Maakt toch allemaal niks uit wat er uit komt volgend jaar.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:32 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Zolang het verkoopt, blijven ze er mee komen en BO 2 zal volgend jaar wel komen denk ik
quote:Op donderdag 10 november 2011 00:35 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Nu MW3 er is heb je niks anders meer nodig.
Was ff bij me vriendin op werk, dus ff snel gechecked, en weet nu gewoon zeker dat ik ff wacht.quote:
Tsja rockstar geen een game van hun verkoopt minder dan 5 miljoen stuks.quote:Op donderdag 10 november 2011 00:41 schreef Nick-GizMo het volgende:
GTA V moet dan wel erg goed zijn, en dat zal wel goed komen!
Hoop ik iig
Komt ook wel goed, Nu nog kijken wat de release datum gaat worden, want de overige games heb ik op dat moment niet meer nodigquote:Op donderdag 10 november 2011 00:51 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Tsja rockstar geen een game van hun verkoopt minder dan 5 miljoen stuks.
Dus.
Ik denk dat we ook nog wel ff bezig zijn, ik heb nu 1 of 2 main quests gedaan, voor de rest alleen maar rondgelopen en side quests gedaan. WAT IS DIE MAP GROOTquote:Op woensdag 9 november 2011 23:37 schreef Nick-GizMo het volgende:
Skyrim![]()
Dit bevalt zoveel beter als Oblivion
Haha idd, maar goed aangezien iedereen altijd een in een party zit, is het bij S&D wel te doenquote:Op donderdag 10 november 2011 03:15 schreef KoningStoma het volgende:
Als je iemand killt in mw3 dan kan je blijkbaar een paar seconde met hem praten.Dat is mooi. Dat is zeer mooi.
owh shiiiit, de game is stoma proofquote:Op donderdag 10 november 2011 08:45 schreef KoningStoma het volgende:
Ik pak de duke nuken soundboards er weer bij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |