abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_104235261
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 08:24 schreef June. het volgende:
De Robinson's zijn eruit, ik vind het nu echt te saai worden. Ik stop met kijken en zie wel wie er uiteindelijk gewonnen heeft.. Volgende keer geen BN'ers please!
Volgende keer geen BN'ers please!

QFT

liever onbekenden dan allemaal van die b en c sterretjes
pi_104235314
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:34 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Bah Bah, nu heb ik echt een hekel aan Tanja. In de grot was ze tof, maar NU! Bah

Hoop echt dat Niko wint, hij is de grootste baas van allemaal, heeft tot toe elke proef gewonnen of net op het randje verloren. Daarnaast maakt hij een goede combinatie van tactisch spel, maar blijft toch redelijk eerlijk. Hij verdient het 100%. Volgende week moet hij Tanja er keihard uitstemmen.
^O^ ^O^
eens! Jochem en Sascha zijn sympathiek maar Niko speelt als enige het spel.
pi_104236142
Tja, eiegnlijk ben ik gewoon voor Sacha. Ik denk dat Niko en Tanja elkaar afslachten. Daarna is Patrick het haasje.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
  vrijdag 11 november 2011 @ 10:39:27 #104
39256 Bonobo11
Have a good time, all the time
pi_104237286
quote:
13s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Als Tanja wint, zouden ze haar het geld niet moeten geven.
Het is namelijk niet eerlijk verdiend.
quote:
18s.gif Op donderdag 10 november 2011 21:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Volgende week die aandachtshoer eruit. :r
quote:
3s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:33 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

_O-

En Tanja is echt een faalhaas. 59 seconden voorsprong krijgen, maar alsnog bijna verliezen. :')
Hoezo onverdiende immuniteit.
quote:
2s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:48 schreef Madame_Paon het volgende:

[..]

De opdracht was stukken beter (dat is ook niet zo moeilijk), maar de onverdiende winst voor Tanja verpestte alles weer. En het is net een vakantie.

[..]

Hij had alle recht om boos te zijn. Hij was veel sneller dan Tanja.
Tanja moet van de crewleden daar duidelijk blijven, al verdient ze het totaal niet.
quote:
0s.gif Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef Angelof9 het volgende:
Natuurlijk was hij sneller, hij is een man en Tanja is draadmager. Dus als ze 1 op 1 tegen elkaar hadden gemoeten zou dat totaal niet eerlijk zijn geweest. Bovendien, als Esther de 1ste ronde had gewonnen, zou de regel hetzelfde zijn geweest, dus het heeft niets met Tanja persoonlijk te maken.
En zoals Jochem zei, als ze allebei hun tijd uit de eerste ronde hadden ge-evenaard, zouden ze tegelijkertijd ge-eindigd zijn. Het was dus wel eerlijk en Niko moet niet zeuren.
Logisch ende alwaar

[ Bericht 1% gewijzigd door Netsplitter op 11-11-2011 11:38:45 ]
Feyenoord!!! * Barça
  vrijdag 11 november 2011 @ 10:45:33 #105
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_104237447
Ik had er voor gezorgt dat Nico
Nu thuis zat.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_104238715
Mensen die denken dat de proef eerlijk was door die 59 seconden vergeten alleen dat Nico alles gaf omdat hij maar vlak voor Patrick lag hij kon dus maximaal zijn eigen tijd evenaren en niet daar nog overheen. (theoretisch natuurlijk wel)
De enige manier om te winnen zou dus zijn als hij alles goed deed en Tanja trager zou zijn dan haar vorige tijd. Tanja had echter geen 'echte' concurrentie in de eerste ronde tegen Esther en kon het laatste deel van het parcours trager doen er was immers geen noodzaak meer om vol te gaan.

Nico moet later natuurlijk niet gaan janken en over menselijkheid gaan praten, dat maakt hem hypocriet en daar verliest hij teveel sympathie mee om de finale te kunnen halen.
  vrijdag 11 november 2011 @ 11:29:44 #107
345970 Doodloper
Is een hardloper.
pi_104239202
Ja, en ook zeiken op Tanja terwijl zij de proef niet heeft bedacht en uiteraard ook enkel voor winst gaat is ook niet fair.
We zullen zien, zei de blinde.
pi_104239482
quote:
7s.gif Op vrijdag 11 november 2011 11:29 schreef Doodloper het volgende:
Ja, en ook zeiken op Tanja terwijl zij de proef niet heeft bedacht en uiteraard ook enkel voor winst gaat is ook niet fair.
Ik zeg nergens dat Tanja het niet verdiende alleen wel dat deze proef nooit eerlijk ging zijn ook al maak je hem 'eerlijk'.
  vrijdag 11 november 2011 @ 11:38:57 #109
211083 Angelof9
I must go first
pi_104239536
Waar is die proef dat ze uren lang aan hun eigen gewicht moeten hangen?? Ik mis echt de échte proeven :(
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_104239887
Je kunt discussiëren over of die extra tijd eerlijk was of niet maar waar het om gaat is dat ze in de individuele fase van het spel eerlijke proeven moeten ontwerpen. Dus geen 2 rondes waarbij sommige mensen een kans van 1 op 2 hebben en andere een kans van 1 op 4. En geen bonustijd omdat vrouwen zwakker zijn dan mannen.

Uithoudingsproeven (hangen, staan, balans), behendigheidsproeven en proeven waarin kracht gecombineerd wordt met lichaamsgewicht zijn eerlijk. En natuurlijk puzzels maar die zijn weer wat saaier.

Ik vraag me trouwens af of mannen wel echt een voordeel hadden in deze proef. Mannen zijn sterker en kunnen harder rennen en zwemmen maar dat was hier niet aan de orde, het was vooral behendigheid.
pi_104240476
Er zijn toch altijd beloningen geweest met 'luxe' en lekker eten.
Zelfs een nacht in een 5 sterrenhotel is al een paar keer voorbijgekomen.
Slapen in een hemelbed met champagne en van alles erop en eraan.

Ook wel een paar keer de hele groep die eten en drank kreeg. Er zijn zelfs familieleden overgevlogen voor contact. Dus het beeld dat het voorheen harder was, is volgens mij echt niet waar. Het was nieuw en we zijn er inmiddels aan gewend.

Ik vind het dit jaar juist behoorlijk magertjes. Ze hebben echt nauwelijks te eten. Ik vind de mensen extreem vermagerd in vergelijking met andere seizoenen.

Ik heb helemaal niet het idee dat het dit jaar anders dan andere jaren milder, luxer of wat dan ook is.
Het is wat tam omdat de mensen op de een of andere manier niet echt heel uitgesproken zijn en niet al te heftig tegen elkaar. Ook al is er wat verontwaardiging etc. Ze zijn toch nog behoorlijk aardig en ingehouden.

Ik denk dat er een soort van verzadiging optreedt. Alles is al een keer langs geweest in al die jaren.
Stelen van de cameramensen of van elkaar (denk aan ooit het bananenincident), ruzies, verbondjes sluiten, verraad, dieren vangen en doden, afvallers op een andere plek, gruwelijk eten, contact met thuis, uithoudingsproeven. Etc.
Zowel voor de deelnemers en de kijkers raken we niet meer zo geschokt van iets omdat het niet meer echt nieuw en onverwachts is.

De opwinding van de eerste seizoenen krijg je volgens mij nooit meer terug....
Niets van dit alles is een wezensvreemde ontmoeting tussen een jij en een ik, zodat we nooit of te nimmer zullen weten wie die jij is en wie die ik.
pi_104241157
Mwoah ik ben het niet helemaal met je eens. Dit seizoen doen ze maar één proef per aflevering en de winnaar krijgt én eten én immuniteit én een lekkere slaapplaats én shoppen/brieven/een bad. Voorheen deden ze twee proeven: een proef voor immuniteit en een proef voor één luxeartikel. Daarnaast mag zowat het halve eiland mee naar winnaarseiland. Vroeger mocht je je prijs met hooguit één persoon delen.

De grot was een leuk idee, maar heeft compleet gefaald. Mede doordat het concept al op voorhand bekend was bij de deelnemers. Ook het feit dat ze op een luxe eiland zitten maakt het absoluut minder Robinson. Ze hoeven geen hut meer te klussen, het staat er immers al.

En dan heb ik het nog niet over de Robinson-onwaardige proeven gehad :X
quote:
Het is wat tam omdat de mensen op de een of andere manier niet echt heel uitgesproken zijn en niet al te heftig tegen elkaar. Ook al is er wat verontwaardiging etc. Ze zijn toch nog behoorlijk aardig en ingehouden.
Dat vind ik ook. Het feit dat ze BN'ers of BB'ers zijn zal wel een rol spelen. Doe mij maar weer onbekende personen.
quote:
Ik denk dat er een soort van verzadiging optreedt. Alles is al een keer langs geweest in al die jaren.
Zeker, maar ik zie toch een mate van verslapping in het programma. Het lijkt wel alsof het programma dit jaar door SBS geproduceerd wordt :P
  vrijdag 11 november 2011 @ 12:27:07 #113
211083 Angelof9
I must go first
pi_104241388
Wat ook een rol speelt, is het feit dat die BN-ers bijna maar de helft van de tijd op het eiland zijn dan de onbekenden. Die moesten volgens mij 47 dagen zitten. Dus dan gebeurt er ook meer.
You sign it Captain Sharon Fucking Raydor and you go home
pi_104241480
Ik weet niet of het zozeer een BN'er probleem is of gewoon een slechte batch van BN'ers.. wie geeft er nou om die Lauretta bijvoorbeeld of Sascha. Hebben geen leuk karakter en voeren geen bal uit, Patrick is nu opgebloeid maar dat is ook maar een luie flikker, no pun.

Maar van mij mag het volgend jaar ook zonder BN'ers ja.. ik vind het echt een slecht seizoen, niko maakt het dan nog spannend voor de kijker.. anders zat je echt alleen naar RTL travel te kijken met af en toe wat GTST momenten.
pi_104241697
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 12:27 schreef Angelof9 het volgende:
Wat ook een rol speelt, is het feit dat die BN-ers bijna maar de helft van de tijd op het eiland zijn dan de onbekenden. Die moesten volgens mij 47 dagen zitten. Dus dan gebeurt er ook meer.
Is dat zo? Beetje jammer dan ;(
pi_104244199
Ik vind het wel interessant hoe ze Niko eruit gaan krijgen, hij heeft namelijk nog 3 munten en Sascha zal er volgende week wel uit gaan dus hoeft Niko geen munt in te zetten.

Kan natuurlijk ook nog zo zijn dat bijv. Tanja na de proef een zwarte stem heeft en er dan nog twee bijkomen (Niko en Sascha), dan staat zij op 3 en dan komt Sascha ook op 3... maar Tanja heeft nog wel 1 munt.
pi_104264433
Ik vraag me ook wel eens af, waar gaan ze naar de wc? Laten ze nooit zien.

Lijkt me niet dat ze een groot gat hebben waar ze in gaan poepen :')
pi_104264554
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:25 schreef Berend. het volgende:

Volgens mij heb ik daar ooit wel eens wat over gezien, in oudere seizoenen. Dacht wel dat 't in een gat was ja! :D
There is no way to happiness, happiness is the way (Buddha)
  vrijdag 11 november 2011 @ 21:38:49 #119
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_104265248
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:25 schreef Berend. het volgende:

Patrick die stond toch al zeikend die kip te slachten?
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  vrijdag 11 november 2011 @ 23:25:39 #120
262978 Moonwalk
Ik zeg ook maar wat ik vind
pi_104271369
Ik vond die proef helemaal niet eerlijk. De vrouw ( in dit geval Tanja ) heeft ook nog eens kunnen uitrusten na haar proef. Niko niet. Ik vind het niet raar dat hij kwaad was, dat had denk ik meer te maken met het feit dat hij zichzelf had uitgeput om er dan voor gestraft te worden. Ik vond het ook maar weer een walgelijke manier van de ER redactie om zogenaamd een leuke twist te doen. Doe dan helemaal geen twist :7 . De vergelijking met dat zij een vrouw is en hij een man vind ik al helemaal nergens op slaan. Moeten de vrouwen dan ook meer eten krijgen? Of in elke proef meer tijd krijgen dan de mannen? helemaal niet mee eens :7

Ik ben ook niet tegen Tanja, ik vond het wel stoer van dr dat ze op de eilandraad gewoon vertelde waarom ze Niko niet meer ziet zitten. Vind ik weinig achterbaks aan. Ze maken allemaal "complotten", Patrick had ook zijn Lauretta clubje. Niko bakt aan de lopende band pita's, van mij mag Tanja dat ook.

Jochem... :')

Esther gooide er trouwens wel aardig wat engels uit hoor, na die proef. Ze leek net Anne :+
Je hoeft niet te schreeuwen als je je punt niet kan onderbouwen. Ik hoor je namelijk toch niet. O+
  vrijdag 11 november 2011 @ 23:37:31 #121
330855 ejiraM
for the greater good
pi_104271964
quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 21:27 schreef KathyH. het volgende:

[..]

Volgens mij heb ik daar ooit wel eens wat over gezien, in oudere seizoenen. Dacht wel dat 't in een gat was ja! :D
:Y Er was ook eens iemand die als persoonlijk item een wc-bril meehad :P Dus toen hadden ze zelf een wc geknutseld, met indd een gat.
Als iedereen aan zichzelf denkt, wordt er aan iedereen gedacht.
pi_104276830
quote:
Natuurlijk was hij sneller, hij is een man en Tanja is draadmager. Dus als ze 1 op 1 tegen elkaar hadden gemoeten zou dat totaal niet eerlijk zijn geweest. Bovendien, als Esther de 1ste ronde had gewonnen, zou de regel hetzelfde zijn geweest, dus het heeft niets met Tanja persoonlijk te maken.
En zoals Jochem zei, als ze allebei hun tijd uit de eerste ronde hadden ge-evenaard, zouden ze tegelijkertijd ge-eindigd zijn. Het was dus wel eerlijk en Niko moet niet zeuren.
Natuurlijk is hij sneller, dat is dan toch eerlijk?

Als je een sport gelijk wil trekken, dan moet je een muntje opgooien om de winnaar te bepalen. Dat doen ze hier dus ook, door alles gelijk te trekken voor een vlak speelveld, en dat is bullshit.

Ze zou verliezen en dat is niet eerlijk want hij is beter, dus doen we er maar het verschil in de tijd bij als voorsprong :') :')
Geen referral hier.
pi_104277423
Net eps11 gezien. Dus ga niet meteen weer allemaal op men dak. ;)

quote:
0s.gif Op zaterdag 12 november 2011 01:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:

[..]

...
Ze zou verliezen en dat is niet eerlijk want hij is beter, dus doen we er maar het verschil in de tijd bij als voorsprong :') :')
Waarom eerst 2 ploegen maken denk je?
Als iedereen samen zou strijden zouden er dus zowiezo, 2 mannen het parcour winnen.
Vandaar de 2 ploegen; er wordt eerst een gelijke strijd gemaakt tss m/v en dan een verschil tss de tijden. Zoiets als een Coopertest. Wat eigenlijk zéér logisch klinkt! :Y

quote:
Dit dus.

Tanja is baas. En Jochem z'n ogen worden ook eens figuurlijk opengetrokken. :6
De hoeveelste boemerang krijgt Nico nu al naar z'n kop?? _O-
Esther kan ook een hoopje lullen, ik vertrouw Nico niet meer en even later zit ze te vertellen op wie ze gaat stemmen. o|O Hoe dom was dat nu?? :%
Sasha verbaasde me op een zeer positieve manier, hij heeft het zeer mooi gezegd deze keer.
"dit was voor jou een les in effectiviteit, want zo wordt het spel dus gespeeld" *O* *O*

quote:
0s.gif Op vrijdag 11 november 2011 03:37 schreef Musti het volgende:
Mooie samenvatting hier ... :D
Ivm de proeven van vroeger bv; aan het balkje hangen.
Werd dat ook meestal niet door een vrouw gewonnen?? Ook omdat ze minder gewicht moeten dragen dan een man, of heb ik dit verkeerd? Dan zouden, ook weer "logisch" gezien, de 2 vrouwen winnen en dan was het ook weer niet eerlijk geweest of wel?? 8)7
  zaterdag 12 november 2011 @ 03:01:25 #124
340799 Madame_Paon
We're gonna die young
pi_104277468
Nico was gewoon veel sneller. 3:40 tegen 4:40 of zo.
Dus het sloeg helemaal nergens op om Tanya dan maar een voorsprong van een minuut te geven.
Ze was gewoon veel langzamer. Zo simpel is het.
Anders moeten ze maar een ER maken alleen voor vrouwen.
There's a lesson that you always have to learn
Through the consequence of fire comes the burn
pi_104277598
Ben je nu serieus of wat??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')