij mij doet (en op de juiste plaats ligt) kan hij gewoon door m'n buikwand zijn/haar hartje horen.

)
 ) 

Via Google kom ik overal deze tegen inderdaad, je kan het hartje dus hiermee goed horen.quote:Op zondag 13 november 2011 16:51 schreef Orea het volgende:
Ik heb deze hier gekocht destijds, prima ding. Vanaf een week of 11 kon ik Leia's hartje destijds goed horenEr zit bij deze ook gel
 Thanks all! Gelijk bestellen..
 Thanks all! Gelijk bestellen..

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik hoop echt heel hard dat t wat ontsluiting gaat geven ( al is t maar 1 cm )Engaging Infinite Improbability Drive..

We all love Antagelquote:Op zondag 13 november 2011 17:07 schreef Kyara het volgende:
Oh spannend evenstar. Ik hoop het voor je! Sowieso nog maar een paar nachtjes slapen!
HIer al een paar dagen een hele zure vieze smaak in mijn mond waartegen niks helpt. Zal wel door het maagzuur komen maar vies is het wel

!
 ! 

nu ben ik steeds in mijn borsten aan het prikken omdat ik ze niet constant voel
 nu ben ik steeds in mijn borsten aan het prikken omdat ik ze niet constant voel  is dat erg of wat
 is dat erg of wat  

.
.

Nee!quote:Op zondag 13 november 2011 11:17 schreef Soempie het volgende:
Kunnen de mensen die nu uit de OP zijn gehaald, omdat ze hier minder/ niet meer posten er niet terug in? Het gaat veel te hard zo.
 ik ben er over een week wel klaar voor! deze week nog laatste wasjes draaien enzo en vanaf volgende week zaterdag wil ik wel
 ik ben er over een week wel klaar voor! deze week nog laatste wasjes draaien enzo en vanaf volgende week zaterdag wil ik wel   

Ik wist dat je zou reageren.quote:Op zondag 13 november 2011 17:28 schreef bitterend het volgende:
[..]
Nee!ik ben er over een week wel klaar voor! deze week nog laatste wasjes draaien enzo en vanaf volgende week zaterdag wil ik wel

het begint toch wel oncomfortabel te worden
evenstar ik hoop echt dat de voorwerk wat voor jou oplevert!!
 Met de campange: die kan er wel uit, want die zien we nooit.
 Met de campange: die kan er wel uit, want die zien we nooit.  
  En nu ben je de derde in het lijstje! En het is zo eind november.
 En nu ben je de derde in het lijstje! En het is zo eind november. 

Maar het moet wel pas morgenochtend beginnen, want hij wil wel nog slapen...
 Maar het moet wel pas morgenochtend beginnen, want hij wil wel nog slapen...  

zwangeren
 zwangeren Over invloeden op het brein van je ongeboren baby.
 Over invloeden op het brein van je ongeboren baby.

Dam wordt mijn Eva 4! Mooie dag dusquote:Op zondag 13 november 2011 18:40 schreef _evenstar_ het volgende:
Soempie 30 nov. Maar als ik woensdag inleidbaar ben gaan ze inleiden ivm middenrifbreuk en de helse pijn erbij.. Of een KS plannen..

Voor de dames die 'm niet op hebben staan... Het is echt heel erg interessant...quote:Op zondag 13 november 2011 19:30 schreef Vanyel het volgende:
zwangeren
Ook voor jullie vast leuk: vanavond om 19.40 de eerste afl van Breingeheim op Nederland 2Over invloeden op het brein van je ongeboren baby.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |