Lijkt het jou geen leuk spel dan?quote:Op donderdag 10 november 2011 01:18 schreef Aneurysma het volgende:
Haha ben je serieus? Ook; link naar pirate.
quote:Op donderdag 10 november 2011 01:19 schreef Catkiller het volgende:
Waarom spelletje doen als je het in het echt ook kan doen?! Kijk dat je FPS niet in het echt gaat doen snap ik, veuls te gevaarlijk maar dit is zo onschuldig!
Dit zie ik mezelf niet doen eigenlijk.quote:who stalks and subsequently rapes the Kiryuu family
Stel je niet aan, moraalflikker. Tief op naar het fancy forum.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:20 schreef NotYou het volgende:
Grappig joh TS, echt een onderwerp om leuk over te doen.![]()
Waarom niet? Stalken kost alleen wat vrije tijd maar dat doet elke hobby. Verkrachten is half zo erg als je telkens dezelfde pakt!quote:Op donderdag 10 november 2011 01:20 schreef HyperViper het volgende:
[..]
[..]
Dit zie ik mezelf niet doen eigenlijk.
Haha jawel, wil het hebben. Al is het maar omdat mijn psychopath level dan omhoog gaat.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:19 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Lijkt het jou geen leuk spel dan?
Goed punt, eigenlijk.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:21 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Waarom niet? Stalken kost alleen wat vrije tijd maar dat doet elke hobby. Verkrachten is half zo erg als je telkens dezelfde pakt!
Hier ben ik het wel mee eens overigens. Grappen over Japanners zijn smakeloos.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:20 schreef NotYou het volgende:
Grappig joh TS, echt een onderwerp om leuk over te doen.![]()
En als ze huilen dan genieten ze er heus nog wel van, later he, wanneer ze door hebben hoe goed je voor ze bent zullen ze je waarderen. Je moet gewoon even door de moeilijke eerste periode heen en dan gaat alles goed.quote:
Een hele juiste instelling, ik gun je dit spel ook echt. Jammer dat hij nergens te koop is, een spel als dit hoor je natuurlijk voor te betalen.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:22 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Haha jawel, wil het hebben. Al is het maar omdat mijn psychopath level dan omhoog gaat.
Ik bel morgen de GameMania even, wil wel de collector's edition hebben!quote:Op donderdag 10 november 2011 01:23 schreef HyperViper het volgende:
[..]
Een hele juiste instelling, ik gun je dit spel ook echt. Jammer dat hij nergens te koop is, een spel als dit hoor je natuurlijk voor te betalen.
Die wil ik ook wel, volgens mij wordt die editie geleverd met chloroform en een stoffen doek, ik snap je punt.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:24 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Ik bel morgen de GameMania even, wil wel de collector's edition hebben!
Ze kunnen zelfs poepen en plassen heb ik vernomen, een verwijzing naar een easter egg uit een van de latere levels.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:26 schreef Catkiller het volgende:
De CE heeft ook een figurine van de hoofdrolspeler + die van de vrouwen en ze zijn in verschillende sexuele posities te plaatsen, net lego maar dan geil.
Ik heb mijzelf er niet van kunnen weerhouden wat spoilers te lezen.quote:Op donderdag 10 november 2011 01:27 schreef Catkiller het volgende:
Latere levels?!?! Heb jij dit spel al eens gedaan dan dat je dit weet?!?!
Maar natuurlijk, het is ook maar een klein onderdeel van het spel hoor maak je maar geen zorgen. Ik zal je maar niet vertellen over de eindbaas dan..quote:Op donderdag 10 november 2011 01:27 schreef Aneurysma het volgende:
Dit soort informatie wel in een spoiler doen graag, vind games zelf ontdekken het leukst.
quote:Op donderdag 10 november 2011 01:23 schreef Aneurysma het volgende:
[..]
Hier ben ik het wel mee eens overigens. Grappen over Japanners zijn smakeloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |