Ik geloof er niets van dat jij een oen bent.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee ik ben een oenVergeten dat ik met mijn vriendinnetjes afgesproken had nog voor school
Nou, jawel hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat jij een oen bent.
Maar.. dan ben ik er ook één, omdat ik er helemaal niet aan gedacht heb om mijn wekker aan te zetten.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, jawel hoorgisteravond in elk geval wel
Inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2011 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar.. dan ben ik er ook één, omdat ik er helemaal niet aan gedacht heb om mijn wekker aan te zetten.
How you doin'quote:
Je raadt nooooit wat Leo's tweede naam is!quote:Op vrijdag 11 november 2011 09:24 schreef The_Dean het volgende:
Voor de dames: Leonardo di Caprio is vandaag jarig.
Damnit, ik wilde net reageren voordat je die edit typte.quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:25 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Je raadt nooooit wat Leo's tweede naam is!
En nee, dat is nie 'di'
Ha-ha!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:32 schreef Lithia het volgende:
[..]
Damnit, ik wilde net reageren voordat je die edit typte.
Die heb je opgezochtquote:
JvT!quote:Op vrijdag 11 november 2011 12:44 schreef jna het volgende:
Zag die chick naar me staren en ik dacht ‘die wil wel’
Lag ’t aan ’t hete weer of de Bernard Wilhelm
Ik zei ‘doei, zie je vanavond, gaan we rellen als Marokkanen op Mercator’
Niks mis, met een lekkere slet
Kijk 'r gaan gek, lekkere slet
Ja, natuurlijk!quote:
leeft dat kind nog?quote:
Boeiendquote:
quote:
Ah, ik dacht al, waar ik ken ik haar van, maar ze is de ex/vriendin van een vriend van mequote:Op vrijdag 11 november 2011 13:02 schreef Lithia het volgende:
FOK!meisje Tamara staat halfbloot in de Foxy (FOK!sy!)!! This made my day.
Dus die ex hoeft niet echt wraak te nemen met naaktfoto's ofzo. Well done.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:09 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ah, ik dacht al, waar ik ken ik haar van, maar ze is de ex/vriendin van een vriend van me
Wraak, neuh, maar dat was toch al niet echt nodigquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:21 schreef Lithia het volgende:
[..]
Dus die ex hoeft niet echt wraak te nemen met naaktfoto's ofzo. Well done.
Maaruh, vooral die link naar de site toe moest ik om lachen, die Tamara is wel oke.
Ja, it's a small world.quote:Op vrijdag 11 november 2011 13:22 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Wraak, neuh, maar dat was toch al niet echt nodigWel maf om haar zo te zien though
Ja, blijkbaar jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 13:24 schreef Lithia het volgende:
[..]
Ja, it's a small world.én ze is een FOK!ster.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |