abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104277636
Ik veronderstel nu dat je de coopertest niet kent! :o
  zaterdag 12 november 2011 @ 03:33:31 #127
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104277655
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 03:28 schreef Musti het volgende:
Ik veronderstel nu dat je de coopertest niet kent! :o
Coopertest ≠ Expeditie Robinson.
Als ze proeven op deze manier gaan doen, moeten ze maar een manneneditie en een vrouweneditie maken.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_104277740
'k Snap je wel, maar dan zouden er NU enkel mannen overblijven.
Ze moeten het ook wel wat leuk/spannend maken voor de kijkers. Er valt niet zo heel veel te beleven dus maken ze een "twist " in de games.
Zo zijn er proeven die meer door vrouwen gewonnen worden, dan door mannen en omgekeerd. Maak je niet druk Ik wil alleen maar zeggen dat ze de proeven wat aanpassen om het "evenwicht" te behouden. Tegenwoordig moeten regisseurs of whatever met alles rekening houden om alles in balans te houden. 8)7
  zaterdag 12 november 2011 @ 08:19:04 #129
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_104278259
Van wat ik zo hoor is wat ze nu gedaan hebben is het niet zo vreemd. Het is een vrij normale manier om mannen en vrouwen eerlijker tegen elkaar te laten strijden. Maar hier zit toch wel een behoorlijke ongelijkheid in, omdat een minuut verschil op nog geen vijf minuten bizar groot is. Zoiets kan alleen maar goed werken op tijden boven de tien minuten en eigenlijk zelfs nog hoger.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
pi_104278298
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:02 schreef Injetta het volgende:
Er zijn toch altijd beloningen geweest met 'luxe' en lekker eten.
Zelfs een nacht in een 5 sterrenhotel is al een paar keer voorbijgekomen.
Slapen in een hemelbed met champagne en van alles erop en eraan.

Ook wel een paar keer de hele groep die eten en drank kreeg. Er zijn zelfs familieleden overgevlogen voor contact. Dus het beeld dat het voorheen harder was, is volgens mij echt niet waar. Het was nieuw en we zijn er inmiddels aan gewend.

Ik vind het dit jaar juist behoorlijk magertjes. Ze hebben echt nauwelijks te eten. Ik vind de mensen extreem vermagerd in vergelijking met andere seizoenen.

Ik heb helemaal niet het idee dat het dit jaar anders dan andere jaren milder, luxer of wat dan ook is.
Het is wat tam omdat de mensen op de een of andere manier niet echt heel uitgesproken zijn en niet al te heftig tegen elkaar. Ook al is er wat verontwaardiging etc. Ze zijn toch nog behoorlijk aardig en ingehouden.

Ik denk dat er een soort van verzadiging optreedt. Alles is al een keer langs geweest in al die jaren.
Stelen van de cameramensen of van elkaar (denk aan ooit het bananenincident), ruzies, verbondjes sluiten, verraad, dieren vangen en doden, afvallers op een andere plek, gruwelijk eten, contact met thuis, uithoudingsproeven. Etc.
Zowel voor de deelnemers en de kijkers raken we niet meer zo geschokt van iets omdat het niet meer echt nieuw en onverwachts is.

De opwinding van de eerste seizoenen krijg je volgens mij nooit meer terug....
Dan heb je de laatste jaren niet goed opgelet. Eten of hotel was een eenmalig event voor 1 of 2 mensen. Nu is het elke keer prijs.

Dat seizoen met Hans en Yin hadden ze echt niets te eten en lagen ze onder een netje ophet strand. Zoals gezegd, het verblijf was ook nog eens veel langer..
  zaterdag 12 november 2011 @ 08:38:34 #131
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_104278344
Er zal toch eigenlijk wel een team van ER/RTL op internet nagaan hoe mensen dit jaar ervaren?
Nu is alles natuurlijk al opgenomen dus hier moeten we het mee doen, maar hier staat soms toch wel goede feedback voor volgend jaar.
Waarschijnlijk gaan ze dat overigens in de laatste live-uitzending mooi verwoorden als "Het was weer een spraakmakend jaar!" :Z
  zaterdag 12 november 2011 @ 12:44:31 #132
109485 Sirolf
001100110100011001001101
pi_104282248
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 08:38 schreef Darkestrah het volgende:
Er zal toch eigenlijk wel een team van ER/RTL op internet nagaan hoe mensen dit jaar ervaren?
Nu is alles natuurlijk al opgenomen dus hier moeten we het mee doen, maar hier staat soms toch wel goede feedback voor volgend jaar.
Waarschijnlijk gaan ze dat overigens in de laatste live-uitzending mooi verwoorden als "Het was weer een spraakmakend jaar!" :Z
Die finale is toch niet weer zo'n lame liveshow in Panama Amsterdam hoop ik? Dat was saaaaaaaaaai vorig jaar...
  Moderator zaterdag 12 november 2011 @ 12:53:54 #133
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_104282615
Ongelooflijk dat Nico nog op sympathie kan rekenen. Diens ware aard is toch wel boven gekomen nu. Een leugenachtige, nare, egocentrische intrigant. Ik kan me nog herinneren dat hij met zijn maatje Kobe juist wèl de sterkste kandidaten het eerst wilde laten wegstemmen. En dan nu ineens zo groots doen over een A-finale. :')
Laat 'm lekker voor de spiegel gaan staan. Trekken, gelijk een sigaret.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
pi_104282684
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:53 schreef Gert het volgende:
Ongelooflijk dat Nico nog op sympathie kan rekenen. Diens ware aard is toch wel boven gekomen nu. Een leugenachtige, nare, egocentrische intrigant. Ik kan me nog herinneren dat hij met zijn maatje Kobe juist wèl de sterkste kandidaten het eerst wilde laten wegstemmen. En dan nu ineens zo groots doen over een A-finale. :')
Ja nu is hij immers de A dan wil je dat wel :P
  zaterdag 12 november 2011 @ 15:18:57 #135
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104286432
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 12:53 schreef Gert het volgende:
Laat 'm lekker voor de spiegel gaan staan. Trekken, gelijk een sigaret.
Met Nico gebeurt er tenminste nog wat. En Nico doet het, in tegenstelling tot Kobe, wel heel goed in de proeven.
  Moderator zaterdag 12 november 2011 @ 16:30:34 #136
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_104288197
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2011 15:18 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Met Nico gebeurt er tenminste nog wat. En Nico doet het, in tegenstelling tot Kobe, wel heel goed in de proeven.
Da's waar. Het is ook wel een goeie deelnemer voor het programma. Vind het alleen een zeer onprettig mens.
"Nederlanders koesteren hun zelfoverschatting, terwijl ze hun gebrek aan beschaving en bescheidenheid als assertiviteit vieren."
  zaterdag 12 november 2011 @ 19:03:29 #137
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_104292124
Zit nu de herhaling te kijken. Vind het bij deze proef toch wel onzin dat mannen en vrouwen niet net zo snel zouden kunnen zijn. Het is vooral behendigheid en een heel klein beetje kracht.

Verder heeft Niko tot het uiterste moeten gaan om te winnen van Patrick. Dus die tijd stond veel scherper dan die van Tanja. En ook nog eens meer energie over.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
  zaterdag 12 november 2011 @ 19:07:48 #138
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_104292255
Die reactie van Niko is dan weer zwaar overtrokken. En hij krijgt nog gelijk ook van Esther en Sascha.

En de prijs is weer eens veel te groot. Luxe op winnaarseiland en dat eten en de bitterballen en eten kopen. Waarom niet alleen dat Hollandse/Belgische eten.

En ik vind het bijzonder dom dat je sterke drank gaat drinken tijdens de expeditie. Niet echt ideaal voor je lichaam in die conditie.
  zaterdag 12 november 2011 @ 19:14:12 #139
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_104292448
Wat een vreselijke, nare, enge, valse vent is die Niko :r
Walgelijk mannetje!
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_104293017
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:07 schreef Redefine het volgende:

En ik vind het bijzonder dom dat je sterke drank gaat drinken tijdens de expeditie. Niet echt ideaal voor je lichaam in die conditie.
Eens.
  zaterdag 12 november 2011 @ 19:36:01 #141
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104293155
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:03 schreef Redefine het volgende:
Zit nu de herhaling te kijken. Vind het bij deze proef toch wel onzin dat mannen en vrouwen niet net zo snel zouden kunnen zijn. Het is vooral behendigheid en een heel klein beetje kracht.

Verder heeft Niko tot het uiterste moeten gaan om te winnen van Patrick. Dus die tijd stond veel scherper dan die van Tanja. En ook nog eens meer energie over.
Inderdaad. Als het nou om gewichtheffen ging, was het een heel ander verhaal.

Tanja móet blijkbaar blijven.
  zaterdag 12 november 2011 @ 19:39:03 #142
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_104293250
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:14 schreef mazaru het volgende:
Wat een vreselijke, nare, enge, valse vent is die Niko :r
Walgelijk mannetje!
Ik vond Niko ook erg overdreven reageren. En dat is nog één ding, maar om er dan zo hypocriet over te doen vind ik erg jammer.

Eigenlijke is hij de enige die nog echt een Robinson zou kunnen zijn. Maar een echte Robinson is voor mij niet iemand die het hele spel al zo hypocriet doet.
pi_104293469
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:03 schreef Redefine het volgende:

Precies. Bovendien hoefde Tanja niet voluit te gaan omdat Esther er helemaal niets van bakte. Dit in tegenstelling tot Niko, die aan een nek-aan-nek race bezig was met Patrick en Jochem.

Gewoon een grote blunder van de organisatie hoor.
  zaterdag 12 november 2011 @ 19:46:44 #144
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_104293504
quote:
2s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:36 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

Inderdaad. Als het nou om gewichtheffen ging, was het een heel ander verhaal.

Tanja móet blijkbaar blijven.
En ik verwacht dat zowel zij als Niko volgende week nog wel overleven. Want beiden hebben wel mensen die ze kunnen beïnvloeden. Bovendien wordt de stemming toch steeds beïnvloed door de zwarte stem en meer nog door wie samen op de eilanden zitten.
  zaterdag 12 november 2011 @ 19:51:34 #145
350717 Redefine
Ignorance is bliss
pi_104293655
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:46 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Precies. Bovendien hoefde Tanja niet voluit te gaan omdat Esther er helemaal niets van bakte. Dit in tegenstelling tot Niko, die aan een nek-aan-nek race bezig was met Patrick en Jochem.

Gewoon een grote blunder van de organisatie hoor.
Waarbij Esther er ook nog eens zomaar uit ligt, omdat ze wat foutjes maakte bij de proef. Je wint dus niet en bent daarmee gelijk de klos.
  Moderator zaterdag 12 november 2011 @ 19:58:45 #146
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_104293895
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:07 schreef Redefine het volgende:

Een avondje ontspannen gezelligheid met een paar drankjes erbij is juist prima in zulke omstandigheden.
Het is ook weer niet zo dat ze zich tot kotsen toe lam gezopen hebben.
  zaterdag 12 november 2011 @ 20:00:49 #147
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104293959
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:51 schreef Redefine het volgende:

[..]

Waarbij Esther er ook nog eens zomaar uit ligt, omdat ze wat foutjes maakte bij de proef. Je wint dus niet en bent daarmee gelijk de klos.
Dat vond ik ook echt lullig.
Esther heeft het altijd beter gedaan in de proeven dan Tanja, ze loopt één keer te prutsen en ze ligt er meteen uit ...
  Moderator zaterdag 12 november 2011 @ 20:07:01 #148
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_104294166
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 19:46 schreef Nickske1912 het volgende:

[..]

Wie er won, en hoezeer daarbij voluit gegaan moest worden, had op zich niets te maken met de opzet. Want die stond van tevoren al vast.
En ik ben het niet met je eens dat Tanja het rustiger aan kon doen. Ze is 100% voluit gegaan en kwam gesloopt aan.
  zaterdag 12 november 2011 @ 20:23:57 #149
127966 Marrije
ja, met dubbel r
pi_104294793
Het enige wat ik echt wel oneerlijk vond aan die proef, was dat Tanja een pauze had gehad en Niko min of meer in één keer door moest.
pi_104294976
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 20:07 schreef Gert het volgende:

[..]

Wie er won, en hoezeer daarbij voluit gegaan moest worden, had op zich niets te maken met de opzet. Want die stond van tevoren al vast.
En ik ben het niet met je eens dat Tanja het rustiger aan kon doen. Ze is 100% voluit gegaan en kwam gesloopt aan.
En toch was ze in de finale tegen Niko vrijwel een halve minuut sneller dan dat ze in de eerste ronde tegen Esther was.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')