Coopertest ≠ Expeditie Robinson.quote:Op zaterdag 12 november 2011 03:28 schreef Musti het volgende:
Ik veronderstel nu dat je de coopertest niet kent!
Dan heb je de laatste jaren niet goed opgelet. Eten of hotel was een eenmalig event voor 1 of 2 mensen. Nu is het elke keer prijs.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:02 schreef Injetta het volgende:
Er zijn toch altijd beloningen geweest met 'luxe' en lekker eten.
Zelfs een nacht in een 5 sterrenhotel is al een paar keer voorbijgekomen.
Slapen in een hemelbed met champagne en van alles erop en eraan.
Ook wel een paar keer de hele groep die eten en drank kreeg. Er zijn zelfs familieleden overgevlogen voor contact. Dus het beeld dat het voorheen harder was, is volgens mij echt niet waar. Het was nieuw en we zijn er inmiddels aan gewend.
Ik vind het dit jaar juist behoorlijk magertjes. Ze hebben echt nauwelijks te eten. Ik vind de mensen extreem vermagerd in vergelijking met andere seizoenen.
Ik heb helemaal niet het idee dat het dit jaar anders dan andere jaren milder, luxer of wat dan ook is.
Het is wat tam omdat de mensen op de een of andere manier niet echt heel uitgesproken zijn en niet al te heftig tegen elkaar. Ook al is er wat verontwaardiging etc. Ze zijn toch nog behoorlijk aardig en ingehouden.
Ik denk dat er een soort van verzadiging optreedt. Alles is al een keer langs geweest in al die jaren.
Stelen van de cameramensen of van elkaar (denk aan ooit het bananenincident), ruzies, verbondjes sluiten, verraad, dieren vangen en doden, afvallers op een andere plek, gruwelijk eten, contact met thuis, uithoudingsproeven. Etc.
Zowel voor de deelnemers en de kijkers raken we niet meer zo geschokt van iets omdat het niet meer echt nieuw en onverwachts is.
De opwinding van de eerste seizoenen krijg je volgens mij nooit meer terug....
Die finale is toch niet weer zo'n lame liveshow in Panama Amsterdam hoop ik? Dat was saaaaaaaaaai vorig jaar...quote:Op zaterdag 12 november 2011 08:38 schreef Darkestrah het volgende:
Er zal toch eigenlijk wel een team van ER/RTL op internet nagaan hoe mensen dit jaar ervaren?
Nu is alles natuurlijk al opgenomen dus hier moeten we het mee doen, maar hier staat soms toch wel goede feedback voor volgend jaar.
Waarschijnlijk gaan ze dat overigens in de laatste live-uitzending mooi verwoorden als "Het was weer een spraakmakend jaar!"
Ja nu is hij immers de A dan wil je dat welquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:53 schreef Gert het volgende:
Ongelooflijk dat Nico nog op sympathie kan rekenen. Diens ware aard is toch wel boven gekomen nu. Een leugenachtige, nare, egocentrische intrigant. Ik kan me nog herinneren dat hij met zijn maatje Kobe juist wèl de sterkste kandidaten het eerst wilde laten wegstemmen. En dan nu ineens zo groots doen over een A-finale.
Met Nico gebeurt er tenminste nog wat. En Nico doet het, in tegenstelling tot Kobe, wel heel goed in de proeven.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:53 schreef Gert het volgende:
Ongelooflijk dat Nico nog op sympathie kan rekenen. Diens ware aard is toch wel boven gekomen nu. Een leugenachtige, nare, egocentrische intrigant. Ik kan me nog herinneren dat hij met zijn maatje Kobe juist wèl de sterkste kandidaten het eerst wilde laten wegstemmen. En dan nu ineens zo groots doen over een A-finale.
Laat 'm lekker voor de spiegel gaan staan. Trekken, gelijk een sigaret.
Da's waar. Het is ook wel een goeie deelnemer voor het programma. Vind het alleen een zeer onprettig mens.quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:18 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Met Nico gebeurt er tenminste nog wat. En Nico doet het, in tegenstelling tot Kobe, wel heel goed in de proeven.
Eens.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:07 schreef Redefine het volgende:
En ik vind het bijzonder dom dat je sterke drank gaat drinken tijdens de expeditie. Niet echt ideaal voor je lichaam in die conditie.
Inderdaad. Als het nou om gewichtheffen ging, was het een heel ander verhaal.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:03 schreef Redefine het volgende:
Zit nu de herhaling te kijken. Vind het bij deze proef toch wel onzin dat mannen en vrouwen niet net zo snel zouden kunnen zijn. Het is vooral behendigheid en een heel klein beetje kracht.
Verder heeft Niko tot het uiterste moeten gaan om te winnen van Patrick. Dus die tijd stond veel scherper dan die van Tanja. En ook nog eens meer energie over.
Ik vond Niko ook erg overdreven reageren. En dat is nog één ding, maar om er dan zo hypocriet over te doen vind ik erg jammer.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:14 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreselijke, nare, enge, valse vent is die Niko![]()
Walgelijk mannetje!
Precies. Bovendien hoefde Tanja niet voluit te gaan omdat Esther er helemaal niets van bakte. Dit in tegenstelling tot Niko, die aan een nek-aan-nek race bezig was met Patrick en Jochem.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:03 schreef Redefine het volgende:
Zit nu de herhaling te kijken. Vind het bij deze proef toch wel onzin dat mannen en vrouwen niet net zo snel zouden kunnen zijn. Het is vooral behendigheid en een heel klein beetje kracht.
Verder heeft Niko tot het uiterste moeten gaan om te winnen van Patrick. Dus die tijd stond veel scherper dan die van Tanja. En ook nog eens meer energie over.
En ik verwacht dat zowel zij als Niko volgende week nog wel overleven. Want beiden hebben wel mensen die ze kunnen beïnvloeden. Bovendien wordt de stemming toch steeds beïnvloed door de zwarte stem en meer nog door wie samen op de eilanden zitten.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:36 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
Inderdaad. Als het nou om gewichtheffen ging, was het een heel ander verhaal.
Tanja móet blijkbaar blijven.
Waarbij Esther er ook nog eens zomaar uit ligt, omdat ze wat foutjes maakte bij de proef. Je wint dus niet en bent daarmee gelijk de klos.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:46 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Precies. Bovendien hoefde Tanja niet voluit te gaan omdat Esther er helemaal niets van bakte. Dit in tegenstelling tot Niko, die aan een nek-aan-nek race bezig was met Patrick en Jochem.
Gewoon een grote blunder van de organisatie hoor.
Een avondje ontspannen gezelligheid met een paar drankjes erbij is juist prima in zulke omstandigheden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:07 schreef Redefine het volgende:
En ik vind het bijzonder dom dat je sterke drank gaat drinken tijdens de expeditie. Niet echt ideaal voor je lichaam in die conditie.
Dat vond ik ook echt lullig.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:51 schreef Redefine het volgende:
[..]
Waarbij Esther er ook nog eens zomaar uit ligt, omdat ze wat foutjes maakte bij de proef. Je wint dus niet en bent daarmee gelijk de klos.
Wie er won, en hoezeer daarbij voluit gegaan moest worden, had op zich niets te maken met de opzet. Want die stond van tevoren al vast.quote:Op zaterdag 12 november 2011 19:46 schreef Nickske1912 het volgende:
[..]
Precies. Bovendien hoefde Tanja niet voluit te gaan omdat Esther er helemaal niets van bakte. Dit in tegenstelling tot Niko, die aan een nek-aan-nek race bezig was met Patrick en Jochem.
En toch was ze in de finale tegen Niko vrijwel een halve minuut sneller dan dat ze in de eerste ronde tegen Esther was.quote:Op zaterdag 12 november 2011 20:07 schreef Gert het volgende:
[..]
Wie er won, en hoezeer daarbij voluit gegaan moest worden, had op zich niets te maken met de opzet. Want die stond van tevoren al vast.
En ik ben het niet met je eens dat Tanja het rustiger aan kon doen. Ze is 100% voluit gegaan en kwam gesloopt aan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |