Ik loop bij een gyn en heb gewoon geen zin om naar het zkh te gaan. Ik maak me ook geen zorgen ofzo, vind het alleen spannend, op een leuke manier.quote:Op zondag 13 november 2011 11:43 schreef Deepfreeze het volgende:
SB, het zou kunnen, of indalingsweeen. Meestal wordt het dan wel minder, of verdwijnt het als je onder de douche gaat staan.
Maar als het niet wegtrekt en je twijfelt, kun je altijd je VK even bellen vanmiddag?
Oja, is ook zo, sorry.. Heb je de douche geprobeerd?quote:Op zondag 13 november 2011 11:47 schreef SummerBreeze het volgende:
Ik loop bij een gyn en heb gewoon geen zin om naar het zkh te gaan. Ik maak me ook geen zorgen ofzo, vind het alleen spannend, op een leuke manier.
Geeft niet, ik vind het alleen maar lief dat je meedenkt. Douche al geprobeerd ja (gisteravond). Dat verlichte het gevoel van de grapjes wel, maar de harde buiken bleven. Ik ben nu ook niet thuis, dus ff snel onder de douche springen zit er nu ook niet in.quote:Op zondag 13 november 2011 11:52 schreef Deepfreeze het volgende:
[..]
Oja, is ook zo, sorry.. Heb je de douche geprobeerd?
Sommigen hebben ook helemaal geen voorwerk, en anderen zijn weken aan het rommelen..
Ach meid, je staat pas op de kalender voor volgend jaar! Dat duurt nog heeeeel langquote:Op zondag 13 november 2011 11:17 schreef Soempie het volgende:
Kunnen de mensen die nu uit de OP zijn gehaald, omdat ze hier minder/ niet meer posten er niet terug in? Het gaat veel te hard zo.![]()
Morgen hebben we de intake van kraamzorg. Denk dat het allemaal wel voor zich spreekt, maar misschien dat jullie nog zeggen: daar moet je aan denken/ dat moet je overleggen?
Hier idem. Bellen kan altijd toch.quote:Op zondag 13 november 2011 12:31 schreef Asyniur het volgende:
Nou ik weet wel dat als ik veel harde buiken heb zonder dat ik iets doe, dat ik dan mijn VK moet bellen. Zeker als die gepaard zouden gaan met krampen. Gewoon omdat ze dan op de hoogte is an kan beslissen wat er mee moet gebeuren.
Hoop dat de grapjes (quote:Op zondag 13 november 2011 11:55 schreef SummerBreeze het volgende:
Geeft niet, ik vind het alleen maar lief dat je meedenkt. Douche al geprobeerd ja (gisteravond). Dat verlichte het gevoel van de grapjes wel, maar de harde buiken bleven. Ik ben nu ook niet thuis, dus ff snel onder de douche springen zit er nu ook niet in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |