Yeah, maar die witte achtergrondquote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 12:58 schreef Bravebart het volgende:
Ik kan me eeeecht niet tot leren zetten vandaag
quote:
quote:
Omdat het leuk isquote:
Ik heb net wel braaf de research papers van mijn medestudenten becommentariëerd, maargoed, da's simpel: commentaar leveren op het werk van een anderquote:Op woensdag 9 november 2011 12:59 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ik ben fucking hyper aka 0 concentratie
Juh, dat is gewoon lekker zeikenquote:Op woensdag 9 november 2011 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ik heb net wel braaf de research papers van mijn medestudenten becommentariëerd, maargoed, da's simpel: commentaar leveren op het werk van een ander
Nu moet ik weer met m'n eigen paper aan de slagen FOK! is te leuk
Uhuuuh.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:07 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ga eerst lunchen en daarna écht beginnen. Heus!
quote:What is expected for the exam?
• No reproduction of equations shown here, no derivation of kinetic equations, no calculation of enzymatic equilibrium positions
Gewoon ziek in bed liggen. Leuker.quote:
Ik ben steeds in de war als jij hier als laatste gepost hebt, dan denk ik dat het ARG isquote:
Hehehe, ik post hier ook soms hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben steeds in de war als jij hier als laatste gepost hebt, dan denk ik dat het ARG is
quote:
quote:
Ja weet ik tochquote:Op donderdag 10 november 2011 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe, ik post hier ook soms hoor.
[..]![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 10 november 2011 06:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vergeten mijn wekker in te schakelen.
Fixed.quote:
Hoe kom je erbij dat ik me verveelde?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:45 schreef The_Dean het volgende:
Ga dan eens wat doen, in plaats van je te vervelen.
quote:Op donderdag 10 november 2011 10:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goedemorgen
Mijn wekker op de verkeerde tijd gezet
Het is een complot.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:21 schreef Californium het volgende:
Door mijn wekker heen geslapen
Mogguh! Ben al druk aan het lezen
Nee ik ben een oenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Het is een complot.
Ik geloof er niets van dat jij een oen bent.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee ik ben een oenVergeten dat ik met mijn vriendinnetjes afgesproken had nog voor school
Nou, jawel hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat jij een oen bent.
Maar.. dan ben ik er ook één, omdat ik er helemaal niet aan gedacht heb om mijn wekker aan te zetten.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, jawel hoorgisteravond in elk geval wel
Inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2011 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar.. dan ben ik er ook één, omdat ik er helemaal niet aan gedacht heb om mijn wekker aan te zetten.
How you doin'quote:
Je raadt nooooit wat Leo's tweede naam is!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:24 schreef The_Dean het volgende:
Voor de dames: Leonardo di Caprio is vandaag jarig.
Damnit, ik wilde net reageren voordat je die edit typte.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je raadt nooooit wat Leo's tweede naam is!
En nee, dat is nie 'di'
Ha-ha!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Damnit, ik wilde net reageren voordat je die edit typte.
Die heb je opgezochtquote:
JvT!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:44 schreef jna het volgende:
Zag die chick naar me staren en ik dacht ‘die wil wel’
Lag ’t aan ’t hete weer of de Bernard Wilhelm
Ik zei ‘doei, zie je vanavond, gaan we rellen als Marokkanen op Mercator’
Niks mis, met een lekkere slet
Kijk 'r gaan gek, lekkere slet
Ja, natuurlijk!quote:
leeft dat kind nog?quote:
Boeiendquote:
quote:
Ah, ik dacht al, waar ik ken ik haar van, maar ze is de ex/vriendin van een vriend van mequote:Op vrijdag 11 november 2011 13:02 schreef Lithia het volgende:
FOK!meisje Tamara staat halfbloot in de Foxy (FOK!sy!)!! This made my day.
Dus die ex hoeft niet echt wraak te nemen met naaktfoto's ofzo. Well done.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al, waar ik ken ik haar van, maar ze is de ex/vriendin van een vriend van me
Wraak, neuh, maar dat was toch al niet echt nodigquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dus die ex hoeft niet echt wraak te nemen met naaktfoto's ofzo. Well done.
Maaruh, vooral die link naar de site toe moest ik om lachen, die Tamara is wel oke.
Ja, it's a small world.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wraak, neuh, maar dat was toch al niet echt nodigWel maf om haar zo te zien though
Ja, blijkbaar jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja, it's a small world.én ze is een FOK!ster.
Welkom.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:39 schreef Yesse het volgende:
Vandaag is de dag dat ik (of de wereld daar ben ik nog niet uit) gek word!!![]()
Wat een grafsfeer opeensquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:30 schreef Bravebart het volgende:
Wat een mooie dag, wat een moooie dag, voor de dood.
quote:
Het was immers wel geluktquote:
Erg mooi idd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:23 schreef PieterBas het volgende:
Die reactie op FB van Dean over mijn keuken![]()
The Kitchen, Still missing one bit though
Dean: A woman?![]()
Damn rightquote:
quote:
Oeh, dat moeten we vieren!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AvondWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar zij steken de BUMA in hun zak. BUMA BUMA in hun zak
stiekem was jij het hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:42 schreef Lithia het volgende:
jna..
"Tante Lien's Feestje created an event.
Halloween vieren met tante Lien
Friday, October 28, 2011 at 5:30pm"
Dit is té toevallig.
Ze zijn blijkbaar jaloers van me en doen me na. Stalkers van tegenwoordig.quote:
JA HOE WAS JE FEESTJE EIGENLIJK!?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ze zijn blijkbaar jaloers van me en doen me na. Stalkers van tegenwoordig.
It was legendary!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA HOE WAS JE FEESTJE EIGENLIJK!?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:49 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oeh, dat moeten we vieren!Is ze weer op YouTube te vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Zogenaamd aangemaakt om contact te houden met je vriendengroep na je studie in het buitenlandquote:
Goed excuusquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zogenaamd aangemaakt om contact te houden met je vriendengroep na je studie in het buitenland
Hehehe dat is mooi!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
It was legendary!
Het was vrij gezellig. Enige nadeel was dat ik verdomd veel voedsel overhield, omdat er een hele groep niet kwam. Gelukkig waren mijn aller aller beste vrienden er wel.
En ze vonden de piñata ook leuk.Volwassen mensen die snoep pakken van de grond, geweldig.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is ze weer op YouTube te vinden?Allang. Ze heeft na de verwijdering van de video, zelf een account gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Dat ging twee hele weken goed..quote:
En zo zijn er tig redenen waarom je een account kan maken.quote:
Niet zo boeiend, ik ben niet zo populair.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe dat is mooi!Jammer wel dat er veel niet kwamen
Had al een account voordat ik daar studeerde.. echter deed ik er weinig meequote:Op vrijdag 11 november 2011 20:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
En zo zijn er tig redenen waarom je een account kan maken.
Ik ook, al jarenlang. Ben wat maandjes geleden pas écht actief.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had al een account voordat ik daar studeerde.. echter deed ik er weinig mee
Och, beter teveel eten dan te weinig.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Niet zo boeiend, ik ben niet zo populair.Ook al woon ik aan de andere kant van het land vergeleken met mijn oude vrienden en familieleden, heb ik ze toch uitgenodigd (voor het geval als iemand toch ver wilt reizen en daar tijd voor heeft). Niemand die een reactie gaf, maar iedereen wachtte af tot het laatste moment om het af te zeggen, omdat ze nog 'twijfelden'. Tja, dan heb ik mijn voedsel al gekocht.
Onzin!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
En zo zijn er tig redenen waarom je een account kan maken.
Guus kom nou maar naar Ajaxquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen toeterturken vanavond.
Watje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:33 schreef Bravebart het volgende:
Pffff, winterjas maar eens aan vandaag, het is nie grappig koud meer buiten
Oh, ik ben nog niet buiten geweestquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Watje.
Ik vind het vandaag juist wel weer meevallen met de kou.
's avonds koelt het inderdaad snel af.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, ik ben nog niet buiten geweestMaar vannacht ging ik stuk
Was het maar iets duurder, dan was de keuze snel gemaakt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:07 schreef The_Dean het volgende:
Is misschien iets duurder... maar!!
Lekker muziekje heb ik in de bus ook op, dus dat maakt geen verschil. minder reistijd klopt wel.quote:Minder reistijd, van deur tot deur, nooit meer wachten/vertraging, lekker muziekje op, lekker cruizen...
Ik zie hem toch meer als kinderlokker dan als kindervriend.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:12 schreef jna het volgende:
Kees van Flodder als Sinterklaas. Ik verwacht elk moment tatjana in beeld
Meen je nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:12 schreef jna het volgende:
Kees van Flodder als Sinterklaas. Ik verwacht elk moment tatjana in beeld
Nu kan je chicks oppikken met je automobielquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was het maar iets duurder, dan was de keuze snel gemaakt.
[..]
Lekker muziekje heb ik in de bus ook op, dus dat maakt geen verschil. minder reistijd klopt wel.
Nadeel is dat ik dan geen leuke meiden meer zie ik de bus.
Er zijn geen carpoolmatches gevonden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu kan je chicks oppikken met je automobiel
www.carpooldate.nl
Die wonen allemaal al aan de overkant.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:19 schreef The_Dean het volgende:
Niemand van je werk?
Ik pik ook elke dag twee collega's op
Mmh inderdaad, het was helemaal niet koud buitenquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
's avonds koelt het inderdaad snel af.
Dat heb toch heul niet nodig?quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:49 schreef Lithia het volgende:
Whehe, ik was vandaag zwarte piet.
Mét schmink!!
Thanks captain obviousquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb toch heul niet nodig?
quote:
Hoe was het?quote:Op zondag 13 november 2011 00:12 schreef The_Dean het volgende:
Op zaterdag? Ik ben net klaar met optreden!
Onverstaanbaar!quote:
Nee.quote:
quote:
Ooooooh, dat is veel dichterbijquote:Op zondag 13 november 2011 09:51 schreef The_Dean het volgende:
In april staan we voor de tweede keer in Groningen!
Groningen is ook the middel of nowhere.quote:Op zondag 13 november 2011 09:51 schreef The_Dean het volgende:
In april staan we voor de tweede keer in Groningen!
Wat onverwachtsquote:Op zondag 13 november 2011 15:38 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, drukke week gehad.
En Valencia was gaaf. Op de camping was geen zak te beleven maar dorpje verderop.. gekkenhuis man! Laatste nacht nog Valencia onveilig gemaakt, was wel geschikt. En de race was ook nice, waar wij zaten kon je het hele circuit op één bocht na zien
. En het eerbetoon aan Simoncelli was mooi
.
Alleen 't was nie warm nie.. heel m'n koffer volgeladen met korte broeken en T-shirts, heb ik er gewoon een jas moeten kopen omdat 't zo koud was.
Je zit gewoon te Luctorren.quote:Op zondag 13 november 2011 03:14 schreef Bravebart het volgende:
Treed dan ook eens buiten die middle of nowhere op joh!
Carpoolen? Is dat poolen met auto's?quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu kan je chicks oppikken met je automobiel
www.carpooldate.nl
Je m'excusequote:
quote:
SOG jij nu ook?quote:
Dank jequote:Op zondag 13 november 2011 16:56 schreef Lithia het volgende:
[Centraal SOG meld topic] Meld hier je SOG zonde van het moment...
Even jouw geheugen opfrissen. Geen dank.quote:Op zondag 13 november 2011 17:12 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Dank jeDie kende ik nog niet
Jullie leider heeft besloten een andere weg in te slaan...quote:Op zondag 13 november 2011 @ 17:18 door Dé Geert:
Topictitel: "[Stage SC] #1537: Harrr harrrrrr!" -> "[SOG SC] #1537: Harrr harrrrrr!"
Isdatzo weet wel waar hij gebleven is..quote:Op zondag 13 november 2011 18:07 schreef Lithia het volgende:
Helaas kan ik de Stage SC niet meer vinden.Kan iemand mij een handje helpen?
Wie?quote:Op zondag 13 november 2011 17:26 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Jullie leider heeft besloten een andere weg in te slaan...
Oh, daar gaat het het slechtst mee. Hij is remklauwloos.quote:
He will pay for this.quote:Op zondag 13 november 2011 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Isdatzo weet wel waar hij gebleven is..
Wat een TLCquote:Op zondag 13 november 2011 18:11 schreef Isdatzo het volgende:
Oh en de uitlaat gasdicht maken. En de koppelingskorf is ingeslagen denk ik. Moet ook gefixt worden.
Je kent mequote:
uhm... Ik S niet meer, dus er valt weinig aan te OG'en.quote:
Awww.quote:Op zondag 13 november 2011 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
De Div is hier alleen nog af en toe in gebruik als mijn man in Nederland is voor 't werk, gaan 'm misschien aan een vriend doorverkopen als begin-fietsje, maar anders binnenkort voor een lief prijsje op MP/MF*snotter*
Hoiquote:Op zondag 13 november 2011 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm... Ik S niet meer, dus er valt weinig aan te OG'en.
Doet me niks.quote:Op zondag 13 november 2011 18:17 schreef Lithia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof ze doodbloeden.So cute.
Verse olie hè.quote:Op zondag 13 november 2011 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Die eerste lijkt serieus wel op een plasje bloed!!
Zo'n div is wel leuk om af te raggen.quote:Op zondag 13 november 2011 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
Meh, sinds ik de GS heb ben ik wel helemaal om. Heb nog wel eens op de Div gereden, maar de GS is vele malen comfortabeleren het is wat duur om een extra motor te importeren, al moeten we de GSsen ook nog steeds op Brits kenteken zetten
Boeiend, ik wil ook mijn motors delen.quote:
Heb ook altijd gezegd dat ik 'm op rijd, maar het is wat te duur om 'm te houdenquote:Op zondag 13 november 2011 18:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo'n div is wel leuk om af te raggen.
Wilde jij nog achterop?quote:Op zondag 13 november 2011 18:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Boeiend, ik wil ook mijn motors delen.
Geef mij. Ik ben heel goed in motoren slopen.quote:Op zondag 13 november 2011 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb ook altijd gezegd dat ik 'm op rijd, maar het is wat te duur om 'm te houden![]()
Het deed je toch niets?quote:
Jou geven? Nee, dank je...quote:Op zondag 13 november 2011 18:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geef mij. Ik ben heel goed in motoren slopen.
dicht?quote:Op zondag 13 november 2011 18:19 schreef Lithia het volgende:
Ik heb m al gevonden!
[Stage SC] #1538: zonder motor
Wat zeik je dan.quote:Op zondag 13 november 2011 18:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij doet me ook niks. Padum-tsjjj.
Ja. De Stage SC mag niet meerquote:
JAWOHL MEIN FUHRER.quote:
Nee aan jou. Nu weer lekker afblijven.quote:Op zondag 13 november 2011 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Is dit topic nou nog niet vol? Zou het tóch aan de naam liggen?
Jemig, misschien moet je je tampon even verwisselenquote:Op zondag 13 november 2011 18:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee aan jou. Nu weer lekker afblijven.
Zal ze zo ff posten.quote:Op zondag 13 november 2011 18:37 schreef Lithia het volgende:
Ja, hallo. Deel die DM's ff hier. Popcornwaardig dit!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |