quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:51 schreef Kyara het volgende:
heeft iemand Bitterend eigenlijk al gezien/gelezen?
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:56 schreef _evenstar_ het volgende:
Die heeft haar familie over toch?
quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2011 17:58 schreef NotTheSame het volgende:
Laatste bezoek van Bitterend was vanochtend om 9.22uur als ik het profiel mag geloven...
Het zal inderdaad wel iets met haar familie te maken hebben, of ze is nog steeds een poging aan het doen om haar Sharpei te harsen.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:04 schreef flugeltje het volgende:
Ah ja, die sharpei...
Die zit dus ergens vastgeplakt om hullup te roepen
Maar wij weten wel dat jij ook meldplicht hebtquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:25 schreef _evenstar_ het volgende:
Dat is t voordeel van niet in t lijstje te staanbwahaha :p
Asy, ze staat niet op de kaart / doet niet meequote:Op zaterdag 12 november 2011 18:12 schreef Asyniur het volgende:
misschien even linken
Nog anderhalve week![]()
Kunnen we dan losquote:Op zaterdag 12 november 2011 18:26 schreef Cooki het volgende:
[..]
Asy, ze staat niet op de kaart / doet niet mee![]()
hey ja, anderhalve week, dus morgen kun je zeggen: aan het eind van volgende week weet ik of sjengske een jungske of een maedje is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:41 schreef Asyniur het volgende:
Wat fijn flugel!Lang leve Tena Lady MiniSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
quote:Op zaterdag 12 november 2011 18:44 schreef DuBecky het volgende:
Vandaag 26 weken, ik vind de weken echt zo voorbij vliegen tot nu toe
Hier komen al die proefverpakkingen maandverband en inlegkruisjes ook van pasquote:Op zaterdag 12 november 2011 19:33 schreef flugeltje het volgende:
Zo fijn he dat Pietertje ook absoluut niet op m'n blaas ligt, ik niet van de bevalling van Willem nog heel licht incontinent was en ik ook niet verkouden ben waardoor ik niet bij elke keer niesen een natte broek heb....
Ja hè? Is ook spannend. Maar ook leuk. En inderdaad dan weten we het geslacht.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:57 schreef Rixtje het volgende:
Asy ik vind de 20 weken echo erg spannend. Het is toch even alles nakijken voor zo ver ze dat kunnen en geeft mij wel een erg prettig gevoel. Het scheelt denk ik wel dat mijn oude huisarts het doet deze weet precies hoe ik in elkaar steek en vind het daardoor veel persoonlijker! En het is natuurlijk ook het moment waarop we komen te weten of er een zusje of broertje komt. Ben er in ieder geval erg naar aan het uitkijken.
Hohoquote:Op zondag 13 november 2011 09:47 schreef bitterend het volgende:
Familie is belangrijker dan meldplicht![]()
mutsen
ben pas 38 weken dus geen reden tot paniek!
zo. en nu ga ik me aankleden mams wil naar de Hema straks
Uh, je hebt de algemene voorwaarden bij het posten in dit topic toch wel gelezen?quote:Op zondag 13 november 2011 09:47 schreef bitterend het volgende:
Familie is belangrijker dan meldplicht![]()
mutsen
ben pas 38 weken dus geen reden tot paniek!
zo. en nu ga ik me aankleden mams wil naar de Hema straks
Sjopse meissie!quote:Op zondag 13 november 2011 09:52 schreef bitterend het volgende:
fluugje
nee nee ze gaan vanmiddag terug en komen terug als ik bevallen ben!
heavy..... ik heb het ooit met koude wasstrips gedaan en dat was geen succes. Nu dus maar op de gok met scheermes maar heb zelf het eindresultaat nog niet bekeken of zo.quote:Op zondag 13 november 2011 09:54 schreef NotTheSame het volgende:
Ik ga even een poging wagen m'n Sharpei weer te temmen... Ja, net zoals Bitterend doe ik dat met hars! Echte bikkels eerste klas zijn wij
!
Ik doe het ook met koude wasstrips voor je benen... Die dingen die er officieel voor bedoeld zijn werken naar mijn idee voor geen meter. Je moet gewoon zorgen dat die strips goed warm zijn en dat je afleiding hebt dan valt het allemaal wel mee vind ik.quote:Op zondag 13 november 2011 09:55 schreef Kyara het volgende:
[..]
heavy..... ik heb het ooit met koude wasstrips gedaan en dat was geen succes. Nu dus maar op de gok met scheermes maar heb zelf het eindresultaat nog niet bekeken of zo.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |