Ik ben steeds in de war als jij hier als laatste gepost hebt, dan denk ik dat het ARG isquote:
Hehehe, ik post hier ook soms hoor.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:35 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Ik ben steeds in de war als jij hier als laatste gepost hebt, dan denk ik dat het ARG is
quote:
quote:
Ja weet ik tochquote:Op donderdag 10 november 2011 00:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Hehehe, ik post hier ook soms hoor.
[..]![]()
Goedemorgenquote:Op donderdag 10 november 2011 06:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen
Vergeten mijn wekker in te schakelen.
Fixed.quote:
Hoe kom je erbij dat ik me verveelde?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:45 schreef The_Dean het volgende:
Ga dan eens wat doen, in plaats van je te vervelen.
quote:Op donderdag 10 november 2011 10:08 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Goedemorgen
Mijn wekker op de verkeerde tijd gezet
Het is een complot.quote:Op donderdag 10 november 2011 10:21 schreef Californium het volgende:
Door mijn wekker heen geslapen
Mogguh! Ben al druk aan het lezen
Nee ik ben een oenquote:Op donderdag 10 november 2011 18:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Het is een complot.
Ik geloof er niets van dat jij een oen bent.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nee ik ben een oenVergeten dat ik met mijn vriendinnetjes afgesproken had nog voor school
Nou, jawel hoorquote:Op donderdag 10 november 2011 18:36 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik geloof er niets van dat jij een oen bent.
Maar.. dan ben ik er ook één, omdat ik er helemaal niet aan gedacht heb om mijn wekker aan te zetten.quote:Op donderdag 10 november 2011 18:38 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, jawel hoorgisteravond in elk geval wel
Inderdaadquote:Op donderdag 10 november 2011 18:39 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Maar.. dan ben ik er ook één, omdat ik er helemaal niet aan gedacht heb om mijn wekker aan te zetten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |