He gets meis. Knuffel en sterkte. Hopelijk mag je je gauw weer melden hierquote:Op maandag 14 november 2011 13:44 schreef Kwisted het volgende:
Net terug van de echo, en helaas het was een miskraam. Het verdriet heb ik dit weekend denk ik al gehad. Want nu voel ik opluchting dat ik zekerheid heb. En het was helemaal schoon, dus we mogen meteen weer aan de slag.
Dus ik zeg, tot snel
Och heel lief, maar dat hoeft echt niet hoorquote:Op maandag 14 november 2011 14:12 schreef amaranta het volgende:
Sterkte Kwisted.
Orea, ik geloof dat ik ergens nog wel zo'n lijstje heb liggen van MvM, mag je hebben als je wilt
Ja, jessie, waar ben je?! Voor de zekerheidquote:Op maandag 14 november 2011 14:50 schreef Fee-nix het volgende:
Ben ook benieuwd naar jessie!
jaantje wat leuk dat jullie het nieuws hebben verteld. Maakt het weer een beetje 'echter' he?!
Voelt het wel oké om volgende week weer te gaan werken? Hebben ze toezeggingen gedaan wat betreft tijden en omstandigheden? Geen dingen toezeggen waar je niet achter staat he?quote:Op maandag 14 november 2011 14:51 schreef Zoë23 het volgende:
Hmm en 't gesprek op 't werk.. volgende week ben ik boventallig, kijken hoe 't gaat en dan volgende week woensdag plannen.
Heb niet gehuild& details zijn irritant maar niet boeiend, dat regel ik volgende week woensdag wel weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die onzekerheid had ik in t begin ook jaantje, want wat nu als 't mis gaat ofzo. Maar dan heb je een aantal mensen die t weten & die je kunnen steunen. En stel je voelt je nu misselijk oid dan kunnen mensen t ook begrijpen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |