Oh, ik ben nog niet buiten geweestquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Watje.
Ik vind het vandaag juist wel weer meevallen met de kou.
's avonds koelt het inderdaad snel af.quote:Op zaterdag 12 november 2011 11:42 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Oh, ik ben nog niet buiten geweestMaar vannacht ging ik stuk
Was het maar iets duurder, dan was de keuze snel gemaakt.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:07 schreef The_Dean het volgende:
Is misschien iets duurder... maar!!
Lekker muziekje heb ik in de bus ook op, dus dat maakt geen verschil. minder reistijd klopt wel.quote:Minder reistijd, van deur tot deur, nooit meer wachten/vertraging, lekker muziekje op, lekker cruizen...
Ik zie hem toch meer als kinderlokker dan als kindervriend.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:12 schreef jna het volgende:
Kees van Flodder als Sinterklaas. Ik verwacht elk moment tatjana in beeld
Meen je nietquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:12 schreef jna het volgende:
Kees van Flodder als Sinterklaas. Ik verwacht elk moment tatjana in beeld
Nu kan je chicks oppikken met je automobielquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Was het maar iets duurder, dan was de keuze snel gemaakt.
[..]
Lekker muziekje heb ik in de bus ook op, dus dat maakt geen verschil. minder reistijd klopt wel.
Nadeel is dat ik dan geen leuke meiden meer zie ik de bus.
Er zijn geen carpoolmatches gevonden.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:16 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nu kan je chicks oppikken met je automobiel
www.carpooldate.nl
Die wonen allemaal al aan de overkant.quote:Op zaterdag 12 november 2011 12:19 schreef The_Dean het volgende:
Niemand van je werk?
Ik pik ook elke dag twee collega's op
Mmh inderdaad, het was helemaal niet koud buitenquote:Op zaterdag 12 november 2011 11:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
's avonds koelt het inderdaad snel af.
Dat heb toch heul niet nodig?quote:Op zaterdag 12 november 2011 15:49 schreef Lithia het volgende:
Whehe, ik was vandaag zwarte piet.
Mét schmink!!
Thanks captain obviousquote:Op zaterdag 12 november 2011 16:14 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat heb toch heul niet nodig?
quote:
Hoe was het?quote:Op zondag 13 november 2011 00:12 schreef The_Dean het volgende:
Op zaterdag? Ik ben net klaar met optreden!
Onverstaanbaar!quote:
Nee.quote:
quote:
Ooooooh, dat is veel dichterbijquote:Op zondag 13 november 2011 09:51 schreef The_Dean het volgende:
In april staan we voor de tweede keer in Groningen!
Groningen is ook the middel of nowhere.quote:Op zondag 13 november 2011 09:51 schreef The_Dean het volgende:
In april staan we voor de tweede keer in Groningen!
Wat onverwachtsquote:Op zondag 13 november 2011 15:38 schreef Isdatzo het volgende:
Zo, drukke week gehad.
En Valencia was gaaf. Op de camping was geen zak te beleven maar dorpje verderop.. gekkenhuis man! Laatste nacht nog Valencia onveilig gemaakt, was wel geschikt. En de race was ook nice, waar wij zaten kon je het hele circuit op één bocht na zien
. En het eerbetoon aan Simoncelli was mooi
.
Alleen 't was nie warm nie.. heel m'n koffer volgeladen met korte broeken en T-shirts, heb ik er gewoon een jas moeten kopen omdat 't zo koud was.
Je zit gewoon te Luctorren.quote:Op zondag 13 november 2011 03:14 schreef Bravebart het volgende:
Treed dan ook eens buiten die middle of nowhere op joh!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |