Wil ook wel groundwar,demolition of HQ spelenquote:Op woensdag 9 november 2011 19:02 schreef Dr.Pringles het volgende:
[..]
Jij doet alleen maar domination. [ afbeelding ]
Baasquote:Op woensdag 9 november 2011 19:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lelijke make-over heeft dumpert gekregen.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1807941/8c5aca0d/kijk_hans.html
Meh, vind deze niet zo tof.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2011 19:07 schreef Dr.Pringles het volgende:
Lelijke make-over heeft dumpert gekregen.
http://www.dumpert.nl/mediabase/1807941/8c5aca0d/kijk_hans.html
Nja dat merk ik af en toe ook in de party's op Xbox livequote:Op woensdag 9 november 2011 20:50 schreef Pixell het volgende:
Nadat ik de SC hier ben gejoined heb ik wel veel volk meegenomen
Ik heb vandaag alweer FIFA gedaan.quote:Op woensdag 9 november 2011 22:21 schreef Michhas het volgende:
Vanaf twee uur non-stop MW3 gedaan.
Ik weet het niet zo goed eigenlijk
Het is ook wel leuk maar niet zo meer als 2 jaar geleden.quote:Op woensdag 9 november 2011 23:09 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik heb vandaag alweer MW3 gedaan.
Zegt genoeg.
Wat is dat toch...quote:EA heeft Battlefield 4 bevestigd
PlayStation 3 • Windows • XBOX 360 • Geschreven door Quincy op 10-11-2011 @ 00:19
De grote baas van EA Games, Frank Gibeau, heeft zojuist bevestigd dat er een vervolg op Battlefield 3 zal komen.
Twitter staat er vol mee. Gibeau heeft tijdens een keynote op de University of Southern California het volgende gezegd: "There will be a Battlefield 4." Meer details heeft hij niet gegeven.
Dit is niet meer dan logisch. EA heeft nu al tien miljoen exemplaren van Battlefield 3 verscheept die bedoeld waren voor de lancering, en heeft in de week die op de lancering volgt ook nog eens vijf miljoen exemplaren verkocht. Dit maakt Battlefield 3 het best verkochte spel van de hand van EA Games ooit.
Zolang het verkoopt, blijven ze er mee komen en BO 2 zal volgend jaar wel komen denk ikquote:Op donderdag 10 november 2011 00:29 schreef SoldMayor het volgende:
[..]
Wat is dat toch...
AC moet nog uitkomen maar die hebben ook al een nieuwe voor 2012.
Saints Row 3 moet nog uitkomen maar die praten ook al over Saints Row 4.
Wanneer komt Black Ops 2 dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |