Komt omdat je met die versie van de game op die Xbox niet online kunt Stoompiequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Please sir. When moon? When Mustang?
Het spijt me zeer, Uwe Koninklijke Hoogheid. Uw Standbeeld is klaar.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welkom in mijn wereld... Behalve vandaag.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nu pas wakker worden, like a baws.
quote:Op woensdag 9 november 2011 15:49 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Het spijt me zeer, Uwe Koninklijke Hoogheid. Uw Standbeeld is klaar.hoe weet je of ze leuk is?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt voor het eerst problemen met de servers. Weetje over dat filmpje van KK iedereen vond dat killstreaks minder sterk hadden moeten zijn en nu is het zo en dan klagen beetje dubbelquote:Op woensdag 9 november 2011 15:20 schreef Rossdale het volgende:
Psst Nick, in het MW3 topic lees ik constant dat alle MW3 servers er uit knallen
Vind het een beetje jammer dat je in CoD 4 af en toe een airstrike of chopper tegen je kreeg, dat je bij MW2 al veel killstreaks had en dat je nu schijnbaar constant van die shit tegen je krijgt.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt voor het eerst problemen met de servers. Weetje over dat filmpje van KK iedereen vond dat killstreaks minder sterk hadden moeten zijn en nu is het zo en dan klagen beetje dubbel
Dank je boz.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:48 schreef Bozz187 het volgende:
[..]
geef maar een gil dan gaan we wel een keertje op bezoek, heb je er geen last meer van
Post maar een foto, kunnen we er werk van maken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All good things are wild and free.
Moet je ook niet tot midden in de nacht gamen he.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:51 schreef Dr.Pringles het volgende:
Nu pas wakker worden, like a baws.
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:01 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Post maar een foto, kunnen we er werk van maken.wie ik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar maar....
![]()
ik sluit de officiele tliciouz-fanclub!
![]()
Vraag het aan nick!quote:Op woensdag 9 november 2011 14:21 schreef Tauchmeister het volgende:
Nog een vraag: mijn NAT staat op Open, maar ik kan zowel bij MW2 als MW3 geen enkele game vinden. Iemand een idee hoe ik dit kan fixen?
Dat is het probleem niet. Het probleem is dat die hele kutzooi nog noobfriendlier is geworden omdat de killstreaks dus blijkbaar voor de top spelers gaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:54 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Klopt voor het eerst problemen met de servers. Weetje over dat filmpje van KK iedereen vond dat killstreaks minder sterk hadden moeten zijn en nu is het zo en dan klagen beetje dubbel
Hadden ze gister al gedaan toch? maar het was pas nieuws geweest als ze een nieuwe engine aan kondigen.quote:Op woensdag 9 november 2011 15:08 schreef badboynova het volgende:
http://tweakers.net/nieuw(...)y-aan-voor-2012.htmlnot this sjit again
Ideaal voor Team Bozzdalequote:Op woensdag 9 november 2011 16:06 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Dat is het probleem niet. Het probleem is dat die hele kutzooi nog noobfriendlier is geworden omdat de killstreaks dus blijkbaar voor de top spelers gaan.![]()
![]()
_______!!!!
COD4 hangen er non stop heli's in de lucht dus dat is onzin. Natuurlijk je hebt nu veel meer verschillende streaks maar veel last heb je er niet van aangezien de dikke shit alles boven de 12 Kills isquote:Op woensdag 9 november 2011 15:58 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Vind het een beetje jammer dat je in CoD 4 af en toe een airstrike of chopper tegen je kreeg, dat je bij MW2 al veel killstreaks had en dat je nu schijnbaar constant van die shit tegen je krijgt.
Ik hoor iedereen over gun-to-gun combat, maar volgens mij is dat juist steeds minder het geval...
Die heli's in CoD 4 deden alleen geen kut. Jij probeert altijd alles goed te praten. Sommige dingen kun je gewoon niet goedpraten.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:13 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
COD4 hangen er non stop heli's in de lucht dus dat is onzin. Natuurlijk je hebt nu veel meer verschillende streaks maar veel last heb je er niet van aangezien de dikke shit alles boven de 12 Kills is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |