En een beetje maniacquote:
Jochem is topsporter geweest. Zie daar de reden.quote:
Oeh, van mij mogen de presentatoren het juist wel een beetje opfokken bij de eilandraad hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:38 schreef loezzzje het volgende:
[..]
ze moet toch onpartijdig zijnwaarom komt ze dan altijd met van die kutvragen.
Eens, beetje stoken en olie op het vuur gooien...quote:Op donderdag 10 november 2011 21:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh, van mij mogen de presentatoren het juist wel een beetje opfokken bij de eilandraad hoor.
inderdaad, alleen omdat die ze die grot heeft voltooidquote:Op donderdag 10 november 2011 21:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Tanja is het lievelingetje van de crew daar.
Ik denk door het grotgebeuren. De rest gaf het allemaal op.quote:Op donderdag 10 november 2011 21:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Tanja is het lievelingetje van de crew daar.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:39 schreef Madame_Paon het volgende:
Tanja is het lievelingetje de hoer van de crew daar.
quote:Op donderdag 10 november 2011 21:40 schreef Kaasknabbeltje het volgende:
daar gaat sascha esther of jochem
Jeff Probst doet dat ook geweldig. Lekker een beetje poeren en stoken <3quote:Op donderdag 10 november 2011 21:39 schreef Fendy het volgende:
[..]
Eens, beetje stoken en olie op het vuur gooien...
Tsja maar om dan gelijk Tanja zo de hemel in te prijzenquote:Op donderdag 10 november 2011 21:39 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Oeh, van mij mogen de presentatoren het juist wel een beetje opfokken bij de eilandraad hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |