Volgende keer geen BN'ers please!quote:Op vrijdag 11 november 2011 08:24 schreef June. het volgende:
De Robinson's zijn eruit, ik vind het nu echt te saai worden. Ik stop met kijken en zie wel wie er uiteindelijk gewonnen heeft.. Volgende keer geen BN'ers please!
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:34 schreef RvS-Coldplay het volgende:
Bah Bah, nu heb ik echt een hekel aan Tanja. In de grot was ze tof, maar NU! Bah
Hoop echt dat Niko wint, hij is de grootste baas van allemaal, heeft tot toe elke proef gewonnen of net op het randje verloren. Daarnaast maakt hij een goede combinatie van tactisch spel, maar blijft toch redelijk eerlijk. Hij verdient het 100%. Volgende week moet hij Tanja er keihard uitstemmen.
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:19 schreef Madame_Paon het volgende:
Als Tanja wint, zouden ze haar het geld niet moeten geven.
Het is namelijk niet eerlijk verdiend.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Volgende week die aandachtshoer eruit.
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:33 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]![]()
En Tanja is echt een faalhaas. 59 seconden voorsprong krijgen, maar alsnog bijna verliezen.![]()
Hoezo onverdiende immuniteit.
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:48 schreef Madame_Paon het volgende:
[..]
De opdracht was stukken beter (dat is ook niet zo moeilijk), maar de onverdiende winst voor Tanja verpestte alles weer. En het is net een vakantie.
[..]
Hij had alle recht om boos te zijn. Hij was veel sneller dan Tanja.
Tanja moet van de crewleden daar duidelijk blijven, al verdient ze het totaal niet.
Logisch ende alwaarquote:Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef Angelof9 het volgende:
Natuurlijk was hij sneller, hij is een man en Tanja is draadmager. Dus als ze 1 op 1 tegen elkaar hadden gemoeten zou dat totaal niet eerlijk zijn geweest. Bovendien, als Esther de 1ste ronde had gewonnen, zou de regel hetzelfde zijn geweest, dus het heeft niets met Tanja persoonlijk te maken.
En zoals Jochem zei, als ze allebei hun tijd uit de eerste ronde hadden ge-evenaard, zouden ze tegelijkertijd ge-eindigd zijn. Het was dus wel eerlijk en Niko moet niet zeuren.
Ik zeg nergens dat Tanja het niet verdiende alleen wel dat deze proef nooit eerlijk ging zijn ook al maak je hem 'eerlijk'.quote:Op vrijdag 11 november 2011 11:29 schreef Doodloper het volgende:
Ja, en ook zeiken op Tanja terwijl zij de proef niet heeft bedacht en uiteraard ook enkel voor winst gaat is ook niet fair.
Dat vind ik ook. Het feit dat ze BN'ers of BB'ers zijn zal wel een rol spelen. Doe mij maar weer onbekende personen.quote:Het is wat tam omdat de mensen op de een of andere manier niet echt heel uitgesproken zijn en niet al te heftig tegen elkaar. Ook al is er wat verontwaardiging etc. Ze zijn toch nog behoorlijk aardig en ingehouden.
Zeker, maar ik zie toch een mate van verslapping in het programma. Het lijkt wel alsof het programma dit jaar door SBS geproduceerd wordtquote:Ik denk dat er een soort van verzadiging optreedt. Alles is al een keer langs geweest in al die jaren.
Is dat zo? Beetje jammer danquote:Op vrijdag 11 november 2011 12:27 schreef Angelof9 het volgende:
Wat ook een rol speelt, is het feit dat die BN-ers bijna maar de helft van de tijd op het eiland zijn dan de onbekenden. Die moesten volgens mij 47 dagen zitten. Dus dan gebeurt er ook meer.
Volgens mij heb ik daar ooit wel eens wat over gezien, in oudere seizoenen. Dacht wel dat 't in een gat was ja!quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:25 schreef Berend. het volgende:
Ik vraag me ook wel eens af, waar gaan ze naar de wc? Laten ze nooit zien.
Lijkt me niet dat ze een groot gat hebben waar ze in gaan poepen
Patrick die stond toch al zeikend die kip te slachten?quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:25 schreef Berend. het volgende:
Ik vraag me ook wel eens af, waar gaan ze naar de wc? Laten ze nooit zien.
Lijkt me niet dat ze een groot gat hebben waar ze in gaan poepen
quote:Op vrijdag 11 november 2011 21:27 schreef KathyH. het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik daar ooit wel eens wat over gezien, in oudere seizoenen. Dacht wel dat 't in een gat was ja!
Natuurlijk is hij sneller, dat is dan toch eerlijk?quote:Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef Angelof9 het volgende:
Natuurlijk was hij sneller, hij is een man en Tanja is draadmager. Dus als ze 1 op 1 tegen elkaar hadden gemoeten zou dat totaal niet eerlijk zijn geweest. Bovendien, als Esther de 1ste ronde had gewonnen, zou de regel hetzelfde zijn geweest, dus het heeft niets met Tanja persoonlijk te maken.
En zoals Jochem zei, als ze allebei hun tijd uit de eerste ronde hadden ge-evenaard, zouden ze tegelijkertijd ge-eindigd zijn. Het was dus wel eerlijk en Niko moet niet zeuren.
Waarom eerst 2 ploegen maken denk je?quote:Op zaterdag 12 november 2011 01:50 schreef Phaelanx_NL het volgende:
[..]
...
Ze zou verliezen en dat is niet eerlijk want hij is beter, dus doen we er maar het verschil in de tijd bij als voorsprong![]()
![]()
Dit dus.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:52 schreef Angelof9 het volgende:
Ivm de proeven van vroeger bv; aan het balkje hangen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |