Ja, ik denk het wel! Maar het is dan ook echt een druktemaker. Net als die van oekequote:Op dinsdag 15 november 2011 09:54 schreef Twinkly het volgende:
AsyWat snel al, of niet?
Oeh, heerlijk uitgeslapen zeg!
quote:
Slaapmuts!quote:Op dinsdag 15 november 2011 10:51 schreef bitterend het volgende:
Dankjulliewel![]()
Ben net wakkerdus nog beetje suf...straks aan de Sharpei beginnen
Volgens mij meldt TJ zich hier uberhaupt niet meer?quote:Op dinsdag 15 november 2011 12:40 schreef _evenstar_ het volgende:
fluugs en kuuks voor stomme bandenpijn .
Zeg heeft Timejumper al de baby eruit geflopst?
quote:
quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:04 schreef Kyara het volgende:
![]()
Geen babies gemist geloof ik? Pc was gister gecrasht en toen manlief hem gefixt had moest ik hntm kijken.![]()
Ben trouwens ook wel benieuwd naar TJ!
Hier verder eigenlijk geen nieuws. Ik voel me eigenlijk de afgelopen weken fantastisch. Bekken doet amper pijn, vermoeidheid is goed te doen door naar je lichaam te luisteren. Kleine schopt lekker in het rond. Nog maar 8 dagen werken en dan vakantie verlof.
Straks naar de VK en vanavond weer tot diep in de nacht naar de pufclub (nou ja, van 21.00 tot 22.00 uur maar dat loopt vast weer uit tot 22.30 uur en dat vind ik dan wel weer diep in de nacht)
Die heb je alleen nodig als jij je kindje in een slaapzak wil laten slapen. Wij hebben heel bewust geen slaapzak gekocht omdat we het eerst met alleen een dekentje willen proberen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 14:12 schreef Raantje het volgende:
Even een uitzetvraagje... Heb ik een slaapzakje met lange mouwen nodig? Begin nu te twijfelen of ik wel alles in huis heb.
nee niet nodigquote:Op dinsdag 15 november 2011 14:12 schreef Raantje het volgende:
Even een uitzetvraagje... Heb ik een slaapzakje met lange mouwen nodig? Begin nu te twijfelen of ik wel alles in huis heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |