Haha, 2 mannen heel gelukkig gemaakt, as if!quote:
Die heeft immuniteiheit.quote:
ze moet toch onpartijdig zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 21:36 schreef Bastiefcg het volgende:
gaat de presentatrice nou ook al tanja verdedigen?
En een beetje maniacquote:
Jochem is topsporter geweest. Zie daar de reden.quote:
Oeh, van mij mogen de presentatoren het juist wel een beetje opfokken bij de eilandraad hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ze moet toch onpartijdig zijnwaarom komt ze dan altijd met van die kutvragen.
Eens, beetje stoken en olie op het vuur gooien...quote:Op donderdag 10 november 2011 21:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh, van mij mogen de presentatoren het juist wel een beetje opfokken bij de eilandraad hoor.
inderdaad, alleen omdat die ze die grot heeft voltooidquote:Op donderdag 10 november 2011 21:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Tanja is het lievelingetje van de crew daar.
Ik denk door het grotgebeuren. De rest gaf het allemaal op.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Tanja is het lievelingetje van de crew daar.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Tanja is het lievelingetje de hoer van de crew daar.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:40 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
daar gaat sascha esther of jochem
Jeff Probst doet dat ook geweldig. Lekker een beetje poeren en stoken <3quote:Op donderdag 10 november 2011 21:39 schreef Fendy het volgende:
[..]
Eens, beetje stoken en olie op het vuur gooien...
Tsja maar om dan gelijk Tanja zo de hemel in te prijzenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh, van mij mogen de presentatoren het juist wel een beetje opfokken bij de eilandraad hoor.
Zo komt het inderdaad wel over.quote:
quote:
Niko zijn geloofwaardigheid.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:41 schreef RedFever007 het volgende:
Esther en Niko hebben opdezelfde persoon gestemd: dus twee stemmen voor Sasja
qftquote:Op donderdag 10 november 2011 21:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Volgende week die aandachtshoer eruit.
Hopelijk!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Niko stemde op Jochemquote:Op donderdag 10 november 2011 21:42 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Niko zijn geloofwaardigheid.
dat maakt wel dat ze geen b winnaar zal zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
inderdaad, alleen omdat die ze die grot heeft voltooid
Volgens mij heeft Tanja nog munten.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:58 schreef ThomasKuiper het volgende:
lekker volgende week op tanja stemme;), sowieso Niko en Jochem in de finale!!
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:32 schreef Nickske1912 het volgende:
Die autistische blikken van Jochem zijn briljant!
Vooral bij deze viel ik van mijn stoel af van het lachen.
[ afbeelding ]
TT zegt genoeg.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:39 schreef Redefine het volgende:
Uitzending niet gezien. nog de moeite waard om terug te kijken of zegt de TT al genoeg?
Ah, en dat terwijl het nog niet slechter dan de worst zou moeten kunnen. Ze maken er wel een potje van dit jaar de productie en de kandidaten.quote:
De opdracht was stukken beter (dat is ook niet zo moeilijk), maar de onverdiende winst voor Tanja verpestte alles weer. En het is net een vakantie.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah, en dat terwijl het nog niet slechter dan de worst zou moeten kunnen. Ze maken er wel een potje van dit jaar de productie en de kandidaten.
Hij had alle recht om boos te zijn. Hij was veel sneller dan Tanja.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:44 schreef Angelof9 het volgende:
Het leukste van Expeditie Robinson is achteraf hier jullie commentaar lezen. Ik zit echt te huilen van het lachen!
Niko is a sore loser, bah!
De presentator onpartijdig? Waarom? Laat ze maar met de billen bloot gaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ze moet toch onpartijdig zijnwaarom komt ze dan altijd met van die kutvragen.
Het stelt sowieso geen zak voor dit jaar. Ieder jaar lijkt er meer luxe te komen..gaat echt nergens over.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:00 schreef zoem het volgende:
Waardeloze proef, te veel voor de winnaars en die zwarte stemmen![]()
Fatsoenlijk slapen + eten + nog meer eten + shoppen + immuniteit... mag het iets minder redactie van ER?
Vroegâh deed je twee proeven: eentje voor eten en eentje voor immuniteit.
Volgende keer geen BN'ers please!quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:24 schreef June. het volgende:
De Robinson's zijn eruit, ik vind het nu echt te saai worden. Ik stop met kijken en zie wel wie er uiteindelijk gewonnen heeft.. Volgende keer geen BN'ers please!
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:34 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Bah Bah, nu heb ik echt een hekel aan Tanja. In de grot was ze tof, maar NU! Bah
Hoop echt dat Niko wint, hij is de grootste baas van allemaal, heeft tot toe elke proef gewonnen of net op het randje verloren. Daarnaast maakt hij een goede combinatie van tactisch spel, maar blijft toch redelijk eerlijk. Hij verdient het 100%. Volgende week moet hij Tanja er keihard uitstemmen.
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Als Tanja wint, zouden ze haar het geld niet moeten geven.
Het is namelijk niet eerlijk verdiend.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:42 schreef Madame_Paon het volgende:
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
En Tanja is echt een faalhaas. 59 seconden voorsprong krijgen, maar alsnog bijna verliezen.![]()
Hoezo onverdiende immuniteit.
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De opdracht was stukken beter (dat is ook niet zo moeilijk), maar de onverdiende winst voor Tanja verpestte alles weer. En het is net een vakantie.
[..]
Hij had alle recht om boos te zijn. Hij was veel sneller dan Tanja.
Tanja moet van de crewleden daar duidelijk blijven, al verdient ze het totaal niet.
Logisch ende alwaarquote:Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef Angelof9 het volgende:
Natuurlijk was hij sneller, hij is een man en Tanja is draadmager. Dus als ze 1 op 1 tegen elkaar hadden gemoeten zou dat totaal niet eerlijk zijn geweest. Bovendien, als Esther de 1ste ronde had gewonnen, zou de regel hetzelfde zijn geweest, dus het heeft niets met Tanja persoonlijk te maken.
En zoals Jochem zei, als ze allebei hun tijd uit de eerste ronde hadden ge-evenaard, zouden ze tegelijkertijd ge-eindigd zijn. Het was dus wel eerlijk en Niko moet niet zeuren.
Ik zeg nergens dat Tanja het niet verdiende alleen wel dat deze proef nooit eerlijk ging zijn ook al maak je hem 'eerlijk'.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:29 schreef Doodloper het volgende:
Ja, en ook zeiken op Tanja terwijl zij de proef niet heeft bedacht en uiteraard ook enkel voor winst gaat is ook niet fair.
Dat vind ik ook. Het feit dat ze BN'ers of BB'ers zijn zal wel een rol spelen. Doe mij maar weer onbekende personen.quote:Het is wat tam omdat de mensen op de een of andere manier niet echt heel uitgesproken zijn en niet al te heftig tegen elkaar. Ook al is er wat verontwaardiging etc. Ze zijn toch nog behoorlijk aardig en ingehouden.
Zeker, maar ik zie toch een mate van verslapping in het programma. Het lijkt wel alsof het programma dit jaar door SBS geproduceerd wordtquote:Ik denk dat er een soort van verzadiging optreedt. Alles is al een keer langs geweest in al die jaren.
Is dat zo? Beetje jammer danquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:27 schreef Angelof9 het volgende:
Wat ook een rol speelt, is het feit dat die BN-ers bijna maar de helft van de tijd op het eiland zijn dan de onbekenden. Die moesten volgens mij 47 dagen zitten. Dus dan gebeurt er ook meer.
Volgens mij heb ik daar ooit wel eens wat over gezien, in oudere seizoenen. Dacht wel dat 't in een gat was ja!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:25 schreef Berend. het volgende:
Ik vraag me ook wel eens af, waar gaan ze naar de wc? Laten ze nooit zien.
Lijkt me niet dat ze een groot gat hebben waar ze in gaan poepen
Patrick die stond toch al zeikend die kip te slachten?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:25 schreef Berend. het volgende:
Ik vraag me ook wel eens af, waar gaan ze naar de wc? Laten ze nooit zien.
Lijkt me niet dat ze een groot gat hebben waar ze in gaan poepen
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:27 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar ooit wel eens wat over gezien, in oudere seizoenen. Dacht wel dat 't in een gat was ja!
Natuurlijk is hij sneller, dat is dan toch eerlijk?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef Angelof9 het volgende:
Natuurlijk was hij sneller, hij is een man en Tanja is draadmager. Dus als ze 1 op 1 tegen elkaar hadden gemoeten zou dat totaal niet eerlijk zijn geweest. Bovendien, als Esther de 1ste ronde had gewonnen, zou de regel hetzelfde zijn geweest, dus het heeft niets met Tanja persoonlijk te maken.
En zoals Jochem zei, als ze allebei hun tijd uit de eerste ronde hadden ge-evenaard, zouden ze tegelijkertijd ge-eindigd zijn. Het was dus wel eerlijk en Niko moet niet zeuren.
Waarom eerst 2 ploegen maken denk je?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
...
Ze zou verliezen en dat is niet eerlijk want hij is beter, dus doen we er maar het verschil in de tijd bij als voorsprong![]()
![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef Angelof9 het volgende:
Ivm de proeven van vroeger bv; aan het balkje hangen.quote:
Coopertest ≠ Expeditie Robinson.quote:Op zaterdag 12 november 2011 03:28 schreef Musti het volgende:
Ik veronderstel nu dat je de coopertest niet kent!
Dan heb je de laatste jaren niet goed opgelet. Eten of hotel was een eenmalig event voor 1 of 2 mensen. Nu is het elke keer prijs.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:02 schreef Injetta het volgende:
Er zijn toch altijd beloningen geweest met 'luxe' en lekker eten.
Zelfs een nacht in een 5 sterrenhotel is al een paar keer voorbijgekomen.
Slapen in een hemelbed met champagne en van alles erop en eraan.
Ook wel een paar keer de hele groep die eten en drank kreeg. Er zijn zelfs familieleden overgevlogen voor contact. Dus het beeld dat het voorheen harder was, is volgens mij echt niet waar. Het was nieuw en we zijn er inmiddels aan gewend.
Ik vind het dit jaar juist behoorlijk magertjes. Ze hebben echt nauwelijks te eten. Ik vind de mensen extreem vermagerd in vergelijking met andere seizoenen.
Ik heb helemaal niet het idee dat het dit jaar anders dan andere jaren milder, luxer of wat dan ook is.
Het is wat tam omdat de mensen op de een of andere manier niet echt heel uitgesproken zijn en niet al te heftig tegen elkaar. Ook al is er wat verontwaardiging etc. Ze zijn toch nog behoorlijk aardig en ingehouden.
Ik denk dat er een soort van verzadiging optreedt. Alles is al een keer langs geweest in al die jaren.
Stelen van de cameramensen of van elkaar (denk aan ooit het bananenincident), ruzies, verbondjes sluiten, verraad, dieren vangen en doden, afvallers op een andere plek, gruwelijk eten, contact met thuis, uithoudingsproeven. Etc.
Zowel voor de deelnemers en de kijkers raken we niet meer zo geschokt van iets omdat het niet meer echt nieuw en onverwachts is.
De opwinding van de eerste seizoenen krijg je volgens mij nooit meer terug....
Die finale is toch niet weer zo'n lame liveshow in Panama Amsterdam hoop ik? Dat was saaaaaaaaaai vorig jaar...quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:38 schreef Darkestrah het volgende:
Er zal toch eigenlijk wel een team van ER/RTL op internet nagaan hoe mensen dit jaar ervaren?
Nu is alles natuurlijk al opgenomen dus hier moeten we het mee doen, maar hier staat soms toch wel goede feedback voor volgend jaar.
Waarschijnlijk gaan ze dat overigens in de laatste live-uitzending mooi verwoorden als "Het was weer een spraakmakend jaar!"
Ja nu is hij immers de A dan wil je dat welquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:53 schreef Gert het volgende:
Ongelooflijk dat Nico nog op sympathie kan rekenen. Diens ware aard is toch wel boven gekomen nu. Een leugenachtige, nare, egocentrische intrigant. Ik kan me nog herinneren dat hij met zijn maatje Kobe juist wèl de sterkste kandidaten het eerst wilde laten wegstemmen. En dan nu ineens zo groots doen over een A-finale.
Met Nico gebeurt er tenminste nog wat. En Nico doet het, in tegenstelling tot Kobe, wel heel goed in de proeven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:53 schreef Gert het volgende:
Ongelooflijk dat Nico nog op sympathie kan rekenen. Diens ware aard is toch wel boven gekomen nu. Een leugenachtige, nare, egocentrische intrigant. Ik kan me nog herinneren dat hij met zijn maatje Kobe juist wèl de sterkste kandidaten het eerst wilde laten wegstemmen. En dan nu ineens zo groots doen over een A-finale.
Laat 'm lekker voor de spiegel gaan staan. Trekken, gelijk een sigaret.
Da's waar. Het is ook wel een goeie deelnemer voor het programma. Vind het alleen een zeer onprettig mens.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Met Nico gebeurt er tenminste nog wat. En Nico doet het, in tegenstelling tot Kobe, wel heel goed in de proeven.
Eens.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:07 schreef Redefine het volgende:
En ik vind het bijzonder dom dat je sterke drank gaat drinken tijdens de expeditie. Niet echt ideaal voor je lichaam in die conditie.
Inderdaad. Als het nou om gewichtheffen ging, was het een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:03 schreef Redefine het volgende:
Zit nu de herhaling te kijken. Vind het bij deze proef toch wel onzin dat mannen en vrouwen niet net zo snel zouden kunnen zijn. Het is vooral behendigheid en een heel klein beetje kracht.
Verder heeft Niko tot het uiterste moeten gaan om te winnen van Patrick. Dus die tijd stond veel scherper dan die van Tanja. En ook nog eens meer energie over.
Ik vond Niko ook erg overdreven reageren. En dat is nog één ding, maar om er dan zo hypocriet over te doen vind ik erg jammer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:14 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreselijke, nare, enge, valse vent is die Niko![]()
Walgelijk mannetje!
Precies. Bovendien hoefde Tanja niet voluit te gaan omdat Esther er helemaal niets van bakte. Dit in tegenstelling tot Niko, die aan een nek-aan-nek race bezig was met Patrick en Jochem.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:03 schreef Redefine het volgende:
Zit nu de herhaling te kijken. Vind het bij deze proef toch wel onzin dat mannen en vrouwen niet net zo snel zouden kunnen zijn. Het is vooral behendigheid en een heel klein beetje kracht.
Verder heeft Niko tot het uiterste moeten gaan om te winnen van Patrick. Dus die tijd stond veel scherper dan die van Tanja. En ook nog eens meer energie over.
En ik verwacht dat zowel zij als Niko volgende week nog wel overleven. Want beiden hebben wel mensen die ze kunnen beïnvloeden. Bovendien wordt de stemming toch steeds beïnvloed door de zwarte stem en meer nog door wie samen op de eilanden zitten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het nou om gewichtheffen ging, was het een heel ander verhaal.
Tanja móet blijkbaar blijven.
Waarbij Esther er ook nog eens zomaar uit ligt, omdat ze wat foutjes maakte bij de proef. Je wint dus niet en bent daarmee gelijk de klos.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:46 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Precies. Bovendien hoefde Tanja niet voluit te gaan omdat Esther er helemaal niets van bakte. Dit in tegenstelling tot Niko, die aan een nek-aan-nek race bezig was met Patrick en Jochem.
Gewoon een grote blunder van de organisatie hoor.
Een avondje ontspannen gezelligheid met een paar drankjes erbij is juist prima in zulke omstandigheden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:07 schreef Redefine het volgende:
En ik vind het bijzonder dom dat je sterke drank gaat drinken tijdens de expeditie. Niet echt ideaal voor je lichaam in die conditie.
Dat vond ik ook echt lullig.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarbij Esther er ook nog eens zomaar uit ligt, omdat ze wat foutjes maakte bij de proef. Je wint dus niet en bent daarmee gelijk de klos.
Wie er won, en hoezeer daarbij voluit gegaan moest worden, had op zich niets te maken met de opzet. Want die stond van tevoren al vast.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:46 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Precies. Bovendien hoefde Tanja niet voluit te gaan omdat Esther er helemaal niets van bakte. Dit in tegenstelling tot Niko, die aan een nek-aan-nek race bezig was met Patrick en Jochem.
En toch was ze in de finale tegen Niko vrijwel een halve minuut sneller dan dat ze in de eerste ronde tegen Esther was.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie er won, en hoezeer daarbij voluit gegaan moest worden, had op zich niets te maken met de opzet. Want die stond van tevoren al vast.
En ik ben het niet met je eens dat Tanja het rustiger aan kon doen. Ze is 100% voluit gegaan en kwam gesloopt aan.
Tanja is er twee keer 100% voor gegaan. Misschien zat er tegen Nico nog wat extra pit in d'r lijf vanwege zijn onoprechte "open kaart spelen", dat kan. Maar zeker die laatste minuut van de finale was de druk totaal weg omdat Nico er niet meer in geloofde. Je hoort Esther nog hard roepen: "Niet opgeven Nico, kom op man! Wat is dit nou!" Tanja had toen heel kalm naar de finish kunnen kuieren. Ze was echter zo gefocused dat ze tot het eind toe voluit ging.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:57 schreef Redefine het volgende:
In de eerste ronde liet Esther teveel steken vallen om Tanja onder druk te zetten. Ze had toen sneller gekund, dat zie je inderdaad aan de finale tijd als ze wel de druk heeft van Niko.
Tuurlijk. Weet niet of je mij ook bedoelt, maar ik zei al dat het een goede deelnemer is voor dit spel. En hij weet van aanpakken, wint vaak proeven. Maar daarom mag ik het nog wel een misselijk mannetje vinden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:30 schreef Geo3kant het volgende:
Niko speelt tenminste het spel.. wat een gejank hier allemaal oh hij doet gemeen oh hij zegt nu dit..
Wees blij dat Niko er nog is anders was het helemaal geen zak aan.
Niko's reactie was absoluut belachelijk. Sowieso kwam hij weer met een opmerking dat Tanja beledigd zou zijn, omdat hij haar complot heeft opgebiecht. Dat is natuurlijk bullshit, want hij heeft er zelf een complot van gemaakt. Het is volkomen logisch dat Tanja hem niet vertrouwd. Dat zou ik ook niet doen als iemand mij wat in de schoenen wil schuiven. Dat Tanja vervolgens de sterke spelers eruit wil gaan spelen vind ik dan weer erg jammer. Zeker omdat Tanja, buiten de grot gewoon een hele matige deelnemer is.quote:Op zaterdag 12 november 2011 21:31 schreef Jabberwocky het volgende:
Ik snap ook de nijd over deze proef niet zo, met het tijdsverschil was het in principe exact aan elkaar gewaagd, maar Niko had er niet echt zin in. Ik vond die opmerking over 'doodtrappen gelijk een sigaret' wel een beetje jammer, ik had juist sinds de samensmelting wat meer sympathie voor 'm.
Als ie eruit vliegt is het echter wel jammer want met de rest maak je geen tv. En met al die prijzen ook niet, ik weet niet wat er in de redactie om is gegaan toen ze dit allemaal bedachten.
Jochem vs Niko als finale lijkt me nu wel een mooie.
Maar Nicolas blijft de echte Robinson.
Het had eerlijker c.q. scherper afgesteld gekund, mee eens.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:13 schreef Redefine het volgende:
[...]
Maar er zijn wel degelijk gronden voor het niet eerlijk noemen van de opdracht. Zoiets kan alleen als je iedereen gewoon lost timed. Bij de mannen was het een echte strijd, waardoor er een snellere tijd uit gekomen is, dan als ze afzonderlijk de baan hadden afgelegd. Terwijl bij de vrouwen de strijd al lang gestreden was voor het einde. Daardoor is die tijd helemaal niet zo scherp. Vandaar ook dat Tanja een stuk sneller was in de finale. Verder heeft Tanja veel langer op adem kunnen komen.
Het spel had dus wel eerlijk kunnen zijn, maar dan had in de voorronde er gewoon geklokt moeten worden.
Ja, maar daar neemt de redactie het niet zo nauw mee. Dat zie je al aan hoe makkelijk je als vrouw deze keer een zwarte stem kon krijgen (oke je kon natuurlijk ook makkelijk winnen, maar de zwarte stem is van erg grote invloed). En vorige week al met die balletjes, dat je toen al als het ware op iemand kon stemmen. Waardoor Jochem dus ook gewoon een zwarte stem kreeg.quote:Op zaterdag 12 november 2011 22:29 schreef Gert het volgende:
[..]
Het had eerlijker c.q. scherper afgesteld gekund, mee eens.
Ze zei toch anders dat ze Niko minder vertrouwden doordat hij hun plannetje had uitgelegd dus...quote:Op dinsdag 15 november 2011 18:29 schreef Aoibhin het volgende:
Het was in principe inderdaad sympathiek geweest van Tanja als ze Niko had meegenomen naar winnaarseiland; niet alleen doordat hij de week daarvoor zijn plaats had afgestaan, maar ook omdat hij tweede werd in de proef. Echter kan iedereen nu wel roepen dat het zo nobel van hem was om zijn plaats af te staan; hij heeft haar in de tussentijd toen zij op winnaarseiland zat wel mooi een rotstreek geleverd door te doen alsof zij en Esther een complot hadden dat helemaal niet bestond. En dan zichzelf voordoen als de goedzak die het allemaal eerlijk wil opbiechten, terwijl er helemaal geen complot was. Ik kan me goed voorstellen dat Tanja klaar met hem is. Niet dat zij zo'n lieverdje is, maar ik vind haar acties wél logisch. Niko zit al vanaf het begin te kloten met allemaal lullige complotjes die continu mislukken en ligt wel te schreeuwen en te brullen als hij even niet in het middelpunt staat of als iets niet gaat zoals hij het wil. Dan kunnen er wel dingen gezegd worden als 'hij speelt het spel tenminste', maar dat dat doet iedereen op hun eigen manier; dat hij het een stuk smeriger speelt wil niet zeggen dat hij het beter speelt. Sterker nog; tot nu toe zijn al zijn complotten mislukt, dat noem ik niet het spel goed spelen![]()
Hij is goed in proeven en het zou idd nogal saai zijn zonder hem, dus van mij mag hij nog even blijven. Alleen gun ik het hem totaal niet met zijn "ik ben zo eerlijk" terwijl het de grootste gluiperd is van het hele stel.
Het ging er niet zozeer om dat hij gezegd had op wie zij ging stemmen. Maar wel dat hij de anderen had wijsgemaakt dat het een complot was. Feitelijk heeft hij Esther en Tanja proberen zwart te maken. Dan vind ik het niet zo heel vreemd dat ze hem niet meer vertrouwen.quote:Op dinsdag 15 november 2011 20:57 schreef Sasman het volgende:
[..]
Ze zei toch anders dat ze Niko minder vertrouwden doordat hij hun plannetje had uitgelegd dus...
Plus het feit dat Tanja en Esther 1 kans op 2 hadden om een zwarte stem te krijgen en de mannen maar 1/4... de proef is niet volledig uitgedacht m.i.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:57 schreef Redefine het volgende:
In de eerste ronde liet Esther teveel steken vallen om Tanja onder druk te zetten. Ze had toen sneller gekund, dat zie je inderdaad aan de finale tijd als ze wel de druk heeft van Niko.
Als Niko alleen tegen Sascha had gestreden was zijn tijd langzamer geweest en was het verschil kleiner. Eigenlijk werkt dat met je eigen tijd evenaren alleen eerlijk als ze zelf een tijd hadden moeten neerzetten ipv tegen elkaar strijden.
A en B finale heeft niks met hun bekendheid te maken maar met hun kracht en atletisch vermogen.. Hij wil strijden tegen de sterkste, niet een finale tegen een Anne en Lauretta.quote:Op woensdag 16 november 2011 07:58 schreef Marie30 het volgende:
[..]
Plus het feit dat Tanja en Esther 1 kans op 2 hadden om een zwarte stem te krijgen en de mannen maar 1/4... de proef is niet volledig uitgedacht m.i.
En die Niko met zijn A en B finale.Wie is hij om dat te bepalen?
Als hij dan toch zo graag mensen in categorieën wil verdelen; als je ze naast elkaar zet is Tanja een A-bekendheid in België en hij mag blij zijn als hij al een B-bekendheid genoemd zou worden....
![]()
Ik hoorde hem anders niet over een A-finale spreken toen hij samen met Kobe, Jochem eruit wilde werken. En hij was vast niet in de overtuiging dat Jochem zwakker was dan Anne.quote:Op woensdag 16 november 2011 10:15 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
A en B finale heeft niks met hun bekendheid te maken maar met hun kracht en atletisch vermogen.. Hij wil strijden tegen de sterkste, niet een finale tegen een Anne en Lauretta.
Dan moet hij nu niet zeuren over een a- en b-finale. Dan moet hij gewoon zeggen dat hij wil bepalen wie er uit moet en de rest gewoon naar hem moet luisteren.quote:Op woensdag 16 november 2011 18:44 schreef tony_clifton- het volgende:
Op dat punt was Jochem wel sterk, maar ook weinig sociaal en dat was de reden. Nu hebben ze Jochem leren appreciëren omwille van het feit dat hij ook eerlijk en oprecht is.
Dat A finale gedoe doet een beetje denken aan Hans en Yin die op HiuKwan afgaven dat ze onterecht zo ver was gekomen en niet in een sterke finale hoorde, maar wel zelf Prince en Kyra (die ze wel echte Robinons vonden) eruit hadden gewerkt.quote:Op woensdag 16 november 2011 19:14 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet hij nu niet zeuren over een a- en b-finale. Dan moet hij gewoon zeggen dat hij wil bepalen wie er uit moet en de rest gewoon naar hem moet luisteren.
En wat krijgen ze er nog hij? Mogen ze deze keer een avond tv kijken zekerquote:Op donderdag 17 november 2011 20:33 schreef Geo3kant het volgende:
Waarmee gaan ze zich deze aflevering volproppen?
Met broodjes döner.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:33 schreef Geo3kant het volgende:
Waarmee gaan ze zich deze aflevering volproppen?
Ja, maar kwil nu toch weten hoe het eindigt...quote:Op donderdag 17 november 2011 20:35 schreef Caland het volgende:
Best wel een faalseizoen dit eigenlijk.
Benieuwt hoe ze dit volgens jaar (als er al een nieuwe reeks komt) gaan overtreffen.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:35 schreef Caland het volgende:
Best wel een faalseizoen dit eigenlijk.
Vast wel jaquote:Op donderdag 17 november 2011 20:39 schreef Ties02 het volgende:
sowieso dat de productie ze dat heeft verteld
Jochem spit in zijn autisme graag het halve eiland om.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:39 schreef Ties02 het volgende:
sowieso dat de productie ze dat heeft verteld
Ja, zo meteen komen er schapen langslopen die zichzelf slachten.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:39 schreef Redefine het volgende:
En hoppa daar zijn er weer cassaves op het eiland.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, zo meteen komen er schapen langslopen die zichzelf slachten.
Mijn troll heeft gefaaldquote:Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
aardappel = patat lieve schat![]()
![]()
en gefrituurde aardappel is natuurlijk friet
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:43 schreef Darkestrah het volgende:
Haha, heel herkenbaar deze reacties vanuit de groep.
Ja inderdaad. Zo zette ik ook altijd mensen te kakken...quote:Op donderdag 17 november 2011 20:43 schreef Darkestrah het volgende:
Haha, heel herkenbaar deze reacties vanuit de groep.
Daar doe je hem alleen maar plezier meequote:Op donderdag 17 november 2011 20:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik zou hem echt heel graag zo'n casave in zn gat schoppen.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Haha ja dat vrees ik ookquote:Op donderdag 17 november 2011 20:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Daar doe je hem alleen maar plezier mee
Wel een casave met een rood randje dan he..quote:Op donderdag 17 november 2011 20:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Je rekt de grenzen wel ver opquote:Op donderdag 17 november 2011 20:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Die zijn bij hem vast al opgerekt.quote:
Hindernis baantje.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:45 schreef Crohnjurist het volgende:
Zullen we nou eindelijk eens een uithoudingsproef krijgen?
Of een eetproef (ze krijgen tenslotte nog niet genoeg te eten..)
Uithoudingsproef pleasequote:Op donderdag 17 november 2011 20:45 schreef Crohnjurist het volgende:
Zullen we nou eindelijk eens een uithoudingsproef krijgen?
Of een eetproef (ze krijgen tenslotte nog niet genoeg te eten..)
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:45 schreef sverbern het volgende:
En nu in 2 rondes spelen, eerst de dames en dan de heren
Dan wint Tanja maar krijgt ze toch een zwarte stem! JAAAA!quote:Op donderdag 17 november 2011 20:45 schreef sverbern het volgende:
En nu in 2 rondes spelen, eerst de dames en dan de heren
egel!quote:Op donderdag 17 november 2011 20:45 schreef SuperPoekie het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar is expeditie robinson een verfilming van dit boek.
Het zijn wel VIPS hèquote:Op donderdag 17 november 2011 20:47 schreef Geo3kant het volgende:
Dit is gewoon een recreatie kamp man ..af en toe een leuke activiteit doen en daarna je zelf vol proppen bij de barbecue..
Dit.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:47 schreef Geo3kant het volgende:
Dit is gewoon een recreatie kamp man ..af en toe een leuke activiteit doen en daarna je zelf vol proppen bij de barbecue..
Vorig seizoen was anders wel leuk.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Uberhaupt al sinds ze 'VIPS' op die eilanden gemikt hebben.
En een bak en een wending en iiiiten, veel iiiiten.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ving iets op over sticks en een emmer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
http://www.youtube.com/user/Hiddenldol#g/pquote:Op donderdag 17 november 2011 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit.
Ik ga ook maar eens een paar seizoenen survivor naar beneden laden. Dit gaat nergens meer over
Welk seizoen is een goeie?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/Hiddenldol#g/p
Staan gewoon op youtube.
Zeker als er mensen door niezen uitgeschakeld wordenquote:Op donderdag 17 november 2011 20:50 schreef Ties02 het volgende:
less is more, ze moeten gewoon uithoudingsproeven doen, lekker makkelijk en vermakend om naar te kijken
Gewoon twee proeven per aflevering, zoals vroeger. Een immuniteits- en een eet/luxe proef.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:50 schreef Ties02 het volgende:
less is more, ze moeten gewoon uithoudingsproeven doen, lekker makkelijk en vermakend om naar te kijken
Sugarquote:Op donderdag 17 november 2011 20:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zeker als er mensen door niezen uitgeschakeld worden
1 is al goed gewoon. En bij latere seizoenen komen eerdere deelnemers terug soms, dus als je ze dan niet kent is dat wel jammer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah nice, op YTquote:Op donderdag 17 november 2011 20:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/Hiddenldol#g/p
Staan gewoon op youtube.
VIPS? moet ik deze deelnemers kennen dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:48 schreef S0nic het volgende:
[..]
Het zijn wel VIPS hèAnders deed er waarschijnlijk helemaal niemand meer mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |