Dat is fraai.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:18 schreef Tauchmeister het volgende:
Ik weet niet welk spel jullie spelen, maar ik word nauwelijks gekilled door air support. Het is echt bijna alleen maar gun-to-gun combat.
Gast die heli's waren gewoon hard hoor. Ik praat niet alles goed ik geef alleen aan dat het onzin is dat er in COD 4 alleen maar zo nu en dan heli's hangen.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:16 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Die heli's in CoD 4 deden alleen geen kut. Jij probeert altijd alles goed te praten. Sommige dingen kun je gewoon niet goedpraten.
Al 2 dagen nergens last van hoor, maar volgens jou zou het nog erger zijn dan bij BO en MW2 en daar heb je dus geen gelijk inquote:Op woensdag 9 november 2011 15:24 schreef Rossdale het volgende:
Geen troll, gewoon even duidelijk maken dat meneer te vroeg riep dat er geen server-issues waren en dat ik gewoon gelijk heb
quote:Op woensdag 9 november 2011 16:05 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Vraag het aan nick!Sorry nick maar dit was te makkelijk.
Verkeerde topic, dit is het MW2(.5) anti BF3 topicquote:Op woensdag 9 november 2011 16:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Yes heb hem zo, gelijk SP uitspelen.
Zo gebeurd.quote:Op woensdag 9 november 2011 16:46 schreef tochweerhenk het volgende:
Yes heb hem zo, gelijk SP uitspelen.
Mijn goedkopere werken prima.quote:Op woensdag 9 november 2011 17:36 schreef Bozz187 het volgende:
http://www.cracked.com/ar(...)ely-rich-creepy.html
tamz wanna try?
je gaat toch niet wachten op een prijsdaling van cod:Pquote:Op woensdag 9 november 2011 18:01 schreef KneusTeun het volgende:
ik heb net ff mw3 op pc gedaan en het is leuk maar denk dat ik inderdaad ff wacht.
op pc ben ik echt minder dan op een Xbox haalde net positief
Hij moet 30 cent goedkoper worden dan koop ik hem bij een shop, anders hou ik mp i de gaten voor een 2de handse.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:20 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
je gaat toch niet wachten op een prijsdaling van cod:P
dan moet je wachten tot ze 5 delen verder zijn. en bij een of andere retro gameshop de console opnieuw aanschaffen + game:)
haal hem binnenkort wel als ik de jaarrekening gehad heb van essent:S
30 cent van welke prijs?quote:Op woensdag 9 november 2011 18:24 schreef badboynova het volgende:
[..]
Hij moet 30 cent goedkoper worden dan koop ik hem bij een shop, anders hou ik mp i de gaten voor een 2de handse.
???quote:Op woensdag 9 november 2011 16:47 schreef KneusTeun het volgende:
[..]
Verkeerde topic, dit is het MW2(.5) anti BF3 topic
Van 50,30 euroquote:Op woensdag 9 november 2011 18:27 schreef corkydiggles het volgende:
[..]
30 cent van welke prijs?
las dat mediamarkt hem verkocht voor 44 euries.
ja klopt maar lees overal online 44 euro.quote:Op woensdag 9 november 2011 18:31 schreef badboynova het volgende:
[..]
Van 50,30 euro.
volgens de mm site is hy 55 euro.
http://www.mediamarkt.nl/(...)9,206016,191361.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |