Oh, daar gaat het het slechtst mee. Hij is remklauwloos.quote:
He will pay for this.quote:Op zondag 13 november 2011 18:10 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Isdatzo weet wel waar hij gebleven is..
Wat een TLCquote:Op zondag 13 november 2011 18:11 schreef Isdatzo het volgende:
Oh en de uitlaat gasdicht maken. En de koppelingskorf is ingeslagen denk ik. Moet ook gefixt worden.
Je kent mequote:
uhm... Ik S niet meer, dus er valt weinig aan te OG'en.quote:
Awww.quote:Op zondag 13 november 2011 18:14 schreef motorbloempje het volgende:
De Div is hier alleen nog af en toe in gebruik als mijn man in Nederland is voor 't werk, gaan 'm misschien aan een vriend doorverkopen als begin-fietsje, maar anders binnenkort voor een lief prijsje op MP/MF*snotter*
Hoiquote:Op zondag 13 november 2011 18:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
uhm... Ik S niet meer, dus er valt weinig aan te OG'en.
Doet me niks.quote:Op zondag 13 november 2011 18:17 schreef Lithia het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Alsof ze doodbloeden.So cute.
Verse olie hč.quote:Op zondag 13 november 2011 18:18 schreef motorbloempje het volgende:
Die eerste lijkt serieus wel op een plasje bloed!!
Zo'n div is wel leuk om af te raggen.quote:Op zondag 13 november 2011 18:16 schreef motorbloempje het volgende:
Meh, sinds ik de GS heb ben ik wel helemaal om. Heb nog wel eens op de Div gereden, maar de GS is vele malen comfortabeleren het is wat duur om een extra motor te importeren, al moeten we de GSsen ook nog steeds op Brits kenteken zetten
Boeiend, ik wil ook mijn motors delen.quote:
Heb ook altijd gezegd dat ik 'm op rijd, maar het is wat te duur om 'm te houdenquote:Op zondag 13 november 2011 18:19 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Zo'n div is wel leuk om af te raggen.
Wilde jij nog achterop?quote:Op zondag 13 november 2011 18:19 schreef Lithia het volgende:
[..]
Boeiend, ik wil ook mijn motors delen.
Geef mij. Ik ben heel goed in motoren slopen.quote:Op zondag 13 november 2011 18:20 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Heb ook altijd gezegd dat ik 'm op rijd, maar het is wat te duur om 'm te houden![]()
Het deed je toch niets?quote:
Jou geven? Nee, dank je...quote:Op zondag 13 november 2011 18:22 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Geef mij. Ik ben heel goed in motoren slopen.
dicht?quote:Op zondag 13 november 2011 18:19 schreef Lithia het volgende:
Ik heb m al gevonden!
[Stage SC] #1538: zonder motor
Wat zeik je dan.quote:Op zondag 13 november 2011 18:24 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij doet me ook niks. Padum-tsjjj.
Ja. De Stage SC mag niet meerquote:
JAWOHL MEIN FUHRER.quote:
Nee aan jou. Nu weer lekker afblijven.quote:Op zondag 13 november 2011 18:29 schreef motorbloempje het volgende:
Is dit topic nou nog niet vol? Zou het tóch aan de naam liggen?
Jemig, misschien moet je je tampon even verwisselenquote:Op zondag 13 november 2011 18:33 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nee aan jou. Nu weer lekker afblijven.
Zal ze zo ff posten.quote:Op zondag 13 november 2011 18:37 schreef Lithia het volgende:
Ja, hallo. Deel die DM's ff hier. Popcornwaardig dit!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |