SPOILER: Wie Speelt Wat?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[Sarcasme modus aan]
Als er een predator ingeroepen wordt.quote:Op woensdag 9 november 2011 02:23 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ja dat is echt het enige rotte aan die Parijs map.
quote:
Nigga please, ben jij nou een echte vent of niet?quote:Op woensdag 9 november 2011 07:52 schreef Fsmxi het volgende:
Het is voor acht uur, ik wist niet dat dat bestond
hoezo? Betsy melken gebeurt toch rond 5 uurquote:Op woensdag 9 november 2011 07:52 schreef Fsmxi het volgende:
Het is voor acht uur, ik wist niet dat dat bestond
Ja, maar dat is 's nachts. Ik dacht dat de ochtend rond 9-10 uur pas begon!quote:Op woensdag 9 november 2011 08:07 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
hoezo? Betsy melken gebeurt toch rond 5 uur
fijn om te horenquote:Op woensdag 9 november 2011 07:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]![]()
Haha ja hoor. Koorts weg, beroerdheid ook zo goed als, alleen nog snotverkouden. Morgen weer aan het werk.
Maar help jij zelf ook met de koeien melken of laat je je pa dat doen?quote:Op woensdag 9 november 2011 08:30 schreef Fsmxi het volgende:
Bam, stallen afgemest/gestrooid; deze boer doet allez, jwtz.
wij hebben geen koeienquote:Op woensdag 9 november 2011 08:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Maar help jij zelf ook met de koeien melken of laat je je pa dat doen?
Wie is betsy dan.quote:
Dat heb ik nooit gedaan, trolletje.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:21 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Omg eerst helemaal afzeiken en dat toch kopen.
Betsy is onze "koe" aldus... Micchas dacht ik. Wij hebben 4 paarden, 2 honden en 2 katten en dat is het wel zo'n beetjequote:Op woensdag 9 november 2011 08:43 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Wie is betsy dan.Wtf. Wat hebben jullie dan wel? Alleen paardjes?
Lol.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:44 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Betsy is onze "koe" aldus... Micchas dacht ik. Wij hebben 4 paarden, 2 honden en 2 katten en dat is het wel zo'n beetje
Met drie ervan wordt inderdaad actief gereden.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:46 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lol.
En die paarden hebben jullie gewoon voor de lol of word er mee dressuur gereden ofzo? Beter houden we gewoon een meet bij jou. Paardjes.
...quote:Op woensdag 9 november 2011 08:47 schreef Fsmxi het volgende:
[..]
Met drie ervan wordt inderdaad actief gereden.
Trollface.png etc. etc..quote:Op woensdag 9 november 2011 08:43 schreef Michhas het volgende:
[..]
Dat heb ik nooit gedaan, trolletje.
We moeten ook afspreken dat de BF3 mensen in het roze gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Dus... de eerst komende meet gaan we aan twee aparte tafels zitten/staan die tegenover elkaar staan elk aan de rand van het cafe. Vanaf daar gaan we boos naar elkaar kijken, bierglazen gooien en roepen hoe kut BF3/MW3 wel niet is.
Dus met andere woorden zitten alleen jij en Teun aan een tafel? Gezellig!quote:Op woensdag 9 november 2011 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Dus... de eerst komende meet gaan we aan twee aparte tafels zitten/staan die tegenover elkaar staan elk aan de rand van het cafe. Vanaf daar gaan we boos naar elkaar kijken, bierglazen gooien en roepen hoe kut BF3/MW3 wel niet is.
scherpquote:Op woensdag 9 november 2011 09:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dus met andere woorden zitten alleen jij en Teun aan een tafel? Gezellig!
Hehe, touchéquote:Op woensdag 9 november 2011 09:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Moet ik dan in mijn eentje in het midden zitten?quote:Op woensdag 9 november 2011 08:58 schreef Rossdale het volgende:
Anders ga je even een leven zoeken.. omgquote:Op woensdag 9 november 2011 02:43 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Als er een predator ingeroepen wordt.
SP uitgespeeld op Veteran.
De SP is kort en makkelijk. Misschien iets moeilijker als je verstandelijk en lichamelijk beperkt bent.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:34 schreef Xblister het volgende:
[..]
Anders ga je even een leven zoeken.. omg
Jezus, precies hetzelfde als BO! Ik ga die shit niet kopen! Alleen maar hitmarkers! Kut Treyarch!quote:Op woensdag 9 november 2011 09:50 schreef Rossdale het volgende:
[ afbeelding ]
z0mg! Let the hype commence!!!!
duurt niet lang tot je tussen ons in glibbert.quote:Op woensdag 9 november 2011 09:02 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als we in het laagste gedeelte van het cafe gaan zitten glijdt ze vanzelf onze kant op?quote:Op woensdag 9 november 2011 10:04 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
duurt niet lang tot je tussen ons in glibbert.
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:06 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Als we in het laagste gedeelte van het cafe gaan zitten glijdt ze vanzelf onze kant op?
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:10 schreef KneusTeun het volgende:
en onze tafel is de enige met bier, want de rest heeft de centen niet! ( dus dan komt titty vanzelf bij sugar daddy Rossdale )
Op Pierre na is de rest nog niet oud genoeg om te mogen drinken Teunquote:Op woensdag 9 november 2011 10:10 schreef KneusTeun het volgende:
en onze tafel is de enige met bier, want de rest heeft de centen niet! ( dus dan komt titty vanzelf bij sugar daddy Rossdale )
quote:Op woensdag 9 november 2011 10:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Op Pierre na is de rest nog niet oud genoeg om te mogen drinken Teun
Ik krijg echt kippenvel van die filmpjes.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:18 schreef dreamzk het volgende:
Ik lees lachend alle berichten terug, lekker wakker worden dit
En voor de hardstyle liefhebbers,
Ik heb er zin in!!
Minder campers merkte ik gisterenquote:Op woensdag 9 november 2011 11:11 schreef KneusTeun het volgende:
BF3 is momenteel online echt lastiger geworden!
Las het ook al in het BF topic.
Even proberen groep rond te krijgen en kijken hoe duur kaartjes zijn, zal wel rond de 70e zijn. Goede line up ookquote:Op woensdag 9 november 2011 11:22 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik krijg echt kippenvel van die filmpjes.Ga je ook naar hardbass dan? Kun je mooi bij mij blijven pitten.
![]()
Hoeveel zijn die kaartjes rond de 60 euro toch?
Wat een commerciële bagger weer.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:18 schreef dreamzk het volgende:
Ik lees lachend alle berichten terug, lekker wakker worden dit
En voor de hardstyle liefhebbers,
Ik heb er zin in!!
58 euro zie ik nu.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:23 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Even proberen groep rond te krijgen en kijken hoe duur kaartjes zijn, zal wel rond de 70e zijn. Goede line up ook
Maar ook minder van die mensen die hersenloos rondrennen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:22 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Minder campers merkte ik gisteren
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:30 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens... En meisje...
Ik heb MW3 besteld!
Ik wist het.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:30 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens... En meisje...
Ik heb MW3 besteld!
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:30 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens... En meisje...
Ik heb MW3 besteld!
Volgens mij is hij nog nergens onder de 40 euro te verkrijgen, tenzij je ergens in een winkel een tijdelijk aanbieding hadquote:Op woensdag 9 november 2011 11:30 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens... En meisje...
Ik heb MW3 besteld!
whatsapp maar als ie ergens cheap te krijgen is.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:32 schreef tliciouz het volgende:
Nu alleen Teun en brombeer Ross zover krijgen en dan zijn we one big happy mw3 family
Awwwwh, en Fs en Bozz dan? Je bent je toyboys nu alweer vergeten?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:32 schreef tliciouz het volgende:
Nu alleen Teun en brombeer Ross zover krijgen en dan zijn we one big happy mw3 family
Nee die horen niet bij mijn familie anders kan ik ze niet doen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:37 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Awwwwh, en Fs en Bozz dan? Je bent je toyboys nu alweer vergeten?
Voor 50 of minder mag je gelijk een link aan mij geven, want tot nu toe 50,30 euro als goedkoopste gezienquote:Op woensdag 9 november 2011 11:30 schreef KoningStoma het volgende:
Jongens... En meisje...
Ik heb MW3 besteld!
Kortingscode. 39.30¤ Eenmalig trouwensquote:Op woensdag 9 november 2011 11:33 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Volgens mij is hij nog nergens onder de 40 euro te verkrijgen, tenzij je ergens in een winkel een tijdelijk aanbieding had
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kortingscode. 39.30¤ Eenmalig trouwens
Dan zou ik het ook bijna doenquote:Op woensdag 9 november 2011 11:42 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Kortingscode. 39.30¤ Eenmalig trouwens
Jij snap mij over die 30 centquote:Op woensdag 9 november 2011 11:44 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Dan zou ik het ook bijna doen
30cent er nog vanaf, omdat ik de afschrijving kosten van de engine niet wil betalen
We kunnen een wedje leggen hoe lang het duurt tot Tim spijt krijgt van zijn aankoopquote:Op woensdag 9 november 2011 11:31 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik wist het.Serieus ik had een weddenschap met je moeten aangaan.
quote:Op woensdag 9 november 2011 11:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wat een commerciële bagger weer.Maargoed, daar hebben we het al tig keer over gehad.
Ah goede prijs, kans dat ik ga is nu hoger gewordenquote:
En ik dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:32 schreef tliciouz het volgende:
15 min als hij 3x hitmarkers krijgt met zn Barrettquote:Op woensdag 9 november 2011 11:55 schreef Rossdale het volgende:
[..]
We kunnen een wedje leggen hoe lang het duurt tot Tim spijt krijgt van zijn aankoop
Ik zet in op 2 dagen, 13 uur, 23 minuten en 12 seconden.
Hoe vaak heb ik het zinnetje "Kankerspel, ik wil mijn geld terug godverdomme" gehoord?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk niet dat ik snel teleurgesteld zal zijn. MW2 was een leuk spel. Wel een kutspel, maar ook leuk. Van alles wat ik gehoord heb is deze beter op de punten waar MW2 kut was.
Stoma doet niet aan dashboarden gekkiequote:Op woensdag 9 november 2011 12:13 schreef badboynova het volgende:
Binnen 10 minuten doet hij de first operation dashboard
alleen somsquote:Op woensdag 9 november 2011 12:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Stoma doet niet aan dashboarden gekkie
quote:
Hehe, usericon van BarraCupraCuda gestolen?quote:Op woensdag 9 november 2011 12:15 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
alleen soms
[..]
[ afbeelding ]
Is vanquote:Op woensdag 9 november 2011 12:27 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Hehe, usericon van BarraCupraCuda gestolen?
Ik doelde op het plaatje van James Franco wat hij posttequote:
Wat moet je hier doen om bij de family te horen dan?quote:Op woensdag 9 november 2011 11:32 schreef tliciouz het volgende:
Eerst naar kuifje en dan me wapen ophalen, daarna denk rond 10 uur wel online.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:06 schreef Pixell het volgende:
Gaan de echte mannen nog bf3 spelen vanavond?
Si señor!quote:Op woensdag 9 november 2011 13:06 schreef Pixell het volgende:
Hangt er vanaf of ik op tijd van school weg ben om Skyrim nog te kunnen halen.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:06 schreef Pixell het volgende:
Ik vind de SP wel dope! beetje lens flare armageddon maar zeker wel vet, enige minpunt tot nu toe is dat iedereen zegt dat ie kort is.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:26 schreef Rossdale het volgende:
Ik heb de SP nog niet eens aangeraakt. Nouja ik heb de disc geïnstalleerd maar dat was het dan ook wel
Als dat zo was, zouden ze er geen 58 euro voor vragen.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:56 schreef dreamzk het volgende:
[..]Dit zijn de topfeesten en een stuk minder commercieel dan je denkt, b2s is vooral voor de liefhebbers niet zoals bij Q-Dance waar het vooral gaat om dagjesmensen
De beste feesten zijn nog steeds in de oude fabrieks hallen en kraakpanden of bossen voor een tientje!quote:Op woensdag 9 november 2011 13:28 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Als dat zo was, zouden ze er geen 58 euro voor vragen.Vroeger kostten zulke feesten geloof ik nog geen 2 tientjes.
Wil niet zeggen dat dit niet zo zijn slechte punten heeft hoor.quote:Op woensdag 9 november 2011 11:57 schreef KoningStoma het volgende:
Ik denk niet dat ik snel teleurgesteld zal zijn. MW2 was een leuk spel. Wel een kutspel, maar ook leuk. Van alles wat ik gehoord heb is deze beter op de punten waar MW2 kut was.
Precies. Vergeet de partytenten niet.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:31 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
De beste feesten zijn nog steeds in de oude fabrieks hallen en kraakpanden of bossen voor een tientje!
Troll face onquote:Op woensdag 9 november 2011 13:27 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Ik vind de SP wel dope! beetje lens flare armageddon maar zeker wel vet, enige minpunt tot nu toe is dat iedereen zegt dat ie kort is.
Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij slechter dan de sp van MW2 isquote:Op woensdag 9 november 2011 13:35 schreef KneusTeun het volgende:
SP van MW3 is wel redelijk toch? zelfs de lui die slechte review geven zeggen dat de SP wel nice is.
Ach vast wel. Ik verwacht niet dat het perfect is. Verre van zelfs, maar wel dat het leuk is.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:31 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Wil niet zeggen dat dit niet zo zijn slechte punten heeft hoor.
jazekerquote:Op woensdag 9 november 2011 13:06 schreef Pixell het volgende:
Ik heb 2 of 3 levels gespeeld en ik vind het "verhaal" tot nu toe absoluut niet boeiend, alleen het is gruwelijk vet omdat je wordt overdondert door allerlei shizzle die gebeurd.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:35 schreef KneusTeun het volgende:
SP van MW3 is wel redelijk toch? zelfs de lui die slechte review geven zeggen dat de SP wel nice is.
Ik ben de dlc aan het binnen halen, speciaal points gehaald hier voorquote:
Nee... het leven is hard als alleenstaande bijstandsmoeder met zes kleine kinderenquote:
Dat had ik net ook met MW3, gaat zo wel weer over.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Weet iemand waarom mijn Xbox niet meer stil is als ik een game installeer op de harde schijf?
Dat komt door hun nieuwe disc indeling. Na een paar minuutjes is 'ie wel stil als het goed is.quote:Op woensdag 9 november 2011 13:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Weet iemand waarom mijn Xbox niet meer stil is als ik een game installeer op de harde schijf?
"Every gun is good, except... for shotguns.. This angers me a little..." en toen klikte ik hem maar weg...quote:Op woensdag 9 november 2011 14:10 schreef Kutstudent het volgende:
Iedereen die nog twijfelt, kijk dit even. Hij heeft het precies goed wat er mis is met het spel.
jawelquote:Op woensdag 9 november 2011 14:29 schreef Rossdale het volgende:
[..]
"Every gun is good, except... for shotguns.. This angers me a little..." en toen klikte ik hem maar weg...
Geen übertoffe strikert?
misschien is het de adapter?quote:Op woensdag 9 november 2011 13:57 schreef Tauchmeister het volgende:
Hmm heb je een thompson?quote:Op woensdag 9 november 2011 14:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Nog een vraag: mijn NAT staat op Open, maar ik kan zowel bij MW2 als MW3 geen enkele game vinden. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
übertof als in heeft lekker veel power. Een strikert is geen proppenschieterquote:
i miss your troll Facequote:Op woensdag 9 november 2011 15:20 schreef Rossdale het volgende:
Psst Nick, in het MW3 topic lees ik constant dat alle MW3 servers er uit knallen
Komt omdat je met die versie van de game op die Xbox niet online kunt Stoompiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Het spijt me zeer, Uwe Koninklijke Hoogheid. Uw Standbeeld is klaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in mijn wereld... Behalve vandaag.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nu pas wakker worden, like a baws.
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:49 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, Uwe Koninklijke Hoogheid. Uw Standbeeld is klaar.hoe weet je of ze leuk is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt voor het eerst problemen met de servers. Weetje over dat filmpje van KK iedereen vond dat killstreaks minder sterk hadden moeten zijn en nu is het zo en dan klagen beetje dubbelquote:Op woensdag 9 november 2011 15:20 schreef Rossdale het volgende:
Psst Nick, in het MW3 topic lees ik constant dat alle MW3 servers er uit knallen
Vind het een beetje jammer dat je in CoD 4 af en toe een airstrike of chopper tegen je kreeg, dat je bij MW2 al veel killstreaks had en dat je nu schijnbaar constant van die shit tegen je krijgt.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt voor het eerst problemen met de servers. Weetje over dat filmpje van KK iedereen vond dat killstreaks minder sterk hadden moeten zijn en nu is het zo en dan klagen beetje dubbel
Dank je boz.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
geef maar een gil dan gaan we wel een keertje op bezoek, heb je er geen last meer van
Post maar een foto, kunnen we er werk van maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Moet je ook niet tot midden in de nacht gamen he.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nu pas wakker worden, like a baws.
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Post maar een foto, kunnen we er werk van maken.wie ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar maar....
![]()
ik sluit de officiele tliciouz-fanclub!
![]()
Vraag het aan nick!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Nog een vraag: mijn NAT staat op Open, maar ik kan zowel bij MW2 als MW3 geen enkele game vinden. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Dat is het probleem niet. Het probleem is dat die hele kutzooi nog noobfriendlier is geworden omdat de killstreaks dus blijkbaar voor de top spelers gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt voor het eerst problemen met de servers. Weetje over dat filmpje van KK iedereen vond dat killstreaks minder sterk hadden moeten zijn en nu is het zo en dan klagen beetje dubbel
Hadden ze gister al gedaan toch? maar het was pas nieuws geweest als ze een nieuwe engine aan kondigen.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:08 schreef badboynova het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)y-aan-voor-2012.htmlnot this sjit again
Ideaal voor Team Bozzdalequote:Op woensdag 9 november 2011 16:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Het probleem is dat die hele kutzooi nog noobfriendlier is geworden omdat de killstreaks dus blijkbaar voor de top spelers gaan.![]()
![]()
_______!!!!
COD4 hangen er non stop heli's in de lucht dus dat is onzin. Natuurlijk je hebt nu veel meer verschillende streaks maar veel last heb je er niet van aangezien de dikke shit alles boven de 12 Kills isquote:Op woensdag 9 november 2011 15:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind het een beetje jammer dat je in CoD 4 af en toe een airstrike of chopper tegen je kreeg, dat je bij MW2 al veel killstreaks had en dat je nu schijnbaar constant van die shit tegen je krijgt.
Ik hoor iedereen over gun-to-gun combat, maar volgens mij is dat juist steeds minder het geval...
Die heli's in CoD 4 deden alleen geen kut. Jij probeert altijd alles goed te praten. Sommige dingen kun je gewoon niet goedpraten.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD4 hangen er non stop heli's in de lucht dus dat is onzin. Natuurlijk je hebt nu veel meer verschillende streaks maar veel last heb je er niet van aangezien de dikke shit alles boven de 12 Kills is
Dat is fraai.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik weet niet welk spel jullie spelen, maar ik word nauwelijks gekilled door air support. Het is echt bijna alleen maar gun-to-gun combat.
Gast die heli's waren gewoon hard hoor. Ik praat niet alles goed ik geef alleen aan dat het onzin is dat er in COD 4 alleen maar zo nu en dan heli's hangen.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die heli's in CoD 4 deden alleen geen kut. Jij probeert altijd alles goed te praten. Sommige dingen kun je gewoon niet goedpraten.
Al 2 dagen nergens last van hoor, maar volgens jou zou het nog erger zijn dan bij BO en MW2 en daar heb je dus geen gelijk inquote:Op woensdag 9 november 2011 15:24 schreef Rossdale het volgende:
Geen troll, gewoon even duidelijk maken dat meneer te vroeg riep dat er geen server-issues waren en dat ik gewoon gelijk heb
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vraag het aan nick!Sorry nick maar dit was te makkelijk.
Verkeerde topic, dit is het MW2(.5) anti BF3 topicquote:Op woensdag 9 november 2011 16:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Yes heb hem zo, gelijk SP uitspelen.
Zo gebeurd.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Yes heb hem zo, gelijk SP uitspelen.
Mijn goedkopere werken prima.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:36 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.cracked.com/ar(...)ely-rich-creepy.html
tamz wanna try?
je gaat toch niet wachten op een prijsdaling van cod:Pquote:Op woensdag 9 november 2011 18:01 schreef KneusTeun het volgende:
ik heb net ff mw3 op pc gedaan en het is leuk maar denk dat ik inderdaad ff wacht.
op pc ben ik echt minder dan op een Xbox haalde net positief
Hij moet 30 cent goedkoper worden dan koop ik hem bij een shop, anders hou ik mp i de gaten voor een 2de handse.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:20 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
je gaat toch niet wachten op een prijsdaling van cod:P
dan moet je wachten tot ze 5 delen verder zijn. en bij een of andere retro gameshop de console opnieuw aanschaffen + game:)
haal hem binnenkort wel als ik de jaarrekening gehad heb van essent:S
30 cent van welke prijs?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij moet 30 cent goedkoper worden dan koop ik hem bij een shop, anders hou ik mp i de gaten voor een 2de handse.
???quote:Op woensdag 9 november 2011 16:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Verkeerde topic, dit is het MW2(.5) anti BF3 topic
Van 50,30 euroquote:Op woensdag 9 november 2011 18:27 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
30 cent van welke prijs?
las dat mediamarkt hem verkocht voor 44 euries.
ja klopt maar lees overal online 44 euro.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
Van 50,30 euro.
volgens de mm site is hy 55 euro.
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,206016,191361.html
Je moet ook niet in de webshop kijken.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
Van 50,30 euro.
volgens de mm site is hy 55 euro.
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,206016,191361.html
Ook gij Brutus?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:01 schreef KneusTeun het volgende:
ik heb net ff mw3 op pc gedaan en het is leuk maar denk dat ik inderdaad ff wacht.
op pc ben ik echt minder dan op een Xbox haalde net positief
Kom gamen.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:39 schreef Tauchmeister het volgende:
Kap eens met dat eindeloze gezeur over BF3 en MW3, echt vermoeiend om te lezen hoe sommigen telkens hun gelijk proberen te halen.
Cool.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vanavond, eerst nog wat afmaken
Is ze dan weer stout geweestquote:Op woensdag 9 november 2011 18:42 schreef Tauchmeister het volgende:
[..]
Vanavond, eerst nog wat afmaken
Wil ook wel groundwar,demolition of HQ spelenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij doet alleen maar domination. [ afbeelding ]
Baasquote:Op woensdag 9 november 2011 19:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lelijke make-over heeft dumpert gekregen.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1807941/8c5aca0d/kijk_hans.html
Meh, vind deze niet zo tof.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lelijke make-over heeft dumpert gekregen.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1807941/8c5aca0d/kijk_hans.html
Nja dat merk ik af en toe ook in de party's op Xbox livequote:Op woensdag 9 november 2011 20:50 schreef Pixell het volgende:
Nadat ik de SC hier ben gejoined heb ik wel veel volk meegenomen
Ik heb vandaag alweer FIFA gedaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:21 schreef Michhas het volgende:
Vanaf twee uur non-stop MW3 gedaan.
Ik weet het niet zo goed eigenlijk
Het is ook wel leuk maar niet zo meer als 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:09 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb vandaag alweer MW3 gedaan.
Zegt genoeg.
Wat is dat toch...quote:EA heeft Battlefield 4 bevestigd
PlayStation 3 • Windows • XBOX 360 • Geschreven door Quincy op 10-11-2011 @ 00:19
De grote baas van EA Games, Frank Gibeau, heeft zojuist bevestigd dat er een vervolg op Battlefield 3 zal komen.
Twitter staat er vol mee. Gibeau heeft tijdens een keynote op de University of Southern California het volgende gezegd: "There will be a Battlefield 4." Meer details heeft hij niet gegeven.
Dit is niet meer dan logisch. EA heeft nu al tien miljoen exemplaren van Battlefield 3 verscheept die bedoeld waren voor de lancering, en heeft in de week die op de lancering volgt ook nog eens vijf miljoen exemplaren verkocht. Dit maakt Battlefield 3 het best verkochte spel van de hand van EA Games ooit.
Zolang het verkoopt, blijven ze er mee komen en BO 2 zal volgend jaar wel komen denk ikquote:Op donderdag 10 november 2011 00:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat is dat toch...
AC moet nog uitkomen maar die hebben ook al een nieuwe voor 2012.
Saints Row 3 moet nog uitkomen maar die praten ook al over Saints Row 4.
Wanneer komt Black Ops 2 dan?
Maakt toch allemaal niks uit wat er uit komt volgend jaar.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zolang het verkoopt, blijven ze er mee komen en BO 2 zal volgend jaar wel komen denk ik
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nu MW3 er is heb je niks anders meer nodig.
Was ff bij me vriendin op werk, dus ff snel gechecked, en weet nu gewoon zeker dat ik ff wacht.quote:
Tsja rockstar geen een game van hun verkoopt minder dan 5 miljoen stuks.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
GTA V moet dan wel erg goed zijn, en dat zal wel goed komen!
Hoop ik iig
Komt ook wel goed, Nu nog kijken wat de release datum gaat worden, want de overige games heb ik op dat moment niet meer nodigquote:Op donderdag 10 november 2011 00:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tsja rockstar geen een game van hun verkoopt minder dan 5 miljoen stuks.
Dus.
Ik denk dat we ook nog wel ff bezig zijn, ik heb nu 1 of 2 main quests gedaan, voor de rest alleen maar rondgelopen en side quests gedaan. WAT IS DIE MAP GROOTquote:Op woensdag 9 november 2011 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Skyrim![]()
Dit bevalt zoveel beter als Oblivion
Haha idd, maar goed aangezien iedereen altijd een in een party zit, is het bij S&D wel te doenquote:Op donderdag 10 november 2011 03:15 schreef KoningStoma het volgende:
Als je iemand killt in mw3 dan kan je blijkbaar een paar seconde met hem praten.Dat is mooi. Dat is zeer mooi.
owh shiiiit, de game is stoma proofquote:Op donderdag 10 november 2011 08:45 schreef KoningStoma het volgende:
Ik pak de duke nuken soundboards er weer bij
quote:Op donderdag 10 november 2011 11:28 schreef KneusTeun het volgende:
Ik hoop dat de volgende COD met cowboys wordtZou toch geweldig zijn!
Cod Harry Potter?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:40 schreef KoningStoma het volgende:
Er komt ook wel een CoD in de toekomst, waar je een pak aanhebt dat onzichtbaar kan worden en armor heeft en waarmee je snel kan lopen en hoog kan springen.
Master! Ook met aliens en zulks? En lasers?quote:Op donderdag 10 november 2011 11:40 schreef KoningStoma het volgende:
Er komt ook wel een CoD in de toekomst, waar je een pak aanhebt dat onzichtbaar kan worden en armor heeft en waarmee je snel kan lopen en hoog kan springen.
Als ik een CoD zou maken dan zou het werkenquote:Op donderdag 10 november 2011 12:05 schreef Bozz187 het volgende:
Of een koning stoma cod
Call of problem?:crysis derp hitmarker derp derp
Bla bla bla.quote:Op donderdag 10 november 2011 12:07 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Als ik een CoD zou maken dan zou het werken
Ik ben nu, as we speak, bezig met een spel dat iig al beter werkende hit detection én dedicated servers heeft.quote:
Blops?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:10 schreef KoningStoma het volgende:
[..]
Ik ben nu, as we speak, bezig met een spel dat iig al beter werkende hit detection én dedicated servers heeft.
Daar was je toch al langer mee bezig of was daar weer iemand anders?quote:Op donderdag 10 november 2011 12:14 schreef KoningStoma het volgende:
Nee, mijn eigen spel. Een online shooter, maar dan net zoals audiosurf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |