Vast wel jaquote:Op donderdag 17 november 2011 20:39 schreef Ties02 het volgende:
sowieso dat de productie ze dat heeft verteld
Jochem spit in zijn autisme graag het halve eiland om.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:39 schreef Ties02 het volgende:
sowieso dat de productie ze dat heeft verteld
Ja, zo meteen komen er schapen langslopen die zichzelf slachten.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:39 schreef Redefine het volgende:
En hoppa daar zijn er weer cassaves op het eiland.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:40 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ja, zo meteen komen er schapen langslopen die zichzelf slachten.
Mijn troll heeft gefaaldquote:Op donderdag 17 november 2011 20:41 schreef roos85 het volgende:
[..]
aardappel = patat lieve schat![]()
![]()
en gefrituurde aardappel is natuurlijk friet
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:43 schreef Darkestrah het volgende:
Haha, heel herkenbaar deze reacties vanuit de groep.
Ja inderdaad. Zo zette ik ook altijd mensen te kakken...quote:Op donderdag 17 november 2011 20:43 schreef Darkestrah het volgende:
Haha, heel herkenbaar deze reacties vanuit de groep.
Daar doe je hem alleen maar plezier meequote:Op donderdag 17 november 2011 20:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Ik zou hem echt heel graag zo'n casave in zn gat schoppen.
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Haha ja dat vrees ik ookquote:Op donderdag 17 november 2011 20:44 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Daar doe je hem alleen maar plezier mee
Wel een casave met een rood randje dan he..quote:Op donderdag 17 november 2011 20:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Je rekt de grenzen wel ver opquote:Op donderdag 17 november 2011 20:43 schreef muzas het volgende:
[..]
Die zijn bij hem vast al opgerekt.quote:
Hindernis baantje.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:45 schreef Crohnjurist het volgende:
Zullen we nou eindelijk eens een uithoudingsproef krijgen?
Of een eetproef (ze krijgen tenslotte nog niet genoeg te eten..)
Uithoudingsproef pleasequote:Op donderdag 17 november 2011 20:45 schreef Crohnjurist het volgende:
Zullen we nou eindelijk eens een uithoudingsproef krijgen?
Of een eetproef (ze krijgen tenslotte nog niet genoeg te eten..)
quote:Op donderdag 17 november 2011 20:45 schreef sverbern het volgende:
En nu in 2 rondes spelen, eerst de dames en dan de heren
Dan wint Tanja maar krijgt ze toch een zwarte stem! JAAAA!quote:Op donderdag 17 november 2011 20:45 schreef sverbern het volgende:
En nu in 2 rondes spelen, eerst de dames en dan de heren
egel!quote:Op donderdag 17 november 2011 20:45 schreef SuperPoekie het volgende:
[ afbeelding ]
Volgend jaar is expeditie robinson een verfilming van dit boek.
Het zijn wel VIPS hèquote:Op donderdag 17 november 2011 20:47 schreef Geo3kant het volgende:
Dit is gewoon een recreatie kamp man ..af en toe een leuke activiteit doen en daarna je zelf vol proppen bij de barbecue..
Dit.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:47 schreef Geo3kant het volgende:
Dit is gewoon een recreatie kamp man ..af en toe een leuke activiteit doen en daarna je zelf vol proppen bij de barbecue..
Vorig seizoen was anders wel leuk.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:48 schreef muzas het volgende:
[..]
Uberhaupt al sinds ze 'VIPS' op die eilanden gemikt hebben.
En een bak en een wending en iiiiten, veel iiiiten.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:49 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
Ik ving iets op over sticks en een emmer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
http://www.youtube.com/user/Hiddenldol#g/pquote:Op donderdag 17 november 2011 20:48 schreef Caland het volgende:
[..]
Dit.
Ik ga ook maar eens een paar seizoenen survivor naar beneden laden. Dit gaat nergens meer over
Welk seizoen is een goeie?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/Hiddenldol#g/p
Staan gewoon op youtube.
Zeker als er mensen door niezen uitgeschakeld wordenquote:Op donderdag 17 november 2011 20:50 schreef Ties02 het volgende:
less is more, ze moeten gewoon uithoudingsproeven doen, lekker makkelijk en vermakend om naar te kijken
Gewoon twee proeven per aflevering, zoals vroeger. Een immuniteits- en een eet/luxe proef.quote:Op donderdag 17 november 2011 20:50 schreef Ties02 het volgende:
less is more, ze moeten gewoon uithoudingsproeven doen, lekker makkelijk en vermakend om naar te kijken
Sugarquote:Op donderdag 17 november 2011 20:51 schreef roos85 het volgende:
[..]
Zeker als er mensen door niezen uitgeschakeld worden
1 is al goed gewoon. En bij latere seizoenen komen eerdere deelnemers terug soms, dus als je ze dan niet kent is dat wel jammer.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ah nice, op YTquote:Op donderdag 17 november 2011 20:50 schreef egeltje1985 het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/user/Hiddenldol#g/p
Staan gewoon op youtube.
VIPS? moet ik deze deelnemers kennen dan?quote:Op donderdag 17 november 2011 20:48 schreef S0nic het volgende:
[..]
Het zijn wel VIPS hèAnders deed er waarschijnlijk helemaal niemand meer mee
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |