Welkom.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:39 schreef Yesse het volgende:
Vandaag is de dag dat ik (of de wereld daar ben ik nog niet uit) gek word!!![]()
Wat een grafsfeer opeensquote:Op vrijdag 11 november 2011 14:30 schreef Bravebart het volgende:
Wat een mooie dag, wat een moooie dag, voor de dood.
quote:
Het was immers wel geluktquote:
Erg mooi idd.quote:Op vrijdag 11 november 2011 16:23 schreef PieterBas het volgende:
Die reactie op FB van Dean over mijn keuken![]()
The Kitchen, Still missing one bit though
Dean: A woman?![]()
Damn rightquote:
quote:
Oeh, dat moeten we vieren!quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
AvondWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEKKKKKKEEEEEEEEEEEEEEEENNNNNNNNNNNDDDDDDDDDDDDD
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:20 schreef jna het volgende:
[..]
Ja maar zij steken de BUMA in hun zak. BUMA BUMA in hun zak
stiekem was jij het hoorquote:Op vrijdag 11 november 2011 19:42 schreef Lithia het volgende:
jna..
"Tante Lien's Feestje created an event.
Halloween vieren met tante Lien
Friday, October 28, 2011 at 5:30pm"
Dit is té toevallig.
Ze zijn blijkbaar jaloers van me en doen me na. Stalkers van tegenwoordig.quote:
JA HOE WAS JE FEESTJE EIGENLIJK!?quote:Op vrijdag 11 november 2011 19:57 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ze zijn blijkbaar jaloers van me en doen me na. Stalkers van tegenwoordig.
It was legendary!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
JA HOE WAS JE FEESTJE EIGENLIJK!?
quote:Op vrijdag 11 november 2011 17:49 schreef Lithia het volgende:
[..]
Oeh, dat moeten we vieren!Is ze weer op YouTube te vinden?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op zondag 26 juli 2009 15:19 schreef The_Dean het volgende:
Wat ben je ook een klier :D
Zogenaamd aangemaakt om contact te houden met je vriendengroep na je studie in het buitenlandquote:
Goed excuusquote:Op vrijdag 11 november 2011 20:12 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Zogenaamd aangemaakt om contact te houden met je vriendengroep na je studie in het buitenland
Hehehe dat is mooi!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:03 schreef Lithia het volgende:
[..]
It was legendary!
Het was vrij gezellig. Enige nadeel was dat ik verdomd veel voedsel overhield, omdat er een hele groep niet kwam. Gelukkig waren mijn aller aller beste vrienden er wel.
En ze vonden de piñata ook leuk.Volwassen mensen die snoep pakken van de grond, geweldig.
quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:10 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Is ze weer op YouTube te vinden?Allang. Ze heeft na de verwijdering van de video, zelf een account gemaakt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 13 november 2012 21:54 schreef tong80 het volgende:
Ik laat je kreunen en smeken naar genade als ik je achterlangs neem.
:P
Dat ging twee hele weken goed..quote:
En zo zijn er tig redenen waarom je een account kan maken.quote:
Niet zo boeiend, ik ben niet zo populair.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:16 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe dat is mooi!Jammer wel dat er veel niet kwamen
Had al een account voordat ik daar studeerde.. echter deed ik er weinig meequote:Op vrijdag 11 november 2011 20:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
En zo zijn er tig redenen waarom je een account kan maken.
Ik ook, al jarenlang. Ben wat maandjes geleden pas écht actief.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:35 schreef PieterBas het volgende:
[..]
Had al een account voordat ik daar studeerde.. echter deed ik er weinig mee
Och, beter teveel eten dan te weinig.quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Niet zo boeiend, ik ben niet zo populair.Ook al woon ik aan de andere kant van het land vergeleken met mijn oude vrienden en familieleden, heb ik ze toch uitgenodigd (voor het geval als iemand toch ver wilt reizen en daar tijd voor heeft). Niemand die een reactie gaf, maar iedereen wachtte af tot het laatste moment om het af te zeggen, omdat ze nog 'twijfelden'. Tja, dan heb ik mijn voedsel al gekocht.
Onzin!quote:Op vrijdag 11 november 2011 20:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
En zo zijn er tig redenen waarom je een account kan maken.
Guus kom nou maar naar Ajaxquote:Op vrijdag 11 november 2011 21:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Geen toeterturken vanavond.
Watje.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:33 schreef Bravebart het volgende:
Pffff, winterjas maar eens aan vandaag, het is nie grappig koud meer buiten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |