quote:
Niko zijn geloofwaardigheid.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:41 schreef RedFever007 het volgende:
Esther en Niko hebben opdezelfde persoon gestemd: dus twee stemmen voor Sasja
qftquote:Op donderdag 10 november 2011 21:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Volgende week die aandachtshoer eruit.
Hopelijk!quote:Op donderdag 10 november 2011 21:42 schreef Madame_Paon het volgende:
Volgende week die aandachtshoer eruit.
Niko stemde op Jochemquote:Op donderdag 10 november 2011 21:42 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Niko zijn geloofwaardigheid.
dat maakt wel dat ze geen b winnaar zal zijnquote:Op donderdag 10 november 2011 21:40 schreef Ties02 het volgende:
[..]
inderdaad, alleen omdat die ze die grot heeft voltooid
Volgens mij heeft Tanja nog munten.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:58 schreef ThomasKuiper het volgende:
lekker volgende week op tanja stemme;), sowieso Niko en Jochem in de finale!!
quote:Op donderdag 10 november 2011 22:32 schreef Nickske1912 het volgende:
Die autistische blikken van Jochem zijn briljant!
Vooral bij deze viel ik van mijn stoel af van het lachen.
[ afbeelding ]
TT zegt genoeg.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:39 schreef Redefine het volgende:
Uitzending niet gezien. nog de moeite waard om terug te kijken of zegt de TT al genoeg?
Ah, en dat terwijl het nog niet slechter dan de worst zou moeten kunnen. Ze maken er wel een potje van dit jaar de productie en de kandidaten.quote:
De opdracht was stukken beter (dat is ook niet zo moeilijk), maar de onverdiende winst voor Tanja verpestte alles weer. En het is net een vakantie.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:43 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah, en dat terwijl het nog niet slechter dan de worst zou moeten kunnen. Ze maken er wel een potje van dit jaar de productie en de kandidaten.
Hij had alle recht om boos te zijn. Hij was veel sneller dan Tanja.quote:Op donderdag 10 november 2011 22:44 schreef Angelof9 het volgende:
Het leukste van Expeditie Robinson is achteraf hier jullie commentaar lezen. Ik zit echt te huilen van het lachen!
Niko is a sore loser, bah!
De presentator onpartijdig? Waarom? Laat ze maar met de billen bloot gaan.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ze moet toch onpartijdig zijnwaarom komt ze dan altijd met van die kutvragen.
Het stelt sowieso geen zak voor dit jaar. Ieder jaar lijkt er meer luxe te komen..gaat echt nergens over.quote:Op vrijdag 11 november 2011 00:00 schreef zoem het volgende:
Waardeloze proef, te veel voor de winnaars en die zwarte stemmen![]()
Fatsoenlijk slapen + eten + nog meer eten + shoppen + immuniteit... mag het iets minder redactie van ER?
Vroegâh deed je twee proeven: eentje voor eten en eentje voor immuniteit.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |