Lief!quote:Op maandag 14 november 2011 11:31 schreef Deepfreeze het volgende:
Chris doet er ook weinig mee. Hij legt soms zijn hand op mijn buik, maar doet dan alsof de kleine schopt, en laat zijn hand een meter naar achteren vliegen.
Jawel, maar dat vakkundig weggewuifd door de assistent-arts waar ik toen mee sprak.quote:Op maandag 14 november 2011 11:14 schreef Fee-nix het volgende:
Webkim had je daar nog niet over gesproken dan?
Jaaahaaa die zijn weg maar ik heb uitgeslapen! en de klossen zijn gearriveerd en schoonmams belde om te kletsen en plas moest ingeleverd worden voor kweek in het zh dus dat!quote:Op maandag 14 november 2011 11:38 schreef Fee-nix het volgende:
[..]
Lief!
Ennuhhhhh waar is bitterend?! Joehoe meldplicht!. De familie was toch al weg?
Hahaha! Ja, daar kan ik me soms wel iets bij voorstellenquote:Op maandag 14 november 2011 12:42 schreef Deepfreeze het volgende:
Nou, mijn man heeft er wel indirect last van, zegt hij
Hier ben ik eig. ook wel benieuwd naar.quote:Op maandag 14 november 2011 10:24 schreef oeke het volgende:
23 weken alweer!![]()
Wat is een natuurlijke keizersnee?
*snip*
Ohh echt vervelend.. Succes zo..quote:Op maandag 14 november 2011 12:47 schreef Kwisted het volgende:
Na een lang weekend is het dan eindelijk maandag. Ik heb vanaf zaterdagochtend flink wat bloedverlies gehad. En helaas ook wat stolsel. Vanmorgen meteen de echoscopiste gebeld, ik kan over een uur terecht.
Ergens in mij zit nog een sprankje hoop, maar ik ben er toch echt bang voor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |